Online

Pašreiz BMWPower skatas 34 viesi un 17 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



BMW Muzejs - pirmssākumi + motocikli

Pievienota: 04. Oct 2009, 22:51
Atjaunota: 04. Oct 2009, 23:25

Komentāri (10)

Visas galerijas no lietotāja Duke


Ja ir iespēja apmeklēt Minheni Oktobrī...tad jāizdara divas lietas. Jāapmeklē BMW Muzejs un Oktoberfest. Šī ir pirmā no galerijām, kas stāstīs par redzēto. Un kā vienmēr...jāsāk ar pirmssākumiem un mazāk interesanto - motocikliem.





Kā jau zināms...BMW lepojas ar savām pamata vērtībām, kā emocijas un tehnoloģija. Tematiski to var atainot arī mākslinieciski









Paši pirmssākumi BMW ir meklējami 1917. gadā. Šeit tiek atainoti pirmais lidmašīnas motoras, pirmais motocikls un pirmai automobīlis. Lai cik dīvaini nebūtu - visi trīs tiek ražoti laikos, kad Vācijā ir krīze. Neskatoties uz to, visi trīs produkti ar savām inovācijām un kombinējošiem tehnoloģijas principiem spēj pārliecināt un liek pamata akmeni BMW labajai slavai.

1917. gadā tika likti pirmie soļi, laikā kad norisinājās pirmais pasaules karš, agrāk maz pazīstamais lidmašīnu ražotājs Rapp Motorenwerke GmbH prezentēja jaunu un augsti inovatīvu lidmašīnu motoru tipu Prūsijas militāristiem. Lai jaunajam produktam dotu labu startu dzīvē, kompānija tika pārsaukta par "Bayerische Motoren Werke" un motors tika kristīts par BMW IIIa. Jaunajam dizainam bija īpašības, kas īpaši patika Gaisa spēkiem: tas bija uzticams, ekonomisks degvielas patēriņā, un ar savu divpakāpju karburatoru, spējīgs attīstīt vairāk jaudas augstu debesīs nekā jebkurš cits salīdzinošs modelis. BMW IIIa dizaina pārākums ir redzams šājā BMW IV motorā, kas bija tālāka attīstība un ar kuru Franz Zeno Diemer uzstādīja pasaules augstuma rekordu 1919. gada jūnijā.



BMW R32 motocikls bija pirmais BMW produkts, kas bija paredzēts lietošanai uz zemes. Tas tika dizainēts un būvēts augstas inflācijas periodā, kad Vācijas "Veinmāras Republika" bija jauna, un tādēļ produkts radīja komerciālu risku uzņēmumam. Līdzīgi kā pirmie aviācijas motori, pirmais uzņēmuma motocikls bija iespaidīgas tehnoloģijas paraugdemonstrējums un būvēts ar ievērojamiem kvalitātes un uzticamības standartiem. Modificētais "mazais Bavārijas motors" kas to dzina uz priekšu sevī saturēja daudzus fundamentālus dizaina elementus no aviācijas motoriem. Kardāna piedziņa arī bija daudzkārt uzticamāka nekā konvencionālā ķēdes piedziņa, ņemot vērā tā laika ceļu stāvokli.





1928. gadā, īsi pirms pasaules ekonomikas krīzes, BMW izlēma iegādāties Fahrzeugfabrik Eisenach, kas ražoja automašīnas un militāro tehniku. Tas atspoguļoja ievērojamu risku: jaunā fabrika atradās Tīringenē, tālu prom no Minhenes, un BMW nebija nekādas pieredzes autotransporta ražošanā un tirdzniecībā. Neskatoties uz to, ražotājs veica lēcienu auto ražošanā. Tas sākās 1928. gadā ražojot zem licences Dixi 3/15PS, kas tika balstīts uz mazo English Austin Seven. 1929. gadā, pēc tālākām tehnoloģiskām attīstībām, auto tika kristīts BMW 3/15PS. Veicot šo soli BMW ne tikai iegāja jaunā produktu tirgū, bet arī iepazinās ar kaut ko, kas vēl bija pavisam jauna auto salikšanas metode: konvejers.






Tālāk seko daži motocikli kas sekoja pirmajam - dažādām vajadzībām ar mazām dizaina atšķirībām...















Un šāda ir BMW motociklu palete šodien




Un tad šeit vēl daži pirmie BMW, kas netika izstādīti...tikai bildēs parādīti...jo faktiski tiek bija tikai koncepti, kas tā arī nepiedzīvoja tālāku attīstību.





Turpinājumā sekos...

BMW sports - pievēršoties svaram un motoru tehnoloģijām

BMW M sērijas

BMW klasikas un roadsteri

BMW tagadnes piedāvājums

BMW nākotnes parks

Oktoberfest


(bet ne obligāti šādā kārtībā)