Online

Pašreiz BMWPower skatas 52 viesi un 27 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



BMW e21 315 sex 7.daļa

Pievienota: 24. Mar 2016, 18:11
Atjaunota: 24. Mar 2016, 19:06

Komentāri (33)

Visas galerijas no lietotāja Puce


Liekam jaunu bildi iekšā, lai nav jāskrullē tik daudz!

Kā jau iepriekšējā daļā minēju, tad vēl divas pārvērtības vēlējos līdz sezonas sākumam izveikt:
* Bremzēm un sajūgam uzlikt individuālus cilindrīšus
* Nomainīt sprauslas uz kaut ko modernāku

Tātad sāku es ar bremzēm.
Noņēmu nost bremžu pedāļus un sāku tuvāk pētīt vai varēs ko izdarīt.


Izskatījās cerīgi un līdz ar to turpināju darbus


Kā redzams, tad motortelpā vietas palika stipri vien vairāk


Nu ko! Auto rūc un varam sākt!


Nogriežam lieko nost, lai var uztaisīt gludu virsmu,kur pieskrūvēt jaunos bremžu cilindrīšus


Sagatave gatava mērīšanai


Pieskrūvējam cilindrīšus un instalējam klāt


Tā kā vietas salona pusē nav īpaši daudz, tad vairākas reizes mērot un piemērot atradu optimālu vietu


Nokrāsots un gatavs beigu instalācijai




Nu jau savā vietā


Bremžu šķidruma bāciņas ar kronšteinu


Gatavs!


Izpētot daudzus Bosch sprauslu katalogus atradu tādas, kas man vislabāk derēs. Gan ražības, gan izmēru ziņā.


Tā kā nevēlējos mainīt štekerus, gan arī nebija īsti variantu, lai bez sāpēm pārtaisītu degvielas sliedes stiprinājumus svarīgi bija atrast precīzi tādas pat kā oriģinālās. Gluži precīzi nesanāca, bet ar nelielu sliedes modifikāciju varēja uzlikt.


Tagad smidzinās pa četriem caurumiem, nevis mīzīs pa vienu!


Fitted!


Bija jānoņem nost kārba, jo čekojot eļļas kvalitāti izkrita laukā metāla gabaliņš, kas izskatījās no kaut kādas atsperes.
Aizvedu kārbu pie Mareka Matvejeva, kurš izjauca to un konstatēja, ka nolūzis gals atsperei, kas palīdz novietot ātrumpārslēgu vidējā stāvoklī. Sataisīja un pēc pāris dienām kārba bija jau atpakaļ savā vietā.


Vēl pa vidu bija čakars ar darbināšanu, bet novēršot radušās problēmas auto bija gatavs to vest uz Jelgavu uz stendu regulēties.

Degviela iepildīta un gatavs doties ceļā!


Pa ceļam bija jautrība. Esot jau gandrīz klāt, gaidot krustojumā kreiso pagriezienu redzu, ka kaut kāds rats aizripo. Pēc mirkļa saprotu, ka tas varētu būt no piekabes kuru vilku. Labi, kaq nevienam netrāpīja un neviens necieta. Vietējā Jelgavas šrotā nopirku skrūves. Vēlāk no īpašniekiem tika saprasts, ka bija tāda problēma šai piekabei, bet kāds to nebija novērsis...


Auto uzstutēts uz stenda, bet iedarbināt nevaram.


Skrūvējam laukā sveces, dedzinām un tīram. Aizlējušās melnas.


Elpo dziļi!


Varam sākt regulēšanu


Fine tuning in progress


Idjom po priboram!


Tā saregulējām, ka nevar to jaudu savadīt.


Gludi līdz pašai augšai.


Dzesējamies








Final results:
175HP un 211Nm uz ratiem. Teorētiski dabūjām kādus 10HP un 20Nm klāt no standarta. GintsK teicās, ka ieplūde ar izplūdi nav saskaņota. Būtu labāki rezultāti.


Gatavi doties mājās


Bet kaut kā nesanāca viss gludi. Pirms Volvo kāds izdomāja pēkšņi iegriezties pagalmā, kā rezultātā tas strauj bremzēja un man ar manu dubulto svaru nekas cits neatlika, kā atbalstīties pret Volvo dupsi...


KASKO ir, tā ka bēda maza. Pie reizes nopulēs.


Bet lielākā šaize ir tā, ka 315tais ar atrāvās. Lai gan starp riepu reliņiem un stiklu bija kādi cm 10, tomēr auto kaut kā palēcās un nu jāmeklē jauns logs.


Tālāk jāsakopj auto, jāsataisa pilošais bremžu suports un jāgaida pirmie šosejas pasākumi!

J.K.jr.bad.