Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 90 viesi un 26 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
protams
22. Apr 2024, 14:37 #5341

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5433

Braucu ar: null ziiben


19 Apr 2024, 15:59:51 @Elviss rakstīja:
Interesanti, ko tie ražotāji visi teiks, kad pienāks tā viņu solītā diena vairs ice neražot, bet tomēr jāražo?
Jo es nedomāju, ka tur visi tik stulbi un nesaprot, ka tas plāns nav reāls. Ne jau pakāsīs milzīgu daļu tirgus, kamēr citi turpinās ražot ice auto.
Nebija pirmie kaut kādi 2028 gada solītāji? Tas jau tūlīt ir.

Nekas tur nepienāks, normālie ICE ražotāji jau atsāka izstrādāt jaunus benz un dīsel dzinējus, Tesla jau atlaiž darbiniekus, Polstar tulīt bankrats, Lucid pārdošana -70%, ķinas plašumi pilni ar nepārdotiem drotiem, Enyakus met pakaļ ar 13k eur atlaidēm, utt

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
kkas
22. Apr 2024, 14:42 #5342

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8901

Braucu ar: zviedru ledusskapi


21 Apr 2024, 08:48:12 @soulfreak rakstīja:
Taycan from Wish https://youtu.be/UFd7Lmp-1yA?si=VStNTpauSOV5m9Au

video vertība 0. Trasē jebkuram auto var nosvilināt bremzes, lai cik labas viņas būtu. Īpaši ielas auto, vairāki līkumi bremzējot kā debīlam un fis taisni garantēts.
Offline
smudo
22. Apr 2024, 14:56 #5343

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3527

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


22 Apr 2024, 14:42:47 @kkas rakstīja:

21 Apr 2024, 08:48:12 @soulfreak rakstīja:
Taycan from Wish https://youtu.be/UFd7Lmp-1yA?si=VStNTpauSOV5m9Au

video vertība 0. Trasē jebkuram auto var nosvilināt bremzes, lai cik labas viņas būtu. Īpaši ielas auto, vairāki līkumi bremzējot kā debīlam un fis taisni garantēts.


Nu video konteksts tāds, ka ķinieši nokopēja vizuāli Taycan un gribēja pierādīt, ka tas ne tikai izakatās, kā Taycan, bet arī performance ir atbilstoša par lētāku cenu. Tajā pašā laikā base Taycan 4S ar dzelzs bremzēm (nerunājot par CF bremzēm, kas ir papildus opcija) OE formātā (pat škidrums un kluči)brauc Biķerniekos 10-15 min sesijas 1:40 režīmā. Kontekstam - vēl 2000 gadu E paaudzes M-kas nespēja ar OE bremzēm BSK ātrā tempā 15min sesijas BSK izturēt
Offline
M--X
22. Apr 2024, 14:58 #5344

Kopš: 16. Jun 2006

Ziņojumi: 245

Braucu ar: Pepelacu


22 Apr 2024, 14:37:05 @protams rakstīja:

19 Apr 2024, 15:59:51 @Elviss rakstīja:
Interesanti, ko tie ražotāji visi teiks, kad pienāks tā viņu solītā diena vairs ice neražot, bet tomēr jāražo?
Jo es nedomāju, ka tur visi tik stulbi un nesaprot, ka tas plāns nav reāls. Ne jau pakāsīs milzīgu daļu tirgus, kamēr citi turpinās ražot ice auto.
Nebija pirmie kaut kādi 2028 gada solītāji? Tas jau tūlīt ir.

Nekas tur nepienāks, normālie ICE ražotāji jau atsāka izstrādāt jaunus benz un dīsel dzinējus, Tesla jau atlaiž darbiniekus, Polstar tulīt bankrats, Lucid pārdošana -70%, ķinas plašumi pilni ar nepārdotiem drotiem, Enyakus met pakaļ ar 13k eur atlaidēm, utt

Problēma jau nav EV kā tādos, bet to cenās. Ja tie paši Eniaki maksās ap 35k (Škoda tomēr), nevis 60k, tad nevienam pakaļ nebūs jāmet, stāvēs vēl rindā.
Viedoklis subjektīvais- ja man piedāvātu divus vienādus auto par vienādu cenu, ar vienīgo atsķirību ICE vs EV(ar normālu baču), noteikti izvēlētos EV.
Offline
kkas
22. Apr 2024, 15:01 #5345

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8901

Braucu ar: zviedru ledusskapi

Tajā video nav nekādu datu. Nav vispār skaidrs kā tika braukts pirms fis taisni. Ideāli būtu divi video ar bremžu lietošanas datiem. Iefisa sienā un raud cik viss slikti.
Offline
RaL
22. Apr 2024, 15:19 #5346

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3404

Braucu ar: kruīzu


22 Apr 2024, 15:01:09 @kkas rakstīja:
Tajā video nav nekādu datu. Nav vispār skaidrs kā tika braukts pirms fis taisni. Ideāli būtu divi video ar bremžu lietošanas datiem. Iefisa sienā un raud cik viss slikti.


tu to video paskatījies nedaudz vairāk par piramjām sekundēm?

tur daudzi tādi gadījumi minēti. Un viņi jau saka, ka bremzēm kādu brīdi vajadzētu turēt, bet viņas jau otrajā aplī atmetas un nevis pakāpeniski kā būtu normāli, bet uzreiz pazūd.
Un tur vēl par visu ko bija stāstīts, ka visus ciparus, ko reklamē, īsti neatbilst...
Offline
V.I.P.
22. Apr 2024, 15:19 #5347

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17338

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]


19 Apr 2024, 15:59:51 @Elviss rakstīja:
Interesanti, ko tie ražotāji visi teiks, kad pienāks tā viņu solītā diena vairs ice neražot, bet tomēr jāražo?
Jo es nedomāju, ka tur visi tik stulbi un nesaprot, ka tas plāns nav reāls. Ne jau pakāsīs milzīgu daļu tirgus, kamēr citi turpinās ražot ice auto.
Nebija pirmie kaut kādi 2028 gada solītāji? Tas jau tūlīt ir.

Nepienāks tik ātri. Tas jau pats rēcīgākais. Tikko ieslēdza atpakaļgaitu, tomēr automašīnas neesot pats lielākais piesārņotājs un esot jāfokusējas kaut kur citur.

2030 jau esot pabīdīts uz 2035, jo pati vācīja pateica, ka nav reāli tomēr.
Offline
RaL
22. Apr 2024, 15:23 #5348

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3404

Braucu ar: kruīzu


22 Apr 2024, 15:19:15 @V.I.P. rakstīja:

19 Apr 2024, 15:59:51 @Elviss rakstīja:
Interesanti, ko tie ražotāji visi teiks, kad pienāks tā viņu solītā diena vairs ice neražot, bet tomēr jāražo?
Jo es nedomāju, ka tur visi tik stulbi un nesaprot, ka tas plāns nav reāls. Ne jau pakāsīs milzīgu daļu tirgus, kamēr citi turpinās ražot ice auto.
Nebija pirmie kaut kādi 2028 gada solītāji? Tas jau tūlīt ir.

Nepienāks tik ātri. Tas jau pats rēcīgākais. Tikko ieslēdza atpakaļgaitu, tomēr automašīnas neesot pats lielākais piesārņotājs un esot jāfokusējas kaut kur citur.

2030 jau esot pabīdīts uz 2035, jo pati vācīja pateica, ka nav reāli tomēr.


ok, vēl jau ir laiks, bet es teiktu, ka šobrīd jau nav nekādas lielās izvēles EV. Un cenas, protams, ja atskaita ķīniešus, tad ir būtiski augstākas par līdzvērtīgu ICE.
Pamatā dārgi un lieli elektriskie SUVi un pa kādam hečbekam vai dizainā man nepieņemami auto.

labojums: manām vēlmēm atbilstošā segmentā nav īsti izvēles par saprotamu cenu.

[ Šo ziņu laboja RaL, 22 Apr 2024, 15:26:06 ]

Offline
cipargalva
22. Apr 2024, 15:42 #5349

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6510

Braucu ar: quattro

Lūk jums ev ar simulētu ice + dct

Spied "Play", lai skatītos video!

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 22 Apr 2024, 15:44:05 ]

Offline
smudo
22. Apr 2024, 16:05 #5350

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3527

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


22 Apr 2024, 14:58:51 @M--X rakstīja:

22 Apr 2024, 14:37:05 @protams rakstīja:

19 Apr 2024, 15:59:51 @Elviss rakstīja:
Interesanti, ko tie ražotāji visi teiks, kad pienāks tā viņu solītā diena vairs ice neražot, bet tomēr jāražo?
Jo es nedomāju, ka tur visi tik stulbi un nesaprot, ka tas plāns nav reāls. Ne jau pakāsīs milzīgu daļu tirgus, kamēr citi turpinās ražot ice auto.
Nebija pirmie kaut kādi 2028 gada solītāji? Tas jau tūlīt ir.

Nekas tur nepienāks, normālie ICE ražotāji jau atsāka izstrādāt jaunus benz un dīsel dzinējus, Tesla jau atlaiž darbiniekus, Polstar tulīt bankrats, Lucid pārdošana -70%, ķinas plašumi pilni ar nepārdotiem drotiem, Enyakus met pakaļ ar 13k eur atlaidēm, utt

Problēma jau nav EV kā tādos, bet to cenās. Ja tie paši Eniaki maksās ap 35k (Škoda tomēr), nevis 60k, tad nevienam pakaļ nebūs jāmet, stāvēs vēl rindā.
Viedoklis subjektīvais- ja man piedāvātu divus vienādus auto par vienādu cenu, ar vienīgo atsķirību ICE vs EV(ar normālu baču), noteikti izvēlētos EV.


Vācijā ķinieši (MG) jau depingo pa kluso savu MG4 pa +/-20k EUR. Francūžiem parādās piedāvājumi atkal sub 30k EUR segmentā + VW sola ID2 pa 25k EUR. Tesla tikai atmetās no sava Model 2 pa 25k USD un atlaida komandu, kas pie tā strādā un visus savus R&D resursus velta self driving takša izstrādei. Pamazām atkal parādās EV arī letajā segmentā (ja runājam par jauniem auto). Ar ko tāds auto labāks par Octavia vai Golf ar 1,5tfi vai 2,0d - tas katram pašam jāizlemj izejot no savām vajadzībām, bet piedāvājums paplašinās, ja vēlas tieši EV gan premium, gan budžeta segmentā.
Offline
Mizx
22. Apr 2024, 16:20 #5351

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5790

Braucu ar:


16 Apr 2024, 18:42:47 @treshaa_josla rakstīja:

no Teslas statistikas:

Total Kilometers 1,343.38
Time Driven 12 Hours 1 Minutes
kWh Used 261.38 kWh
Wh/km 195 Wh
Cost € 41.82



Re, apstiprini manas aizdomas! Jābūt pilnīgam mazohistam, vajag celties 5-os un 6-os startētu. Pēc tāda 12 stundu brauciena nākamajā dienā mašīnai negribēsies tuvoties. Jābrauc divatā, citādi pārtikšana no enerģijas dzērieniem. Lai 2 dienas tā brauktu, sanāk tikai kādas 4 stundas miegam. Paldies, tas der tikai ekstrēmistiem. Mans variants tomēr ar izgulēšanos bez modinātāja, mierīgas brokastis utt.
Offline
shirminieks
22. Apr 2024, 18:13 #5352

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1396

Braucu ar: 81


22 Apr 2024, 14:37:05 @protams rakstīja:

19 Apr 2024, 15:59:51 @Elviss rakstīja:
Interesanti, ko tie ražotāji visi teiks, kad pienāks tā viņu solītā diena vairs ice neražot, bet tomēr jāražo?
Jo es nedomāju, ka tur visi tik stulbi un nesaprot, ka tas plāns nav reāls. Ne jau pakāsīs milzīgu daļu tirgus, kamēr citi turpinās ražot ice auto.
Nebija pirmie kaut kādi 2028 gada solītāji? Tas jau tūlīt ir.

