Online

Pašreiz BMWPower skatas 40 viesi un 28 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



F30 way to ///M Performance

Pievienota: 21. Nov 2015, 14:19
Atjaunota: 21. Nov 2015, 15:05

Komentāri (74)

Visas galerijas no lietotāja Black_russian


Sveiki visiem.

Mēģinašu dalities ar prieku un savu subjektivo viedokli, kas principa ari jabut mūsu foruma.

Menesi atpakaļ mana ipašuma nonaca BMW F30 330d TwinPower ar 258zs.




Pirmais ar ko biju parsteigts cik viegli iet tas auto, cik viņš ir miksts mūsu ceļos, un cik viegli viņš stūrejas.

Protams kad pirku to, plans +- mana galva jau bija ko tieši es darišo ar to
Jo galvenais kas bija man, tas ta baze, tas nav 320d kuru pilna mobile un riga ari. Tas ir 330d ar jaunu dzineju un Sporta karbu ar 8 robiem!

Protams ari komplektacija
- M paka
- Head up
- Regulejama piekare un t.t.

Pirmais ko izdariju uzliku oriģinalus R19 M diskus kurus izmantošu ziema ar Hankook riepam.





Tad nakamis solis bija saprast ka ta mašina jutisies ar čipu, pirms izrunāju ar daudziem kuri čipo tieši jaunus motorus arzemes un iekš musu valsts.
Bija ari veikts merijums pirms un pec čipa. Protams tas viss bija darits uz R19 ar ziemas riepam!


Bet rezultats bija vnk fenaminals, ta mašina kļuva vēl atrak, vēl patikamak un ta jauda, man protams bija ar ko salidzinat, jo ikdiena parvietojos ar M3 ar 420hp.
Protams uz stenda neveicu merijumus, bet pec info mašinai jabut kadiem ~ 330zs

Tad protams uzreiz bija iegadati M Performance bremzes, jo pat ar oriģinalam bremzem, pabraucot atraka režima, bremzes jau nebija tik efiktivas ka gribetos.


Pec bremžu uzstadišanas uzreiz bija jutāma atšķiriba, UZREIZ! ))

Bija ari veikts neliels parbaudijums BMW M3 e92 vs. F30 330d!

Un daudziem tas bija parsteigums.


Starts bija no 50km/h (veicam 3 braucienus) , rezultats vienmer viens F30 ar savu 3.0d aiziet prom uz 2-3 korpusiem, M3 sak ķert tikai pie 170km/h un tikai kad atrums ir 210-220km/h M3 bija uz 1 korpusu priekša, protams talak nebija verts neko braukt, pirmkart ceļi mums tādi, otkart M3 spidometra ir 330 bet F30 260 ))

Bet sapratu to ka pilseta neko vairak nevajag, protams M3 ir pavisam cits auto, cita bauda pavisam, bet tikai tiem kuri māk braukt.

Bet piemeram ja pilseta blakus tadam F30 pilseta apstasies M3 vai M5 diezvai viņi vares izpildities ))


Un tad jau sakas parejais M Performance ceļš )

- Performance oriģinala priekšeja lūpa
- Performance oriģinalas nasis
- Performance oriģinalais aizm. spoileris



Vizuali ta kļuva par citu mašinu, un protams R20 Vossen diski pielika visam punktu. ))
















Vienigais kas palika tas bija :

- Professional Audio Top Hi Fi Harman Kardon sistemas uzstadišana
- NBT iDrive sistemas uzstadišana

un tas ari bija veikts.














Pec visam tam darbibam, esmu ļoti apmerinats ar rezultatu.
Tagad ši mašina pieverš ļoti daudz uzmanibas ielas, salidzinot ar to kad viņa bija parasta F30 ar M sportpaketi.

Paldies par uzmanību.
p.s. sorry par gramatikas kļudam

Black