Online

Pašreiz BMWPower skatas 51 viesi un 2 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: Rūsas apstrāde

AutorsZiņojums
Laoshi
25. Sep 2012, 23:55 #21

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


25 Sep 2012, 23:50:39 fondrahtenbergs rakstīja:

25 Sep 2012, 23:43:26 Laoshi rakstīja:
Pūšama pretkorozijas grunts
nu tik daudz sapratu, bet kur nopirkt? Cik piķo, cik daudz vajag? diezgan aktuāli!


Autokrāsu veikalos, šad tad redzēta arī Depo, piķo 5Ls 500ml flakons vai kkā tā (pēdējoreiz redzēju brunoxu spaiņos formulā, laikam )vajag vienreiz nopūst, ja grib otrreiz, tad jānokalst tā diena. Uz krāsotām detaļām labāk nepūst (nu tur rūsas puktiņi, peķīši), nost dabūt nereāli.
Offline
AF
26. Sep 2012, 00:37 #22

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3729

Braucu ar: stūri rokās!

Paldies liels!
Offline
baigais
26. Sep 2012, 07:24 #23

Kopš: 31. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 371

Braucu ar:

Brunox ir mēsls defaultā!
Paņem wurth vai citas firmas!
Vispār jau rūsa mūsu un ražotāja acīs ir divas atšķirīgas lietas!
Offline
buivals
26. Sep 2012, 13:30 #24

Kopš: 25. Sep 2012

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

Skaidrs Brunox vai wurth pretkorozijas grunts.

Te iepriekš viens džeks minēja, ka var nopūst ar cinka baloniņu- nocinkot mājās. Ko par to sakiet? (cinku pūš pirms grunts?)

Virs brunox iesaki mastiku, emm, mastika ir špahtele? Arī kāda speciala vajadzīga?
Offline
ATB
26. Sep 2012, 13:44 #25

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 3862

Braucu ar: e61 535d 2007 ♛♛♛

Krown der tikai autiņiem, kuri max gadu veci, nevis kaut kādam rūsas perēkļu pilnam 10+ gadus vecam autiņam :no_offence: Ja rūsa ir iemetusies, neko nevar izdarīt. To procesu var tikai maksimāli palēnināt, bet ne izslēgt. Es izmantoju šito grunti.

Galvenais ir ļoti kārtīgi notīrīt visu inficēto virsmu, tad uzklāt pārveidotāju, tad parasto krāsas grunti un beigās pašu krāsu Pagaidām tas ir līdzējis. Pēc pieredzes gan varu teikt, ka ja rūsa iemetās uz durvju malām, bagāžnieka vāka (bieža parādība pie numura apgaismojuma) - visur tur, kur nav taisna plakne, tad ir diezgan bezcerīgi visu šito darīt, ar laiku attapsies pie tā, ka vajadzēs vien pirkt jaunu virsbūves daļu vietā.

+ Neatbalstu visas šitās autiņa nopūšanas ar mastikām/piķiem - jā, izskatās vienkārši ideāli, viss tāds melns un spīdīgs, bet kas sākas, ja ar kaut kādu akmeni tiek tā "aizsargkārta" iesista, un tur tiek iekšā mitrums? Kas gan var būt labāks par šo...

[ Šo ziņu laboja ATB, 26 Sep 2012, 13:50:00 ]

Offline
8203
26. Sep 2012, 14:01 #26

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 942

Braucu ar: BMW

Sāksim ar to ka rūsu nevar apstādināt, to var tikai aizkavēt.
Ar fleksi un drāšu birsti risinājums ir uz pusgadu. Ja neticiet tad pēc flekša pamēģiniet, tīrīto vietu ar smilšpapīru nedaudz patrīt.
Vislabāk ir apstrādāt virsmu ar smilšu strūklu vai griezt ārā un iemetināt svaigu bleķi. Pēc tam virsmu iesaku apstrādāt ar epoprim un uretop komponentēm. Abas ir uz epoksīda bāzes, tāpēc uzskatu ka vairākās kārtās uzklāta ir grūti uzveicama. Laiku atpakaļ vienai toyotai izsmērēju arkas, nu jau turās piekto gadu. + uretopam var uzjaukt toni kādu vajag. Pēc tam virsū var smērēt mastiku vai bitumu, kas būtībā jau ir noiets etaps.
Offline
Laoshi
26. Sep 2012, 15:37 #27

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Rūsu pilnībā nevar apstādināt, tā ir taisnība. Izgriezt un iemetināt var, ja ir riktīgs jau caurums, jo rūsa tik un tā ēdīs metinājuma vietās. Ok, no vienas puses sagruntēs, hammeritos, mastikos, no otras puses ruslans jau darbosies. Tapēc arī nevajag ņemt smagi šķiltas mašīnas, viņas rūsē tajās vietās agrāk vai vēlāk. Vēl kas - rūsai patīk, ja slapjums ir no abām pusēm metālam, viņa var sist cauri pat tad, ja fizisks caurums nav. Labāk saglabāsies tāda auto grīda, kuram salons no iekšpuses ir sauss un jauks, nevis pieliets, pielāčots un mitrs. Tapēc auto dubultie sliekšņi forši pūst, jo mitrums tiek iekšā uzreiz aiz priekšējā riteņa un tur pūst. Tad tikai liek domkratu uz tīra, jauka sliekšņa un KRAKŠ Tapēc es iesaku dubultajos sliekšņos iepūst makrofleksu, ja var trubiņu tur iebāzt, biki būs līdzēts.

Apstrādes tehnoloģija auto grīdai ir pilnīgi poh, kā jau te teica, tad tas jādara 2x gadā. Vienalga, vai gruntē, pārveido, pūš grubuli, mastiku, hammerito vai krowno, beigās rūsa jūs owno tāpat. Tapēc es ieteicu ar otu smērējamo mastiku, to var biezā slānī uzsmērēt uz problemātiskajām vietām un tad ir jāgāž pa stroiku, lai tur kko atsistu.

Ieteiktais polyline rust off līdzeklis man izskatās pēc tipa skābās grunts, lai krāsotāji palabo, bet uz tās pa taisno īpaši neko nevar likt, jāgruntē ar parasto grunti un tad var izpausties.

Rūsu var fleksēt nost ar drāšu ripu, tikai uzmanīgi! Cik nav gadījumi, kad mazs rūsas pleķītis pārtop iespaidīgā caurumā, kas tiek aizpūsts ar makrofleksu un grubuli un auto uzsists gaisā.
Offline
8203
26. Sep 2012, 20:35 #28

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 942

Braucu ar: BMW

Apstrādes tehnoloģijai ir ļoti liela nozīme. Pamatdoma ir pēc iespējas mazāk viņu aktivizēt [ slīpēt ], tālāk apstrādāt ar pēc iespējas noturīgākām vielām. Diez vai uzsmērējot pliku mastiku uz bleķa turēs ilgāk par gadu bez rūsas. Turklāt ja lieto pareizās komponentes visu var saglabāt uz ļoti ilgu laiku ekpluatējot mašīnu. Nesen ieķēru pobedu kurai visa apakša bija apstrādāta ar svina mīniju, neviena cauruma kopš 1950. gada nebija apakšā, jo pirmais saimnieks bija mazliet pacenties. Ja tas būtu darīts ar kaut kādu jumta bitumu vai mastiku, tad tur būtu kapi.
Offline
Laoshi
26. Sep 2012, 21:30 #29

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Es ieteicu budžeta variantu mašīnai, ar kuru nav plānots braukt 30 gadus. Bleķa biezums un pats materiāls arī nosaka to, cik ātri rūsēs. Pobedai tur ir zināma rezerve Var pameklēt video, kur tankus velk no purviem ārā, nopūš ar šļūteni un viņš ir kā vakar nogrimis.

Es gribētu nofotografēties par piemiņu ar to cilvēku, kas Latvijā 50 gadus ekspluatēs Mazda6, lai viņš pūš ar krowniem hujowniem vai citu ķīmiju pēc izvēles un aktīvi braukā
Offline
ATB
26. Sep 2012, 21:34 #30

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 3862

Braucu ar: e61 535d 2007 ♛♛♛


26 Sep 2012, 15:37:22 Laoshi rakstīja:
Vienalga, vai gruntē, pārveido, pūš grubuli, mastiku, hammerito vai krowno, beigās rūsa jūs owno tāpat.


Tā kā dzejā
Offline
8203
26. Sep 2012, 21:41 #31

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 942

Braucu ar: BMW


26 Sep 2012, 21:30:02 Laoshi rakstīja:
Es ieteicu budžeta variantu mašīnai, ar kuru nav plānots braukt 30 gadus. Bleķa biezums un pats materiāls arī nosaka to, cik ātri rūsēs. Pobedai tur ir zināma rezerve Var pameklēt video, kur tankus velk no purviem ārā, nopūš ar šļūteni un viņš ir kā vakar nogrimis.

Es gribētu nofotografēties par piemiņu ar to cilvēku, kas Latvijā 50 gadus ekspluatēs Mazda6, lai viņš pūš ar krowniem hujowniem vai citu ķīmiju pēc izvēles un aktīvi braukā

Tanks bija kā jauns jo fiška līdzīga iekonservēšanai. Ja gaiss netiek klāt tad bleķis nerūsē, tāpēc var turēt ūdenī kaut līdz pastardienai.
Ja regulāri vilksi ārā un atkal bāzīsi ūdenī tad sarūsēs vienā setā.
Tāpēc būtiski ir pareizi apstrādāt virsmu, lai viņa zem/starp slāņiem būtu hermētiska, attiecīgi nebūs kondensāts un atmosfēras ietekme uz bleķa virsmu.
Offline
Laoshi
26. Sep 2012, 21:55 #32

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


26 Sep 2012, 21:41:38 8203 rakstīja:

26 Sep 2012, 21:30:02 Laoshi rakstīja:
Es ieteicu budžeta variantu mašīnai, ar kuru nav plānots braukt 30 gadus. Bleķa biezums un pats materiāls arī nosaka to, cik ātri rūsēs. Pobedai tur ir zināma rezerve Var pameklēt video, kur tankus velk no purviem ārā, nopūš ar šļūteni un viņš ir kā vakar nogrimis.

Es gribētu nofotografēties par piemiņu ar to cilvēku, kas Latvijā 50 gadus ekspluatēs Mazda6, lai viņš pūš ar krowniem hujowniem vai citu ķīmiju pēc izvēles un aktīvi braukā

Tanks bija kā jauns jo fiška līdzīga iekonservēšanai. Ja gaiss netiek klāt tad bleķis nerūsē, tāpēc var turēt ūdenī kaut līdz pastardienai.
Ja regulāri vilksi ārā un atkal bāzīsi ūdenī tad sarūsēs vienā setā.
Tāpēc būtiski ir pareizi apstrādāt virsmu, lai viņa zem/starp slāņiem būtu hermētiska, attiecīgi nebūs kondensāts un atmosfēras ietekme uz bleķa virsmu.


Tur fiška vēl esot purva skābajā vidē n'shit.

Protams, ka auto restauratori labi zin savu arodu, par to neviens nešaubās, bet cmon, kurš kasa nost visu līdz spīdīgam bleķim no abām pusēm un tad smērē visu pēc tehnoloģijas, piemēram, E36...
Offline
8203
26. Sep 2012, 22:14 #33

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 942

Braucu ar: BMW

Pienāks laiks kad e36 varēs dabūt VS vnz un tad būs pagrūti atrast tādu "retro" aparātu.
Laikā kad bija visi GAZ'i, moskviči, žiguļi u;c autiņi, tad arī attieksme bija savādāka. Cilvēks stāvēja rindā n-gadus, lai tiktu pie autiņa. Tagad nopērc kaut kādu e36 un pēc ziemas pārdod tālāk to rūsas čupu. Neviens neies te smērēt rokas, lai paildzinātu kaut kādas lamatas mūžu. Viela pārdomām, kādā statusā būs attiecīgie autiņi, teiksim pēc 30 gadiem?
Offline
Ridlihs
18. Feb 2013, 22:08 #34

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4382

Braucu ar: gandrīz geļiku


03 Oct 2007, 18:09:00 Modrs rakstīja:
No pieredzes:
Buvanols, ortofosforskābes bāzes gruntis.

Savu huligānu visadi apstrādāju, un vislabākā (bet indīgākā) ir apstrāde ar svina mīniju (svina suriks). oranžs pulveris. parasti onkas viņu jauca kopā ar pernicu, un tad uz attīrīta metāla klāj. es to mīniju jaucu kopā ar RLKF metāla grunti un aidā. Esmu uzkājis arī testa pēc uz rūsaina metāla - ragavām. efekts okei.
un bmw arī nerūs pftu ptu ptu.
katrā ziņa es te varu sarakstīt visas savas sekretkas, bet baigais slinkums
īsumā - importa visi brunox utt ir kuinja, vecais labais buvanols, mīnijs rulez



Ir kāds kurš ar to svina mīniju var kvalitatīvi apstrādāt koptu un neizpuvušu e36 ? Jo cik saprotu tad šitas ir tas labākais variants tomēr no visiem.
Offline
Bron
18. Feb 2013, 22:55 #35

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14879

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


18 Feb 2013, 22:08:08 Ridlihs rakstīja:

Ir kāds kurš ar to svina mīniju var kvalitatīvi apstrādāt koptu un neizpuvušu e36 ? Jo cik saprotu tad šitas ir tas labākais variants tomēr no visiem.


Pats vari
Īstenībā sarežģītākais ir pareiza smērējamā sagatavošana. Principā ar pernicu sajaukt nav problēma. Sarežģītākais ir nodrošināt lai nebūtu svina mīnija kunkuļi tajā brūvējumā. Pēc idejas to var nodrošināt ar iekārtu kura domāta krāsas un pigmenta homogenizēšanai, izskatās kā 2 rullīši.
Nu un svina mīnija un pernicas maisījums jāizsmērē ilgākais 5 dienu laikā, pēc tam pārāk aktīvi notiek reakcija.
Offline
juraserglis
01. Jan 2015, 18:56 #36

Kopš: 31. Dec 2014

Ziņojumi: 34

Braucu ar: BMW E30 TURBO

Meklēju privātu meistaru kurš būtu gatavs sākt cīņu ar E30 metināšanu un krāsošanu. Vēlams no Rīgas vai Pierīgas.
PM
P.S. Vajadzētu samērā lētu, nav steidžoši līdz vasarai vēl ir laiks.
Offline
Soilwork
01. Jan 2015, 20:52 #37

Kopš: 20. Jul 2010

Ziņojumi: 1518

Braucu ar: N46 un grabošu vanosu


01 Jan 2015, 18:56:17 juraserglis rakstīja:

Vajadzētu samērā lētu


Un ar šo teikumu viss ir izteikts
Samērā lēts ir Valdis Pavlovskis

[ Šo ziņu laboja Soilwork, 01 Jan 2015, 20:52:47 ]

Offline
jjjjuris
01. Jan 2015, 21:23 #38

Kopš: 16. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2528

Braucu ar: vienu pirkstu

Valdis ir vnk samērā

[ Šo ziņu laboja jjjjuris, 01 Jan 2015, 21:23:22 ]

Offline

Moderatori: AV, CP17, DoubleD, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, muldis, noisex, zzips