Online

Pašreiz BMWPower skatas 35 viesi un 12 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

1. daļa - Rīga - Krima - Rīga (2010) (1. UPDATE)

Pievienota: 29. Nov 2010, 21:54
Atjaunota: 03. Feb 2011, 23:00

Komentāri (62)

Visas galerijas no lietotāja Moe

Iekopēšu savu komentu, savādāk nekas nav skaidrs. (Ls 575,-):
"Skatos visi uztraucas, par summs
Lai nesaāpētu galva man ceļojums viss kopā 17 dienas. Nevajadzēja laikam rakstīt kopējo summu Jo daži laikam neēd un suvenīrus mājās neved, un kā jau iepriekš rakstīju, mēs braucām uz sanatoriju, kura mums visiem trim 10 dienu procedūras izmaksāja 200,- no plkst 9 līdz 12 pēc tam, lai pilvērtīgi atpūstos vizinātos ar kuģīšiem, gidu ar auto īre etc 100eur dienā pat reizēm bija par īsu. Ja mēs būtu sēdejuši pludmalē, tad dienā ar 10eur pietiktu.
Tātad kopsavilkums: Īre 10 dienas: 500$, degviela Ls 300,-, viss pārējais neskaitas, jo līdz Krimai var aizbraukt bez nakšņošanas, sivasmāsa ar vīru 24h atvilka no turienes, ta kā tas ir iespējams un nevajadzēs viesnīcām naudu tērēt. Uz krimu 2 ned. ceļojums trim personām Ls575,-"

1. UPDATE:
Braukts tika normāli ievērojot saprātu t.i. spējas un pārliecību, ka kontrolēju situāciju utt., kad apnika vai noguru, sākām lūrēt, kur var apmesties, tas bija atvaļinājuma brauciens neviss rallijs, kaut gan bija arī ātrumposmi līdz 180 . Pieturas bija ik pa 150km uz 15-20 min., . Ukrainā ik pa 100-150.
1. diena. Izbraukšana piektdiena 13. datums tikām līdz poļiem, tad izdomājām mest mieru, kā nekā darba diena (agri cēlies) izbraucām tikai ap plkst. 17.30. Eiropā, brauc, kur gribi visur var atrast moteli, kempingus utt., bet Ukrainā man sanāca tikai lielās pilsētas kaut ko atrast, laukos - rajonos nekā nav, pilnīga nabadzība un atpalicība, skati baigie (kā šausmu filmās – pamestas mājas, bērni pliki skraida utt.), pie katras mājas pārdodu semuškas, medu, sīpolus, kur tuvu ūdeņi, tur arī zivis, bet interesantākais, ka ir arī plakāti ar uzrakstiem pērku dīzeli
Nakšņojām motelī 30eur ar brokastīm. (auto iekšpus moteļa žoga)

Pirmās dienā maršruts:
Kā ielikt google maps linku?

2. diena. Šajā dienā bija plāns tikt pāri robežai, jo runāja, ka ilgi jāstāvot, bet nebija tik traki 2h, tad nu ap 17 jau bijā Ukrainas pusē. Sākumā super ceļš, bet pēc kādi 5km sākas Ar švunku kā gāju paliku bez ABS un sāka tecēt amis Ja mums smagie izspiež risas, tad tur tie ar arbūziem pārkrautie kamazi sataisa reālu trepi, guļošos policistus. Reāli ātrāk par 100 bija grūti braukt, protams ka ceļa kvalitāte vietām uzlabojās tika atvilkts, bet tā kā ceļus nezināju, tad sanāca visu laiku ar lielu ātrumu ielidot bedrēs. (ceļojuma vidējais ātrums 120km/h). Tiku sodīts (apdzīvotā vietā) par braukšanu pa otro joslu – viens pats braucu. Šiem tipa nedrīkst pa otro braukt, ja pirmā ir brīva. Es taisnojos, ka ceļš sūdīgs, šis man izvelk grāmatu, fočuku rāda, kā mani nofočējis utt. iedvu 10eur, kā pēc tam noskaidroju, viņa alga ap Ls 100,-/mēnesī. Sponsoru kaudze, nevarēju turēt līdzi, bet visu laiku kāds uzradās. Protams, daudz žiguļu, moskviču, un citi, kas bremzēja satiksmi, bet tas tā.
Nakšņojām viesnīcā 50eur ar brokastīm. (auto apsargājamā stāvvietā.)

Otrās dienas maršruts:

3. diena. Izgulējāmies var doties ceļā. Vēl pēc pāris simtiem kilometru man bija P uz tām bedrēm, pieradu . Ap 19 bijām pirms Krimas pussalas izlēmām, ka virsū nebrauksim, jo tad būsim ļoti vēls utt. Sākām meklēt viesnīcu. O atrodam, par stāvvietu paprasa 30eur pasūtīju trīs mājas tālāk. Vizinos pa pilsētu o menti kaut ko skaidrojas, apstājos ielas vidū izkāpju, grib jau man arī gruzīt ieraudzīja numuru uzreiz atplauka, pastāstija, ka garāžu pa 5$ var uz mēnesi noīrēt, ieteica citu viesnīcu Bija posms pa automaģistrāli Kijeva-Odesa, riktīgs bānis iesaku visiem. Man navigācija brīdināja par katru posteni, bet ne vienmēr tur kāds vaktēja, vairākas reizes izglāba.
Nakšņojām viesnīcā arī kaut kur 50eur ar brokastīm (auto apsargājamā stāvvietā)

Trešās dienas maršruts:

4. diena. Esam Krimā, ceļš sākumā tāds, bet ar katru kilometru paliek ar vien labāks, jo reāli neskar sals. Sākās serpentīni, o kruta navigācijā metri tik kāpj - krīt, ausis ciet vaļā Vienu brīdi domāju, ka bremzes pārkarsušas, kaut arī viņas nelietoju, lai neuzkarst, saku žopa, viss atbraucām, izkāpju ārā, johaidī es tak pret kalnu braucu, karoče pazaudēju orientāciju, likās, ka no kalna neripo . No sākuma iebraucu Yaltā, pati šoseja ir plata, forši, bet kā nobrauc noost iebraucu kaut kādā mazā ieliņā , nu tur bij jautri samainīties nevar, nu kaut kā saimainījāmies, buferi noskrāpēju.
Tur visās malās izīrē dzīvokļus, to arī sākām meklēt, cenas nu sezonā no jūnija līdz augusta beigām 2.ist dzīvoklis no 40$(blakus Yaltai)-3000$(tas Yaltā pie jūras) dienā, atkarībā no vietas.
Mēs braucām biki tālāk aiz Yaltas uz Alupku, jo tur bija mums nepieciešāma sanatorija, dabūjām 2. ist. dzīvokli ar ērtībām, kabeli utt. 5 min. gājienā no sanatorijas 2.min no tirgus un 1. min no mikriņu pieturas. Vēl varēja auto ielikt garāžā, bet neliku. Dzīvoklis 50$ diena*10=500$. Nu dārgi, kad braucām prom, tādu pašu jau varēja pa 30$-40$ dabūt. Prasu auto nenozags, dzīvokļa saimniece, nē, man tak nezog un rāda uz savu piķorku nu nav jau man BMW, bet salīdzinoši, man bija labs auto.

Ceturtās dienas maršruts:

p.s. kad būs laiks uzrakstīšu vēl, kas un kā, cik kas maksā, kur var lētāk, iespējams vēl kādu bildi ielikšu, reāli izbraukāju visu, izņemot ar gaisa tramvajiņu 1000m ar 20 gadu vecu trosi (bail) un safari, bija liegums, jo ļoti karsts un ugunsnedrošs. Jā, trolejbuss vēl dzīvs tāds pats kā pie mums 1980. gadā
Uz pārējiem jautājumiem atbuildēšu 2.UPDATE

===============================================

Jau iepriekš atvainojos par kvalitāti, bet pavadot divas stundas veidojot loģisku un pārdomātu galeriju, kuru pēc tam netīšām iznīcināju.......
Esmu ļoti dusmīgs patreiz pat vairāk gribas bļaut nekā sākt no sākuma viens divi trīs četri pieci reka nemaz neesmu nervozs.

Tad nu lūk, ja Jums šķiet, ka apraksts ir par garu, tad Jums par to nav jāpārdzīvo, jo pirmais bija trīs reizes garāks vai arī pastāv iespēja šajā vietā pārtraukt lasīt un pievērsties bildēm, kuru ir ļoti daudz, izvēle Jūsu priekšā.
Ja bilžu daudzums Jūs apgrūtina vai nomāc lūdzu sazinaties pa e-pastu: eatmysh**dotcom@gof**kyourself.com Jūsu vēlmes tiks uzklausītas un bilžu daudzums tiks samazināts.

Visi jautājumi par viesnīcām, cenām un atrašanās vietām tikai komentāros.

Shogad pēc ģimenes apspriedes ilgi nedomādami izlēmām doties kārtējā avantūriskaja braucienā uz Ukrainas autonomo Republiku Krimu.
Kāpēc Krima? Tāpēc ka bijām saklausījušies, ka tur esot lielisks klimats un ļoti labas sanatorijas, kas mūsu gadījumā bija primārais, bet atpūta pēc tam. Par klimatu - lietojot #$@%^@&x1000 - nevienu dienu nebija paģiras, gribu tur dzīvot.

Ievācām info par poličiem, medicīnisko palīdzību, apmešanās vietām, sanatorijām un ceļiem - tur cits stāsts.

Izbraukšana bija paredzēta 13.08.2010. plkst. 15.00 (piektdiena), kuru gandrīz apturēja meitiņa, jo kad auklīte (negribēja uztraukt un noraut ceļojumu) viņu atveda secinājām, ka viņai vēders un mugura noklāta ar pumpiņām. Ilgi nedomādami devāmies uz Vienības gatvi, tur rindas par brīnumu nebija
Ārsts apskatīja un paziņoja, ka tā nav nedz infekcija, nedz kāda cita no ādas slimībām. Pieņēmām lēmumu, ka braucaksim līdz Polijai un ja no rīta, kas būs, tad atgriezīsimies LV.

Tad ap 17.30 izbraucām no slimnīcas un ap 21 bijām pirms Augustovas, foršā motelī. Kāpēc pirms, jo tāpat kā LV plosījās baigās vētras. Ļoti neomulīgi
No rīta meitiņai nebija nevienas pumpiņas, kā jau daktere teica tas noteikti no stresa, jo mazā bija noķērusi stresu. Kāpēc? Tāpēc ka dzivoja līdzi un piedalījās balsojumā. Nu kāds sapratīs. Jautājumi komentāros.

Ceļojums var sākties!!!

Sanatorija, kuru izvēlējāmies arī lieliska gan attieksmes ziņā, gan ģeogrāfiskā izvietojuma, gan pludmales dēļ.

1. Izbraucot LV +30

2. Trennēju fočuku

3. O semki

4. Jau Krima - Simforopole

5. Drapaks

6. Skats +35

7. Pludmale

8. Pludmale the best of Crima

9. Precas visa (lielākā daļa) Krievijas elite. Bijām sestdienā, pārsvarā URLAS , kas par korķiem

10. Skaistie skati...

11. Klints - drakons

12. Delfīni, roņi... Tā neko dresētāja

13. Biki nogurums jau... tikai daži komenti...

14. No šā kalna aiztāvēja Sevastopli - viss pāredzams. Iekārtas joprojām darbojas.

15. Bērniem droša vide no jūras viļņiem.

16. Tur kultūru etc. neviens nezin

17. Sheit apmācija delfīnus mīnētājus...

18. Balaklava Bijusī militārā pilsēta (bez ieejas un izejas), kur klintīs bija zemūdeņu apkope etc. un izeja pa tiešo jūrā.

19. Smilšu akmeņu nogruvums (augšpus kalna ir karjers, kurš nevajadzīgo krāmēja gar malām, bet tad šis nogruva un lielo pludmali aizbēra- sadalīja divās mazās), paveicās, ka nebija atpūtas sezona.

20.

21. Pamesta ķieģeļu rūpnīca, kur 2010. gadā bija rokeru-motociklistu saiets (ieradās arī Putins)

22. Gandrīz plika

Kopsavilkums: ukraina rulzs, vietejā produkcija salīdzinoši lēta, ES produkcija tikpat cik LV vai dārgāk. Ukrainas ceļi , atpakaļ jau biju gudrāks
Klimats cilvēki ok.
Krimas serpentīni ok. Notiek ari rallijs.

Kopumā nobraucu 5000km, izjuka viens pakaļejais amis (viņš jau defoltā bija sūds), ABS ā un atsaite pie beigtā amja.

Samaksāju ceļa nodokli 10EUR un 5$. Braucot Odesa-Kijeva (labākais ceļš Ukrainā) 160 km/h man mirkšķināja un pīpināja pa pārējiem arī visi tā brauca, ja tik ātri gāja, besīja kamazi, moskvichi, un citi lēnie.

Ja būs interese vai man iedvesma uzrakstīšu vēl, jo tas, kas tur tika piedzīvots