Online

Pašreiz BMWPower skatas 36 viesi un 2 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Auto aizsardzība, apdrošināšana

Tēma: OCTA

AutorsZiņojums
b0r1ng
23. Apr 2019, 11:04 #4301

Kopš: 18. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 47

Braucu ar: 535D


23 Apr 2019, 10:43:14 @Staris rakstīja:
Laikam OCTA cenas krīt
E61 uz gadu 66e


Kāda BM klase?
Offline
Staris
23. Apr 2019, 12:10 #4302

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 27249

Braucu ar: ra ucuarB

17
Offline
b0r1ng
23. Apr 2019, 12:24 #4303

Kopš: 18. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 47

Braucu ar: 535D

Tīri lasīdzināsanai - cik bija pirms tam?
Offline
upgrayedd
23. Apr 2019, 12:26 #4304

Kopš: 10. Jan 2018

Ziņojumi: 98

Braucu ar:

Uz gadu: Novembrī 68EUR ar kapeikām, šodien kalkulators rāda 63EUR ar kapeikām

F10 / BM14

P.S. Deklarētā nav Rīgā, bet vienā no Top10 lielajām Latvijas pilsētām.

[ Šo ziņu laboja upgrayedd, 23 Apr 2019, 12:27:28 ]

Offline
Kprs
04. May 2019, 23:07 #4305

Kopš: 29. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 8

Braucu ar: pirkstu pa karti

Ir kādam kāds salīdzinājums kā mainās cena OCTA/Kasko, kad autiņu reģistrē uz uzņēmumu?
Man pašreiz ir 12 BM klase kā fiziskai personai, bet ir doma, ka varētu pirkt autiņu uz uzņēmumu un gribētos saprast, cik traki tas ietekmēs gan OCTA, gan Kasko izmaksas, jo:
1. Uzņēmumam nav bijuši autiņi, līdz ar to BM klase būs 6.
2. Juridiskais statuss vien jau padārdzinot cenas.

P.s. Par ikmēneša nodokli jau zinu un to esmu ierēķinājis.
Offline
andzhi
05. May 2019, 07:38 #4306

Kopš: 09. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 574

Braucu ar:

Raksti sevi ka turetaju
Offline
Mizx
15. May 2019, 20:00 #4307

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2900

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG

Šodien secināju, ka Swedbank laikam mērķē uz sliktākā apdrošinātāja titulu. Jaunākās paaudzes, bet jau padzīvojis VW Caddy palika bez sāna. Izvēloties ekspertu / remontu piedāvājumā uz rokas pirkstiem skaitāmi servisi, no kuriem daļa ir viens uzņēmums, tikai dažādās adreses, piedevām, ar visiem praktiska pieredze bijusi slikta. Nācās izvēlēties mazāko ļaunumu, jeb V4 motors, kas savulaik aizmirsa un pazaudēja auto apskates dokumentāciju, kā rezultātā pēc pāris mēnešu gaidīšanas un problēmas novēlotas atklāšanas vajadzēja visu sākt no jauna. Šodien V4 motors īpaši spožu domu pameta negadījuma fiksētājs par sasistajām rūsas skartajām durvīm — tā kā esot bijis caurums, tad tās nemainīšot, bet tikai taisnošot un krāsošot esošās. Tā arī paliku uz pauzes pēc tādām muļķībām. Saprastu, ja piedāvātu ielikt citas baltas durvis kādas šrotā gadās, bet nekrāsot. Citām durvīm bez krāsošanas būtu jāizmaksā lētāk kā taisnot un krāsot beigtus bleķus. Nu, redzēs, ko šie sarēķinās.
Offline
DeeCee
15. May 2019, 22:27 #4308

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3131

Braucu ar:

octu jau var pirkt viņiem bija 93 uz gadu, kamēr lētākā alternatīva BTA 125, dārgākā bija 485

moto arī lētākā
Offline
jurkalpg
16. May 2019, 08:57 #4309

Kopš: 13. Nov 2017

Ziņojumi: 287

Braucu ar:

salīdzināju swed ar citiem, dažos gadījumos bija 1:1
Offline
V.I.P.
16. May 2019, 11:16 #4310

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 16156

Braucu ar: AA numuriem [M3, SL500, STI, GSX-R, S1000RR]


15 May 2019, 20:00:12 @Mizx rakstīja:
Šodien secināju, ka Swedbank laikam mērķē uz sliktākā apdrošinātāja titulu. Jaunākās paaudzes, bet jau padzīvojis VW Caddy palika bez sāna. Izvēloties ekspertu / remontu piedāvājumā uz rokas pirkstiem skaitāmi servisi, no kuriem daļa ir viens uzņēmums, tikai dažādās adreses, piedevām, ar visiem praktiska pieredze bijusi slikta. Nācās izvēlēties mazāko ļaunumu, jeb V4 motors, kas savulaik aizmirsa un pazaudēja auto apskates dokumentāciju, kā rezultātā pēc pāris mēnešu gaidīšanas un problēmas novēlotas atklāšanas vajadzēja visu sākt no jauna. Šodien V4 motors īpaši spožu domu pameta negadījuma fiksētājs par sasistajām rūsas skartajām durvīm — tā kā esot bijis caurums, tad tās nemainīšot, bet tikai taisnošot un krāsošot esošās. Tā arī paliku uz pauzes pēc tādām muļķībām. Saprastu, ja piedāvātu ielikt citas baltas durvis kādas šrotā gadās, bet nekrāsot. Citām durvīm bez krāsošanas būtu jāizmaksā lētāk kā taisnot un krāsot beigtus bleķus. Nu, redzēs, ko šie sarēķinās.

lieki teikt, ka apdroshinaashana nav vinju pamata bizness.
bet pieredze interesanta, iemet peec tam, kaa beidzaas.
Offline
jurkalpg
16. May 2019, 11:26 #4311

Kopš: 13. Nov 2017

Ziņojumi: 287

Braucu ar:


15 May 2019, 20:00:12 @Mizx rakstīja:
Šodien secināju, ka Swedbank laikam mērķē uz sliktākā apdrošinātāja titulu. Jaunākās paaudzes, bet jau padzīvojis VW Caddy palika bez sāna. Izvēloties ekspertu / remontu piedāvājumā uz rokas pirkstiem skaitāmi servisi, no kuriem daļa ir viens uzņēmums, tikai dažādās adreses, piedevām, ar visiem praktiska pieredze bijusi slikta. Nācās izvēlēties mazāko ļaunumu, jeb V4 motors, kas savulaik aizmirsa un pazaudēja auto apskates dokumentāciju, kā rezultātā pēc pāris mēnešu gaidīšanas un problēmas novēlotas atklāšanas vajadzēja visu sākt no jauna. Šodien V4 motors īpaši spožu domu pameta negadījuma fiksētājs par sasistajām rūsas skartajām durvīm — tā kā esot bijis caurums, tad tās nemainīšot, bet tikai taisnošot un krāsošot esošās. Tā arī paliku uz pauzes pēc tādām muļķībām. Saprastu, ja piedāvātu ielikt citas baltas durvis kādas šrotā gadās, bet nekrāsot. Citām durvīm bez krāsošanas būtu jāizmaksā lētāk kā taisnot un krāsot beigtus bleķus. Nu, redzēs, ko šie sarēķinās.


ja negribi mocīties ar vainīgā vadītāja apdrošināšanu, jāņem if "apdrošināšana sev"
Offline
bertons
16. May 2019, 11:33 #4312

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 22799

Braucu ar: RS5

ko juus te izdomaajat?! kasko pie brokera kas izdraazh vainiigaa octu un miers.
Offline
Mizx
16. May 2019, 17:39 #4313

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2900

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


16 May 2019, 11:33:07 @bertons rakstīja:
ko juus te izdomaajat?! kasko pie brokera kas izdraazh vainiigaa octu un miers.
Auto jau padzīvojis, tāpēc pēc loģikas nevajadzēja būt vajadzībai iespringt uz KASKO vai īpaši nodrošinātu OCTA. Bet, ja mēģina kompromitēt OCTA sistēmu Latvijā vispār, tad jau jāsāk domāt.

Pats savulaik aktīvi izmantoju brokera pakalpojumus, jā, viss bija labi cinoties par mazām summām. Bet tad atgadījās pie 40000 EUR zaudējumi un R&D apdrošināšanas brokeris sākumā runāja un solīja vienu, bet kā sākās sarunas ar apdrošinātājiem un tiesu, tā apmeta kažoku otrādi, sāka brutāli melot. Visticamāk, ka vienkārši tika uzpirkts par mazāku summu kā izmaksājamā atlīdzība. Tiesāties par to Latvijā tuvu neiespējamam, jo izrādījās, ka pat ekspertus nevar dabūt, kas novērtētu īpašuma bojājumus tiesai. Piemēram, Eiroeksperts vērtētāji vienkārši pazuda un pārstāja atbildēt uz zvaniem un e-pastiem. Tā ka labāk lai nevienam nekas neatgadās un attiecīgi nebrīnos par te nesen lasīto, ka arī Rīgas pils ugunsgrēka zaudējumi vēl nav atmaksāti. Brokeris tad nebūs palīgs, bet galvenais uzmetējs.
Offline
TIINIZ
18. May 2019, 01:07 #4314

