Sagatavo savu auto ziemai ar 'KROWN' pretrūsas apstrādi

[1-20]  [21-40]  [41-60]  [61-80]  81-100  [101-120] 

Modrs, 20. Jan 2011, 23:44

varētu padomāt, ka viņš to caurumu cinkotajā bleķī pēc tam no visām pusēm apstrādās ar cinka grunti un pēc tam tik uzliks plastmasas propķi. Pilnai laimei aiz bleķa ir provodka

RM1 - tu tak esi mega pedants un tik tiešām gudrs, kā tu vari nepiekrist, ibio

RM1, 20. Jan 2011, 23:41

Tad ko tu mīz par urbi???

Modrs, 20. Jan 2011, 23:40

RM1- tehnoloģiskie caurumi ir praktiski visiem auto. jau defaltā. sākot no tevis pieminētā e30, līdz pat dajebkam.

Modrs, 20. Jan 2011, 23:39

karoče es necepos pret to, ko dara, bet gan kā to dara. Nu nav jāurbj, un, ja labi grib, arī nekas jājauc nav! protams, vienkāršāk ir rukabludiem paņemt urķeni un kujakš izbliest cauri vienam bleķim un ar aso galu atdurties pret nākamo.

RM1, 20. Jan 2011, 23:38

Modri, viņi strādā ar visiem auto, ne tikai ar e30, kuram abšivka ņemās 3minūšu laikā nost Domā līdzi

RM1, 20. Jan 2011, 23:37

Tak mazgā apakšu no sākuma.

Un protams, ka visu bez pilnīgas izjaukšanas nevar apstrādāt, tas tāpat kā ar auto mazgāšanu moikā - tā nekad nav pilnīgi tīra, bet tīrāka kā nemazgājot.

Modrs, 20. Jan 2011, 23:36

tb sliekšņiem abos galos ir caurumi, lonžeroniem pat pa vidu. Durvis gan jau caur izņemtiem zamoku caurumiem var apstrādāt, sliktākā gadījumā noņem obšivkas.

RM1, 20. Jan 2011, 23:35

Modri, tas lai būtu rezerves variants, ja atbrauc ar LADA KAĻINA, kura ir pats saproti

Un nekas nav čerez žē, viss vienkārši, ātri un bez GEMAROJA.

RM1, 20. Jan 2011, 23:34

Bet es vnk negribu, lai manam 0.5gadu vecajam Yaris(tas kā piemērs) kāds dīrā salonu, kā arī lai pēc 3 ziemas apakšā viss nav sapuvis lupatās. Kā tev šķiet, ko teiks dīleris, ja tu uz pirmo apkopi atbrauksi ar piķi savārītu ar otrabotku

Motortelpā un visām metāla daļām arī smērēsi to mēslu???

Pasties kādas ir japāņu motortelpas, visi dzelži sapuvuši.

Modrs, 20. Jan 2011, 23:32

Un vispār kāda mārrutka pēc ir jāurbj caurumi, ja jau ražotājs pats zavodā sapūš smāķi caur tehnoloģiskajiem caurumiem, kuri ir ~ 2cm diametrā, pa kuru var pat starpgalaktisko klizmatronu iebāst
ok, laikietilpīgāk, bet nekas netiek sačakarēts.

RM1 - es esmu tevis pieminētajā 1%, bet kāpēc ir jātaisa viss čerez D ?

RM1, 20. Jan 2011, 23:27

Ridjik, daudzi cilvēki vnk negrib, lai viņu auto salonu izdīrā līdz pēdējam un pēc tam saliek kopā kak papala, pluss vēl ~nedēļu gaidīt savu auto kamēr visu var likt kopā.

1,5h un gadu miers, ļoti labs piedāvājums Bez aplauztiem stiprinājumiem, grabošām abšivkām un izstaipītām durvju gumijām

RM1, 20. Jan 2011, 23:24

Modri, tu vari gudrēties un spriedelēt cik gribi kas ir pareizi/nepareizi, labi/slikti, jo "pareizāko" ceļu ies labi ja 1% no visiem cilvēkiem, kuriem gribās saglabāt savu auto mazliet ilgāk teh.labā stāvoklī. Šis ir ātrs, vienkāršs un viegli saprotams process, kuru es domāju izvēlēsies daudz cilvēki tikai tāpēc, ka nebūs jādomā vai meistarts kurš smērēs zaņķi vai pūtīs grubuli neizvaros visu apakšu, neaplauzīs visus stiprinājumu un beigās vēl pus sānu durvis nopūtīs ar grubuli



edzulis, 20. Jan 2011, 23:11

Tā nemaz nav ķīmija. Dabīgs augu valsts produkts. Nopirkt manuprāt var arī pašu zieķi...

Modrs, 20. Jan 2011, 23:02

es diez vai būtu sajūsmā, ja kāds urbtu caumurus. Un vispār, kas ir augstspiediena urbis..? Un, ja cinkotā auto kāds caururbj metālu, sačakarē cinka kārtu, tad tas jau ir perēklis rūsai. hvz, drīzāk tad interesētu pati ķīmija, kuru es n-reizes kvalitatīvāk sazieķētu.

edzulis, 20. Jan 2011, 22:57

Izlasiet rakstu. Runa nav tikai par rūsu. Apstrādā visu, kam tas noder. Gumijas, vadi, savienojumi dažādi, slēdzenes, logu un logu tīrītāju pacēlāju mehānismi.

Bet es neko negribu teikt, katram pašam izlemt - vajag, vai nevajag. Tas tikai informācijai, jo ir jaunums Latvijā un varbūt kādam personīgi vai uzņēmumam noder

Modrs, 20. Jan 2011, 22:43

dalabi, VAG grupas auto jau nu vismazāk pūst! saku no pieredzes! Ar troksni pūst korejiešu un japāņu šroti.

P.S. starpcitu ļoti daudziem ir maldīgs priekštats par to, kurš auto ir cinkots, kurš vnk fosfatizēts.

wilky, 20. Jan 2011, 22:40

Nav labāka līdzekļa par piķi savārītu ar otrabotku.
Vienīgais "-" nenožūst.

RM1, 20. Jan 2011, 22:37

Muļķības, mūsdienu auto ir ļoti slikti apstrādāti, pūst vnk kosmosā

Modrs, 20. Jan 2011, 22:35

šitais aktuāls necinkotiem auto. Visiem cinkotajiem jau zavodā sapūsts viss vajadzīgais un 100 gadus nekas nav vajadzīgs

RM1, 20. Jan 2011, 22:31

Nekad nepūtiet vnk grubuli, bez iepriekšējas kārtīgas apstrādes - tas neturās klāt, palaisā un pēc tam krīt nost.

[1-20]  [21-40]  [41-60]  [61-80]  81-100  [101-120] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties