Online

Pašreiz BMWPower skatas 51 viesi un 26 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



XE

Pievienota: 18. Jul 2015, 02:06
Atjaunota: 18. Jul 2015, 03:39

Komentāri (27)

Visas galerijas no lietotāja AV


Patecoties Viņas Majestātes Sulaiņu Servisa (VMSS) pārstāvniecībai Latvija, šodien bija iespēja mini-testā ievērtēt aktuālo Jaguar jaunumu XE ar 2.0d dzinēju (konkurents BMW 3er, Audi A4, MB C).

Pāris iespaidi:
- dzīvē ārejais dizains ļoti atgādina lielāko brāli XF, nezinātājs nepamanīs, ka šis ir jauns modelis
- braucot normāla režīmā, dzinējs nodrošina ļoti patīkamu/pietiekamu dinamiku, jo pat uz nelielu gāzes pedāļa nospiešanu reaģē strauji. Ir gan zināma vilšanas, kad pedāli nospiež līdz galam - dinamika ir tāda pati, kā nospiežot tikai nedaudz. Dzinēja skaņa ir 'nothing special' - kā jau 4 cilindru dīzelim
- piekare LV apstākļos škiet komfortabla un veikla (rada viegla auto sajūtu). Bedres ar R18 absolūti nekaitina, tiesa, R18 uz šī auto izskatās 1-2 izmērus par mazu
- salona centrā patika gaumīgas piano stila plastmasas ar elegantu aluminija kanti un apaļu ātrumu pārslēgu, tiesa, turpat netālu virs instrumentu paneļa ir uzstādīta pavisam cieta/skrapstīga plastmasa (bet tas ir ok, jo vizuali izskatās ok un taustīt nav nepieciešamība).


Lietas, kas nepatika:
- logu pacēlāju slēdži atgādina lētu Pontiac vai Dacia. Patiešām nepieņemami prasti.
- seklais durvju iekšpuses rokturis no lētas plastmasas - katreiz verot durvis, nagi noskrapst gar zemas kvalitātes plastmasu
- bagažniekā grīdā neizprotams paaugstinājums, kas traucēs novietot lielākus plakanus priekšmetus
- mazais info ekrāns starp spidometru/tahometru ir ar mūsdienām nepieņemami zemu izšķirtspēju, tāpat izvēlētā ekrāna grafika šo nepilnību nevajadzīgi izceļ
- lielā info ekrāna touch-screen pogām ir kaitinoša aizture
- instrumentu panelī tahometram un spidometram cipari spīd blāvi ar zemu kontrastu - grūti ātrumā nolasīt
- motora dekoratīva uzlika ir super prasta (itkā nesvarīgi, bet ja auto sevi pozicionē 'premium' segmentā un maksā 50k+, tad..)


Kopumā XE atstāja ļoti patīkamu iespaidu (komforts, dinamika), taču pietrūkst jebkādas odziņas, kas to atsķirtu no citiem šī segmenta auto.
Viedoklis subjektīvais - 7.5/10.





















































Šaubīgākie elementi, sākot ar cietas plastmasas durvju aizvēršanas rokturi.













Un noslēguma kautkas pozitīvāks




Paldies!