Kopš: 20. Jul 2004

Ziņojumi: 590

Braucu ar:

Ta jau sanāk, ka NĪ apdrošināšana arī nekam nav vajadzīga - izdomās atrunas, lai neizmaksātu 100k, ja būda nosvilst! Balta!
Offline
smilee45
05. Jul 2019, 11:29 #4315

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 382

Braucu ar:

Šodien nepatīkams moments. Esam cietusī puse. Auto mini 03gads. Vainīgā puse ielika pakaļā līdz ar ko aizmugurējais kapots netaisījās vairs ne vaļā,ne ciet. Bampers bija udzīts nedaudz augšā un kapotam liekas, ka eņģe salocīta bij. Visu sabildēja eņģes un kapotu. Viss ok itkā. Bet šodien ierodoties pēc auto redzam, ka kapots ir uzstādīts absulūti šķībi, pieņemšanas aktu neparakstam norādot uz servisa neizdarību. Pirmdien jātiekas ar tāmētāju no gjensedige un servisa vadītāju. Sabildēju visu kā tas izskatas šobrīd. Vai man ir izredzes palikt pie sava un pieprasīt kvalitatīvu remontu. Uzstājot uz to, ka kapots pirms tam bija savā pozīcijā. Jo ko redzēju, ka viena eņģe ir pārkrāsota un aizdomas,ka pat nav mainīta. Skaidrs, ka ar šībām eņģēm taisni kapotu neuzstādīt. Pirmo reizi šāds gadījums vārbūt kāds var padalīties ar padomu.
Varu vien pieminēt,ka serviss uzstāj,ka pirms tam kapots, pirms avārijas jau ir atradies šķībi un kapots ir vērpts un tur neko nevarot izdarīt....
Bildes ieskatam:
https://files.fm/u/zcaqb4zc

[ Šo ziņu laboja smilee45, 05 Jul 2019, 11:36:36 ]

Offline
artys
05. Jul 2019, 11:34 #4316

Kopš: 10. May 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 11207

Braucu ar: E30 cabrio, E36 V8

Pieturies pie sava...tas, ka serviss grib iešņāk naudu uz detaļām ir skaidrs

-----------------
Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi, konsultācijas
Offline
ezis_
05. Jul 2019, 12:02 #4317

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 504

Braucu ar: T@C- R6 un citiem

Da ko tas eņģes tur var maksat... un pec idejas bija jamaina abas eņģes ! Iespejams ka tur ir sleptie defekti, pasaa jumtaa kautkas deformets kur eņģes turas Servis negrib pus auto izardit lai labotu un grib izbraukt pa atro un leto
Offline
karro
05. Jul 2019, 12:05 #4318

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2928

Braucu ar: peleku mopedu

+ arī - kā servisam vārdiņā?
Offline
Tikai_lasu
05. Jul 2019, 12:25 #4319

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1081

Braucu ar:


05 Jul 2019, 11:29:32 @smilee45 rakstīja:
Šodien nepatīkams moments. Esam cietusī puse. Pirmo reizi šāds gadījums vārbūt kāds var padalīties ar padomu.

Tas būs strīds starp tevi un servisu. Kurš kuru. Apdrošinātājs uzreiz atmetīsies. Tas dubļainais bagāžnieks jau liecina par to, kāda ir servisa izpratne par to, kam un kā ir jābūt.
Beztabu, Degpunktā, PTAC.
Offline
smilee45
05. Jul 2019, 14:01 #4320

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 382

Braucu ar:


05 Jul 2019, 12:05:37 @karro rakstīja:
+ arī - kā servisam vārdiņā?

Pirmdien jātiekas un tad jau, ja serviss turpinās pastāvēt pie sava un negrasīsies labot auto kā pienākas. Minēšu servisa vārdu un visu pārējo. Pagaidām no malas liekas smieklīgi. Jums jau tur ir bijis defekts tapēc arī mēs to nelabojam. Es uzsvēru uz to, ka ja kapots traumēts tad arī no tā visas izrietošās sekas ir jātaisa, šajā gadījumā eņģes. Kur pat bildē var redzēt, ka šķībi uzstādīta. Lieki teikt, ka uz defektu bildēšanu apdrošinātāja nozīmēts cilvēka arī sabildēja eņģes un bagažnieka vāku, kurš stāvēja pēc trieciena šķibi un apakša bija iebuktēta.
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, muldis, noisex, zzips