m20b27 remonts

Pievienota: 12. May 2005, 14:27

Komentāri (45)

Visas galerijas no lietotāja Puce


:u:17.01.2005:/u:

Šajā lapā varēs pasekot līdzi m20b27 ar m20b25 galvu turbo motora tapšanai jeb pareizāk sakot renovācijai. Virsspiedienu tas ir redzējis, bet drīz to ieraudzīs ar citām iekšām. :-)

Galva jau sen noņemta un jau sagatavota likšanai atpakaļ, bet bloks vēl nedajaukts.


Šeit var redzēt karterī uztaisītu štuceri pa kuru eļļa noplūst no turbīnas. Metāla plāksne ir pāreja, lai varētu šo bloku ielikt iekš e34. Pac bloks ir no 325E.


Plāksne otrajā pusē.


Kartera vāks noņemts. Varam dīrāt āzi tālāk.


Šis pipsiks ir eļļas spiediena vārsts. Ja autiņam ir zems eļļas spiediens, tad noteikti sākat ar šo vārstu. Tas jaucas laukā un tam iekšā ir atspere, kas laika gaitā nogurst un laiž eļļu garām jau pie zemāka spiediena. Pac vārsts maksā kaut kādi 35Ls, bet var atsevišķi nopirkt to atsperi un pašu cilindriņu. Maksā "kapeikas".


Ja vēlaties aukstā ziemas vakarā sasildīties bez alko, bet ar vesera, uzgriežņu atslēgas uz 13 un mātes palīdzību, tad priekšējā siksnas zobrata noņemšana ir tieši tas, kas vajadzīgs.. 10min zvetēšanas un varam jaukt tālāk. /ļoti iespējams šīs lietiņas noņemšanai ir kaut kāds speciāls verķis... :-D


"Siltais" verķis ir noņemts, šāles un pamatšāles ir atskrūvētas.


Virzuļi veiksmīgi "izkrituši".


Kaut kāds honējums vēl palicis. Bloks tiks vests tā derīguma pakāpes novērtēšanai.


Lai izņemtu kloķeni bloks bija jānoņem no motora turētāja, lai varētu noskrūvēt kārbas pusē atrodošos vāku.


Šim procesam palīdzēja trīs dēlīši, ķeblītis un dzeltenais telferis. :-) /pasaku varoņi/


Kloķene veiksmīgi pametusi savus apartamentus.


"Kiškas" izliktas uz galda tālākai novērtēšanai.


Iesaistīju darbā jaunās "sirds" nākošo īpašnieku un ļoti labprāt piekritu viņa priekšlikumam izmantot viņu galdiņa vietā. :-) Detaļas tiek liktas pa kastēm, lai nepazūd. Skrūvītes arīdzan..


19.01.2005
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bloks nomazgāts.


Īpaši neiepriecina pirmā cilindra vizuālais...


Kloķene, virzuļi un šāles ar nomazgātas (ar benzīnu) un vēlāk tika sapakotas pa CityMarket maisiņiem ar Postit lapiņām iekšā, lai varētu cilindrus atšķirt.



Īpaši neiepriecināja nospiedumi uz virzuļiem, bet rīt tiks vests pie meistara un tad redzēs, ko šis teiks par to visu...



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

21.01.2005
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Dakteri" atzina bloku par labu esam. Nohonēja cilindrus un nopulēja kloķeni.
Samaksāju par to 25Ls.
Bildes domāju, ka būs rīt - svētdien. :-) Domāju, ka svētdien arī bildes nebūs, jo tās jau ir šodien. :-)



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

30.01.2005
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pa brīvdienām bloks un dažādas alumīnija detaļas tika aizvestas pie lietotāja ww un tika notīrītas ar smilšu strūklu. Pac veicu šo tīrīšanas procesu, kas aizņēma gandrīz 4 stundas.. Šeit var aplūkot dažas bildes pirms un pēc tīrīšanas. Bloku notīrīs vēlāk kā arī kopā ar visām pārējām detaļām nokrāsos (maigi rozā :-) )

Pirms tīrīšanas






Pēc tīrīšanas (bilžu kvalitāte švakāka dēļ trīcošām rokām.. :-) reāli paņēma mani tas smilšu aparāts)








~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

05.02.2005
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bloks un pārējās detaļas ir nokrāsotas. Diemžēl maigi rozā krāsu nevarēja sameklēt, tāpēc bloks ir melnā krāsā, bet pārējās detaļas ir sudraba.. :-(







~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

08.02.2005
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Taisījos mainīt gredzenus, ko biju nopircis jau pagājušo gadu, bet te pēkšņi izrādījās, ka tie neder. It kā bija ņemti pēc kataloga.. Beigās izrādās, ka jaunajām (pēdējām) ETĀm gredzeni ir tādi paši kā "i" virzuļiem.. Paldies Basse motors, par to, ka viņi man samainīja tos!

Virzuļi, šāles un kloķene veiksmīgi ielikta. Tagad ir nelielas neskaidrības ar šāļu likšanas virzienu. Jautājums vai gropītēm uz šālēm jābūt pretējās pusēs vai vienā. Pagaidām izskatās, ka vienā pusē, jo savādāk nevar pieskrūvēt pamatnieces.. Šodien to noskaidrošu un, tad varēs turpināt kopā vākšanas darbus.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

12.02.2005
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Veiksmīgi tika izdota kaudze naudas visādu sīkumu iegādei, kas nepieciešami, lai varētu bloku vākt kopā.
Pie reizes tika nomainīts vārsts un atspere eļļas spiediena vārstam. Tas lai eļļas spiediens palielinātos līdz normāliam spiedienam.



Lai izjauktu to vārstu, ir jānovīlē kantītes un vācot kopā ar skrūvjgrieža palīdzību aizsitam kantītes atpakaļ, lai vārsts nenāk laukā.



Tika salikti jauni blīvslēgi.



Un viss saskrūvēts pa savām vietām.





Pirms tam tika ar dinonametrisko atslēgu pieviltas šāles.
Tagad bloks tiks nolikts malā un sāksim jaukt laukā 323, lai varētu vest pie metinātāja ielāpu likšanai. Bet par to jau citā galerijā.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Beigu beigās tika atrasts vecis, kas teicās, ka uztaisīs man virzuļu dzesēšanu par saprātīgu cenu. Līdz ar to drīz bloks tiks vēlreiz izjaukts un nogādāts pie meistara. Mierina tāds fakts, ka viņš tādus darbus ir jau darījis un tieši ar BMW.

````````````````````````````````````````````
Turpmākie darbi:
* Jānopērk galvas blīve;
* Vācam kopā motoru;
* Instalējam motoru;


J.K.jr.bad.