Online

Pašreiz BMWPower skatas 32 viesi un 26 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



535i F10, pirmie iespaidi

Pievienota: 18. Mar 2010, 22:39
Atjaunota: 19. Mar 2010, 13:54

Komentāri (112)

Visas galerijas no lietotāja edzulis


Šodien bija iespēja pirmo reizi izbraukt ar jauno piecīti - F10. Nekādi baigie apraksti nebūs, to atstāšu bimmera ziņā.

Nevarētu teikt, ka auto ar kaut ko ļoti pārsteidza. Tas bija tieši tāds kādu biju to iedomājies. Pie tam salons un gaitas īpašības jau tika iepazītas 5. sērijas GT modelī.

Fīčas nepaspēju izpētīt, bet šis tas interesants ir. Bimmers teica, ka auto pazīst servisa tuvību un uzreiz ekrānā kaut ko sakarā ar servisa intervāliem paziņo, vai ko tamlīdzīgu. Laikam no navigācijas ņem info.

Motors jau zināmais 3.0 turbo, vienīgi šis ir uzlabotais - ar vienu, modernāku turbīnu. Dinamika ok. Varbūt ne tik laba kā iekš 335i, bet sūdzēties nevar. To visu menedžē 8(!) ātrumu kārba







Eņģeļacis deg, nekas nav izdedzis un neraustās. Tikai to ir grūti nobildēt. Parastā digitālā fotoaparāta ekrānā viņa raustās, kamēr dzīvē viss ok.





Dizainā daudz kur izmantonts metāls. Pie logu atvēršanas podziņām, starp ārpuses durvju rokturiem u.c.



Šis salons parādijās jau pirms kāda laika 7. sērijā un praktiski ir 1:1 ar to. Pat grūti sameklēt atšķirības...

Un vēlreiz pārliecinājos par to, ka šie saloni ir nepraktiskākie ever. Auto vēl nav 1000km nogājis, bet jau tā āda paliek zilgana sānturēs. No džinsām acīmredzot (mr scorpion pakomentēs sīkāk ). Vienvārdsakot neder. Vajag melnu vai alcantru, ja tādu maz piedāvā. Ir, protams, skaisti, bet galīgi nepraktiski.





Vidējais patēriņš 15.6l, kas ir vairāk nekā solīts, bet jāņem vērā, ka tas ir demo auto, kuram visi grib iemīt grīdā. Normāli braucot, vidējais varētu būt solītie 12-13l.



Ar vietu aizmugurē ir kā ir... Tiesa būs pieejama arī pagarinātā versija, kas atrisinās šo problēmu. Līdz šim 5er long tika ražots ķīnas tirgum E60 izskatā. Bilde zemāk.





Šitā izskatās E60 long no iekšpuses



Kopumā auto ir cienīgs 5. sērijas turpinātājs. Un par to arī prasa atiecīgu cenu Konkrētais auto ar bildēs redzamo un neredzamo aprīkojumu maksāja ~ 82-83k eur. Un tie vēl nav griesti, jo nebija lūkas, ekrānu aizmugurē un vēl šis tas. Kā jau minēju, tāds neliels 7er. Pat grūti pagaidām saskatīt to odziņu ar ko viņš atšķiras no 7er F01.

Ok, vairāk gaidam no bimmera.

Paldies BMW tirgotājiem par iespēju izbraukt ar šo auto!

p.s

Atgādinu, ka 'BM Auto' ielūdz ikvienu jaunās 5. sērijas interesentu apskatīt sedanu šī gada 20. martā BM Auto salonā no plkst. 10.00 – 18.00. Būs iespēja pieteikties izmēģinājuma braucieniem.