Online

Pašreiz BMWPower skatas 83 viesi un 49 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



(5.sezona. 1.daļa): Uzlabojam, tobiš remontējam e21 323

Pievienota: 03. Aug 2016, 09:56
Atjaunota: 15. Aug 2016, 11:26

Komentāri (14)

Visas galerijas no lietotāja Puce


Hmm. Sen nekas nav bijis par šo brīnumu. Bet varu teikt, ka ledus ir beidzot sakustējies pēc 7 gadu dīkstāves. Lieta dēļ kuras tas apstājās ir beidzot nobriedusi un gatava.


Custom made pie Nitram.


Ir arī pasūtīts otrs radiators, kas dzesēs starpdzesētājam šķidrumu. Kad tas būs gatavs, tad varēs savilkt visas dzeses caurules, tai skaitā arī motora eļļai un turpināt darbus pie citām lietām, lai šo projektu varētu vēl šogad sausajā gada laikā iedarbināt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kamēr top otrs radiators, neliela liriska atkāpe.
Kaut kad, vēl šajā gadā, tika sameklētas telpas, kur brīvos vakaros varētu paskrūvēt visas lamatas. Bet kaut kā brīvu vakaru īsti daudz neatradās, citi meistari, kas mitinājās šajās telpās ar īsti nevarēja atrast laiku, lai manu auto piebeigtu, tad nu beigu beigās auto no šīm telpām ar tika aizvests prom.

Bet nu pa visiem šiem gadiem auto vizuāli nav mainījies. Fōnā mans onlī van Lupo GTI.


Tā pati rūsa, tie paši klekši.


Motortelpā vienīgā pārmaiņa ir tas, ka nav vairs mega lielā turba, bet ir kaut kāda stipri vien mazāka Garrett GT2871R. Būs vien stripri labāk un braucamāk.


Laminova starpdzesētājs vēl jopojām gaida savu zvaigžņu stundu!


Un bardaks no, it kā vajadzīgajām, rezerves daļām ir gan salonā,


gan bagažniekā.


Bet savādāk viss pa vecam.




Fingers xrossed!


J.K.jr.bad.