Sagatavo savu auto ziemai ar 'KROWN' pretrūsas apstrādi

[1-20]  [21-40]  [41-60]  61-80  [81-100]  [101-120] 

JZ, 21. Jan 2011, 16:34

ja konkrētā ķīmija patiešām dara to, ko viņi saka ka tā dara, tad absolūtajam gaisa mitrumam nav nozīmes, nav nozīmes arī pat (nu, nosacīti) vai virsma ir sausa vai slapja

Modrs, 21. Jan 2011, 13:50

šis jādara nevis vasarā, bet gan pavasarī - aprīlī vai maijā, kad gaiss ir vissausākais.

JZ, 21. Jan 2011, 13:29

-1 tiem, kas saka ka šādu apstrādi labi iespējams paveikt tikai vasarā pilnīgi nožāvētam auto, iesaku pamācīties fiziku/ķīmiju

JZ, 21. Jan 2011, 13:27

nav jau tā ka apkārt tam izurbtajam caurumam, kurā iebaksta gumijas korķi pēc apstrādes, pēc gada viss ir sarūsējis

tos caurumus urbj pat 60to gadu porsche, uzsmērē to pašu vasku uz korķa un miers, 99,999999% sliekšņi/arkas sarūsēs sptipri ātrāk nekā tā vieta kur urba caurumu

p.s. saistības man ar to kantori nav

RM1, 21. Jan 2011, 12:19

Bmwaddict, arī ar oem podkriļnikiem krājās diezgan.

Bronox toč nekur pūst nevajag. Kā arī aizmālēt visas notekas ir neprāts, tas toč

bmwaddict, 21. Jan 2011, 11:52

Modricimus, ja tur spārnam apakšā notekcaurumi ir aizdambējušies tad jā. esmu redzējis arī ka censoņi ar tādām paštaisītām pastām aizmālē visu ko var aizmālēt un tad brīnās kāpēc visur krājās sūdi
Teorētiski jau no tiem putekļiem vai sīkajam smiltīm, kas tur iekļūst, normāli nekam aizdambēties nevajadzētu. visādas sīkas koka lapiņas, skujas, etc tās gan ir pain in the ass..

Modrs, 21. Jan 2011, 11:46

pat visideālākajā podkriļņika gadījumā aiz spārna būs sūdi. ne jau no tā, ka ritenis met garām, bet gan visi drenāžas caurumi no priekšas iznāk zem spārniem, tāpat starp spārniem, durvīm, virsbūvi ir spraugas un mazgājot virsbūvi, visi netīrumi savācās tur

riddler, 21. Jan 2011, 11:38

Bmwaddict, pilniigs +1 par shitaada procesa veikshanu vasaraa

RM1, 21. Jan 2011, 11:37

Ādolf, tu pats tikko atbildēji uz man uzdoto jautājumu Vnk neļauj urbt un parādi alternatīvu piekļuves vietu

Tas ir tāpat kā jebkurā servisā, ja tu klāt nepastāvēsi kamēr tavu auto uzliek uz pacēlāja, tad meistars 90% pacels to pret sliekšņu kantīm un bez nekādām gumijām uz pacēlāja kājām

bmwaddict, 21. Jan 2011, 11:28

riddler, par to kabatu aiz spārna taisnība, bet tas notiek tikai tiem idiņiem, kas uzskata, ka podkriļņiki nav nepieciešami. vai iebāž ķīniešu nē bet poļu sūdus, kas nepieguļ. oriģinālie podkriļņiki ar gumijas maliņu perfekti pieguļ pie spārna un tur mēsli praktiski nenonāk..

bet šī te aprakstītā procedūra ir jāveic nevis kautkur rudenī bet tieši karstākajās vasaras dienās, kad autiņš nedēļu nav redzējis ne piles ūdens un karstajā saulē ir izžuvis līdz pēdējai vīlītei. a ja viņi vēl papriekšu mazgā un tad uzreiz pūš to sūdu, tad tas pasākums ir jau norakstīts tajā brīdī. pietiek ar šo vaska slāni kaukur iesprostot ūdeni kādā šuvē vai divu netālu saklaidumu vietā, kur jau ir kluss rūsas perēklītis, tad tur pēc laika var gaidīt kārtīgu rūsas perēkli.

un vispār, pūst dajebkādu biezu masu durvīs vai sliekšņos nepasargā šuves un metāla salaiduma vietas, jo tā biezā masa nespēj iesūkties tā, kā ūdens. ūdens vienmēr būs iesūcies dziļāk. reāli tiek panāks tikai tas, ka iekonservējās jau esošā rūsa un vēl aizdambējās tehnoloģiskie notekcaurumi, nu vai kā minimums iespēja aizdambēties visam tikai palielinās. manuprāt durvīs un sliekšos jāpūš noturīgu rūsas pārveidotāju tādu kā brunox bet nu tas arī nav pietiekoši šķidrs un nevienmēr rūsā uzsūcas.

riddler, 21. Jan 2011, 11:24

nu hvz vai ir skaidrs

RM1, 21. Jan 2011, 11:21

Ridjik, tas tak jebkuram skaidrs, ka duršlaku nosākuma ir jāsaremontē, tad tikai var apstrādāt.

RM1, 21. Jan 2011, 11:17

Vismaz Bimmers netikai māk lasīt, bet arī spēj saprast, kas ir uzrakstīts

riddler, 21. Jan 2011, 11:17

nu bet in real life tas oem maksaa tik cik neviens nav gatavs nolikt, tas nav muzeja e30

vasks ir labi, bet ja neielien tur kur met visus dubljus un kur tie netiek aaraa, tad taa ir lieka naudas izmeshana, jo spaarna apakshas puust vienkaarshi lieliski ar vai bez vaska, un TU to lieliski zini

RM1, 21. Jan 2011, 11:14

Ridjik, nav oem, bet jau remonts, tātad neder

Bimmer, 21. Jan 2011, 11:10

Lasiet tekstu taču uzmanīgāk, tur minēts, ka caurumu urbj tikai tad, ja tur tāda nav vai arī nav iespējams piekļūt caur slēdzeni u.tml.

riddler, 21. Jan 2011, 11:00

rihi un kaada vaina shaadai arkai



jaa ok nav ruupniicas kraasa tur, bet visi nav tu kas ziemaa nebrauc, toties ruuseet tur ilgi nekas neruusees un 98% cilveeku jau taa nepish kas tur apakshaa notiek, kur nu veel kaadaa kraasaa ir arkas no iekshpuses

DockuH, 21. Jan 2011, 10:32

nu ja man iztiris apaksu un bus tikpat smuka ka bilde redzamajam M3, tad es jau braucu
ar nosacijumu ka nonems visas plastmasas, tur arii visu iztiris un apstradas

guile, 21. Jan 2011, 09:31

un tas sarkainais auto ir M3, kas 10 gadus nostavejis garāžā un Latvijas ceļusvsp nav redzejis:P

Modrs, 21. Jan 2011, 08:57

un tam sarkanajam auto jau bildē redzams viens tehnoloģiskais caurums, pa kuru var pūst iekšā.

[1-20]  [21-40]  [41-60]  61-80  [81-100]  [101-120] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties

www.Rezervesdalas24.lv

www.siguldaadventures.com

www.bungee.lv