E21 323i projekts nav miris...PART IV

[1-20]  [21-40]  [41-60]  61-80  [81-100]  [101-120]  [121-130] 

LA 15. Feb 2010, 11:31

slimi.

JZ 15. Feb 2010, 10:09

Phasma, kad pabeigsi motoru, noregulēsi uz tiem saviem 750zs, un tas neizjuks pēc 100m, tad arī varēsi blatot, pagaidām es te neko vairāk par iedomību un apņēmību neredzu

janeks7 15. Feb 2010, 08:29

Phasma a konkrētāk

Phasma 14. Feb 2010, 23:03

Tuvu, bet vairāk tā atgādina zemeņu zapti!

RM1 14. Feb 2010, 21:53

Tas ir karameļmotors un darbosies tas uz karamelēm

Rakstnieks 14. Feb 2010, 17:05

Uz kādu degvielu viņš tiek būvēts?

Machida 14. Feb 2010, 16:05

kā var apvainoties par jociņu ar 250 ?

Phasma 13. Feb 2010, 23:00

JZ: Varbūt tu esi spics čalis turbomotoru būvē, bet es te Powerī neatradu nevienu liecību, ka tā ir! Tas, ko dara EGT un kā sekas ir detonācija nevajag man te tagad mācīt, ok?!
Defektc: tev toč nebūs! arī to 250, tici man.
visiem: neko es šobrīd pat netaisos pārtaisīt vai mainīt! Sagaidīsim izdruku un tad apspriedīsim te gari un plaši kā vajadzēja utt. Kam nepatīk rores, var iet nosvērties!

Dzhanis 13. Feb 2010, 20:12

raurisu, novietojot izputejam pasha galaa nebus nekadas jegas!
izpludes gazes temperatura bus parak zema, lai zondi atri darbinatu :sex:

defekc 13. Feb 2010, 20:00

mosh 250zs buus

JZ 13. Feb 2010, 18:14

EGT jau nav arī tieša sakara ar detonāciju, un vienam motoram augšējais slieksnis temperatūrai būs viens, bet otram, ar lielāku pārplūdi, būs cits...

wastegate trubām ir daudz lielāka nozīme kā jūs te uzskatiet, pie tik lielām plūsmām jebkurš virpulis nevēlamā vietā radīs pretestību un tam būs sekas, bet nu vēlu veiksmi, nevaru sagaidīt izdruku ar tiem 750zs no šāda motora

Phasma 13. Feb 2010, 14:38

ā, un es domāju, ka WB zonde ir svarīgāka ECU regulēšanai... bet izrādās, ka EGT pat nav nekāda sakara ar detonāciju

ghost 12. Feb 2010, 22:23

Es gan taa neteiktu. Bet nu atkariibaa kaads vadiibas bloks buus

raurisu 12. Feb 2010, 20:20

Kada detonacija. Tas suds vajadzigs tikai lai saprogrametu vadibas bloku. Pec tam vinu var nemt nost. Manispec liec kaut izputejam pasa gala

chawijs 12. Feb 2010, 18:12

neticama apnjeemiiba, laiks un nauda tai starpaa! patiik!

RC 12. Feb 2010, 14:13

Tā turpināt

Puce 12. Feb 2010, 13:56

tu gribēji teikt, ka būsi ar vienu kāju kapā?

manā gadījumā toč tā laikam būs bet nu plančiks ir vismaz šogad iedarbināt.

mexican 12. Feb 2010, 13:32

Tu viņu tik ilgi ķīlē, ka kad darbi ies uz beigām, tā mašīna no vienas puses jau būs sākusi pūt.

radari.lv 12. Feb 2010, 11:43

Tā ir huiņa ko Jūs tur tagad runājat. Kādi vel spiedieni?

Izplūdes gāzes kustas ātrāk kā 150m/s. Kāda starpība kur tās trubas ir? Ikviens caurums spiedienu novadīs. Kaut čirez ž izvadīts.

Puce 12. Feb 2010, 09:25

Likt kaut kur citur kā katrā cilindrā atsevišķi ir tas pats,kas sajaukt, šajā gadījumā, sešus dažādus degvīnus, un tad mēģināt pateikt kurā no sešām pudelēm bija krutka. Bet nu dārgs gan tāds pasākums būtu, salikt zondi uz katru cilindru. Turklāt, vai ir kāda motora vadība, kura māk saregulēt aizdedzi un degvielas daudzumu uz katru cilindru atsevišķi?

[1-20]  [21-40]  [41-60]  61-80  [81-100]  [101-120]  [121-130] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties