Online

Pašreiz BMWPower skatas 27 viesi un 2 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Subaru Impreza TD

Pievienota: 03. Feb 2009, 21:11
Atjaunota: 03. Feb 2009, 23:04

Komentāri (35)

Visas galerijas no lietotāja HaL


Sen nav nekas jauns testēts (zinu zinu, speciāli Edzulim šo vārdu rakstīju ) tobiš apskatīts jauns no auto pasaules jaunumiem, tad nu laiks kam jaunam.

Šoreiz, kā jau nosaukumā var noprast, ir Subaru ģimenes jaunais loceklis - Impreza TD jeb vienkārši dīzelis.


Subaru un dīzelis vispār pēc būtības nav nekāda novitāte, bet globāli izejot tā ir - tomēr dīzelis dzinēju saimē pievienojies pavisam nesen, pirmsākumos komplektējot ar to Legacy, Outback un tad Forester un tagad Impreza automobiļus. Diemžēl (un šoreiz tiešām jāsaka diemžēl) tikai ar 2 litru tilpumu Subaru dīzeļi pagaidām ir pieejami, lieki gan piebilzt, ka dzinējs ir bokstertipa.

No tehniskās puses - 2 litru turbo dīzelis, salīdzinoši mazie 150hp, bet mazliet izlīdzošie 350nm nav paši spīdošākiem parametri pasaulē, bet visumā pārsteidzoši dinamiski auto kust. Vienīgi - nebūs īsti pilsētas auto, jo novērojama diezgan pamatīga turbo bedre vispār zemie apgriezieni reti slinki.. ātrums virs 100kmh ir šī auto stihija


Šodien apskatītais auto bija komplektācijā ar nosaukumu Sport - atšķirības no standarta komplektācijas ir 17 collu lietie riteņu diski, 6 disku CD changers, keyless entry un spoilerīši aizmugurē un sānos. Aprīkots bija ar 6gang manuāli. Vēl kā papildopcija ir recaro tipa beņķi, kas manuprāt ir reti ērti. IMHO salons daudz nostrādātāks kā iepriekšējiem Impreza modeļiem, bet nu ārējais veidols. Tādas lietas kā Xenons, multi stūre, klima jau vairs neviens nepiemin... nu jā, tur biš ir alien tech


Protams, ir pilnpiedziņa - bet parastā tik pieejama, tāda pati kā WRX modelim - tā saukto Symmetrical AWD, bet bez SI-DRIVE (SUBARU Intelligent Drive) un Multi-mode DCCD (Driver's Control Centre Differential), kas pieejama STI modelim, kā arī Legacy Spec-B. Labi, ka ir atslēdzama un atslēdzas pilnībā Uzgriezt sauli var


Parametru lapā solītais 5.8L patēriņš kkā šaubīgi neticīgs parasti vismaz kkāda līdzība ar norādītajiem sakrīt ar realitāti, šeit kkā īsti nē Reāli vidējais stingri turējās robežās no 9 līdz 9.5L, zem nenokritās pat pēc 100 nobrauktajiem kilometriem pa šoseju, kaut arī momentānais patēriņš rādijās ap 7L, bet tie ir dzīves sīkumi, vairāk gan to norakstu uz nepiebraukto dzinēju, tomēr spindelī bija tikai 350km.


Lab.. tagad par pašu braukšanu! Protams, pašā sākumā braucot, liekas d...ā neiet Bet, pabraucot kādu brīdi un pavērojot spidometra bultiņu, tiek secināts, ka tomēr nav tik traki. Baigi jāpierod pie otrā ātruma, jo 1.un 2. baigi īsi un paspēju pa dienu savas 5 reizes noslāpt - ripināšanās pie krustojuma un 2.ātrums neiet kopā, būs vien jāliek pirmajā Kad zvaigžņu ātrumā tiek sasniegts 3.ātrums, beidzot parādās kustība un jau ar 4.ātrumu - mmm, tomēr dinamisks auto.


Pie pietiekami izskatīgi zemā auto un Impreza tipiskās stingrākās piekares, mīksts un komfortabls auto Arī salons vēl negrab

Principā gala secinājums ir - esi Ruff vecumdienās, bet gribi braukt, nevis gulēt pie stūres, bet slēgalēties pilsētā un pēc būtības turpināt braukt ar Imprezu - way to go

Vizuālo nespēju pagaidām vēl pieņemt, bet auto patika

Pats ļoti daudz nebildēju (rokas salst un tā ), lai 6ec šeit izrādās

Mākslinieks taisa mākslu


That's all folks!


Paldies AD REM AUTO par sniegto iespēju!