BMW e21 315 sex 2.daļa

Pievienota: 09. Mar 2013, 11:05
Atjaunota: 09. Mar 2013, 13:59

Komentāri (9)

Visas galerijas no lietotāja Puce


Liekam jaunu bildi iekšā!

Pirmā daļa aplūkojama lūk šeit:
www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=4839

Bilžu ir daudz. Līdz ar to sadalīšu visu šo pasākumu vairākās daļās. Būs vēl arī trešā daļa.

Tā kā mājās atradu vēl čupu ar bildēm, tad atgriezīsimies vēl 2009.gadā, kad entuziasms sita augstu vilni!

Šis bija tas auto ar kura palīdzību pārvarēju bailes visā vadu vilkšanas pasākumā. Atceros, kā es ilgi stāvēju pie vadiem nesaprazdams pie kura gala ķerties. Ļoti liels mulsums. Pirmais variants bija vienkārši satīti vecie vadi. Tad nāca jau kulturālāks risinājums, bet ar to pasākums nebeidzās un sekoja trešā vadu vilkšana, kuras laikā tika izmantoti gan jauni vadi, gan jauni štekeri. Bet tas man netraucēs vēl ceturto reizi uzbrukt tiem, bet par to trešajā daļā.

Ugunssienā tika sataisīti daudz jauni caurumi.


Ir ļoti aizraujoši urbt kaut kur un tad iet skatīties, kur tad tu esi izurbies vai ieurbies.
Šeit bildē redzams strāvas kabeļa šortkats no bagažnieka, kur aķis tika pārvietots un starteri/ģeneratoru. Skates laikā viss šis kolhozs tika slēpts ar paklāja palīdzību. Bet pārējā laikā braukāju bez tā.


Kā jau tika minēts, aķis dzīvoja bagažniekā. Tika izmantots kaut kāds mega liels dīzeļa aķis, kas bija gan kā labs atsvars, gan arī neradīja problēmas iedarbināt auto.


MegaSquirts iglu laiku dzīvoja SKY maisiņā. TA laikā tas tika paslēpts zem paklāja. Vēlāk gan tas pie trešās vadu vilkšanas reizes tika piestiprināts pie bardaciņa apakšas.


Kaut kad 2009.gada vasarā pienāca kārta pietjūnēt dzinēju. Nevar taču visu laiku tāpat vien vizināties.


Atbrīvojoties no dzinēja, tika ievērotas dažas nepatīkamas lietas.


Kā arī eļļa kaut kur gāzās laukā un darīja šmuci.



Galvenais motora uzšķērzšanas iemesls bija lūk šis:


Dakteris Šriks bija manējam parakstījis lūk šādas zāles


284 grādi. Pašreizējā situācijā labāk vajadzēja ņemt nākamo pakāpi - 292 grādīgo, bet tai laikā svarīgāks šķita 284. lēmums. Salīdzinot ar standarta 265 grādu sadaleni šī griežas lupatās! Rekomendēju vecajiem tjūneriem!


Pie reizes tika izdomāts, ka ir jānomaina arī motora galva. Jāpaņem no e30. Kas vēlāk izrādījās slikts lēmums, jo galvas formas dēļ virzuļi daudzījās pret to, kā arī vienai svecei bija samocīta vītne, kuru nācās labot..



Ja jau spōrta auto, tad neies ņemties ar necilo ~50mm droseli. Uzliks normālu 76mm no m30!


Viss tiek darīts tā kā tas pienākas. Viss notīrīts un smuki salikts.


Sapirktas jaunas oriģinālās blīves utt.


Iegādāts arī jauns SWAG eļļas sūknis. Kas tika vēl pietjūnēts. Un kopā likšanas svētki var sākties!


Slavenie Piano Top virzuļi. Tik tiešām atgādina flīģeli.


Te jau esam pusceļā.


Un šeit esam jau redī!


Kādā ārzemju fōrumā uzzināju, labās puses motora balstu vēl var nopirkt jaunu un oriģinālu un turklāt par diezgan pieņemamu ciparu.


Motors bija gatavs implantēties, bet lanžeroni gan tā nedomāja.


Viss bija ļoti slikti.


Labās puses slieksnis un ne jau pirmo reizi, pat manā īpašumā, dabūja trūkties!


Bet tā kā metinot Pasātu biju jau satrennējies šādos darbos, tad viss tika diezgan operatīvi sakārtots.





Tehniskajā apskatē inspektors Zeķīte, gan piekasījās, bet maiņas priekšnieks viņam uzdeva retorisku jautājumu: A ko tad viņam citu bija jādara kā jāsametina???


Kā jau ierasts viss tika sapūsts ar kaut ko, kam patiesībā pēc gada izrādās, ka nav nekādas jēgas. Bet tā pat ir interesantāk, jo tu zini, kas tev nākamajā gadā būs jādara!


Esam gatavi!


Eļļainais stūres zobstienis ar satīrīts, drīzāk jāsaka, ka uzlikts cits ar demferi. Domāju, ka būs labāk, bet nebija pat savādāk...


Pie reizes tika "uzmeistaroti" stiprinājumi jaunam radiatoram.




Saki Ā..


Un, protams, tika ielikta cita kārba. Beidzot tika sadabūta oriģinālā e21 ar pieciem ātrumiem. Jo e30 kārbai bija kaut kāds defekts, kas kopā ar e30 kardānu deva baiso vibrāciju.


Pēc auto iedarbināšanas tika konstatēts fakts, ka nav eļļas spiediena.. Un jau atkal bija jājauc ārā motors. Šoreiz gan tikai no apakšas.


Izrādījās, ka kaut kādi netīrumi bija sakāpuši sūknī un tā kā tas bija satjūnēts uz lielāku spiedienu, tad tas veiksmīgi tika noķīlēts. Bet varbūt, ka meistars bija par daudz satjūnējis to eļļas sūkni. Lai vai kā viss tika salabots!


Pie reizes atcerējos aizrādījumu, par kailo spararatu un uztaisīju aizsargu tam.


Nāca rudens. Laiks paliek tumšāks un arī prāts aptumšojas! Bija iestājusies problēma ar bremžu pastiprinātāju. Tas bija kļucis caurs un īsti citu vietā man nebija ko uzlikt, jo dēļ vietas trūkuma, der tikai no e21 vai arī vēl no Golf 1.

Kaut kur internetā biju atradis info par elektriskajiem vakumniekiem. Visi teica, ka sūds, bet man pašam tomēr tas bija jāpārbauda. Sacīc darīc iegādājos tādu brīnumu no VW Passat B3, ja nemaldos.


Tā kā šis brīnums nāk auto ar ABS sistēmu, tad ilgi un dikti pētot tika saprasts kādas pārejas ir nepieciešamas, lai to verķi kaut kā dabūtu pie dziesmas!


Pāreja priekš BMW skrūvju izvietojuma.


Ļoti trāpīga bilde: Kakova huja ja eto djelal!!!


Te jau iekšā mašīnā.


Cik daudz bremžu eļļas tika iztērēts!!! Cik daudz mātes piesaukts!!! Un galu galā viss tas tika izmest laukā un manam otrajam 323 pasākumam tika atņemts oriģinālais pastiprinātājs.

Vēl tik atkāpei par to kā tad šis brīnums strādāja reālajā dzīvē uz mana BMW. Bremzes bija kā naži! Burtiskā nozīmē. Kā pieskaries bremžu pedālim, tā visi rati pa mēmo. Paši saprotat, ka tā nav aršana.



Liriskai atkāpei pāris smukum bilžu




Kaut kad pa vidu visiem šiem gadiem pabraukājos arī pa Biķerniekiem.
Pēc šīs galerta bildes tika saprasts, ka arī sēdinātās atsperes kopā ar sōrta amjiem ir galīgi garām.


Kāda bilde no BCL 2010.gada pasākuma


They hunt in pack!


Kaut kad sen atpakaļ tika iepirkts priekšējais spoileris no Kamei. Ļoti patīk. Ir tāds nelīdzens, bet labs lokomotīves skats. Riktīgs šķūris. Nezinu vai vēl atgriezīsies uz šī auto... Sakarā ar jaunā radiatora uzlikšanu vajadzēja arī kaut ko ar piespiedu ventilēšanu izdomāt. Tika mistkastē atrasts kaut kāds Mitsubishi izstrādājums, kas tad tika piejūgts klāt.


Kā jau ierasti pagaidu vadu instalācija priekš ventilatora noturējās līdz pat nākamajai tehniskajai apskatei.


Gadiem ejot Simoni bunduļi izdega un auto kļuva par skaļu priekš TA un tika veiksmīgi uzinstalēti kaut kāds lūžņos atrasts Honda Accord bundulis.




Metināmā stieple tika izmantota bez žēlastības.



Pa vidu kaut kad tika mēģināts saīsināt e30 zirnekli, kas galu galā tika sazāģēts pa daļām un tadad kaut kur mētājas garažā..


2011.gadā auto tika pie poliuretāna buksēm. Poļi tika izglītoti, kādos vēl izmēros nāca bukses uz šī auto, kā arī pateicoties man visa e21 sabiedrība tika pie lielajām pakaļējā tilta buksēm! Tā ka tagad e21 ir pilnībā nokomplektēts!




Liktenīgajā 2011.gadā auto tika pie koiloveriem.
Tika uztaisītas jaunas atbalsta plāksnes. Attēlā salīdzinājums ar e30


Par pamatu tika ņemti XYZ koiloveri, kas bija paredzēti e30 ar integrēto aizmugurējo atsperi.


Ļoti lieliski der uz e21. vienīgais, kas bija jāuztaisa jaunas atbalsta plāksnes!


Lūk šeit jau uz auto




Braukšana pa Rīgas ielām šādā setapā bija vienkārši drausmīga.. Nedod dies trāpīsi uz bruģa. Amortizācija nekāda. tikai pats lēkā krēslā un tikai pateicoties drošības jostām neatdauzi galvu pret griestiem.
Un tā pamazām nonācu pie secinājuma, ka laikam jau šis auto jāatstāj tikai izpriecām pa trasēm. Vēlam līdzenām.

Un tad nāca liktenīgā TA diena, kas manis iepriekš teikto tikai padarīja reālāku.

Ik gada skatē mani konkrēti paņēma priekšā.


Pēc trīs gadiem tika konstatēta bremžu sistēmas pārbūve. Arī koiloveri konkrētajam inspektoram negāja pie sirds. Izgrieztais "slēpju caurums" nebija gana labs, jo izjauca konstruktīvo noturību. Tiesa gan ir. Auto nav jauns!
Turklāt vēl no priekšējām bremžu skavām bremžu eļļa bija sākusi tecēt.. Viss bija slikti. Un tā es nomāktā garastāvoklī mēģinot nelietot bremzes un bez evakuatora (formāli satiksmē es vairs nedrīkstēju piedalīties) devos prom.

Bet tas bija labs grūdiens lai tiktu iegādāta lūk šāda lieta no OMP kataloga.




Bet par to, kas notika tālāk nākamajā sērijā!

J.K.jr.bad.