Sagatavo savu auto ziemai ar 'KROWN' pretrūsas apstrādi

[1-20]  [21-40]  [41-60]  [61-80]  81-100  [101-120] 

Modrs, 21. Jan 2011, 08:56

rihi, mlec, es neesmu pret to vasku utt, bet gan pret caurumu urbšanu. Jau n-to reizi stāstu. Tu tak arī neurbsi radiatorā vēl vienu caurumu, lai iztecinātu/ielietu tosolu.

BANDITOS, 21. Jan 2011, 01:18

iznāk katru gadu vēl +100Ls, lai tik nerūsē autiņš sālīti iznāk, ja vēl rēķina ka katrugadu nodoklis +Ta utt

RM1, 21. Jan 2011, 00:19

Un šāda arka jebkuram cilvēkam izskatas daudz pievilcīgāka, un rada daudz labāku iespaidu par auto

Nekā tripele quattro ultra drošā NASĀ pārpūstā grubuļmubuļ VAZ stilā smērētā mastika

RM1, 20. Jan 2011, 23:59

Tādas kabatas ir ļoti daudz, kur krājās smiltis, bet pirmās tik un tā sapūst arkas un pūst tās no iekšpuses uz ārpusi Šajā gadījumā tās vietas tiek apstrādātas

RM1, 20. Jan 2011, 23:57

Modri, tāpēc, ka man tas šķiet ļoti efektīvs un galvenais vienkāršs process, kurš ir pieejams un saprotams jebkuram cilvēkām, lai no tā nebaidītos - tātad to darītu

98% procentu cilvēku vnk baidās braukt pie Ridjika, jo viņš sāk tekstu ar tu zini kas dzīvo tavā pr. spārnā??? (skat. bildi viņa postā)

Vai arī starp vienkāršiem cilvēkiem(piem.želejgalvām), kuriem vnk nepis vai epo, skābā vai saldskāpāepo grunts ir labākā, savā starpā runā, zin tur kā moikā sašpricē visās malās un uzreiz vari jāt prom un nemīzt ka rūsēs.

Kā arī var apstrādāt cik rūpīgi gribi, bet kondensātam stipri pakļautās vietās, vienmēr šada veida viegli tekoši vaski būs viss efektīvākie.

Bet ja par pedanta tēmu aizgāja saruna, tad mans viedoklis ir ļoti skarbs - visiem kās vnk piš pāri grubuli auto grīdai, vajag viņu pašu izpist, bļā nu kā var sapist visu apakšu ar to mēslu.

Manās acīs tīra oem grīda, kur katra detaļa ir savā izskatā un savā krāsā kā no iepakojuma izņemtas, šķiet apbrīnas vērta. Grubulis pāri visam ir lauki

riddler, 20. Jan 2011, 23:45

ok rihi nomazgaa tas ir labi, bet kaa var izmazgaat taas pashas piem prieksheejaas arkas

te ir praktiski tiirs bet, meedz buut liidz pat spaarna pavarotnjikam pilns ar dubljiem un tas ir gan bmw/vw/audi/subaru/toyota utt



paiet 2 gadi un spaarna vairs nav un uz tirgoshanu ir atkal gemiits

Modrs, 20. Jan 2011, 23:44

varētu padomāt, ka viņš to caurumu cinkotajā bleķī pēc tam no visām pusēm apstrādās ar cinka grunti un pēc tam tik uzliks plastmasas propķi. Pilnai laimei aiz bleķa ir provodka

RM1 - tu tak esi mega pedants un tik tiešām gudrs, kā tu vari nepiekrist, ibio

RM1, 20. Jan 2011, 23:41

Tad ko tu mīz par urbi???

Modrs, 20. Jan 2011, 23:40

RM1- tehnoloģiskie caurumi ir praktiski visiem auto. jau defaltā. sākot no tevis pieminētā e30, līdz pat dajebkam.

Modrs, 20. Jan 2011, 23:39

karoče es necepos pret to, ko dara, bet gan kā to dara. Nu nav jāurbj, un, ja labi grib, arī nekas jājauc nav! protams, vienkāršāk ir rukabludiem paņemt urķeni un kujakš izbliest cauri vienam bleķim un ar aso galu atdurties pret nākamo.

RM1, 20. Jan 2011, 23:38

Modri, viņi strādā ar visiem auto, ne tikai ar e30, kuram abšivka ņemās 3minūšu laikā nost Domā līdzi

RM1, 20. Jan 2011, 23:37

Tak mazgā apakšu no sākuma.

Un protams, ka visu bez pilnīgas izjaukšanas nevar apstrādāt, tas tāpat kā ar auto mazgāšanu moikā - tā nekad nav pilnīgi tīra, bet tīrāka kā nemazgājot.

Modrs, 20. Jan 2011, 23:36

tb sliekšņiem abos galos ir caurumi, lonžeroniem pat pa vidu. Durvis gan jau caur izņemtiem zamoku caurumiem var apstrādāt, sliktākā gadījumā noņem obšivkas.

riddler, 20. Jan 2011, 23:35

cik noprotu arkas netiek jauktas valjaa taja procesaa? tad kaada jeega, no taas kjiimijas ja piemeeram prieksheejo spaarnu apakshas liidz moldingam ir pilnas ar slapjaam smiltiim peec ziemas arii ar saaljainu dublju zampu, kas nezhuust un vislaik bliivi piegulj metaalam, tur nekaada kraasa un cinks neturees sevishkji ja auto nav vairs tikko no zavoda un kaa ar pakaljeejo bamperi, zem kura skaisti kraajas dublji un ar karcheri tur klaat arii netiek bez nonjemshanas, jaa lielaas virsmas pasargaa, bet taas arii ar uudenjiem atskalojas, un parasti labi veedinaas un uz taam nav bliivas dublju kaartas, kur visa jautriiba notiek

esmu atveerts diskusijai

RM1, 20. Jan 2011, 23:35

Modri, tas lai būtu rezerves variants, ja atbrauc ar LADA KAĻINA, kura ir pats saproti

Un nekas nav čerez žē, viss vienkārši, ātri un bez GEMAROJA.

RM1, 20. Jan 2011, 23:34

Bet es vnk negribu, lai manam 0.5gadu vecajam Yaris(tas kā piemērs) kāds dīrā salonu, kā arī lai pēc 3 ziemas apakšā viss nav sapuvis lupatās. Kā tev šķiet, ko teiks dīleris, ja tu uz pirmo apkopi atbrauksi ar piķi savārītu ar otrabotku

Motortelpā un visām metāla daļām arī smērēsi to mēslu???

Pasties kādas ir japāņu motortelpas, visi dzelži sapuvuši.

Modrs, 20. Jan 2011, 23:32

Un vispār kāda mārrutka pēc ir jāurbj caurumi, ja jau ražotājs pats zavodā sapūš smāķi caur tehnoloģiskajiem caurumiem, kuri ir ~ 2cm diametrā, pa kuru var pat starpgalaktisko klizmatronu iebāst
ok, laikietilpīgāk, bet nekas netiek sačakarēts.

RM1 - es esmu tevis pieminētajā 1%, bet kāpēc ir jātaisa viss čerez D ?

riddler, 20. Jan 2011, 23:29

nu whatever, nemaz tik daudz tas salons arii nav jaajauc, piem tiem pashiem e34 touringiem, e36 visiem divas apshifkas nost un divi caurumi, un sliekshnjos vairs nekas neperinaas un pamazaam tie izshuust un kur sausums tur ruusa sevishkji nelien, pie nosaciijuma ka jau slieksnis pa zemi nevelkas, bet nu katrs pats sev kapracis

RM1, 20. Jan 2011, 23:27

Ridjik, daudzi cilvēki vnk negrib, lai viņu auto salonu izdīrā līdz pēdējam un pēc tam saliek kopā kak papala, pluss vēl ~nedēļu gaidīt savu auto kamēr visu var likt kopā.

1,5h un gadu miers, ļoti labs piedāvājums Bez aplauztiem stiprinājumiem, grabošām abšivkām un izstaipītām durvju gumijām

RM1, 20. Jan 2011, 23:24

Modri, tu vari gudrēties un spriedelēt cik gribi kas ir pareizi/nepareizi, labi/slikti, jo "pareizāko" ceļu ies labi ja 1% no visiem cilvēkiem, kuriem gribās saglabāt savu auto mazliet ilgāk teh.labā stāvoklī. Šis ir ātrs, vienkāršs un viegli saprotams process, kuru es domāju izvēlēsies daudz cilvēki tikai tāpēc, ka nebūs jādomā vai meistarts kurš smērēs zaņķi vai pūtīs grubuli neizvaros visu apakšu, neaplauzīs visus stiprinājumu un beigās vēl pus sānu durvis nopūtīs ar grubuli



[1-20]  [21-40]  [41-60]  [61-80]  81-100  [101-120] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties

www.Rezervesdalas24.lv

www.siguldaadventures.com

www.bungee.lv