Rebooting in Ibiza

Atjaunota: 21. Aug 2014, 16:49

Komentāri (103)

Visas galerijas no lietotāja Muzilla

Nu jau pagājušas 3 nedēļas, kopš esmu atgriezies LV no Baleāru salām Ibiza un Majorca, bet eiforija nepazūd no redzētā un izjustā. Tāpēc gribu padalīties ar iespaidiem – varbūt kādam noderēs mans apraksts nākotnē.

Jau sen ar sievu esam sapņojuši izbaudīt Ibizas nakts dzīvi, bet 2 bērnu vecāki no šī sapņa ar katru gadu sāka attālināties. Kad iestājās sava veida depresija ikdienā, uznāca vēlme aizmaukt kaut kur restartēties bez bērniem! Kur? Ibiza? Yes!!!

Tā kā esam aktīvās atpūtas piekritēji, tad paši sākām štukot viesnīcas, avio biļetes un visu pārējo. Ar vienas paziņas ieteikumu izlēmām pie reizes apmeklēt arī Majorkas salu un 2013.gada decembrī jau bija rokās čarterreisa biļetes Vilnius – Palma de Majorca – Vilnius :airbaltic_cenas_kosmoss: . Vēlāk paši nopirkām biļetes spāņu vietējā aviokompānijā Iberia (Palma – Ibiza - Palma), pieteicām viesnīcas abās salās un gaidījām to mirkli, kad sāksies 2 nedēļu reboot. Lidojām tikai divi vien, bet tas mums netraucēja atrauties no zemes!

Pirmā diena sākās ar to, ka ap 12:00 tiekot līdz Viļņas lidostai, bijām šokā, cik viņa ir maziņa, ka pat neizdevās atrast bankomātu, lai noņemt naudu bagāžas iepakojumam Nostāvējām 40min rindu kasē, lai samainīt EUR-LTL Iečekojāmies, pēc tradīcijas paņēmām RemyMartin 0.3l iekš DuttyFree, lai ceļojums izdotos un gaidījām lidmašīnu.

Pēc 3h40min lidojuma bijām Palmas lidostā – tik milzīgu dzīvē vēl neesmu redzējis Vispār abās salās ir tāda avio satiksme, bez maz vai korķis veidojas, jo lidmašīnas sastājas rindās, lai izlidotu – pašu garāko redzēju rindu no 8 lidmašīnām

Pēc 3 stundām mums bija jau lidmašīna līdz Ibizai, kura aizkavējās uz 1h, bet pats lidojums aizņēma tik 40min
Aptuveni 22:00 mēs beidzot bijām galamērķī – Ibiza town (katalāņu: Eivissa).

Lidostas iekšpusē mūs jau sagaida Pacha

Apmetāmies mēs Ryans Ibiza Apartaments, kas 2014.gada pavasarī tika pilnībā renovēts. Tiešām iesaku, jo gan personāls, gan numuriņi, skaņas izolācija, atmosfēra – viss bija augstā līmenī, neskatoties uz 3 zvaigznēm. Cenas ziņā ~150Eur/dienā divvietīgais numurs bez brokastīm. Tikai jārēķinās, ka līdzās obligāti jābūt kredītkartei ar naudu kontā, no kura nepieciešamības gadījumā (īrējot mašīnu/moto) spāņi gribēs rezervēt garantijas naudu – tā saucamo deposit. Šajā viesnīcā arī bija nepieciešams 100Eur depozīts, gadījumam, ja izdemolē numuru vai kaut ko salauz. Izrakstoties no viesnīcas man to atbloķēja.

Ok, esam numurā un neskatoties uz nogurumu, parādās pacilāts garastāvoklis, kad attaisot terases logu izdzirdi vieglu hausiņu spēlējam un ieraugi kaut ko šādu

No rīta pamostamies – pa logu šāds skats

Labi, ka pie mums nav tāds ūdens baseinā

Pirmā saules deva. Tā kā Ryans atrodas ļoti izdevīgā vietā, tad praktiski apkārt visur var tikt kājām. Tā arī mēs aizstaigājām līdz pludmalei „Figueretas”

Tuvāk vakaram devāmies uz veco pilsētu un Dalt Vila cietoksni, kas agrāk kalpoja par aizsargu Ibizas ostai un pilsētai

Jā, dodamies pareizā virzienā.

Te pa ceļam golfiņš atdeva galus

Smuks Z! Vispār jāatzīst, ka jaunu mašīnu šeit ir lielākā daļa

Pacietīgi gaida zaļo

Lielgabali

Un te paveras pasakains skats uz Eivissa un ostu!

Arhitektūra arī ļoti pievilcīga.

Nolaižamies lejā, lai pabradāt pa veikaliem – iepērkamies arī slavenajā Pacha veikaliņā (pilsētā šie veikali ir 2 vietās + lidostā)

Esam noguruši, jau ir vēls. Atgriežamies viesnīcā ar autobusu – lai mūsējie nečīkst par biļetes cenām Tur nerezidentiem jāmaksā 1.9Eur par biļeti (info ar sarakstiem: http://ibizabus.com/ibiza/?lang=en)
Aizejam pasēdēt bārā un sagaidīt naktsmieru, jo nākošajā dienā ieplānots lielais trips pa salu

No rīta izīrējām skuteri (38Eur ieskaitot apdrošināšanu + 10Eur degvielai) uz vienu dienu, jo ar mašīnu jūlijā/augustā ir nereāli pārvietoties – ļoti daudz cilvēku, problēmas ar parkingu utt. Te būs mūsu 125cc drapaks

Pirmā pietura ir Santa Eulalia – pastaiga pa promenādi

Austrumu stila viesnīca…

I Ibiza

Braucam tālāk uz pludmali Benirras

Šeit bija ieplānotas pusdienas, bet nosēdējām 10 min un neviens tā arī nepienāca, kaut viesmīļi apkalpoja citus galdiņus Aizgājām sauļoties un peldēties

Smuki

Te poweram saldais ēdiens

Cik sapratām, tad te varēja ieturēt pusdienas no tā paša Elements

Bet tā kā pirmā pieredze bija negatīva, tad izvēlējāmies otru kafejnīcu, kur nogaršojām tradicionālo Paella mediterranea

Tālāk dodamies uz Cueva de Can Marsa alu, kas ir blakus Port de Sant Miguel

Šajā alā kontrabandisti slēpa alkoholu, narkotikas, ieročus un citas nelegālās lietas, kas tika ievestas salā.

Tagad tas ir tūristu objekts, kur tūres ar vadītāju notiek katru stundu

Beigās parādīja nelielu šoviņu ar ūdenskritumu mūzikas pavadījumā

Pa kaut kādu bezceļu braucam tālāk uz viewpoint, kur paveras skats uz pludmali, kur nesen bijām

Cosmo

Tā kā negribējām iet standarta ceļu sagaidot saulrietu Cafe del Mar, tad nedaudz paguglējot atradām netālu no San Antonio ļoti skaistu pludmali Cala Conta un tās bāru restorānu Sunset Ashram
Bet tā kā ieplānojām apskatīties Cafe del Mar, tad pa ceļam uz Cala Conta ap 17:00 iebraucām San Antonio. Te mūs sagaidīja kulturāls šoks - publiskajā pludmalē pilns ar alkohola pudelēm, staigā visādi frīki, sadzērušies angļi bļaustās. Likās, ka esam tikuši citā pasaulē . Palika neomulīgi un izlēmām pa taisno doties uz Cala Conta, par ko beigās arī necik nenožēlojām

(.)(.)

Kopskats

Šie tur lidinās ar reklāmām nemitīgi

Rocks

Shadows in love

Pasakains saulriets, kuru visi sagaida ar aplausiem. Saule paslēpjas aiz klints…
Garās dienas beigas, dodamies mājās, lai atkal iedzertu kādu aukstu sangrijas glāzi un sagaidīt jaunu dienu

Nākamajā dienā atkal kājām (20min) dodamies uz Playa d’en Bossa pludmali.

Tur tālumā ir kaut kas īpašs…

Jā, leģendārais Bora Bora un mums sākas tas, ar ko Ibiza visiem asociējas

Ieņemam ļežakus, kas te nu pavisam nav lēti – 2 sunbeds+umbrella = 33eur per day
Un baudām…

Armin van Buuren reklāmas meitenes @Ushuaia beach club

Pēc kāda laiciņa arī nāk hipiji saucot uz Flower Power @Pacha

Uz vakara pusi, tautas paliek vairāk, mūzika sāk skanēt skaļāk… sākas normāls tusiņš. Biš iesildījāmies un dodamies mājup, lai atvilktu elpu nākamajam pasākumam.

Viesnīca Jet – normāls pool pārtījs

Vietējie veikaliņi

F*** me I’m Famous!

Sangria no pavārnīcas

Labs ir, sapucējamies un dodamies ar 14.autiņu uz Space: Carl Cox – Music is revolution. Ticket price 45Eur

Bet spēlēs šodien gan daudzi

Kamēr cilvēku maz, izpētām čo pa čom Klubs pašreiz ieņem 1.vietu pasaulē (atsauce http://www.djmag.com)

Space

Sunset Terrace Konstantin Sibold

Covered Terrace Catz ‘N Dogz

Un protams pats Carl Cox

Mans viedoklis par Space:
+ vairākas zāles, liels DJ skaits, kas uzstājas, kvalitatīva skaņa
- Dreskods pieklibo, jo laiž pat iešļūcenēs, bija daži ar barsetkām . Izgājām paelpot svaigu gaisu uz terases 2.stāvā – gandrīz nosmakām no cigarešu dūmiem. Cenas uzskrūvētas: jebkāds koktēlis 20Eur, alus San Migel 0.3/Red bull 12Eur, Mixers (piem., viskijs/cola) 15Eur

Bet kopumā patika

Tā kā satiksme te ir labi nodrošināta, tad kursē arī PartyBus, ar kuru arī braucām uz saviem apartamentiem pa 3Eur/ticket

Attaisām acis tuvāk pusdienām – atkal sangriju? Jāiesildās nākošajam tusiņam. Starpcitu, alkohols un produkti te ir lētāki nekā mums. Sangrija maksāja blakus veikalā 1.25Eur, pie mums – gandrīz 6Eur Rimi . Tas pats ar parastiem vīniem. Produkti bija tik nedaudz lētāki.

Tuc tuc… dodamies uz party maratonu
Vispirms Ushuaia no 17:00 – 00:00, tad no 01:00 – 06:00 uz Pacha

Uzstājas mums:

Iepozējam

Ļoti skaista un dārga viesnīca, kuras cenā jau ir iekļautas ballīšu biļetes viesnīcas uzturēšanās laikā. Ieeja 55Eur, Mojito 15Eur bija, citu te neko nedzērām
Skats uz baseinu un skatuvi no terases.

Sākam iesildīties

Reserved

Daiļavas tur…

Espana daiļavas darbībā
Spied "Play", lai skatītos video!

Pie pults stājas Oliver Heldens čalim tik 19 gadi, bet jau bliež ar lielajiem onkuļiem

Ibiza, make some noise…

22:00 nāca uz skatuves 2 bijušie Swedish House Mafia dalībnieki, kas tagad apvienojās kā Axwell /\ Ingrosso.
Ja gribās tuvāk skatuvei, tad pūlī laicīgi jāieņem vieta pirms galveno Dj uzstāšanās, jo tad var būt problēmātiski tur iekļūt/izkļūt
Very loud and deep bass. Ak jā, tā sajūta, kad lidmašīnas lido tev virs galvas
Spied "Play", lai skatītos video!

Aizgājām pēc kokčikiem un pačilojām uz terases

Neilgi pirms 00:00 devāmies prom, jo bija jāpaspēj līdz 01:00 tikt Pachā. Tā kā gājām vieni no pirmajiem, tad mums bezmaksas izdalīja aproces uz nākošo ballīti ar Armenu van Būrenu. Bijām patīkami pārsteigti, un tajā pašā laikā škrobīgi bija tas, ka nākošajā dienā mums bija jālido prom.

Rezumē par Ushuaia:
+ liela teritorija, skaisti priekšnesumi, gaismas, svaigs gaiss, lidmašīnas virs galvas, Redzēts tikai 1 personāžs iešļūcenēs zem
- Alko cenas, bet pēc Space, jau sākām pierast
Kopumā ļoti patika, noteikti apmeklēšu vēl

Ok, tad fiksi ieskrienam apartamentos un ar taxi braucam uz Pacha. (taxi cenas mums svārstījās 10-15eur robežās)

Te šodien ir Steve Aoki PlayHouse, būs arī Zeds Dead

Kurš no viņiem ir Danny Wade?

Šitas

Pūlis

Zeds Dead, vēlāk atbrauca no Ushuaia arī O.Heldens patusēties ar Dj-iem

Visu laiku tusējāmies pa 2.stāvu, tad kaut kāda mārrutka pēc izdomājām aiziet līdz citam bāram, no kurienes būtu labāk redzams, kad spēlēs Aoki, jo viņa slavenā fīča ir pīrāgu mešana pūlī. Bet īstenībā iestrēgām pūlī, kur arī sākās mans besis, ka tālāk netiek un ne***a nav redzams
Spied "Play", lai skatītos video!

Klubs bija pārpildīts, līdz ar to kustības izdarīt kaut kādas bija mission impossible
Tā nu apbižotie bāleliņi pēc kāda laika devās mājup kravāt somas

Kopumā par klubu:
+ Plusu laikam nav
- Biju gaidījis no Pacha vairāk, jo reklāma, publiskās pasākumu bildes rada wow efektu. Bet īstenībā vecs klubs (prasās atjaunot) ar izmēros nelielu galveno zāli, kur puse no telpas ir VIP galdiņi, kas maksā 440Eur ieskaitot biļetes 2 personām (tikai ieeja 58Eur). Respektīvi, galvenais akcents tiek likts uz cilvēkiem un naudas sūkšanu, jo laiž visus, kamēr klubā var salīst cilvēki kā šprotes bundžā . Ja neesi biezais, tur darīt nav ko, vienīgi ja nu tikai vēlas rudens vakaros, kad ir maz cilvēku (Pacha darbojas cauru gadu).

Nākošajā dienā (tajā pašā dienā) nedaudz pačilojām pie baseina

…un devāmies uz lidostu

Plānojot ceļojumu, pārsvarā vadījos pēc šīs interneta vietnes http://www.ibiza-spotlight.com/. Ļoti daudz noderīgas informācijas, kuru jāzina pirmo reiz dodoties uz Ibiza.

Protams, ka Ibiza pārsvarā ir slavena ar saviem klubiem un ballītēm, bet gribēju parādīt šo pasakaino salu arī no cita skatupunkta! Braucot prom tikai sapratām, ka mums nepietika laika apskatīt salu līdz galam un apmeklēt vēl dažas ballītes. Pirms braukšanas esmu izlasījis interesantu novērojumu, ka Ibiza ir kā mīlestība no pirmā acu skatiena un daudzi atgriežas te atkārtoti, ko obligāti darīsim arī mēs tikai iespējams kuplākā skaitā

p.s.
turpinājumā apraksts par Majorca…