E46 328 ekstrēmās pārvērtības

Pievienota: 07. Aug 2006, 09:26

Komentāri (63)

Visas galerijas no lietotāja Avenger


Viss sākās 2005. gada augustā, kad beidzot atradu E46 328, kas visvairāk atbilda manām prasībām: sudraba krāsā ar sarkanu ādas salonu, uzlikti M spoguļi, sēdināts un čipots. Sapratu, ka būs grūti atrast ko līdzīgu, tāpēc tika pieņemts lēmums: jāņem ciet!

Pie Latbemas: diagnostika. Motors ok, pārējais arī ok. Protams, ar hadeni bija jau šis tas, bet nu nekas neatrisināms



Saša, tērpts D&G drēbēs, kaut kad droši vien apskādējis priekšējo bamperu un uzlicis Rieger oriģinālo. Spoguļi arī likti pēc kādas skādes - šis jau liedzās, ka tāpat izdomājis, bet kad vajadzēja atvērt bagažnieku, tad tur nodevīgi rēgojās apdauzīts kantainais spogulis



Aizšāvu uz Ventspili..




Tā kā kolēģim vajadzēja tikt vaļā no sava auto, bet es gribēju izpulēt pāris švīkas, tad kādu weekendu paši nolēmām nopulēt savus spēkratus ar Turtlewax Colormagic +. Rezultāts tīri tā neko



Mēģinājumi radīt mākslu pie Saules akmens...







Protams, kā jau visiem dzekiem, kuri tikko iegādājušies auto, arī man nelika mieru doma: kaut kas ir jāmaina, jāuzlabo. Tā kā priekšējais bampers ir no Rieger, kurš kaut kā negāja kopā ar sliekšņiem un aizmugurējo bamperu, tad tika pieņemts lēmums pasūtīt Rieger sliekšņus, aizmugurējo bamperu un jaunu izpūtēju. Vieglākais variants būtu likt M-paket priekšējo bamperu un miers, bet nu nepatīk man viņš! Vienu brīdi gribēu likt visu Hamann (ja kāds zin Hamann E46 Laguna), bet nezināju, kur raut bodykit. Riegeram aizmugurējais bampers atkal bija ļoti zems un ne pārāk... Klejojot pa netu, ietekmējos no pāris bildēm: Šis foto kādu pusgadu man pabija desktopā.



Ieraugot jaunā tipa sliekšņus uzreiz bija āķis lūpā un vairs negribējās sliekšņus, kas iepriekšējā bildē.



Pētot Rieger katalogu, izlēmu, ka ņemšu tad šo bamperu un CS-look sliekšņus. M3 aizmugurējo bamperu negribēju. Kāpēc taisīt 328 M3, ja var paņemt īstu M3? Līdz ar to sākās ilgs un mokošs pasūtīšanas process - sliekšņi, bagažnieka spoilers bampers, Supersprint izpūtējs, un šādi tādi salona pričendāļi.

Sliekšņi jau klāt.



Šāda uzlīmīte deva cerību, ka visam jāder kā uzlietam, bet ....



Kādu dienu ss.lv pamanīju R18 diskus, kuri derot 3. sērijas BMW. Peintā piemetām, kā izskatīsies un bija jāņem ciet! Piedodiet, BMW fani, jā, diski ir gandrīz 1:1 ar Audi diskiem =)




Tā kā pēc piekares uzlikšanas R17 diskiem vajadzēja flančus, tad uzliku jau R18.







Izlēmu visu taisīt Spīdolā un pie reizes pabeigt ekstrēmās pārvērtības. Dabūju vēl mēnesi nogaidīt, kamēr pienāks rinda =]
Piemērīšana:





Skats jau baiss..





Viss jau būtu bijis ok, ja nebūtu sliekšņi par garu!
Novēršam:


Aizmugurējais bampers arī nebija ok: tur iekšpusē pārlīmēti stiprinājumi. Te tev nu bija Rieger Original! =]



Beidzot viss sagatavots.



Gruntējam:



Pacients gaida operāciju:





24/07/2006 - laižu uz Spīdolu lūkoties galarezultātu. Priekšnojautas bija baigas: Edzulis jau liek manu auto savā galerijā )


Ir ok!









Maucam aši uz Xenonu likt izpūtēju un režģi.



Vakarā izpūtējs jau virsū:



Sabildēju vēl pie darba:







Nevarēju nociesties, kamēr autiņu kā nākas nopulēs un tomēr uztaisīju fotosesiju.
Pie Olimpijas:















Pagājis gads un atkal fotosesija pie Saules akmens.
Meklējam 10 atšķirības ar pagājušā gada bildi



Un atkal daži mēģinājumi radīt mākslu =)































Rādās, ka auto nekad netiks pabeigts - drīzumā jāķeras pie mūzikas un performance.

Secinājums ir viens: tam visam aizgāja nenormāli daudz laika un nervu - bija brīži, kad gribējās sapirktās lietas pārdot un atstāt visu, kā ir, moš pameklēt citu auto. Es tagad izvēlētos auto, kurš nāk skaists jau no rūpnīcas - M3 vai kāds M-paket, iespējams uzliktu citus diskus un viss...
Bet nu tas viss ir kādreiz jāizdzīvo =)

P.S. Lai man piedod oriģinālā M-paket fani!