Online

Pašreiz BMWPower skatas 23 viesi un 3 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Balcony Roads Of France

Pievienota: 20. Nov 2015, 00:22
Atjaunota: 10. Dec 2015, 21:25

Komentāri (35)

Visas galerijas no lietotāja Harcix


Update: Ja kaadam interesee, ir arii video diezgan pagarsh, bet paaris vietas var redzeet ja patin (kaa var pa taisno te youtuubi ielikt?)

https://www.youtube.com/watch?v=5AfCBF6IeP8



Skaistākie ceļi, pa kuriem esmu braucis! Aizmirstat visus šitos Stelvio uc Alpu pass - tie arī ir OK, bet, manuprāt, šis ir citā dimensijā!

Ilgi biju meklējis ko šādu - šaurs ceļš, vienā pusē klints siena, otrā - augsta, stāva nogāze. Pētiju visas Alpu pārejas - bet tas tomēr nav tas. Nēpārprotiet, arī tur ir skaisti, bet tas tomēr nebija tas, ko es biju iztēlojies savā galvā.

Un tad es uzdūros šai lapai - http://www.dangerousroads.org/europe/france/446...s-in-france.html Bingo! Jābrauc!

Plāns bija čomam nopirkt kaut kur Eiropā auto, uztaisīt Eirotripu un tad auto pārdot Latvijā. Caur internetu Holandē tiek atrasts E200 Avantgarde dīzeļautomātmersis ar iebuktētu spārnu un ap 300k nobraukumu par labu cenu. Pārskaitam rokas naudu un braucam pakaļ.

Kopējais maršruts:
Amersfoort (auto iegāde)
Eindhoven (jānodod īres auto)
Freiburg (nakšņošana)
Titisee, Feldbrg (Vienkārši sakaistas vietas Vācijā, kurām izbraukt cauri)
Lyon (nakšņošana)
Francijas balkonceļi (arī nakšņošana)
Lac du Mont Cenis (apbraucam 50 eur dārgo FRA-ITA tuneli )
Garda ezers (nakšņošana+skaists ceļš gar krastu)
Timmeljosh (Alpu kalnu pāreja)
Dachstein (nakšņošana, vagoniņš uz kalna virsotni, skywalk)
Auschwitz (nakšņošana, pozitīvas enerģijas uzņemšana)
Varšava (nakšņošana)
Valmiera



Pirmspikrkšanas apskate un sagatavošana braucienam, eļļa, bremzes, riepas ar vajadzēja mainīt.





Tranzīta nr izņemti un līdz Freiburgai tikai bānis. No rīta piestājam Titisee un tad pa mazajiem ceļiem uz Francijas pusi.

Arī pa Franciju braucam pa mazajiem ceļiem. Nejau lai ietaupītu naudu, bet lai sajustu to Francijas fīlingu.





Miesti ir izteikti "Le franciski" un atšķirās no "Wunderschon vāciskajiem".





Kilometri tomēr tik raiti neiet uz priekšu, ciems pēc ciema, pievakarē lienam atpakaļ uz bāņa un paliekam pa nakti Lionā. Ceļamies agri un pēc 2 stundām esam klāt.



No tā dangerousroads saraksta vairāki ceļi ir sakoncentrēti tieši šajā reģionā. Bildes nav tādā secībā, kādā braucām, bet maršruts bija: Col de Carri - Col de la Machine - Combe Laval - Route de Presles - Gorges du Nan - D220 Les Travers - D219

Sākās



Bildes ir nedaudz jauktā kārtībā, neatceros īsti kura ir no kurienes.

Ko tur daudz komentēt















Uz balkona









Citu braucēju ir ļoti maz, var lēnām braukt un baudīt skatus - atšķirībā no Stelvio Pass u.c.





















Tajā lapā reizēm ir neprecizitātes viņu kartē, ja kādam iepatikās šie ceļi - sūti PM, iedošu precīzāku maršrutu.



Tālāk braucam uz Itāliju, principā tikai pa bāņiem līdz Garda ezeram. Apbraucam tikai dārgo Francijas - Itālijas tuneli.





Pie Garda ezera. Laika trūkuma dēļ nesanāca izbraukt pa SP38 ceļu virs ezera. Kaut gan kar krastu ceļš arī ir ļoti skaists



Pāris bildes no Timmeljosh



Auto godam izturēja bez problēmām, tik Lietuvā akmentiņš izsita miglinieku



Šie ceļi noteikti attaisnoja gaidīto, vēl viens ieraksts no "bucket lista" tiek izsvītrots! Tas arī viss.