E21 323i projekts nav miris...PART III

[1-20]  [21-40]  [41-60]  [61-80]  [81-100]  [101-120]  121-140  [141-160]  [161-180]  [181-190] 

Phasma 08. May 2009, 21:34

auto (dzinējs un transmisija) būvēts dragam, lai gan balstiekārta derētu arī driftam, arī čaļi koļī uz driftu, bet man nav atbilstošu iemaņu!

fubuz 08. May 2009, 21:29

A kam būs paredzēta mašīna. šoseja, drifts vai drags?

Modrs 08. May 2009, 20:56

vienīgais izskaidrojums, kāpēc nepatīk orižinal kartera ventilācija varētu būt tas, ka turba ļurba un interkūlers un pārējās komponentes ir no iekšas tīras un spīzdīgas, un paceļot kapotu visi var opa čo čo nikuja sje

Phasma 08. May 2009, 20:46

pierakstīts! Tagad ir gali RTU!

Modrs 08. May 2009, 20:41

eu - bilde pareiza, tikai pats stāsti aplami. skaties rūpīgi - izvads ir PIRMS droseļvārsta!!!!!!!!!!
NEVIENAM auto kartera ventilācija nav starp droseļvārstu un ieplūdes vārstiem, tā vienmēr ir starp gaisa filtra kasti un droseļvārstu, turbo gadījumā pirms turbīnas, kur ir retinājums!!!!

padomā loģiski, piespiedu brīvgaitas gadījumā (drosele ciet, motors griežās, piem., 5000 rpm/min - retinājums ir nenormālākais, un tādā gadījumā arī karterī būtu nenormālākais, kas sarautu pašu karteri čokurā, gan visus saļņikus šļop šļop sasūktu hvzkur.
Vēlreiz - paskaties dajebkuram TDI, vai citam turbo vai atmosfēriskajam motoram vietu, kurā tiek ievadītas kartera atgāzes - t.i. pirms turbīnas - gāzes iet caur turbu ļurbu, un interkūleri un tikai tad kolektorā.
Tu tikai neuztver personiski, bet ja nezini motora uzbūvi un/vai neesi mācījies RTU, labāk paklusēt. Es nezinu likumus, ekonomiku utt, tāpēc tur es klusēju. i vjso

JZ 08. May 2009, 11:26

tādēļ es brīdi atpakaļ jautāju par to virzuļu forma tā lika domāt, bet tagad atcerējos ka teici tak ka būšot cita kloķvārpsta, līdz ar to kompresijas pakāpe paliek nezināma projektā neiesaistītajiem

Phasma 08. May 2009, 11:15

Zīmīgi vārdi, Ivo__, nebiju pats pamanījis
Par kartera ventilēšanu - ko jūs te plūcaties, skaidrs, ka standarts nekam neder! Un kāpēc tik daudz tekstu par spiedieniem, vai tad teicu, ka būs turbo?

JZ 08. May 2009, 11:10

Modri:
http://img219.imageshack.us/img219/7157/m201.jpg - ar zaļo uzzīmēts kur plūst blowby gāzes NA motorā, ar balto galvas eļļas plūsmas kanāli galvas otrā pusē
http://img219.imageshack.us/img219/4172/m202.jpg - te parādīts kur tās gāzes no kartera nonāk droseļvārsta korpusā (nepievērst uzmanību labajā pusē vakuma trubām, tas ir priekš bremzēm) un augšējā-kreisā ir tukšgaita

un tagad aplūko šo - http://img219.imageshack.us/img219/9467/m204.jpg - ar melnajām bultiņām ir apzīmēts kartera gāzu plūsmas virziens (un ar P spiediens ieplūdes kolektorā), un tagad pastāsti man, kā tās gāzes spēs plūst ja B vietā iepriekšējā bildītē un P šajā bildītē ir ~1,8-2,5 atm spiediens?

lai šo atrisinātu masveidā ražotajiem turbo motoriem ir visādi pretvārsti tajās trubās un tas B ir nevis pirms droseļvārsta, bet gan pirms turbīnas ieplūdes, bet jebkurā gadījumā - no performance viedokļa tas ir nepareizi, eļļas tvaiku un izplūdes gāzu maisījumam nav jānonāk atpakaļ degkamerā, par labu jaudai tie nenāk, un ielas mašīnām tie tur tiek novadīti tikai ekoloģijas apsvērumu dēļ

Ivo__ 08. May 2009, 10:52

sorry,ja jau ir rakstīts,bet tikko tikai pamanīju,ka pirmajā bildē,kur galva redzama uz avīzes,avīzē zīmīgi vārdi rakstīti

Phasma 08. May 2009, 10:21

tā pati, kas pagājušogad, Schrick simetriskā 288

Puce 08. May 2009, 09:44

cik grādīga sadalene tev tur ielikta?

mx_kanskis 08. May 2009, 09:35

Shai galerijai vaig nosaukumu: "meine Sex mit e21"

PS: Super galerija, lai vecas ar projektu!!!

Modrs 08. May 2009, 08:16

JZ - spiediens karterī būs, ja uzliks ļurbu izdilušam motoram, un, ja saproti motora uzbūvi, tad zināsi, ka visi tie koniskie kujoniskie filtri laiž cauri visādus mēslus vairāk, nekā stock papīrnieks. un kāpēc putekļi ar eļļu - ja tev kaut reizi mūžā būtu bijis vismaz trimmeris vai mocis, tad aizdomātos, kāpēc ir spešal filtru eļļa viņiem.
un vēl, izstāsti, kādi nak tur tev pretvārsti vajadzīgi turbo motoram, ja tev kartera ventilācija tiek izvadīta starp ļurbu un gaisa filtru - posmā, kur vienmēr būs retinājums, kas pats sūks ārā kartera atgāzes!!!

Phasma 07. May 2009, 22:58

virzuļi un blīve ir custom made, kā jau rakstīju! Individuāls pasūtījums. Tik precīzus sīkumus atklāšu tikai pēc 6 aliņa!

zutis_slidens 07. May 2009, 22:51

cik bieza tā cometic blīve ir un kādas kompresijas virzuļi, ja nav noslēpums? izskatās, kā turbo setapa pirmssākumi

Phasma 07. May 2009, 22:41

ar spirtu un salveti!
Vispār tās otrais objekts ir degvielas sliede ar lielāku tilpumu un ērtākiem savienojumiem

Didzis 07. May 2009, 22:39

Uzbūru ainiņu, kā Tu notīri objektīvu

harits 07. May 2009, 22:37

kas tas pēdējais ir ?

Phasma 30. Apr 2009, 16:29

Man tur lēnām top alternatīva ieplūdes sistēma, karteris jāventilē caur "burku", nekādas recirkulācijas un putekļu ieplūdes kolektorā!

JZ 30. Apr 2009, 11:00

lai kartera ventilācija notiktu tur ir jābūt gaisa apmaiņai, ja motors ir atmosfērisks, tad to izdarīt ir vienkārši (kā arī tas ir m20 rūpnīcas izpildījumā), ja tas ir turbo motors, tad tur viss kļūst nedaudz sarežģītāk, jābūt visādiem pretvārstiem utt, jo ir ļoti neieteicams karterī radīt pretspiedienu, kas notiks ja neko nedarīs ar to m20 un pieliks turbo

var jau to visu ignorēt un mainīt eļļu pēc katriem 1000km... (vai, drīzāk, atbilstošām motorstundām)

un par kādiem putekļiem ieplūdē un eļļas palīdzību tos savākt vispār var būt runa...

[1-20]  [21-40]  [41-60]  [61-80]  [81-100]  [101-120]  121-140  [141-160]  [161-180]  [181-190] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties