Online

Pašreiz BMWPower skatas 39 viesi un 16 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Mercedes-Benz CL500 update #4

Pievienota: 29. Dec 2011, 21:49
Atjaunota: 07. Mar 2012, 21:21

Komentāri (260)

Visas galerijas no lietotāja sn


vairāk bilžu un sīkāki paskaidrojumi būs vēlāk, esmu ļoti noguris un apslimis. pirms manis 7 gadus bijis viens saimnieks Latvijā - tautā labi zināms mācītājs, bokseris un ministrs (3 in 1)


P.S. paldies CP17 par aizvešanu uz statoilu. zināju, ka daudzi mēdz nosūkt degvielu pirms pārdošanas, bet man degviela pietika tikai lai numuru salīdzināšanā nobrauktu no treiļa, iebrauktu salīdzināšanā un aizbrauktu tos 100m tālāk uz skati. skatē braucot uz bremžu stendu degviela beidzās OCTA uz gadu 49Ls

UPDATE 18.01.2012: medusmaize gāzes topika iemītniekiem:


UPDATE 07.03.2012: tā kā frigadas banda jau divus mēnešus lūdzas, lai sabildēju auto, tad šodien izdomāju to izdarīt. tā kā es no mājas izčammājos ārā ļoti vēlu, zip'n'run mani uzņēma ārpus rindas un turbo ātrumā nomazgāja, bet tāpat nepaspēju sabildēt auto līdz galam kamēr vēl ir gaišs. nekas, salona bildes taps citu dienu.


un neliels apraksts, kuru drīkst nelasīt:
tā kā kopš jūnija sākuma es biju bez auto, tad novembra beigās es jau biju nobriedis uz pavasari noskatīt kādu labu E39M5. draudzene par to nebija sajūsmā, jo E39 izskatoties pēc gadsmitu veca šrota un Stella vienu dienu viņai piepļūtīja pilnas ausis ar to, ka E39 uzturēšanā mēnesī aziet simtiem latu, jo viņas Z3 un E39 esot visdārgākās detaļas no visiem BMW. vienu dienu novembra beigās vai decembra sākumā aiz garlaicības iegāju ss.lv un "šodienas sludinājumos" pamanīju ļoti skaistu S500 Long, kurš maksāja nieka 4 latus. sazvanījos ar pārdevēju, aizbraucu paskatīties, vizuāli izskatījās kā konfekte, salons nebija piesēdēts, USA versija mani īpaši neatturēja no domas viņu ieviest sev, lai kādu gadu pabruakātu un pārdotu tālak par tiem pašiem 4 latiem. perekups dievinājās, ka auto tehniski viss ir kruta. pēc testa brauciena pamanījām tādu "sīkumu" kā auto priekša nosēdās, pajautāju vai gadījumā Airmatic nav aizgājis pa pieskari, bet perekups dievojās ka "tā esot visām S klasēm, viņš izlaižot gaisu, lai pa ziemu gaiss nesasalst" uc muļķībās. tā nu sarunāju pierakstu servisā pēc pusotras dienas (piektdienas agrā rītā) un ja vaina būs tikai Airmatic pumpī un remonts neprasīs vairāk par 1000Ls, tad braucam uz csdd un pārrakstam auto. iepriekšējā dienā džeks zvana un stāsta, ka kāds cits pircējs esot aizdzinis uz servisu un tur teica, ka viss ir labi, auto vispār bez neviena kasjaka, bet tāpat paliku pie sava, ka vedīšu tāpat uz savu servisu. tad nu pēc 2 stundām pārdevējs uzzvanīja un teica, ka esot atbraukusi viena kundze, apskatījusi auto, iedevisu naudu kešā un viņi esot aizbraukuši auto pārrakstīt bez nekādiem servisiem. nu neko, āķis bija lūpā, S klasē braukt ir bauda, tad nu atradu vēl divus ņemamus S500 Longus budžetā līdz 8Eur. par vienu uzzināju vienā forumā, ka nav vērts viņu braukt skatīties, jo tirgo viņu jau gadu un nekā laba tur neesot, otrs bija labs, ar amg paciņu, bet ar vēmekļu-zaļu individuālo salonu, kas mani beigās atturēja no domas tādu ieviest sev. tad nu mans tēvs man pateica ļoti labu frāzi "ja es sev pirktu vēlvienu auto, tad tas noteikti būtu CL, kuram ekstras tomēr ir priekšā sēdošajiem nevis tādu, kurā komfortu var izjust aizmugurē sēdošais". tā nu paskatījāmies, ka Latvijā nemaz tik daudz viņus netirgo, no Vācijas ievest beigās tāpat sanāktu summa uz 11Eur, tad nu vispirms bijām apskatīties Autohofa brīnumu, kuru jau gadu tirgo kā "steidzami/ekskluzīvs piedāvājums!". aizvedām viņu uz servisu, tur ap 400 latiem salasījās nomainīt sīkumus piekarē, kompis kļūdas nemeta. kad tirgonis aizdzina auto atpakaļ uz placi, tad servisā pateica, ka tas auto tur ir bijis pirms pusotra gada, viņam visa elektronika ir dirsā, durvis reti kad strādā, kkur vēl iet uz īso, motorā viens vārsts izlūzis, toreiz viņi esot salasījuši tāmi uz 1600Ls detaļās un īpašnieks esot atteicies remontēt un aizdzinis auto uz Autohofu. ar auto nekas neesot darīts kopš viņš nonāca placī un ir tik vien darīts kā nomestas kļūdas pirms braukšanas uz servisu. tam auto vajadzētu maksāt 3000Eur, lai kopā ar remontu viņš iekļautos 10K budžetā tad nu nekā cita neatlika, kā doties uz TUFu skatīties otru CLu, kurš tur bija izlikts pa 9500Eur. auto pusotru gadu nebija braucis, tik cik reizi nedēļā uz 10min padarbināts. ievests Latvijā 2004. gadā un šeit ir bijis tikai viens īpašnieks, kurš kā izrādās ar šo pašu mersi pie mana tēva bieži vien ir braucis ciemos. tā nu izrunājām visus kasjakus, vienojāmies par citu cenu un tad kādas divas nedēļas tika kārtoti papīri, jo īpašnieks nav Latvijā, cilvēks ar pilnvaru viņu tirgot acīmredzot negrib naudu, vēl tur visādi sīkumi, beigās 27. vai 28. decembrī pats saimnieks bija ieradies Latvijā, uzzvanīja manam tēvam, lai to paziņotu un tad nu es veltīju vienu dienu, lai apbrauktu visas iestādes un 29. decembrī auto tika pārrakstīts uz mana vārda. ar auto biju no treilera noripojis numuru salidzināšanā, tālāk ar kājām aizgāju uz reģistrāciju, lai pārrakstītu to un mēroju kādus 200 metrus no numuru salīdzināšanas uz apskati, lai apskates sākumā braucot uz bremžu stenda auto nomirtu un pateiktu, ka viņam nav degvielas, līdz ar to arī CO izmešos parādīja dīvainu rezultātu, ko pēdējās degvielas piles sadegot izpirda. te nu izpalīdzēja CP17 :kanniņa: :statoil: un jau pēc pusstundas es ar melno uzlīmi izbraucu ārā un iepildīju bākā atlikušos 82 litrus. pirmajā nedēļā ar auto vispār gandrīz nebraucu, bet janvāra pirmajos datumos iepirku mobil1 0w40 divas 5l kanniņas pa 33Ls/gab, eļļas, gaisa un salona filtrus un devos uz servisu, lai nomainītu to visu un paskatītos, ko vēl jādara. izrādās visiem lukturiem kontakti bija jātīra, hrenons jāmaina, jo viena spuldzīte mēdza mirgot un samainot vietām spuldzītes tā pati spuldze niķojās, tika iepirkts jauns drošības jostas mehānisms pa kkādiem 216Ls un auto bija braucams līdz janvāra vidū iestājās ziema. gumijas nebija sasmērētas ar silikonu, tāpēc slēdzot vaļā durvis logs nepabīdījās uz leju un tika izdedzināts drošinātājs, kurš atbild par durvju&bagažnieka atslēgšanu un pievilkšanu pie aiztaisīšanas, lai nav jācērt ciet. problēma tika atrisināta slēdzot durvis ar mehānisko atslēgu un siltajā zip'n'run moikā auto atkausējot un sasmērējot ar silikonu. biju aizdevies pie Red_Shadow pēc jaunām priekšējām riepām, lai auto nepeld, bet brauc taisni. xenonus sagādāja jūzeris GS, tagad es zinu, kur viņš dzīvo un auto atkal ripoja līdz pečka izdomāja neslēgties iekšā. atkal jau serviss un izrādās, ka pečkas motorinš bija tik ļoti izdilis, ka viņš ne tikai pa asi kustējās kādus 2cm, bet arī iekšpuse bija izdilusi tik ļoti, ka izskatījās kā trīslitru burka uzsprausta uz zīmuļa. kad nu beidzot biju ticis pie jauna motoriņa un silta salona, tad izrādījās, ka vajag ABC šķirdumu pieliet, maksā tas sūds 22ls/litrā, bet labāk tā, nekā jaunu pumpi pirkt. beigu beigās auto jau gandrīz mēnesi kustās bez problēmām, lec pie -24, uzsilst ātri, spolē pa asfaltu, bet pļurā slīd tieši tāpat kā priekšpiedziņas nemotors ar norautu roceni. auto iegāde kopā ar 3 gadu ceļu nodokļos un remontiem beigās izmaksāja kkur ap 10Eur un esmu jau pāris reizes uzpildījis 70+ litrus. nu jau esmu ļoti apmierināts ar pirkumu un ja iepriekš edžulis teica, ka būs kā ar viņa 750, jo servisā es rādījos tik bieži, tad tagad esmu mierīgu prātu, jo remontos esmu iztērējis tik, cik biju tiem atvēlējis. ārpus pilsētas nebraukāju, ziemā tērē ap 20L/100.

P.S. numurzīme HU9736 no rītdienas būs pārdošanā, cena 80Ls+CSDD izdevumi. izskatu arī piedāvājumus mainīt pret XY-1 vai XY-7 ar jūsu piemaksu!

UPDATE 09.03.2012:

pie reizes arī sabildēju dažas pogas, jo komentāros cilvēks uztraucās par sēdekļu ērtumu.
šeit var regulēt sēdekli 6 pozīcijās un ieslēgt apsildi sildīšanas vai cepšanas režīmā kā arī ventilāciju 3 režīmos:

šeit var regulēt gaisa spilvenu cietumu un atrašanās vietu, kā arī ieslēgt "masāžu" - PULSE:


šādi izskatās pakaļējie sēdekļi. ja priekšējie ir atbīdīti līdz galam, tad aizmugurē izskatās, ka vietas nav, bet ja kāds iesēžas aizmugurē, tad sēdeklis eletroniski bīdas atpakaļ līdz "atdurei" pret sēdošā kājām un tad pabrauc 1cm uz priekšu. priekšā sēžot sanāk kopā kādus 5cm no vietas zaudēt salīdzinot ar "max uz aizmuguri".


vēl nobildēju lūku:


pārējais viss, ja neskaita keyless go pogu ātrumpārslēdzējā, laikam jau ir CLu standartaprīkojumā.