Nekas tur nepienāks, normālie ICE ražotāji jau atsāka izstrādāt jaunus benz un dīsel dzinējus, Tesla jau atlaiž darbiniekus, Polstar tulīt bankrats, Lucid pārdošana -70%, ķinas plašumi pilni ar nepārdotiem drotiem, Enyakus met pakaļ ar 13k eur atlaidēm, utt


Šobrīd visam ir atlaides pēc kārtas - tos pašus jaunos Tiguanus met pakaļ, pusei AUDI kataloga ir atlaides, BMW, utt.

Tajā brīdī, kad cilveki sapratīs, ka EV lietošanas izmaksas (apkopes, degviela) ir 3-4x mazākas kā ekvivalentam ICE, un sapratīs, ka elektroauto ikdienas lietošanā ir objektīvi labāks par jebkuru ICE (dinamika, atsaucīgums, klusums, vibrācijas), tad tā starta starpība vairs nešķitīs būtiska.

Tipisks piemērs:
- Jauns FWD Tiguan ar 150hp benju / automātu: 35.4k€
- Jauns AWD Tiguan ar 200hp dizeli: 45k€
- Jauns RWD ID4 ar 204hp: 41.5k€ pec atbalsta
- Jauns AWD ID4 ar 286hp: 49k€ pec atbalsta

To 5k€ starpību uz degvielu var atsist jau pirmajos 60’000km; un tas ir ar pieņēmumu, ka elektrība nepaliek lētāka / degviela nepaliek dārgāka, kas ir reāls scenārijs.
Offline
Amakatanav
22. Apr 2024, 18:38 #5353

Kopš: 06. Jul 2009

Ziņojumi: 1785

Braucu ar: muti pa ausīm.


22 Apr 2024, 14:37:05 @protams rakstīja:

19 Apr 2024, 15:59:51 @Elviss rakstīja:
Interesanti, ko tie ražotāji visi teiks, kad pienāks tā viņu solītā diena vairs ice neražot, bet tomēr jāražo?
Jo es nedomāju, ka tur visi tik stulbi un nesaprot, ka tas plāns nav reāls. Ne jau pakāsīs milzīgu daļu tirgus, kamēr citi turpinās ražot ice auto.
Nebija pirmie kaut kādi 2028 gada solītāji? Tas jau tūlīt ir.

Nekas tur nepienāks, normālie ICE ražotāji jau atsāka izstrādāt jaunus benz un dīsel dzinējus, Tesla jau atlaiž darbiniekus, Polstar tulīt bankrats, Lucid pārdošana -70%, ķinas plašumi pilni ar nepārdotiem drotiem, Enyakus met pakaļ ar 13k eur atlaidēm, utt


ICE jau arī ar lielām atlaidēm met pakaļ.... pie tā kā cenas uzkāpa no 2019 uz 2023 gadu, visus auto tagad met paakļ. EV vairāk, jo cerības nav piepildījušās, ka nu tik visi pa 50-60k/gb pirks kā pīrādziņus.

[ Šo ziņu laboja Amakatanav, 22 Apr 2024, 18:39:00 ]

Offline
Elviss
22. Apr 2024, 18:55 #5354

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21621

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Ja neesi mazohists, tad, lai pirktu EV, no sākumā ir privātmājā jādzīvo un kā otrs auto. Pārsvara jau visi tomēr dzīvokļos dzīvo, kur EV iespējams ir labākajā gadījumā pāris auto uz rajonu.

-----------------
Online
shirminieks
22. Apr 2024, 19:08 #5355

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1396

Braucu ar: 81


22 Apr 2024, 18:55:09 @Elviss rakstīja:
Ja neesi mazohists, tad, lai pirktu EV, no sākumā ir privātmājā jādzīvo un kā otrs auto. Pārsvara jau visi tomēr dzīvokļos dzīvo, kur EV iespējams ir labākajā gadījumā pāris auto uz rajonu.


Mazohisms ir turpināt maksāt 3-4x vairāk par braukšanu ar auto, kas objektīvi ir sliktāks, to attaisnojot ar nepieciešamību reizi gadā izbraukt vairak kā 400km no mājas, lai gan uz katra stūra ir lādētāji; protams būs cilvēku grupas, kam EV nekādīgi neder (piemēram salesrep’i, kam dienā jānobrauc >500km pa klientiem), bet tā ir minoritāte.

Un ja dzīvo jaunajā projektā ar savu stāvvietu, tad pielikt savu WALLBOX izmaksā mazāk kā nomainīt kvēpinieku vai ķēdes

[ Šo ziņu laboja shirminieks, 22 Apr 2024, 19:09:16 ]

Offline
Deivid
22. Apr 2024, 19:28 #5356

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40624

Braucu ar: E46 M3 / C5X


22 Apr 2024, 15:42:59 @cipargalva rakstīja:
Lūk jums ev ar simulētu ice + dct


Malači

Vēl fake sajūga pedāli lai ieliek un es dodos pakaļ. Varbūt izlaidīs facelift ar tādu...
Online
XK220
22. Apr 2024, 19:31 #5357

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3188

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu

Varētu vēl fake zobsiksnas, eļļa un sajūgs jāmaina + varetu fake nodokli maksāt un braukt hvz kur liet fake šķidrumu un apskatē vēl likt ierakstīt fake komentāru delfos ka ev neder lai aizbrauktu uz poznaņu un atpakaļ ar vienu uzlādi
Offline
shirminieks
22. Apr 2024, 19:56 #5358

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1396

Braucu ar: 81


22 Apr 2024, 19:28:49 @Deivid rakstīja:

22 Apr 2024, 15:42:59 @cipargalva rakstīja:
Lūk jums ev ar simulētu ice + dct


Malači

Vēl fake sajūga pedāli lai ieliek un es dodos pakaļ. Varbūt izlaidīs facelift ar tādu...


Zini kā - kad mūsdienās visi dzinēji kļuvuši maksimāli līdzīgi (turbo), piedziņa visiem līdzīga (AWD), katrs cenšas kaut kā sevi diferenciēt - citi liek popkornu (tas viss ir mākslīgs / šovs, nevis ar mērķi turēt turbo apgriezienus pie aizvērtas droseles), rada atslēdzamas pilnpiedziņas sistēmas (BMW / Mercedez drift-mode), un liek izplūdē tumbas.

Ja gribi kaut ko īstu, tad jāņem kāds vecais E46 M3 / E39 M5, kur jau viss ir daudz autentiskāk, mehāniskāk, un interesantāk; bet ikdienā ar tik veciem auto reti kurš grib braukt

[ Šo ziņu laboja shirminieks, 22 Apr 2024, 19:57:42 ]

Offline
Deivid
22. Apr 2024, 20:20 #5359

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40624

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Es jau tik ākstos. Vairāk fascinē ka izskatās ka viņiem tīri labi ir izdevies tās fīčas uztaisīt. Kam vajag kam nē.

Man pašam viss sakārtots
Online
Zalespljavejs
22. Apr 2024, 20:39 #5360

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2352

Braucu ar: tautas auto

Es gaidu kad maļina būs beigusies un visas "zaļās" ekstras būs atņemtas - sabtransa joslu, 0eur nodoklīti un citi "zaļie bonusi". Tad gjau EV lietotāji nebūs nemaz tik priecīgi.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo