Online

Pašreiz BMWPower skatas 25 viesi un 12 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Vasaras Sprints 2010 - 1. posms

Pievienota: 04. May 2010, 00:48
Atjaunota: 06. May 2010, 00:48

Komentāri (11)

Visas galerijas no lietotāja gt99


Vēsā 24. aprīļa rītā vairāk kā piecdesmit braucēji pulcējās sporta kompleksā 333, lai aizvadītu 2010. gada Vasaras autosprinta čempionāta pirmo posmu. Par laimi nepiepildījās meteorologu draudīgās prognozes par lietu un pat sniegu. Un aukstais asfalts netraucēju uzrādīt augstvērtīgus rezultātus sacensībās, kur katram braucējam pēc iespējas ātrāk bija jāveic divi braucieni pa trim apļiem.


Uzvaru šajās sacensībās izcīnīja Mareks Štolcermanis ar turbinizētu Nissan 350Z, tā atkārtojot pagājušā gada panākumu. Labākie pirmie apļi abos braucienos un pāris ~57,2 sek. apļi ļāva sasniegt ievērojamu pārsvaru par tuvāko sekotāju. Iepriekšējā sezonā Mareks tikai 2 reizes kāpa uz goda pjedestāla, būs interesanti pavērot, vai šis gads būs veiksmīgāks.


Dienas ātrāko apli uzrādīja Aivars Ezeriņš ar Subaru Impreza STI Type-RA. Pie tam kādu apli! Jaunais sprintu rekords 333 aplī, kas sasniegts sacensībās, ir 56,543 sek. Pirms diviem gadiem baumoja, ka treniņos šādus apļu laikus uzrādīja lielās klases 2008. gada čempions Jānis Kļaviņš, tomēr sacensībās tik ātri līdz šim neviens nebija braucis. Diemžēl lēni silstošie sliki un dēļ tā viduvējie abu braucienu pirmie apļi neļāva Aivaram pacīnīties par uzvaru. Finišā piecu sekunžu atpalicība.


Iztaisnojis bleķus savam auto pēc ziemas autosprintu sezonas, godpilno trešo vietu šajās sacensībās izcīnīja pagājušā gada čempions Ints Jeršovs ar Subaru Impreza STI Type-R. Stabili otrie un trešie apļi 58,0-58,5 robežās ļāva Intam sacensībās būt tikai par sekundi lēnākam par Ezeriņu. Kā redzam Imprezas šajās sacensībās izrādījās ātrākas par Evolūcijām. Un ne tikai Imprezas.


Ceturto absolūto rezultātu uzrādīja 2500 klases uzvarētājs Mareks Matvejevs ar priekšpiedziņas Opel Corsa. Mareks vienkārši sagrāva savus konkurentus klasē, tā tuvāko sekotāju apsteidzot par 13 sekundēm. Arī ātrākais aplis ir ievērības cienīgs – 57,7 sek. Izskatās Marekam šis čempionāts būs viegla pastaiga pretī trešajam čempiontitulam, jo vairāki spēcīgi pagājušā gada sāncenši šogad nestartē .


Beidzot tiks pieminēts BMW. Tā arī nespējot nobraukt apli zem minūtes, otro vietu 2500 klasē sasniedza viens no ātrākajiem ziemas RWD (2009. gada čempions ziemas autosprintā RWD klasē) braucējiem Normunds Orlovs ar BMW 323ti Compact. Normunds pēc sacensības bija apmierināts ar vietu, bet ne rezultātu.


Pavisam tuvu Normundam finišā atradās trešās vietas ieguvējs Ēriks Ozoliņš ar VW Golf III GTI. Viņus šķīra 0,332 sek. Pie tam Ēriks apbalvošanas ceremonijā divas reizes kāpa uz goda pjedestāla. Viņš bija viens no retajiem, kas izmantoja iespēju startēt vienlaikus gan čempionātā, gan 2500 Street ieskaitē, kur viņam otrā vieta.


Uzrādot lielisku rezultātu otrajā braucienā, 1800 klasē uzvaru izrāva Jānis Skujiņš ar BMW 318is. Pēc pirmā brauciena atrodoties iedzinēja lomā, 1800 klases favorīts Skujiņš otro braucienu veica agresīvāk un uzlaboja pirmā brauciena laiku par 2 sekundēm. Ātrākais apļa laiks 59,497 ir labākais šajā klasē, lai gan pirms pāris gadiem šis auto 333 apli ir veicis pat par sekundi ātrāk. Skujiņš varētu būt galvenais pretendents uz čempiontitulu, jo pagājušā gada uzvarētājs Ģirts Daugaviņš ar Honda CRX šajā sezonā varētu startēt tikai pāris posmos.


Ziemā veiktie aerodinamikas uzlabojumi palīdzēja. Tagad plānojam nākošo ziemu likt žileti aizmugurē.


Imantam Firstam vajadzēja nobraukt ātrāk un atrasties otrajā vietā. 2,2 sekunžu atpalicība no pirmās vietas ļauj cerīgi skatīties uz sezonas turpinājumu.


Ļoti ātrs VW Golf II GTI ar Edmundu Ozolu pie stūres palika ceturtais. Var iejaukties cīņā par trijnieku. Trešais labākais aplis klasē (59,621 sek) vien daudz par ko liecina. Vispār šī klase varētu būt interesantākā, rezultātus grūti prognozēt.



Šis nacionālās klases Golfiņš redzams sprintu sacensībās jau otro sezonu.


Piedalījās arī pārstāvji no rallija.


Šī 16 gadus vecā braucēja uzvārds noteikti ir pazīstams rallija faniem. Vasīlijs Grjazins ies tēva pēdās un pievērsīsies rallijam. Bet pirms pretendēt uz vietu WRC, treniņu nolūkos šogad plāno startēt visos vasaras sprinta posmos (un ne tikai). Viņu trenēs Ģirts Krūzmanis, un būs interesanti pavērot Vasīlija progresu sezonas laikā. Savās pirmajās sacensībās Vasīlijs, braucot ar Honda Civic Type-R un Mitsubishi Lancer EvoIX, uzrādīja viduvējus rezultātus, bet tas ir normāli.

Spied "Play", lai skatītos video!


Nākošais posms risināsies Rullīšu kartodromā 29. maijā.

p.s. bildes no Riharda Baumaņa, Andreja Leškoviča un Jāņonkuļa galerijām. Cerams viņiem nebūs pretenzijas, ka tās izmantoju.