omulis BMW. Papildināts IV.

Pievienota: 14. Nov 2011, 21:45
Atjaunota: 21. May 2012, 18:26

Komentāri (193)

Visas galerijas no lietotāja Omulis


Artis_D, beidzot arī es nopirku bmw

Jau sen tika regulāri šķirstīti e46 320D toringa sludinājumi. 23. oktobra vakarā sludinājuma portālā parādījās šis e46, kas gluži neatbilda manām prasībām. Proti tam nav automāts. Bet cena bija ļoti pievilcīga, kas lika uzzvanīt un braukt skatīties. Tad nu kopā ar Reini un Jāni metāmies piedzīvojumā svētdienas vakarā, kas beidzās pirmdienas rītā ap 11:00. Auto nopirku, tas saviem spēkiem pievarēja arī ~250km Gausi tas kustējās, skaņas no motora briesmīgas, bet nu tika līdz galam. Jā, jau pērkot zināju, ka kkur tam ir kapi. Turbīne, sūknis, vai varbūt kas cits. Bet pārējās lietas bija labā stāvoklī, cik nu tās varēja notestēt pilnīgā tumsā ar lukturīti. Pieredzējušais BMW speciālists Reinis ar teicās, ka piekarei utt viss labi. Tika vēl nedaudz nosista cena un auto paņemts.
Kā jau Īriem piedienas auto nekopts salons/ virsbūve.

Nedaudz sīkāk par savu jauno kūti

Bmw e46 torings, 2001 gada, 2.0D (150zs).

Aprīkojumā:
Pusādas rekaro
Klimats
Kruīzkontrole
Lietussensors
Sēdekļu apsilde
4x el. logi
Parkingsensori aizmugurē
Orģināls ksenons


Tālāk bildes



















Dzinējs darbībā.
Īsumā pastāstīšu, kas un kā ar viņu.
Sākumā dūmoja, bet ne tik daudz kā bildē un vairāk ar melniem dūmiem. Sajūta tāda, ka motram strādā kādi divi cilindri. Vispār niet- neceļ vairāk kā 4k apgriezieni. Kalnā tikt diezgan lielas problēmas.

Pēc pieverētiem 250km necēla vairāk par 2k apgriezieni. Nākamajā rītā pielaidu un ritkīgi daudz balti dumi lidoja arā.

Pēc dienas pirms servisa apciemojuma sildīju, kamēr pa izpūtēju sāka līt ārā eļļa.
Šorbrīd auto ir servisā. Ipirkta atjaunota turbīna. Cerams ar to arī pietiks Nu protams visi filtri, eļļas utt.
Tas par tehnisko. Ar vizuālo šis tas jau ir pagājis uz priekšu, bet nu par to pēc tam, kad auto normāli pārvietosies




___________________________________________________

Jaunumi no servisa.
Tā kā pa izpūtēju izlija ārā eļļa, bija skaidrs, ka turbīna ir savu nokalpojusi.
Servisā noņēma veco turbīnu ( tas ventilātoriņš abos galos maigi sakot pastaigājās pa korpusu- bildē var redzēt, ka guļus stāvoklī tas ir atspiedies pret korpusu.), tad ar to braucu pēc restaurētas.





Vakar tika samainīti visi filtri, samainīta eļļa, iztīrīts interkūlers utt. Kā arī uzlikta restaurētā turbīna.

Ir tā ka iesākumā ir divas nepatīkamas lietas

Pirmā. Turbīna tā normāli gaudo. Kas par lietu?
Otrā. Neesot kompresijas vienā cilindrā, līdz ar to viņš normāli nestrādā, kad uzsilst tad strādā labāk, bet tā pat ir slikti. Kas par lietu?

Šonedēļ solījās noņemt vārstu vāku- moš kāds rokers salūzis, ja neko neredzēs, tad ņems nost galvu un skatīsies.

Vēljoprojām ar motoru kapi.

Piekare ar kkad pirmstam bija izraustījis- tur viss kārtībā.


___________________________________________________

Tā, kā jau komentāros rakstīju vecajam motoram bija problēma- viens pakusis virzulis un sakrāpēts cilindrs.
Tad nu meklēju citu motoru. Tika apzvanīts arī ss.lv. Cenas sākās no 500ls uz augšu par pliku motoru.
Irijā uzgāju vienu motoru par 1000Eur. Pa telefonu vienojāmies par 800Eur.
Tad nu tika sarunāts buss ar draugu un piektdien vēlu vakarā kopā ar draugiem braucām pakaļ uz otru Īrijas galu motoram( ~300km.)
Nakamajā rītā motors tika aizvests uz servisu un tur čalis ar atzina par labu esam.
Šim motoram bija kkādas problēmas ar vārstiem, bet viss ir samainīts, saliktas jaunas blīves utt.
Šis motors pārdevās kopā ar sprauslām. Tā kā man paliks kaudzīte ar rezerves daļām. Tā kā plānoju gadus piecus vismaz ar šo mašīnu braukt, tad pārdots nekas netiks visticamāk

Konkrētajam motoram, ja cilvēki nemelo ir 77k jūdžu nobraukums izcelts no 04 gada mašīnas. Servsā viņu jau čalis bija apkalpojis divus gadus.

Tā un te nedaudz bildes.

Mūsu uzticamā atkritumu izvešanas mašina ar kuru braucām pakaļ motoram



Un motors.








Nākamnedēļ solījās nomainīt motoru
Pagaidām viss.

___________________________________________________

Motors ielikts, salieti jauni šķidrumi utt. Bet nu jā turbīna gaudo. + Motors vienkārši iet it kā turbīnas nebūtu.
Servisā saka, ka pie vainas ir turbīna. :/
Serviss kurā mainīju motoru utt sazvanīja kantori kurā pirku turbīnu- teica, lai brauc pie viņiem un tad viņi skatīsies uz vietas. Bet nu prāta darbs nav braukt ar tādu.
Tā kā rīt zvanīšu un lamāšos.

Var būt pie vainas kas cits, ka turbīna nepilda savu funkciju!? Esmu pilnīgs āmurs uz dīzeļu un turbo motoriem- nezinu kā tur viss strādā īsti.


____________________________________________________







Te viss stāsts.

http://www.burnout.lv/forums/viewtopic.php?f=18...p=805870#p805870

Tiekamies citā galerijā