omulis BMW. Papildināts IV.

[1-20]  [21-40]  [41-60]  [61-80]  [81-100]  101-120  [121-140]  [141-160]  [161-180]  [181-193] 

spritzmashine 16. Nov 2011, 15:42

Nu ko, tomer ieberziens... bet motoru gan neremonte, izmet vinu un liec citu vietaa.

Turbinu ved atpakalj tev vinai citadi veel ass noluuziis ja baigi gaudo.

Locis 16. Nov 2011, 14:41

Nepietiek jau ar to,ka stūre labajā pusē,bet vēl tāds nolaists un knapi kustas.

Usins 16. Nov 2011, 14:19

1) omulim ir līdzīga pieredze, kaut vienmēr var aplauzties
2) tas tomēr nav 95' 750, tā kā par NASA misiju izmaksu ziņā varētu ar' nepārvērsties

p33sly 16. Nov 2011, 13:37

man reiz bija Pord Probe. baigi lepnais biju. kamēr apstajās. nopirku pa 800ls jaunu motoru un mudīgi pārdevu. vienkārši negribēju vairs uzzināt, kas izlīdīs nākamais....gaismas arī brīžiem neslēdzās ārā. kāds baumoja, ka slīkonis esot. tā kā es personīgi bažīgi skatos uz tādām lietām. man mersim piemēram turbīna maksā ap tūkstots latiem. katrs pneimo amortinš ap 500 latiem. bet es saprotu, ka čalim patīk konstruktori-es arī saprotu, ka šis čalis viņu saliks baigi smuki. bet es tāds neesmu-tādēļ nekad neuzņemtos neko tādu.

uldens1 16. Nov 2011, 12:16

domaju ka turbinas deļ ir piedzivojis raznosu kamdeļ ari ir kompresijas trukums viena stobra.Mainit motoru
Tadu kuti pa brivu var ņemt,bet nu naudu vel maksat

martinez 16. Nov 2011, 11:43

Cik vispār tur maksā remonts autiņiem?
Tur cipa servisa stundas, vai kā sarunā?
Bet vispār diezko iepriecinoši tas auto neizskatās. Tā vien liekas, ka jebkurā brīdī var uzzīmēties jebkāds kasjaks Tas tā,pēc bildēm spriežot, kā ir dzīvē, hvz...

jurci-s 16. Nov 2011, 11:35

Omuli nepadodies....

marihuans 16. Nov 2011, 11:31

ja nu kas-ir 2.0d motors pilnaa komplektaa )

Whazaaa 16. Nov 2011, 11:11

kādi brīnumi, nopirkt citu nezināmu motoru, pat ja jāmaina turbīna sprauslas un sūknis - tas ir to vērts, ja auto būs paša lietošanā ilgāku laiku, nekas tur tik dārgs nav.

martinez 16. Nov 2011, 10:33

Sūti uz LV detaļām

Castor 16. Nov 2011, 09:59

Es tavā vietā nepistos ar šī dzinēja remontēšanu, pirktu uzreiz citu. Būs lētāk un vienkāršāk. Ja turbīna bija šitik nopista, kāda ir varbūtība, ka citas lietas tika mainītas regulāri? Varbūt viņš eļļu nebija mainījis un papildinājis kopš pēdējās apkopes garantijas laikā. Tur var būt visādi brīnumi.

V.I.P. 16. Nov 2011, 09:37

ar to motoru izskataas pavisam beediigi.
ja to salonu veel var sakopt, tad to motoru gan vajadzeeja izmest. ar turbiinas mainju viss nebeigsies...

Murphy 16. Nov 2011, 07:35

Tieši tā, nekā tāda tur nav - salonam ķīmisko, sapulēt virsbūvi piekrāsot spārnu un durvis. 500-700 EUR ieguldījumi. Ar motoru gan neprognozējamāk, var izvērsties dārgi

artys 16. Nov 2011, 07:34

Riho - vienam ir jābūt uz ko jādroči a otram vienkārši dirsas pārvietojamajam, bet tas arī nenozīmē, ka viņš var būt piedirsts, ar nojātu turbīnu un milimetru bieziem bremžu diskiem...

defekc 16. Nov 2011, 04:26

patiesiibaa nekas traks jau tur nav

Druvis 16. Nov 2011, 02:13

Wheeler dealer

Riho 16. Nov 2011, 01:31

Taisniiba jau PowerBMW ir, ka viniem tas ir tikai parvietosanas lidzeklis, un pareizi jau vien ir auto nav jaabuut pieluugsmes objektam un jadrochii uz vinu 24/7

Omulis 16. Nov 2011, 00:16

HeyTolsty:

Vēlvienu?

Bimmer 15. Nov 2011, 23:55

Šī galerija, manuprāt, ir interesantāka (aktuālāka) nekā kāda E30 restaurācija, kas mūsdienās vairs ir tikai tāds fetišs. Savukārt E46 facelift (kas tomēr ir samērā aktuāls modelis ikdienas ekspluatācijā) restaurācija ir interesantāka ar to, ka dod priekšstatu, kādi tie nopucētie un nolaizītie auto no Lietuvas pirms tam ir bijuši labākajā gadījumā

R_BERGS 15. Nov 2011, 23:49

...bet Omulim novēlu, labāk atrast draudzeni

[1-20]  [21-40]  [41-60]  [61-80]  [81-100]  101-120  [121-140]  [141-160]  [161-180]  [181-193] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties