Online

Pašreiz BMWPower skatas 79 viesi un 43 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Track tool: e46 330ti

Pievienota: 14. Aug 2019, 20:37
Atjaunota: 14. Aug 2019, 21:27

Komentāri (24)

Visas galerijas no lietotāja PG


Bāze 02' 318ti m-pack, bixenon, 200k km, sterils, bez rūsas, LV ziemas nav redzējis.
04' M54B30, reģistrēts. Dzinējs stock ar uzlabotu eļošanu (zobrats un asīte EDVA Motorsport). Zirneklis + custom izplūde (mākslas darbs ). Atvieglināts spararats. 235 hp, 310NM (Dyno systems stends)
Būvēts reduktors type 188 ar LSD, pāris 3,73. Šobrīd oem spec (25% lock), līdzi nāk vel divas šaibas un krusti. Noņēmu, jo priekš šosejas bija pa "cietu". ZF 5niece kārba. Pusasis, kardāns no dīzeļa.
Bremzes no 330, viss jauns (diski, suporti, trubas, galvenais cilindrs).Kluči priekšā CL RC6, aizmugurē CL RC8. Priekšā karbona heatshield'i ar dzesešanas kanāliem (burkhart). Priekšējiem suportiem vara vadīklas (ECS)
Bilstein B14 coiloveri, E46 M3 stabilizators, visa ritošā pārlasīta, jauni plaukti utt.
R17 BBS RK001, 8kg/gab (oem sver 10-11kg/gab)
EVO 8 MR Recaro krēskli (oem nāk līdzi)
E46 M3 spidometrs ar speciālu moduli, lai viss strādātu kā M3 + eļļas temperaturas diodes strādā kā shift-light (ja interesē, iedošu kontaktus, viens Vācijā taisa tos moduļus un var visādi saprogrammēt). Spido darbībā (ar trīcošu roku) - https://www.youtube.com/watch?v=eZEUnrrJOQI
IRP shifteris (IRP)
Flancis oem stūrei, visas pogas strādā ja vajag (kam intersē - Girol)
Salonā ir visas apšifkas, nekas negrab un neļurkājas. Demontēts audio un airbagi, viss nāk līdzi.

Ar mašīnu nobraukti trīs Baltictimeattack posmi un daži treniņi. Top 3 mašīna 3000 klasē.

7800 eur (izmaksāja tieši x2).
Iespējama maiņa pret pliku E90 325i ar piemaksu man. Citas maiņas neinteresē.

2-9-1-8-4-8-2-0