Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 45 viesi un 3 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: Rūsas apstrāde

AutorsZiņojums
ParadiseLost
03. Oct 2007, 17:20 #1

Kopš: 10. Aug 2007

Ziņojumi: 19

Braucu ar:

Sveiki, radies jautajums kadus lidzeklus izmantojiet (iesakiet) pretkorozijai:

Auto: bmw e30 1990
1. gribetos apakšu apstrādāt ar k-ko, lai aizsargātu no rūsas?
2. arkas, vai kāds var secīgi izstāstīt kā būtu pareizi apstrādāt tās? Caurumu nav vienigi nedaudz krasa nobersta.
3. Durvis, bagazniex, ir tadi rusas veidojumi zem krasas?

Cik +/- servisos prasa par tadiem darbiem?


Paldies!


Offline
driftpuika
03. Oct 2007, 17:57 #2

Kopš: 16. May 2007

Ziņojumi: 167

Braucu ar:

nopeerc Hammerit prieksh autinjiem un uz priekshu...attiri kaut cik virsmu un pindzelee nost apakshu,iekshaajas arkas utt....nez man paliidzeeja...jau 2 gadi braucu un no ruusas ne minjas...
Offline
bmwaddict
03. Oct 2007, 17:58 #3

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 5753

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

BRUNOX pret ruusu, bet ir obligaati jaakraaso.
HAGMANS peleekaa mastika apakshai un shuveem, pirms tam apstraadaajot ar BRUNOX vai HAMMERITE..

Kam ir M50 ar lielu patēriņu un švaku jaudu PM!
Laboju portatīvos, pat tādus, ko autorizētajos servisos nevar salabot.
[ This message was edited by: bmwaddict on 2007-10-03 17:59 ]
Offline
driftpuika
03. Oct 2007, 18:02 #4

Kopš: 16. May 2007

Ziņojumi: 167

Braucu ar:


2007-10-03 17:58, bmwaddict rakstīja:
BRUNOX pret ruusu, bet ir obligaati jaakraaso.
HAGMANS peleekaa mastika apakshai un shuveem, pirms tam apstraadaajot ar BRUNOX vai HAMMERITE..

Kam ir M50 ar lielu patēriņu un švaku jaudu PM!
Laboju portatīvos, pat tādus, ko autorizētajos servisos nevar salabot.


<font size=1>[ This message was edited by: bmwaddict on 2007-10-03 17:59 ]</font>


jaa var ari riikoties saadi...ari rezultaatam jaabuut labam...
Offline
gapp
03. Oct 2007, 18:07 #5

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8279

Braucu ar: e46 touring

Hammerite huinja... Vaig lietot BRUNOX. peec tam ar cinka flakoninju var nopuust. (Gaišais cinks, ja nemaldos saucās. Tipo k-kas līdzīgs cinkošanai mājas apstākļos) 1 baloniņš Wurtzā ap 8Ls maksāja. Un pēc tam krāsot.[ This message was edited by: gapp on 2007-10-03 18:07 ]
Offline
Modrs
03. Oct 2007, 18:09 #6

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 9565

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

No pieredzes:
Buvanols, ortofosforskābes bāzes gruntis.

Savu huligānu visadi apstrādāju, un vislabākā (bet indīgākā) ir apstrāde ar svina mīniju (svina suriks). oranžs pulveris. parasti onkas viņu jauca kopā ar pernicu, un tad uz attīrīta metāla klāj. es to mīniju jaucu kopā ar RLKF metāla grunti un aidā. Esmu uzkājis arī testa pēc uz rūsaina metāla - ragavām. efekts okei.
un bmw arī nerūs pftu ptu ptu.
katrā ziņa es te varu sarakstīt visas savas sekretkas, bet baigais slinkums
īsumā - importa visi brunox utt ir kuinja, vecais labais buvanols, mīnijs rulez
Offline
Modrs
03. Oct 2007, 18:12 #7

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 9565

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


2007-10-03 18:07, gapp rakstīja:
Hammerite huinja... Vaig lietot BRUNOX. peec tam ar cinka flakoninju var nopuust. (Gaišais cinks, ja nemaldos saucās. Tipo k-kas līdzīgs cinkošanai mājas apstākļos) 1 baloniņš Wurtzā ap 8Ls maksāja. Un pēc tam krāsot.

<font size=1>[ This message was edited by: gapp on 2007-10-03 18:07 ]</font>


Cinka grunstgrāsa ir jālieto uz tādiem autiņiem, kam ir cinkota virsbūve, un kuras cietušā vieta jāapstrādā.

Ja to cinka grunti pūtīsi vecam dzelzim - beztolks, un pat var iznākt pretējs efekts, jo uzpūšot viņu uz metāla, tev tajā vietā izveidojas elektroķīmiskais pāris, veidojas potenciālu stapība - jebšu īsi sakot - baterija es sākumā nevarēju saprast - kulish nav efekts, tad lasīju gudras grāmatas, RTU pasniedzēji paskaidroja.

tā lūk
Offline
Bron
03. Oct 2007, 18:12 #8

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14879

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan

Riddler izveica apstraadi manam E34
Offline
gapp
03. Oct 2007, 18:16 #9

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8279

Braucu ar: e46 touring


2007-10-03 18:12, Modricimus rakstīja:

2007-10-03 18:07, gapp rakstīja:
Hammerite huinja... Vaig lietot BRUNOX. peec tam ar cinka flakoninju var nopuust. (Gaišais cinks, ja nemaldos saucās. Tipo k-kas līdzīgs cinkošanai mājas apstākļos) 1 baloniņš Wurtzā ap 8Ls maksāja. Un pēc tam krāsot.

<font size=1>[ This message was edited by: gapp on 2007-10-03 18:07 ]</font>


Cinka grunstgrāsa ir jālieto uz tādiem autiņiem, kam ir cinkota virsbūve, un kuras cietušā vieta jāapstrādā.

Ja to cinka grunti pūtīsi vecam dzelzim - beztolks, un pat var iznākt pretējs efekts, jo uzpūšot viņu uz metāla, tev tajā vietā izveidojas elektroķīmiskais pāris, veidojas potenciālu stapība - jebšu īsi sakot - baterija es sākumā nevarēju saprast - kulish nav efekts, tad lasīju gudras grāmatas, RTU pasniedzēji paskaidroja.

tā lūk


Hmmz, mums darbā gan ar šito bleķus pūta. Taisam vadības skapjus (pultis) industriālām vajadzībām. Nu tas bleķis gan vēl nebija sācis rūsēt.
Offline
Modrs
03. Oct 2007, 18:17 #10

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 9565

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Ja pērk grubuli, vajag pirkt Hagmans, jo lētie NOVOl utt saplaisā ar laiku!

un nevajag jaukt zirņu putru ar skābiem kāpostiem - nejauciet cinka grunstkrāsas ar brunoxiem (ortofosforskābēm)
vecam dzelzim var likt skābās gruntis (orto....), jaunam dzelzim cinka gruntis

vsjo
Offline
Modrs
03. Oct 2007, 18:20 #11

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 9565

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

ja tu visu ceļikom to skapi nopūt ar cinka grunti - okei - loģiski, ka nerūsēs, jo tev pa visu metāla virsmu ir vienāds metālu elektroķīmiskais pāris - līdz ar to aizsardzība
bet ja tu vecam vai necinkotam dzelzim uzpūtīsi vienā vietā to cinku, veidojas baterija, un bleķis pūst skanēdams
Offline
gapp
03. Oct 2007, 18:52 #12

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8279

Braucu ar: e46 touring


2007-10-03 18:20, Modricimus rakstīja:
ja tu visu ceļikom to skapi nopūt ar cinka grunti - okei - loģiski, ka nerūsēs, jo tev pa visu metāla virsmu ir vienāds metālu elektroķīmiskais pāris - līdz ar to aizsardzība
bet ja tu vecam vai necinkotam dzelzim uzpūtīsi vienā vietā to cinku, veidojas baterija, un bleķis pūst skanēdams


sk, nezināju.
Offline
Dullais
03. Oct 2007, 20:33 #13

Kopš: 31. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1233

Braucu ar: E12 525, 528

Tak useris RIDDLER šito visu zinās apskaidrot. Viņam pat galerija ir ar aizsargmastikas uzlikšanu apakšai, citām pretkorozijas apstrādēm un aizsardzībām utt.
Offline
buivals
25. Sep 2012, 21:44 #14

Kopš: 25. Sep 2012

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

Meklētājā uzdūros savai tēmai, kur pa tiešām rūnāja par lietu, tik laikam pašaurs tas apmeklētāju klāsts e30 var būt.

Mani ar interesē rūsas apstrāde.

OK, tad pirmais solis 1)apstrāde ar bulvanolu. Pagājis laiks, ko teiksiet, varbūt kas pratīgāks jādara? cita ķīmija? esmu dzirdējis ka pēc bulvanola rūs vēl šaumīgāk (prātīga izskaidrojuma, tiesa, nesagaidiju tam)

2)jāklāj brunox? kas tas ir? špahtele kāda anti korozijas vai kas cits?

3) speciālas grunts jāliek?

4) nopūst pats domāju ar baloniņu.
Offline
8203
25. Sep 2012, 21:50 #15

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 942

Braucu ar: BMW

Šo tēmu padziļināti var apskatīt opel-blitz forumā.
Opeļi kā nekā.
Offline
Mikelis
25. Sep 2012, 22:32 #16

Kopš: 13. May 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2415

Braucu ar: e30s50 touring, Z3s50, WR490SM, R6vr46

FLUID FILM un KROWN T40 pretrūsas līdzekļi. Var aizvest visu auto uz KROWNu nopūst. Vai arī no fāterlandes pasūtīt FLUID FILMu un ar to sapūst vājās vietas un pēc tam pasmērēt to otru zieķi pa virsu

-----------------
Pasākumu vadītājs ar ūsām! :) PM - ja vajag vadīt kāzas, korporatīvos, sporta u.c. pasākumus 8)
Offline
Laoshi
25. Sep 2012, 22:40 #17

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Kādi krowni... Jānopērk drāšu birste, brunox un smērējamā mastika. Rūsu nokasa tā normāli, līdz spīdīgam metālam, uzreiz pūš Brunox. Tam jāļauj bik nožūt, viena diena būtu ideāli. Tad ar pindzeli ķēpā virsū mastiku, problēmu zonā uzsmērējot normālu kārtu. Ar to mastiku var aizsmērēt arī tehnoloģisko caurumu vietas n'shit, kur izkrīt gumijas korķi un sāk pūt. Šim procesam jāziedo pāris stundas divreiz gadā. Ja tam nav naudas un laika, tad variants ir līzinga auto, kuru nojāj un ņem nākamo.

Protams, ja pašam negribas vārtīties zem auto, tad jāved uz krownu, tā apstrāde turās tieši tikpat ilgi un maksā jūtami dārgāk.
Offline
AF
25. Sep 2012, 23:35 #18

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3729

Braucu ar: stūri rokās!

kas tas brunox ir?
Offline
Laoshi
25. Sep 2012, 23:43 #19

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Pūšama pretkorozijas grunts
Offline
AF
25. Sep 2012, 23:50 #20

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3729

Braucu ar: stūri rokās!


25 Sep 2012, 23:43:26 Laoshi rakstīja:
Pūšama pretkorozijas grunts
nu tik daudz sapratu, bet kur nopirkt? Cik piķo, cik daudz vajag? diezgan aktuāli!
Offline

Moderatori: AV, CP17, DoubleD, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, muldis, noisex, zzips