Online

Pašreiz BMWPower skatas 20 viesi un 3 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



635csi L6 upd.

Pievienota: 15. Sep 2013, 18:43
Atjaunota: 16. Sep 2013, 16:10

Komentāri (131)

Visas galerijas no lietotāja edzulis


Sen jau gribējās kaut ko seksīgu vasarām. Varianti bija dažādi, bet ņemot vērā vairākus apstākļus paliku pie E24, jo nu jau diezgan rets, pietiekami seksīgs un atskaitot dažādas gumijas un u.c. sīkumus arī diezgan lēts restaurācijā.

Baltijā neko jēdzīgu neatradu, visiem probl ar rūsu. Vācijā arī dažādi viņi un cenas normāliem virs 10k stabili. Pieļauju, ka nopirkt normālu E24 nav viegli. Jābrauc pašam uz Vāciju un jāskatās daudzi auto un viņi neatrodas viens otram tuvumā. Jo būs vecāks (uz e12) bāzes, jo lielākas probl ar detaļām un rūsu.

Piesaistīja uzmanību šitas 1988 amerikānis L6 izpildījumā (UK tāds pats bija highline). Pa lielam no parastiem 635csi atšķiras tikai ar apdari - viss ādā līdz pat stikliem. Tiesa Kalifornijas E24 paneļi u.c. ādas detaļas jau sen sabojājušās karstajā saulē. Daudzi par to forumos raksta. Šitas līdz 2009 dzīvojies pa Kaliforniju (San Francisko) un arī priekšējais panelis un durvju augšas jau nomainītas pret kaut kādu štruntu. Jā, vecākie E24 ar normālajiem buferiem un hromētajiem spoguļiem ir daudz smukāki, bet lielas izvēles šoreiz nebija un trumpene tika likta uz bundžas stāvokli.

2009 ar nezināmu severe damage pārveda pāri okeānam un tā viņš dzīvojās pa Vāciju. Autiņam jau 25 gadi un ir savas problēmas - pakaltušas gumijas, izsēdēts un vietām saskrāpēts salons utt, bet tas viss ir sīkums, jo bundža ir pilnīgi perfektā stāvoklī bez neviena rūsas pleķīša. Pat X5 vairāk rūsas var atrast Un E24 tas ir ļoti svarīgi, jo pa lielam viņi ir nopuvuši un diez vai jebkādi metināšanas darbi ilgtermiņā līdzēs.

Pagaidām ir doma, ka vajadzētu pārkrāsot svaigā krāsā, atsvaidzināt hromus un plastmasas detaļas, pārlasīt biš motoru, kārbu, visus mezglus, kur kaut kādas gumijas un kur prasās remonts, durvju gumijas jaunas (zinu, zinu...), kā arī salonu pāršūt (izņemot aizmugurējos sēdekļus) un tad jau būs

Lai arī diezgan ilgi stāvējis, atbrauca pats saviem spēkiem no Minhenes bez problēmām 1800km ~ 140km/h.

p.s Šitie nav tipiskie pretīgie USA buferi. Pēdējos gados USA nāca tādi pat buferi kā Eiropā. Šitam jau ir normālie. Ok, nav tik nice kā vecie labie viscaur hromētie, bet. Kāds katram ģīmis, tam ar tādu jādzīvo (c) Ufo


16.09.2013

Šodien nomazgāju.












Zem rezerves riteņa kaut kāds bačoks spīdēja. Paņēmām nost, skatamies kaut kas tur ir. Izrādās "pareizā" piekare






Te vēl Minhenē:





Pēc 18h jau LV





Diski nice

























Tajā skapī ar kondiškas palīdzību varot dzērienus ļoti labi atdzesēt. Tipa kā ledusskapis.