E21 323i projekts nav miris...PART III

[1-20]  [21-40]  [41-60]  [61-80]  [81-100]  [101-120]  [121-140]  141-160  [161-180]  [181-190] 

Modrs 29. Apr 2009, 23:26

kas jums nepatīk kartera ventilācijā nak kko ķīmiķot, lai takš iet ieplūdes kolektorā, eļļa takš pievelk visādus putekļus utt, kas ir pat labi..

JZ 28. Apr 2009, 22:30

es sen neesmu lasijis FIA noteikumus (saistoši LAFam), bet agrāk bija noteikts ka nevar bez vienk trubu gaisā un savācējtrauka min tilpums, un tad no tā trauka truba atmosfērā, pa vidam var likt visādus ciklonus/filtrus/separatorus, lai tas gaiss tiktu attīrīts vairāk...

Phasma 28. Apr 2009, 21:34

ir doma to savācējtrumuli pieslēgt pie vārstu vāka izvada, reumuļa iekšpusē radīt vakumu, tādā veidā tiks izsukti tvaiki arī no kartera. LAFs skaidri noteicis, ka ventilācija atmosfērā ir aizliegta! Neko tur metināt ciet imho nevar!

Puce 28. Apr 2009, 17:17

Es savam m20 tā ar taisos darīt, ka metināšu ieplūdes kolektorā to coķi ciet, pa kuru kartera tvaiki nonāk ieplūdē un tvaikus no kartera un vārstu vāka uz kaut kādu oil catch can.

JZ 28. Apr 2009, 16:55

par to kertera ventilāciju, ideja kā tāda ir lai tur notiktu gaisa apmaiņa (kādēļ tas vajadzīgs, nerakstīšu, use google), galvenais mīnuss ir ka eļļainie tvaiki nāk iekšā pēc tam sadegšanas kamerā, attiecīgi - ja reiz visu grib pa skaisto un tip top, tad vajag kartera/galvas ventilāciju filtrēt uz atmosfēru, un savākto eļļu var caur līmeņa vai kādu citu caurumu novadīt atpakaļ karterī

sandis1991 27. Apr 2009, 18:53

smuķi.....

Phasma 27. Apr 2009, 13:34

man sanaaca norakstiit paris 885 galvas meistaru delj, kamer atradu iisto veci, kas visu saslipee pareizi! Kanalus un degkameras gan pats drazu un puleeju!

Puce 27. Apr 2009, 13:23

Da neviens nevar atbildību uzņemties. Tu taču pac par savu galvu nevari uzņemties atbildību, ka ar to viss ir kārtībā.

MarC 27. Apr 2009, 13:14

a vispār Latvijā ir kāds cilvēks , kurš var uztaisīt galvu un piedevām uzņemties atbildību par savu darbu ?
Cik te runāts tad stāsta ka viena no desmit taisītām galvām ir normāla
P.S
runāts ir ar spečukiem,nevis ar tantēm pieturā

janeks7 27. Apr 2009, 13:11

Laba atbilde

Phasma 27. Apr 2009, 12:53

Ja sruuvju lieta ir tik aktuala, tad man tur jau ir 80% jaunas OEM skruves, stiprinajumi, shaibinjas, dzelzishi utt.

Kada starpiba tilpumam, Janek? Tilpums maksimalais, ko var no M20 izspiest!

stanley 27. Apr 2009, 10:25

redzets dzivee, respects autoram, ir vel isti fani

janeks7 27. Apr 2009, 10:25

Kāds būs dzinēja tilpums

Didzis 27. Apr 2009, 09:39

Kur var iegādāt tos platos masas vadus?

Phasma 27. Apr 2009, 08:42

Zini Ridler, ir naudinja ari japataupa nopietnaakaam lietaam, jo sikumu kopejaas izmaksas ir ieverojamas!

Phasma 26. Apr 2009, 20:06

Jz, a ko tur ar to trubu sakārtot? Truba, gumijas blīvītes un šaibiņas, pat atspere ir jaunas un oriģināldetaļas.

Aidzhis 26. Apr 2009, 19:34

Skaisti izskatās! un tikpaty skaisti jāiet!

Justas 26. Apr 2009, 17:20

Glīti

JZ 26. Apr 2009, 11:39

ieraudziju to kartera ventilācijas trubu un atcerējos kā reiz mocijos ar m20, kas sūca gaisu iekšā gar to trubu... ja reiz tik nopietni pieķēries tam visam, tad derēja arī to daļu sakārtot, vēl būtiskāk tad ja tas būs turbo motors (spriežot pēc virzuļu formas, cik nu var saskatīt bildītēs)

Hektors 26. Apr 2009, 10:46

Viss jau ir ,bet kur tu detalas vairuma ieperc....RIMI

[1-20]  [21-40]  [41-60]  [61-80]  [81-100]  [101-120]  [121-140]  141-160  [161-180]  [181-190] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties