Online

Pašreiz BMWPower skatas 111 viesi un 1 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Dzintara Aplis 2014. Sezonas atklāšana

Pievienota: 05. May 2014, 22:58
Atjaunota: 06. May 2014, 00:17

Komentāri (17)

Visas galerijas no lietotāja Puce


Īsti šodien nevarēja saprast, vai tas ir kāds "jauks" joks rīkot šosejas sezonas atklāšanu ziemas vētru vidū vai kā. Dažkārt šķita, ka nu jau pagājušā ziemā bija siltāk un it sevišķi jau omulīgāk nekā tas bija šodien. Protams, ik pa laikam spīdēja saulīte un bija patīkami, bet patīkami bija tikai tiem, kas šo saulīti baudīja ieslēgušies siltā mašīnā. Bet nu, lai vai kā, Šosejas sezona 2014. godam tika atklāta!

Piedāvāju nelielu ieskatu šajā visā. Priecājieties, ka jau pirmajā Volgu iebraucienā beidzās abas līdzpaņemtās fotoaparāta baterijas. Savādāk viena otra Tarifs Nr. kaut kāds tur dabūtu trūkties. Turklāt man sanāca lieliska iespēja pasalt (laikam tomēr bildējot ir siltāk) un apskatīt tās sacensības ar abām atvērtām acīm!

Ja klausītos apkārtējo runās varētu padomāt, ka braucēju ir maz. Bet man tā nešķita. Lai gan katrā braucēju grupā iztrūka kāds pusducis iepriekš redzētu braucēju, tos "piesedza" viens otrs jaunpienācējs. Kas visu ziemu bija rūpīgi gatavojies un iepriekšējā vakarā gandrīz pabeidzis gatavoties šīm pirmajām sezonas sacensībām.

Lūk viens no tiem: Normunds Bērziņš ar savu eleganto GAZ 24


Bija šķiet, ka arī neredzēti žiguļi. Varbūt vienkārši smuki pārkrāsoti un izskatījās gluži kā tikko pametuši rūpnīcas teritoriju


Uz starta stājās spēcīgākie Volgu braucēji. Tai skaitā arī Andrejs Paupers. Bet ne visiem viņiem bija lemts finišēt


Nezin ko tur Mareks bija izdarījis Šēnfelda Volgai, bet šī šodien bija neapturama abos braucienos!


Harijs Blicavs. Diemžēl motora defekta dēļ nespēja finišēt ne pirmajā, ne otrajā braucienā... Mareks jau izteicās, ka dēļ tām neizturīgajām volgām viņam auto sezona paies pie darbagalda līmējot kopā to motorus.


Low&Slow.
Kā lai nosverās, ja nemaz nevar uz svariem uzbraukt.


Tomēr kaut kā ar pielocīšanos uzdevums paveikts!


Kaut kas man tajā priekšējā labā stūra svarā nav saprotams... Laikam tas stiprais ziemeļnieks piepacēla to volgu gaisā


Tehniskā komisija galā un plombe virsū


Viens otrs uzreiz divās klasēs močīja


Iepriekšējo sezonu nenotveramais līderis Antons Dolgopolovs, kas šogad aizvadīs pilno sezonu Nacionālajā klasē, atgūst pa ziemu zaudētās braukšanas iemaņas ar savu uzticamo kaujas zirgu. Tiesa gan kaujas zirgs pirmajā sesijā padevās un tā ar neadzīvojās...


Teiksiet riktīgs oldtimers. Teikšu jā un nē. Šis Citroen H van tika ražots no 1947. līdz pat 1981.gadam!!! Kas par labu auto jābūt, ja jau tik ilgi netika laists pensijā!


Viens no diviem krievu viesiem. Šim iepriekšējās dienas treniņos bija ļoti nepaveicies. Visi četri stūri nodauzīti tai skaitā arī jumts!!! Kaut kādā neticamā veidā auto uz šodienu bija sataisīts. Turklāt nobrauca abus braucienus un diezgan neslikti!




Vienā vietā jumtā aš caurums bija izberzts!!


Bokss


pie Bokss


Pēc tehniskās komisijas neliela sapulcīte


Kurā uzskatāmā veidā tika rādīts, kā nedrīkst braukt


Tā kā pasākums bija domāts visai ģimenei neatkarīgi no tā vai tu vēl nemāki staigāt vai jau nevari, katram bija pa kādai izklaidei. Daudzi, tai skaitā arī es, nobaudīju Opā Kāp Ārā atrakciju. Un teikšu, ka tagad es zinu kā man rīkoties, ja pasaule man kājām gaisā sagriezīsies! Ļoti svētīgi! Paldies CSDD, Ervīnam Ērglim un tam otram džekam.


Mama, pomogi!!!


Misha un Co. nedaudz aizpildīja pauzi starp iebraucieniem ar dūmu mutuļiem!


Bija diezgan plaša ekspozīcija ar padomju laiku spēkratiem. Lielākā daļa smuki un kopti! Lūk viens no tiem


Nezinu kā šitais netika aizpūsts kaut kur uz dienvidiem, bet laiku pa laikam tas tika manīts gaisā. Gaidām kādu video reportāžu no šī kvatro propellera!


Ugunsdzēsēji arī klāt. Kā nekā spōrta pasākums. Tiesa gan šitai dzīvē vairāk izskatījās, ka nokrāsots vienā no Imola rot krāsām.


Izaugšu liela un man arī būs savs sarkans džips!


Kvalifikācijas braucieni











Jaguar MK2


Kas kaķītim vēderā?


Sēdini vecu auto cik vēlies tāpat kaķis nesaliecis kājeles zem tā varēs iziet!


Kā jau minēju daudziem šis pasākums bija beidzies, pat nesācies...


veclaicene


Kā 6500 izteicās: Prastākie e60 diski uz žurku diezgan labi izsktās..


Bet nu viss tika atklāts oficiāli


Svinīgās runas bija īsas


Svinīgais apsveikums arī gatavs


Dalībnieki tika iepriecināti (es ceru) ar smuku deju priekšnesumu


Cepuri nost Aksenoka kunga priekšā, ka šis ne tikai uzrunāja dalībniekus, bet arī kādu danci uzlaida kopā ar sveicējiem!


"Neliela" padomju tehnikas parāde


Taksi vizivaļi na Dubrovku?


Klik, klak, start, lec go!


Jaunā paudze jau laicīgi tiek iepazīstināta ar īstu vīru lietām!


Jaunievedums Biķernieku trasē. Viens otrs tribīnēs un citur šito nedaudz savādāk "iztulkoja".
Gan jau ka esat redzējuši kā šie putoplasta attāluma apzīmējumi izšķīst pa gaisu? Mēs arī redzējām.


Nevarētu teikt, ka cilvēku bija maz. Un, protams, lielākā daļa bija Uh! Ah! trases daļā. Es teiktu, ka biļetes atmaksājās! Bija gan Uh! gan Ah!


Nu tad aiziet jūriņā! Žiguļi bija neticami ātri. Cīņas bija spraigas! Starp žigulistiem sīvākā cīņa izvērtās starp diviem braucējiem: Laipnieku jaunāko un Ķilpi. Varēja šķists, ka viņi divi brauc VAZ 1800 klasē, bet pārējie 1600 un 1300.






Tikmēr aiz trases žoga viss mierīgi..


Karogi visiem dzīves gadījumiem un negadījumiem


Tālāk jau bija Formulu klase. Pirmais iebrauciens izskatījās pēc plezīra, jo Rukuts kaut kāda iemesla dēļ palika startā. Toties otrajā braucienā Rukuts lidoja zemu, kā ka dzirksteles vien šķīda!








Šahs un mats!


Lieliem puikām bija arī tāda atrakcija. Ne kuram katram sanāca ērzeli uz pakaļkājām nostādīt!


Opā ir. Tagad kāp ārā!


(turpmākais teksts satur produktu izvietošanu. cilvēkiem ar nestabilu psihiku nelasīt)
Stuntfighters.lv rādīja smukus trikus. Traki puikas! Šogad viņi ADParts un Ghetto sadarbības ietvaros tikuši pie Hel Performance armētajām bremžu šļauciņām un EBC moto bremžu uzlikām.






Mana gaidītākā klase bija ierindā! Bet pēc tiem ātrajiem žiguļiem, es kaut kā biju vīlies... Tie žiguļi tik tiešām bija tik daudz žiglāki...


Bet nu, kad tu redzi kā tā lielā masa kustās trasē ar rodas patīkamas tirpas!
Šitie trīs Naskāru saskatījušies, tagad "draftē" viens otru.






Šitais jaunais A3 salons tika jau labi piebraukts. Tā ka droši var ņemt un močīt pilnā gāzē!


Nobeigumā, pirms beidzās pēdējie baterijas plusi un mīnusi tika uzņemti vēl daži kadri ar volgām




Poļiceiskij razvarot!


Ainārs mūk


Andrejs mēģina panākt






Galu galā Aināram dubultuzvara! Apsveicu!



Paldies, ka bijāt pacietīgi un līdz nākamajai reizei!

J.K.jr.bad.