Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 102 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: TURBO dzinēji

AutorsZiņojums
FlYiNG
04. Dec 2006, 15:49 #21

Kopš: 18. Oct 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2514

Braucu ar:

Offline
Uldis
16. Feb 2015, 09:48 #22

Kopš: 20. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6865

Braucu ar: VW Multivan T5

Kādam varbūt ir pazīstams kāds motorists



Modelis VW Multivan T5 2003 gada. 2,5 TDI
Pēdējā laikā sāk zust motora eļļa.
Eļļa tikko tika nomainīta un apakšā nekādes noplūdes nav .
Man sanāk braukt diezgan maz un esmu pamanījis,ka mototrs iekšpusē svīst un sāk rūsēt šups !!
Pa brīvdienām norulēju ~ 700 km un dabūju pieliet ~ 300 gr eļļas. Agrāk uz 10 000 km. aizgāja 1 litrs.

Varbūt kads var palīdzēt .
Offline
Kaross
16. Feb 2015, 10:31 #23

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Topiks kaut kā neīstais tev sanācis.
Motors svīst no mazajiem pārbraucieniem. Kondensāts veidojas.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Uldis
16. Feb 2015, 11:50 #24

Kopš: 20. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6865

Braucu ar: VW Multivan T5

Tieši tā. Vai tas ir noveršams Vai speciāli jadrase pa lielo apli uz mājām.
Offline
smudo
19. Feb 2016, 21:08 #25

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Nevēlos sākt jaunu tēmu, tādēļ pajautāšu šajā. Ir Borg Waŗner KKK K26/6 turbīna, kurai tiks likts jauns aukstā gala kompresors (http://www.bullseyepower.com/products/view/944-...3/#.Vsdiufl95D8`)

Līdzi atnākušajā instrukcijā kā arī pats ražotājs saka, ka kompresora ratu var vienkārši uzskrūvēt, montāžas smēre + atbilstoši specifikācijai pievilkt un gatavs - tas jau esot nobalansēts. Cilvēks, kas man taisa vadību un kam ir pieredze ar citiem līdzīgiem projektiem, saka, ka drošības pēc vajag labāk vest uz kādu turbo servisu, lai tie uzstāda un nobalansē arī pašu turbīnu, ņemot vērā, ka tai būs jauns kompresors, kas atšķiras no esošā OEM. Pašam nav pieredzes. Man ieteica pamēģināt Nerings vai Turbocentrs.

Jautājums: vai viņi reāli arī spēj nobalansēt turbīnu vai rezultātā tāpat vienkārši ieliks un pievilks kompresora ratu.

Varbūt arī kādam ir pieredze ar šādiem vai līdzīgiem "drop in wheels"?
Offline
ilmars1
19. Feb 2016, 21:22 #26

Kopš: 23. Feb 2014

Ziņojumi: 244

Braucu ar: e53, e46, DL1000

vajag balansēt, poh ka kompresors jau nobalansēts, bet kopā ar asi un skrūvi, disbalanss kautkur parādīsies, tāpat kā kloķeni ieteicams balansēt kopā ar spararatu un šķivu. kad prasīju Baldones turbo remontētājiem par balansēšanu, šie teica bez problēmām, kādi 20 vai 30 ls
Offline
smudo
19. Feb 2016, 21:32 #27

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Papētīju abu uzņēmumu mājas lapas (t.i. Nerings (Baldone) un Turbomotors) un izskatās, ka abiem ir liela pieredze, bet nopietnāk izskatās Turbomotors mājas lapa, bet tas viss var būt subjektīvi Būs laikam rīt jāpiezvana, vai viņiem ir interese nodarboties ar šādiem darbiem. Varbūt pie reizes arī var kaut ko uzlabot "karstajam galam".

[ Šo ziņu laboja smudo, 19 Feb 2016, 21:32:32 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo