Online

Pašreiz BMWPower skatas 68 viesi un 19 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



BMW Muzejs - nākotnes autoparks

Pievienota: 06. Oct 2009, 14:06
Atjaunota: 06. Oct 2009, 14:47

Komentāri (12)

Visas galerijas no lietotāja Duke


BMW jau no saviem pirmssākumiem (skat aviācijas motoru) ir licis lielu uzsvaru uz tehnoloģiskām inovācijām. Vēlāk tam pievienojās arī dizaina inovācijas un attīstības koncepti. Šajā galerijā vēlos prezentēt pagātnes un tagadnes konceptus, kas cerams radīs priekšstatu par to, ko mēs varam sagaidīt no BMW tuvākā un tālākā nākotnē.

Šeit atkal jau jāsāk ar BMW 328 no 1938. gada, kā aizsācēju BMW veiksmēm...tādēļ ārī šis eksemplārs ir kā pirmais BMW muzeja dizaina "seifā"...



Taču paralēli tam, tika attīstīti arī citi koncepti, no kuriem saglabājušās ir tikai bildes, kā, piemēram 1938. gada BMW K1, kur tika testētas aerodinamiskās iespējas



un 1939. gada BMW 332, kas iezīmēja konceptu jaunam sākumam autobūvē



un šis 1940. gada BMW 337 jau vairāk kā 10 gadus iepriekš noteica, kā nākotnē izskatīsies luksusa automobīļi (skat klasikas galeriju)



Līdzīga tehnoloģiju un dizaina inovāciju attīstība tika īstenota arī 1970. gadā ar BMW Turbo konceptu. To attīstīja Paul Bracq un tas 1972. gadā tika prezentēts kā "drošības sporta auto". Tas pārstāv pavisam jaunu domāšanas konceptu autobūvē - cilvēks un tā sadarbība/simbioze ar savu automobīli kļūst ar centrālu punktu. Šis bija pirmais BMW auto ar turbo motoru un perpendikulāri pār asi novietotu motoru. Šis motors atkarībā no turbīnas spiediena spēja attīstīt no 200 līdz 280 zs. Viens braucams eksemplārs tika nodots plašiem testiem. 1973. gadā šis motors tiek nodots sērijveida ražošanai BMW 2002 turbo versijās. 1978. gadā BMW prezentē M1, kas ir pirmais sporta auto ar krusteniski iebūvētu motoru. Šis bija arī koncepts "check" funkcijām. Tiesa šeit visi šķidrumi platsmasas tūbās pēc pogas nospiešanas fiziski plūda caur mašīnas salonu un tā ļāva vadītājam noteikt visu vajadzīgo lietu funkcionalitāti/pietiekamību. Vēlāk tas tika īstenots elektroniski.









Aptuveni ap to pašu laiku radās arī šis koncepts





Paralēla attīstība notiek arī pie motoriem, kas soli pa solim ievieš dažādas inovācijas (iekrāsotās daļas).





Vizionārs BMW bija arī 1991. gadā, kad pirmo reizi prezentēja benzīnu taupošo BMW E1. Jau tad bremzēšanas enerģija tika pārvērta elektrībā, kuru pēcāk izmantot hibrīda vai elektro (pēc izvēles) motora dzīšanai uz priekšu. BMW E1 dokumentē uzņēmuma laicīgu pievēršanos alternatīvu motoru attīstīšanā un testēšanā







Pārlecot laiku vērts ir pievērsties 1999. gada BMW Z9 GT. Formas domājams daudziem ir pazīstamas. Šeit dizainiski tika veikta jauna pieeja. Agrāko luksusu ar "vairāk" aizstāja ar konceptu veidot luksusu no mazāk - bez ādas (tikai drēbe), bez liekām pogām un iekārtām. Tādējādi tika radīts estētisks tukšums, kas jau tad kļūst par luksusu.













2000. gadā tika prezentēts šis BMW Z22 ar kopskaitā 70 inovācijām. Uzskaitīt visas būtu pārāk ilgi, bet tās attiecas gan uz stūres iekārtu, gan piedziņu, gan elektroniku.




2001. gadā BMW izstrādāja xCoupe. Tas apvienoja off-road konceptu ar kupeju un piedāvāja inovācijas gaismas jomā. Rezultātā mēs saņēmām X6







No 2003. gada novembra līdz 2004. gada augustam BMW izstrādāja unikātu BMW H2R ar ūdeņraža koncepta motoru. Ar 6000cc motoru tiek attīstīta 286zs jauda pie 6'000rpm. Maksimālais ātrums 300,175kmh.





2006. gadā tika izstrādāts šāds BMW Coupe koncepts, kas ir veltīts Mille Miglia









Un šķiet nedaudz vēlāk arī koncepta veltījums M1









Tāpat BMW izstrādā pavisam jaunus un ergonomiskākus galvu balstus...



Taču šī nav pārsteidzošākā inovācija BMW paletē. Jaunākais no konceptiem ir šis auto, kura virsbūvē un salonā tiek izmantoti pavisam jauni materiāli, kas ir vienlaicīgi elastīgi, spējīgi burzīties un tomēr izturīgi. Atsevišķas detaļas spējīgas izbīdīties un pielāgoties. Tā, piemēram, galvas atbalsti izbīdas no krēslu apšuvuma un ciparnīcas pielāgojas tam cik tuvu ir pievilkta stūre, lai vienmēr būtu 100% redzamība. Tāpat durvis atveroties saburzās locījumā un aizverot atkal nostiepjas. Šobrīd materiāli atrodas testēšanā, kas turpināsies noteikti vēl pāris gadus...taču to izmantošana paveram pavisam jaunas dizaina iespējas, ko var redzēt arī šajā konceptā.













šeit var redzēt vienu burzījuma vietu, kas pilnībā nav iztaisnojusies pie tām pašām durvīm kas augstāk...