Online

Pašreiz BMWPower skatas 41 viesi un 19 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Mercedes GLK Edition 1

Pievienota: 22. Oct 2008, 23:07
Atjaunota: 23. Oct 2008, 01:13

Komentāri (67)

Visas galerijas no lietotāja HaL


Šodien bija iespēja apskatīt/notestēt jauno Mercedes brīnumdarbu - GLK.

Pirms ķeros pie bilžu apskata, pievērsīsimies mazliet tehniskajai pusei, nu kā jau parasti

Mercedes GLK ir jaunais mazās klases SUV kā tiešs konkurents tādiem kā BMW X3, VW Tiguan, Audi Q5 tomēr šķietami galvas tiesu augstāks.

Šodienas testētais GLK bija 280 aprīkojumā, kas nozīmē, ka auto ir 3L dzinējs ar 231HP jaudu un 300Nm griezi. Priekš šīs klases auto ar mazāko iespējamo benzīna dzīnēju - ļoti nu iespaidīgi dati.
No ļoti interesantiem jauninājumiem ir 7 pakāpju tiptronic pārnesumu kārba ar tā saucamajām šaufelēm jeb 'flappy pedal'. Ātrumkārba strādā 3 režīmos - comfort, sport un manual, kur ātrumu pārslēgšanās notiek tikai ar šaufelēm. Biš besī tik, ka pat manuālajā režīmā, ja iecērt redlainā, auto pats pārslēdzas Bet nobody's perfect

Tāpat kā vairākiem konkurentiem, auto ir arī adaptīvie ksesona lukturi.

Uz doto brīdi Latvijā GLK ir pieejams 280 un 320CDI versijā, bet pēc ~3 mēnešiem būs pieejama 220CDI un 350 komplektācija, kas būs jaudīgākā dzinēju klāstā ar 272HP un 350Nm. Pēc Domeniks esošās informācijas AMG versijas šim auto diemžēl nebūs , bet za to ir pieķēries Brabus
GLK kā jau džipiņš aprīkots ar automātisko Mercedes pilnpiedziņu 4MATIC


Kā jau galerijas nosaukumā pieminēts - šodienas auto nav parasts, tas ir speciālajā versijā jeb Edition 1. Ar ko gan atšķiras Edition 1?
Vairāk ar vizuālajiem uzlabojumiem.


No stadarta GLK atšķiras ar agresīvākām priekšējām un aizmugurējām buferu lūpām, citiem sliekšņiem un speciāli šim auto dizainētiem 20 collu diskiem. Izplūdes kanāli ar uzstādīti mazliet smukāki/lielāki, dodot sportiskāku izplūdes toni. Salons var dižoties ar speciāliem 'designo' divkrāsu ādas beņķiem, kas visādi elektriski regulējas un ir ar piepūšamo muguriņu un dibenu. Ir speciāla AMG trīsstaru ādas stūre ar multi-vadību.
Kā arī tikai šitai versija speciālām lielākām alūminija 'flappy pedal' šaufelēm. Ir alūmīnija salona apdare kā arī paklājiņiem ar uzrakstu 'Edition 1'

Auto šajā versijā orižinal nāk īpašajā "Calcitweiss" baltajā krāsā, bet ir pasūtāms arī citās GLK pieejamajās krāsās

Nu ok, ķeramies klāt pašam apskatam. Manas bildes ir tikai tāda maza muļķošanās ar spoguleni īstās bildes būs by 6ec.

Izdzenam no salona


Tāda diezgan šaurība, nez kā izdzīt no salona ir GL džipu, noteikti nav tik elementāri kā GLK

No sākuma dodamies uz Zaķusalu, kur būs tāda iesildīšanās fotosesija. Šajā ceļa posmā jau ar auto ir aprasts, protams ātrumkārbu izmantojam manuālajā režīmā Izplūdes tonis ir tiešām ļoti dobjš un sportisks, bet ar Mercedes pakojumu, protams, salonā to dzirdēt praktiski nevar. Var tikai nojaust par esamību.






Salons vizuāli tiešām ļoti pievilcīgs un ērts. Lielā panorāmas lūka, lielais ekrāns navigācijas sistēmu dod vēl labāku skatu Protams, ir tur Bluetooth, balss vadība, vadības džoistiks, bet tas jau mūsdienās nekas īpašs.



Kad jau esam kko paknipsējuši, dodamies uz Ādažu poligonu. Tākā apraut kko apakšā (tomēr nav nekāds Patrol) negribas un arī īpaši liela vēlme norakties ar nav , tad patestējam tādos vieglākos režīmos. Caur pat tādām biezākām un dziļākām smiltīm cauri tika tīri viegli ar vieglu sānslīdīti, bet kalnu gan nepievarēja




Tākā jau turpceļā varēja novērot pirms katra krustojuma sakarniekus ar mugursomu rācijām un netālu jau sākām dzirdēt apšaudi tad tināmies prom Negribētos skaidrot Domenikss pārstāvjiem kas tie par tādiem dīvainiem caurumiem virsbūvē

Pa ne ļoti spīdošu ceļu uz Ādažu poligonu piekare ar 20 collu riteņiem mazliet piegrabinās, bet visumā ļoti kluss un komfortbals auto.

Tākā pilnpiedziņa ir pilnībā automātiska, ir iespēja tikai atslēgt pretspoles sistēmu, kas kā zināms Mercedes pilnībā neatslēdzas (viens + BMW )tad uz dziļākiem kalniņiem un smiltīm pat nemetas acis, izdomājam aizdoties uz Berģiem (barona nebija laikam mājās ), kur pie ezera varētu pēdējos knipšus sataisīt.



Kopumā iespaids palika pat ĻOTI labs, auto ar savu odziņu. Protams, ir jāpierod pie savdabīgā Mercedes dizaina, pagarinātais purns un stāvais vējstikls dod īsa auto izskatu, kaut tāds īsti nav. Vietas salona aizmugurē varēja būt vairāk, bet nav jau liels auto tomēr.
Sev tādu negribētu, bet ja sieva vai mamma ar tādu brauktu, būtu 0 pretenziju, pat tikai liels +

Patika

p.s. paldies Valdim Priekulim par sniegto iespēju!