Online

Pašreiz BMWPower skatās 94 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 525 tds 92 gads

AutorsZiņojums
-INC-
15. Aug 2006, 23:03 #41

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD


2006-08-15 12:01, sys9291 rakstīja:
nu BOSH raada normaali, es gan lietoju citu softu. Kas tad peec tavaam domaam BOSCH truukst?


Kurš bosch tev rada live data edc 1.2.3. blokam

A kļūdas šitam aizvēsturiskajam ecu pac zini ka neko daudz nedod.

P.S. Atsit vismaz uz PM ko tu lieto.[ This message was edited by: -INC- on 2006-08-15 23:10 ]
Offline
-INC-
15. Aug 2006, 23:08 #42

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD


2006-08-15 13:13, Kaspich rakstīja:

2006-08-14 20:39, -INC- rakstīja:
Nu tad nolasi tās sasodītās kļūdas ar gāzes pedāli, un viss būs skaidrs. Es balsoju par apgriezienu devēju vai sadilušu sūkņa reostatu.



1. ar gaazes pedaali kljuudas var nolasiit, ja nav probleemu poashaa gaazes pedaalja reostataa/sensoraa/mehaanismaa. Tb, tiesji tas, kas shoreiz vareetu buut.

2. tie kodi NEKO, visticamaakais, neuzraadiis, jo:
a) neuzraada pasiivaas kljudas (tb,m ierakstiitaas, bet peec paarstarteeshanas neizpeldeejushaas)
b) ja bojaati pedaalja prichindaalji, kaa arii citos bik sarezgjiitaakos gadiijumos jaaredz live data..

Tb, mana versija: njemam Modic3, un skatam VISU, kaa paredz razjotaajs. saakam ar prasto: kluudaam (arii pasiivajaam), tad testa bloki, tad live data. Tad BUUS rezultaats.

un nekaadi Bosch vai citi lasiitaaji 2. vai 3. posmaa neliidzees, bet 1. uzraadiis tikai DALJU un AKTIIVAAS kljuudas.


Protams ka nav priekš BMW labākas dignostikas ka GT1, Modic, INPA, bet kamēr tādu neesmu nopircis jāiztiek kāda nu ir.
Offline
sys9291
16. Aug 2006, 08:53 #43

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

to INC> lietoju BMW scaner 4.20 klhuudaam un analogajiem live datiem, un BMW scaner 2.2digitaalajiem live datiem un parametru izmainhai (padeve, RPM) Darbojas uz PC ar parasto KL adapteri. Starp citu sho progu uzrakstiija leishi (esmu personiigi paziistams ar programmas autoru) Taa kaa visu var lhoti labi redzeet un noreguleet.
Offline
sys9291
16. Aug 2006, 09:17 #44

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

kas attiecas uz topika autora 2,5tds, tad peec vakardienas tel sarunas izskataas, ka vinhsh ar "labu" degvielu buut noblokheejis visus sietinhus suuknii, un nu man ir paarlieciiba, ka probleema buus vaarstaa starp plunzhera kameru un zemspiediena sekciju, vai arii sietinhsh suuknha ieejaa
Offline
ainisme
16. Aug 2006, 09:55 #45

Kopš: 12. Aug 2006

Ziņojumi: 22

Braucu ar: 525 tds

sys 9291., šodien apskatīši pedāļa kļūdas, konkrēti, un ja var tad uzzvanīšu
Offline
ainisme
27. Aug 2006, 21:21 #46

Kopš: 12. Aug 2006

Ziņojumi: 22

Braucu ar: 525 tds


2006-08-16 09:17, sys9291 rakstīja:
kas attiecas uz topika autora 2,5tds, tad peec vakardienas tel sarunas izskataas, ka vinhsh ar "labu" degvielu buut noblokheejis visus sietinhus suuknii, un nu man ir paarlieciiba, ka probleema buus vaarstaa starp plunzhera kameru un zemspiediena sekciju, vai arii sietinhsh suuknha ieejaa


Jautājums- kur tie sietiņi atrodas., kas par virzuli atrodas sūkņa lejas daļā un ko tas nodrošina.,
Offline
ainisme
27. Aug 2006, 21:28 #47

Kopš: 12. Aug 2006

Ziņojumi: 22

Braucu ar: 525 tds

vai tas vārpsts, starp kamerām nav domāts tas pats kas atrodas sūkņa lejas daļā, un kā tur var līdzēt (ko lai dara ar to vārpstu, kā lai iztīra?)
Offline
sys9291
28. Aug 2006, 09:13 #48

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

Suuknha lejas dalhaa atrodas apsteidzes regulators... Vispirms jalikvidee jebkaadas degvielas nopluudes un gaisa piesuukshanas iespeejas degvielas sisteemaa, jaanomaina degvielas filtrs, jaapaarbauda vai paliigsuuknis baakaa straadaa....
Vaarsts starp zemspiediena sekciju un plunzhera kameru atrodas augshaa tur kur pienaak dagvielas padeves truba, bet motora bloka pusee


2006-08-27 21:28, ainisme rakstīja:
vai tas vārpsts, starp kamerām nav domāts tas pats kas atrodas sūkņa lejas daļā, un kā tur var līdzēt (ko lai dara ar to vārpstu, kā lai iztīra?)
Offline
ainisme
28. Aug 2006, 10:12 #49

Kopš: 12. Aug 2006

Ziņojumi: 22

Braucu ar: 525 tds


2006-08-28 09:13, sys9291 rakstīja:
Suuknha lejas dalhaa atrodas apsteidzes regulators....... Vispirms jalikvidee jebkaadas degvielas nopluudes un gaisa piesuukshanas iespeejas degvielas sisteemaa, jaanomaina degvielas filtrs, jaapaarbauda vai paliigsuuknis baakaa straadaa....
Vaarsts starp zemspiediena sekciju un plunzhera kameru atrodas augshaa tur kur pienaak dagvielas padeves truba, bet motora bloka pusee
]
skaidrs. paliek jautājums par filtriem, kur tie atrods? cik noprotu viens ir zem trubiņām, kas iet uz sprauslām., kā to visu arī iztīrīt? vai obligāti ņemt nost sūkni?, un ja beidzot būšu iebraucis auzās - vai pats varu noregulēt arī aizdedi un uzstādīt sūkni. [ This message was edited by: Bimmer on 2006-08-28 15:55 ]
Offline
ainisme
28. Aug 2006, 10:29 #50

Kopš: 12. Aug 2006

Ziņojumi: 22

Braucu ar: 525 tds

Veči tikai nedusmojaties, ja arī sačakarēšu, tikšu pie cita sūkņa., bet uz servi tepat dzīties negribu, - ,,liec citu sūkni (400 Ls ) un plus darbs. Labāk pats vēl pamocīšos, teikšu godīgi- tas ir zināmā mērā patīkami. Brauc, bet brīvā laikā noņemies ar auto, tad atkal brauc (žēl ka brīžiem atslēdzas gāzes pedālis un tad ir jāspiež uz sajūga, un brauc atkal)- šo problēmu arī mēģinu atrisināt. Negribētos jau auzās iebraukt, un palikt bez auto uz kādu brīdi. Es jau pēc sarunas ar ,,sys,, un ,,inc,, , saprotu, ka sūknis ir aizdirsts, gribētu iztīrīt. Laba doma bija aizdzīt auto pie Leišiem, bet ar ko braukšu., visi darbi ar auto. tā ka tikai pa sestdienām tieku tam klāt, lai varētu paskrūvēt. Dabūju nokautu sūkni, izjaucu, saliku, nu nav tur jau nekā kosmiska, tikai slikti ka neredz kur tā degviela tiek transportēta (shematski)., varbūt kādam tāda principiālā darbības shēma ir. tas dikti atvieglotu. paldies.
Offline
ainisme
28. Aug 2006, 14:46 #51

Kopš: 12. Aug 2006

Ziņojumi: 22

Braucu ar: 525 tds

Jautājums vēl, vai grāmatās, ko var nopirkt ir kāds normāls apraksts par sūkņa darbību, remontu ......
Offline
Digital
28. Aug 2006, 15:10 #52

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3719

Braucu ar: Elektrību

man te jociigi gadijas ka ar autinju bik pagazu pa karjeram pec tam shis nogiba un skatos ka suc gaisu pa trubu...degviela baka zem 20l mazais suknits strada...varetu but kautkas cits vainigs vai vnk tas del taa ka pamatigi sasupoja...jo pielejot baku viss atkal kartibaa
Offline
sys9291
14. Sep 2006, 16:34 #53

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

nu iznhem suukni no baakas un paskaties to filtru baakaa, vinhsh vienkaarshi uzmaucas uz suuknha gala var gadiities ka tur arii gaisu suuc
Offline
Digital
14. Sep 2006, 16:40 #54

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3719

Braucu ar: Elektrību

izradijas toc ka filtrins vainigs uzliku citu no krajumiem...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo