Online

Pašreiz BMWPower skatas 37 viesi un 8 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Pirmie dubļi

Pievienota: 24. May 2011, 22:27
Atjaunota: 25. May 2011, 09:45

Komentāri (28)

Visas galerijas no lietotāja eLeL


Pirmā bija ideja, tad motors, tad divi bobiki, vienam laba virsbūve, vienam labi tilti, neskatoties, ka "salonā" auga sūnas un zāle
N-tie vakari un dienas, nedēļas, mēģinot iedarbināt 2.5 gadus nostāvējušos Ford Transit 2.5 motoru.. Tāpat to pa īstam tikai rūcošu varēja dzirdēt, kad tas viss tika salikts kopā iekš pilnībā braucoša bobika, un tika ar traktoru valkāts pa lauku
Un tad nāca pirmais uzaicinājums piedalīties izbraucienā pa Stendes mežiem.
pa smuko un dārgo, lai taisa un dara bagātie tēvu dēli te bus pa lēto
Krāsojums - dizains un izpildījums - 7gadīgā Ivonna



Ierodamies. Kā jau minēju viss pa lēto - tad šāda ierašanās bija lētāka, kā ņemt treileri

Aiziet uz mežu. "Dalībnieki" kopā bija kādi 15-17, jo ik pa brīdim kāds pazuda/nebrauca tālāk un uzradās/piebiedrojās jauni. Nemainīgi bija 2 enduro un 3 kvadracikli, 2 bobiki un tad visādi Jimmy, Samuraji RR, Nissan Patrol.. aaa un Golfs ar BMW 2.4 td motoru







Kā tad nu bez šaizītēm. Notrūka motora paduškas un sabojāja radiatoru.

:makgaivers: :kožļājamās_gumijas: :koka_zariņi: un viss čikiniekā!

Maucam tālāk. Un kas tālāk? Elle! Tā ari mēs tur nebraucam, jo bez vinčas tur nebija, ko darīt. Pat ar vinčām tur visi "ņēmas" padsmit minūtes. Kvadras to vietu apbrauca pa sānu malām, krūmiem un starp kokiem. Mēs griezām riņķī un ar citiem tādiem, kā mēs - bez vinčas - devāmies atpakaļ un apbraucām šo vietu.

Tīģeris bija glabējs daudziem Kādu velkot ārā, tika nobortēta riepa. Lai nebūtu stundas jāgaida, kamēr atved jaunu, noņēma rezerves riteni no Jimmy. Pēcāk pusdienlaikā, nesteidzoties tika atpakaļl pie īstās.

Pusdienu pauze

Un pēdējie dubļi, kurus tomēr bobiks nepieveica, atkal tīģerim bija jānāk palīgā.




P.s.šādus pasākumus neiesaku apmeklēt BMWPower lietotājiem, jo šeit netiek ievēroti drošības noteikumi! (tas tā, atceroties reiz Se7en pievienoto galeriju ar to auto dauzīšanu smilšu bedrē ).
p.s.2. tagad vismaz zinām, kas tas ir par zvēru un ko vajag citās reizēs, ko vajag vēl taisīt, pārtaisīt un pielabot. Un, jā, BEZ VINČAS - NEKUR!

Šīs divas bildes galīgi ne pa šo tēmu, bet par nesen uzcepto topiku par senlietām un izrakumiem. Sēdot mājās pie garāžas un dzerot aliņu, sākām runāt par tiem jūsu pieminētajiem tankiem tīģeriem. Un tad tētis saka - šis jau ar ir tanku domkrats!! Tiesa, tīģerus gan iespējams nav cēlis, jo ražots 1914 (ja var ticēt zīmei uz tā). Tas cēlis vēl vecākus tankus
Tepat kaut kāds vietējais atdevis, jo nedarbojies. :tetis_zelta_rokas: to sataisīja un kalpo ideāli. Ka viņš saka - vērtība nenosakāma




Video no brauciena:
http://www.youtube.com/watch?v=phMPmPrYEYc