Online

Pašreiz BMWPower skatas 38 viesi un 30 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Dirty F01 & jaaaaag

Pievienota: 22. Oct 2010, 00:55
Atjaunota: 22. Oct 2010, 02:07

Komentāri (74)

Visas galerijas no lietotāja edzulis


Diezgan negaidīti sanāca izmēģināt 7er F01. Teikšu godīgi, ka līdz šim īpaši nealku pēc testdraiva ar šo auto. Pat nerodu tam izskaidrojumu.

Kā mūs informēja, konkrētais eksemplārs bija samērā papliks, taču tāpat fīču bija pa daudz. Visās nemaz nesanāca laika iedziļināties. Pat negribas iedomāties, kas būs nākamajā 7er. Pa ceļam jau ar bimmeru uzbūrām ainiņu, ka pēc 10 gadiem šitas būs pieejams ar tekstu: "eu, piedāvā normālu semaku pa 5k, vienīgi biš elektronika gļuko"

Lai arī auto apzīmēts kā 740d, zem motora pārsega tam ir 3.0 (2993 ccm) dīzelis ar divām turbīnām un 306zs. Vidējais patēriņš it kā 7l/100km, bet dators rādija 9.5. Tas ir normāli, kā nekā demo auto... Bāzes cena no ~ 80k eur, bet, būsim reāli, bez 100k neiztikt.

Ceļ līdzīgi kā E38 740 (ok, ok, biš labāk ). Iespējams pat labāk. Kā nekā jaudu uz riteņiem novada 8! ātrumu ātrumārba. Konkrētajam auto bija necila izmēra 18" ziemenes ar šipiem, kas visu laiku gribēja šļifovatj (c) ATAMAH. Pat laikam nejauši sanāca iespolēt blakus Zivtiņam uz Lomonosova ielas fotoradaru prezentācijas pasākumā Jocīgas izjūtas pārņēma pārkāpjot atpakaļ E38. Bremzes bija jāspiež 3x stiprāk, lai apstātos. Un vispār, nedaudz tāda flinstonīga sajūta pārņēma, bet, paldies radītājam, pārgāja pēc 15 minūtēm

Salons ļoti līdzīgs jaunajam 5er. Aizmugurē arī nekas neliecināja, ka sēdi greznākajā BMW modelī. ~ tas pats, kas iekš 5er, x5, iespējams, pat 3er. Bet atgādināšu, ka konkrētais bija samērā pliks, tādēļ nevar objektīvi spriest. Mēs taču esam redzējuši E32 ar 5 telefoniem un visādu fetišu Vēlāk ievērtējām jauno Jaguar XJ un tam salons atstāja lielāku iespaidu. Iespējams tādēļ, ka bija pagarinātajā versijā. Kaut kā tie koka paneļi gar sāniem ar metāliskajām maliņām baigi piedūra

Konkrētais 740d bija aprīkots ar M Sportpaket. Iekopēšu no vācu valodas, kas ietilpst M Sportpaket.

- Schwarz uni
- Interieurleisten Aluminium Feinschliff
- M Leichtmetallräder V-Speiche 302 M 19" mit Mischbereifung
- BMW Individual Dachhimmel anthrazit
- Sportsitze für Fahrer und Beifahrer
- Dynamic Drive
- M Aerodynamikpaket
- M Lederlenkrad

Vizuāli atgādina 760 tā M paka. Galvenais nodevējs metāliskās 'uzacis' priekšējā buferī.

Kopumā auto apmierināja, taču prasijās kaut kāda odziņa, kas to atšķirtu no 5er u.c. BMW. Kaut kas tāds, kas to tiešām padarītu par greznāko un reprezentatīvāko BMW visā BMW modeļu gammā.

Bildē nemaz neizskatās diži lielāks par mini



Netīrs, bet tomēr skaits jau no dzimšanas pat ar R18 winter edition, ko nevar teikt par E60 bez M pakas un E65, kas savulaik šokēja pasauli.





















Kā jau minēju, salons aizmugurē nothing special konkrētajam eksemplāram.











Interesanti izvietots durvju rokturis.









Jau gribēju braukt mājās, bet bimmers pielauza aizstaigāt līdz jaunajam XJ. Diskutabls auto... Bet iespaidīgs! Skaidrs ir viens, klasisko Jagu vērtība tikai pieaugs! It īpaši trapecveidīgo, kā, piemēram, karalienes auto



No aizmugures nedaudz atsit vienu Renault modeli, bet kuru tas intersē, jo dzīvē šis auto izskatās mega iespaidīgi!



Pasakiet nav glamūrīgas durvis











Sīkāks apskats par jauno XJ jūs gaida nākamnedēļ no karalienes auto īpašnieka!

Liels paldies BM Auto par sniegto iespēju izmēģināt BMW 7. sēriju!