Online

Pašreiz BMWPower skatas 87 viesi un 48 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Let's Race! ar BMW 315

Pievienota: 18. Jul 2013, 23:22
Atjaunota: 29. Sep 2013, 18:13

Komentāri (65)

Visas galerijas no lietotāja Puce


Nu, tad liekam jaunu bildi iekšā! Zināms posms ir noslēdzies un tagad var ķerties klāt gan izklaidei, spōrtam un arī dažādu uzlabojumu veikšanai, kas laika ziņā nevar būt par traucēkli pašai braukšanai.

Pirmās uguns krustības ir bijušas. Šo datumu, laikam varētu kaut kur ieskrāpēt: 18.07.2013! Ar to sākas jauns posms. Nevarētu teikt, ka sex ir beidzies, bet teiksim, kas tagad būs, es tā ceru, patīkamāks sex.

Ir veikti pirmie apļi kaujas režīmā. Īsti nezinu cik bet pietiekami daudz, lai varētu teikt, ka viss tā kā ir pietiekami labi saskrūvēts un nekādas lielas detaļas nenokrita. Bet nu visu ilustratīvi, mans mazais lasītāj.

Kā jau iepriekšējā "sezonā" atminaties, tad jaunā ēra sākās ar to, ka kristību dienas otrajā pusē, pavisam neilgi pirms bija jādodas uz Biķerniekiem, gāza kā ar spaini. Vārda tiešajā nozīmē. Viss liecināja par to, ka treniņš vienkārši nenotiksies. Bet tomēr laiks ātri vien normalizējās un galu galā es noteikti negrasījos padoties!

Lai līst!


Pa dienas vidu ar interneta un GintsK palīdzību auto tika nedaudz pieregulēts. Smalkais tūns vēl sekos, bet pirms tam jāatrisina dažas problēmas, kas tika novērotas. Laiku pa laikam nestrādā visi cilindri. Biju jau gatavs braukt malā un pielikt dienai punktu, bet kādā piektajā aplī auto atdzīvojās un varēju sesiju nobraukt līdz galam. Varēju, bet nesanāca... minūtes piecas pirms beigām vienā no līkumiem sajutu, ka auto pakaļa kaut kā par jestru sāk slīdēt. Skaidra lieta, ka riepā gaisa nav. Tā ar izrādījās. Nezinu iemeslu kamdēļ tas tā notika, bet visticamāk ir tas, ka pirms diviem gadiem pumpētas riepas pirms pasākuma vajadzētu pārbaudīt. :F Tiku līdz boksiesm un droši vien pateicoties, cietajai piekarei pati riepa necieta un būs izmantojama. Paldies Dzintaram par nepieciešamajām lietām un auto riepa tika piepumpēta un varētu pats doties auto "mājas" virzienā.


Par sajūtām braucot ar šādu auto, kur ir gan kausveida sēdeklis, gan attiecīgas drošības jostas, gan arī zamša stūre ir stipri vien patīkamākas nekā tas bija iepriekš. Tagad vairs nav jāstutējas pret durvīm un jāturas ātrumkloķī katrā pagriezienā. Āturmkārbai jāsataisa izļurkātā kulise un tad arī pārslēgšanās būs precīzāka. Biju pārsteigts, cik ātri apradu ar tiem ačgārnajiem robu izkārtojumiem. Vēl tika novērots, ka esošais īsākais bloķis 3.91 dotajā mirklī sanāk par īsu, jo ir vairāki līkumi pirms kuriem tikai uz neilgu brīdi tiek ielikts piektajā robā. Būs jāuzliek nedaudz garāks un jāpaskatās, kā tad auto uzvedās Biķernieku lielajā aplī. Bet tā kā nākamnedēļ ir FastLap pasākums un tas kā zināms notiks Moto aplī, tad pagaidām atstāšu kā ir.


Pirms braucu mājās ievēroju jocīgu metālisku skaņu no motortelpas. Ātri tika konstatēts, ka kloķenes devējs atsprīvējies un tirinās pa zobiem. Paldies Pastniekam par instrumentiem!
Vispār šī bija laba mācība. Tagad ir saprotams, ka tukšām rokām uz trasi tā kā nevajadzētu braukt. Vajag gan kaut kādas primārās rezerves daļas, gan arī instrumentu komplektu.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

26.07.2013

Aizvadīts, nu jau var teikt, kārtējais treniņš Biķerniekos. Šajā nedēļā ir interesanti, jo ierastajam auto aplim ir pievienots klāt arī moto aplis, kuru negadās izbaudīt tik ļoti bieži, cik vēlētos. Ceturtdien, ierastajā šosejas laikā, bija gan bailīgi, gan interesanti, jo sēžot uz sēdināta auto grīdas, kas notiekas un uz kuru pusi būs kārtējais pagrieziens, kārtējā paugura galā bija vēl jāiegaumē. Šonedēļ sanāca, ka arī piektdien bija treniņš sakarā ar to, ka sestdien ir sagaidāmas gan lietuviešu "seriāla" FastLap Latvijas posms, gan arī tai klāt tika pievienots auto šosejas posms. Un tā kā lietuvieši pārsvarā ieradās tikai šodien, tad speciāli viņiem tika veltīts šis auto vakars vairāku stundu garumā.
Un bija vēl interesantāk, jo vakar, jaunā trases konfigurācija, jau tika iegaumēta un šodien varēja pieslīpēt prasmi.
Bet prasme izrādījās mazāk attapīga nekā veiksme. Pēdējā līkumā pirms uzbraukšanas atpakaļ uz auto apli, sanāca šmuce un mans hardware tika iesvētīts. Skāde nav liela un labi, ka tā. Labi, ka tur nebija betons, bet sieta žogs.

Jānomaina tik lukturis un vāka stiprinājums.


Pārējo labosim sezonas beigās.


Es pat teiktu: Māksla! HotRod stilā.




Lielākais prieks man par to, ka man nu galīgi nav nekāda kreņķa. Auto tiek pielietots pēc nozīmes nevis pucēšanai! Bet nu speciāli jau nedaudzīsim.

Pietiks runāt un līdz nākamajai reizei!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
05.09.2013

Esam jau aizvadījuši dažus treniņus kā arī nonākuši pie slēdziena, ka pietiks tā pat vizināties un jāsāk kaut kas mācīties. Bet lai mācītos ir nepieciešams skolotājs. Un par tādu, gan pieteicās, gan es arī pats uzprasījos ir šī gada Autošosejas čempions Lauris Vīgants. Viņa pavadībā jau tika veikts viens treniņš un tagad, kamēr viņš pats ir aizņemts, nodarbojos ar mācību vielas atkārtošanu individuālā kārtā.

Ar lietotāja Valcha palīdzību tiku pie GoPro kameras, lai var safilmēt ko tad es tajā auto daru.
Nododu arī jums nelielu video no šīs nedēļas ceturdienas treniņa Biķerniekos.

Spied "Play", lai skatītos video!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
12.09.2013

Jauns video no šodienas treniņa. Šoreiz tika iemēģināta cita kamera ReplayXD. Izrādījās, ka tai ir kaut kādi caurumi jālīmē ciet, lai nebūtu tā nenormālā vēja šņākoņa. Pa lielam GoPro, tomēr, rullē..

Spied "Play", lai skatītos video!



Nu, tad solītā atskaite par notikušo kopš pagājušā treniņa.

Viss sākās pagājušajā treniņā kūl daun aplī. Jūtu, ka braucot pusgāzē auto raustās. Maz ko, saelpojies Biķernieku meža svaigo gaisu. Bet nekā nebija, arī braucot mājās tās pašas pazīmes, ka puskājā auto raustās, bet ar pedāli grīdā viss forši. Sakomunicējot ar GintsK viņš nekļūdīgi man lika saprast, ka visticamāk vaina būs droseles potenciometrā. Pieslēdzot klāt kompi tā ar bija. Pocis MS visu laiku stāstīja, ka viņš ir pilnībā atvērts sportam. Kurš gan puskājā brauc trasē. Tad nu, jau laicīgi, netā kā parasti, kad auto tiek gatavots kaut kam tajā pašā dienā, kad jau jābrauc, ķēros vērsim pie ragiem. It kā uzdevums nav sarežģīts, bet lai to poci nomainīgu ir vai nu nepieciešamas mazas meitenītes tievās rokas, vai nu arī jāņem nost ieplūdes kolektors. Darbs nav grūts, tik daudz skrūves jāskrūvē. Un labi, ka tā, jo noņemot nost gaisa filtru atklājās ļoti interesants skats.. Pārlūzis motora kronšteins! Labi, ka dažas dienas atpakaļ biju garažā un acīs iedūrās šīs pašas puses kronšteins, tikai dzelzs izpildījumā. tad nu operatīvi pakaļ uz garažu un pie reizes varējām šo mezglu uztaisīt izturīgāku.

Lūk gan vaininieks, gan arī jaunais ierindnieks.


"Jauns" potenciometrs tika atrasts un nomainīts. Ar GintaK Jāņa telefonisku palīdzību tika nokalibrēts un teorētiski varējām atkal braukt. Bet tā kā laiciņš ārā bija jauks, tad vēlējos vēl dažas lietas uzlabot.

Pirmā bija tāda, ka ar visu kruto radiatoru un ventilatoru, braucot trasē, dzeses bultiņa panelī tomēr nestāv pa vidu tur kur tai būtu jābūt. Saklausījies īsto sportistu mehāniķus, kas runāja, ka sportiniekiem termostatus vispār neliek, nonācu pie slēdziena, ka karšanas problēma manam auto varētu būt saistīta ar termostata novietojumu. Tas atrodas, kā saka, pa vējam. Ātri braucot, tas vienkārši tiek dzesēts un neveras pietiekami plaši vaļā. /Vēlējos piebilst, ka biju iepriekš termostatu pārbaudījis virtuves apstākļos. /
Tad nu atradu savu kruto karstuma izolācijas audumu, aptinu to ap termostatu un pievilku ar savilcējiem. Un ziniet, tas nostrādāja. Nākamajā treniņā dzeses bultiņa stāvēja tur kur tai bija jāstāv!


Otra lieta, kuru vēlējos uzlabot jeb respektīvi nomainīt, bija termoslēdzi, kas ieslēdz radiatora ventilatoru. Vecais FAE bija pasācis slēgties par agru. Tad nu aizskrēju līdz Grosam un ieķēru to kas tur bija. Vēl vienu FAE. Temperatūras diapazons 95/on 90/off. Bet šis izrādījās jau rūpnīcā brāķēts. Šis vispār slēdzās iekšā, tikai kad dzeses temperatūra bija 102C. . Trasē, protams, vienalga, bet korķējoties līdz trasei, nu galīgi nebija forši.
Tā ka jaunais šodien tika aiznests atpakaļ uz Grosu un uzlikts atpakaļ vecais.


Šajā ceturdienā bija sarunāta braukšana ar manu instruktoru Lauri. No sākuma bija iepriekšējā mācību stundā iegūto zināšanu atkārtošana un otrajā daļā ķērāmies pie diktāta "rakstīšanas", kas beidzās, ar nolūzušu zīmuļa galu, jeb pareizāk sakot ar pārtrūkušu gāzes trosi. Jautāsiet, kāpēc diktāts? Tāpēc, ka Lauris visu laiku man diktēja: Gāzi grīdā, gāzi grīdā! Tad nu es centos cītīgi viņu klausīt, bet notika nenovēršamais. Gāzes pedāļa atdures neesamības dēļ trosīte galu galā neizturēja un plīsa. Labi, ka bija palicis laiks tikai kādiem 2-3 apļiem.

Mans gāzes pedālis izskatījās lūk šādi. Nu jau tas tiek pārtaisīts un būs tāds kādam tam jābūt.


Un atkal es pliks kā baznīcas žurka biju ieradies trasē. Labi, ka Lauris bez braukšanas nodarbojas arī ar sporta auto apkalpošanu un tai pašā mirklī zināja kā salabot un kādus štrumus vajdzēs no viņa busiņa ar kuru bija atbraucis uz trasi.

Nebija vēl tumšs, ka pasauli izglāba telpu elektro kabeļu savienotājs


Un kaudze ar savilcējiem. Vismaz es varēju normāli tikt līdz servisam. Starp citu, ja kādam ir no e30 ar 4 cilindru motoru gāzes trosīte, lūdzu padodiet ziņu!


Nobeigumam viena klusā daba ar motortelpu.


Starp citu, 22.septemtrī ir Youngtimer pasākums Siguldas pusē. Tā ka ja kādam ir kāds vecs auto ar kuru vēlamies izbraukt kādu sportiskāku līkumu, vai vienkārši interesē veci, bet ne tik ļoti veci auto, tad tiekamies tur!

Vairāk info:
youngtimerrally.lv/




Iepriekš minētais pasākums ir beidzies. Veiksmīgi, ja tā varētu izteikties. Vēl priekšā man paredzēti divi izbraucieni pēc kuriem no auto tiek ņemts laukā motors un atdots trakākajam šosejas braucējam Marekam Matvējevam uz nelielām uzlabošanas procedūrām. Izrevidēta tiks arī visa elektrosistēma. Izņemsim laukā pēdējos liekos vadus un uzlabosim elektrosistēmas ergonomiku. Bet pārējais viss šķiet, ka paliks tāds kā bija. Pa lielam..



Tad nu vēl ieskatam nepublicēti video no Youngtimer pasākuma kalnā braukšanas fināla:

Spied "Play", lai skatītos video!


Spied "Play", lai skatītos video!


Spied "Play", lai skatītos video!


Tuvākie paredzētie pasākumi ir SABI noslēguma posms, kā arī ceru tikt uz tā saucamo sponsoru vizināšanas pasākumu, kam tā kā būtu jānotiek šo svētdien.

29.09.2013

Sezona galā! Un beidzās tā ar lieliskām, saules piepildītām un ātrām virāžām ikgagējā sponsoru vizināšanas pasākumā Biķerniekos.

Velelas trīs stundas, kas beigu beigās izrādījās par īsām, katrs sportists un ne tikai varēja izvizināt savus sponsorus, darugus, radus vai vienkārši interesentus. Tā darīju arī es un izvizināju vairākus. Cits cieši turējās durvju rokturī, kāds vienkārši skatījās grīdā, bet kāds tā ar nenomirkšķināja aci kamēr garām skrēja brīnumjaukie Biķernieku trases betoni.

Paldies, visiem, kas bija un atbalstīja un tiekamies nākamajā 2014.gada sezonā. Tajā plānoju vairāk piedalīties tieši sacensībās. Lielais akcents tiks likts uz lietuviešu seriālu FastLap.

Auto motors drīzumā jau tiks celts laukā un atdots uz uzlabošanu, tā ka sekojiet līdz gaitām kādā citā galerijā!




Liekamies pie miera



J.K.jr.bad.