Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 85 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: E39 520

AutorsZiņojums
Puuchuks
31. Jan 2006, 12:10 #41

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


2006-01-31 11:59, Lauva rakstīja:
Un vēl, runājot par automātiem, es ievēroju tādu lietu, ka jo stiprāku gāzi dod, jo automāts pārslēdzas pie augstākiem apgriezieniem. Ja prātīgi brauc, tad uz augšu tas pārslēdzas ap 2500 rpm; ja spiež akseleratoru stiprāk, tad pat virs 3000 rpm, kas, protams, (nevajadzīgi) palielina degvielas patēriņu.

un, ja ieliek S rezhiimaa, tad vispaabaa
Offline
kristapz
31. Jan 2006, 12:12 #42

Kopš: 23. Sep 2002

Ziņojumi: 3658

Braucu ar: .

Lauva, izmet to visu no galvas, tas Tevi nobeigs
taada sajuuta, ka Tu braucot kalkulatoru no rokas neizlaid. Nu un ko dariit, ja Tavs auto ir izterejis celjaa uz Tukumu vairak degvielas nekaa esi plaanojis? Kaap aaraa un saac raudaat?
Offline
Puuchuks
31. Jan 2006, 12:17 #43

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW

starp citu, Lauva ir kljuudiijies arii ar auto izveeli - Astru gan jau ka 1.2D (nevis 1.7 TD) motorinjsh arii var pakustinaat
Offline
Lauva
31. Jan 2006, 12:20 #44

Kopš: 19. Apr 2005

Ziņojumi: 686

Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.


2006-01-31 12:12, kristapz rakstīja:
Lauva, izmet to visu no galvas, tas Tevi nobeigs
taada sajuuta, ka Tu braucot kalkulatoru no rokas neizlaid. Nu un ko dariit, ja Tavs auto ir izterejis celjaa uz Tukumu vairak degvielas nekaa esi plaanojis? Kaap aaraa un saac raudaat?


He, he, prikolam vienreiz pamēģināju, cik vispār ekonomiski iespējams braukt. Neļāvu kāpt vairāk par 1700 rpm – uzreiz slēdzos uz augšu. Kas ātrums bija 90 km/h, izspiedu sajūgu un ripināju līdz kādiem 40 km/h, tad atkal strauji (bet pie zemiem apgriezieniem) uzrāvu līdz 90 un atkal ripināju, kamēr auto gandrīz stāvēja utt. Man izdevās patēriņu nospiest zemāk par 5 litriem uz 100 km. Tiesa, šādu ekonomiju nav ieteicams darīt ikdienā, jo vairums braucēju diemžēl nav tik taupīgi un ekonomiski domājuši.
Offline
Lauva
31. Jan 2006, 12:22 #45

Kopš: 19. Apr 2005

Ziņojumi: 686

Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.


2006-01-31 12:17, JanisPuu rakstīja:
starp citu, Lauva ir kljuudiijies arii ar auto izveeli - Astru gan jau ka 1.2D (nevis 1.7 TD) motorinjsh arii var pakustinaat


Ak, ko nu lai daru? Šausmas, mēģināšu ekonomijas nolūkos uzlikt dīzelim gāzes iekārtu! [ This message was edited by: Lauva on 2006-01-31 12:22 ]
Offline
Puuchuks
31. Jan 2006, 12:24 #46

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


2006-01-31 12:20, Lauva rakstīja:
Tiesa, šādu ekonomiju nav ieteicams darīt ikdienā, jo vairums braucēju diemžēl nav tik taupīgi un ekonomiski domājuši.

iesaku autobusa/tramvaja/trolejbusa/vilciena meeneshbiljeti. buus juutami leetaak un arii par dabu padomaasi. un par saviem nerviem arii
Offline
SEMIGALL
31. Jan 2006, 13:41 #47

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID


2006-01-31 12:20, Lauva rakstīja:

2006-01-31 12:12, kristapz rakstīja:
Lauva, izmet to visu no galvas, tas Tevi nobeigs


He, he, prikolam vienreiz pamēģināju, cik vispār ekonomiski iespējams braukt. Neļāvu kāpt vairāk par 1700 rpm – uzreiz slēdzos uz augšu. Kas ātrums bija 90 km/h, izspiedu sajūgu un ripināju līdz kādiem 40 km/h, tad atkal strauji (bet pie zemiem apgriezieniem) uzrāvu līdz 90 un atkal ripināju, kamēr auto gandrīz stāvēja utt. Man izdevās patēriņu nospiest zemāk par 5 litriem uz 100 km. Tiesa, šādu ekonomiju nav ieteicams darīt ikdienā, jo vairums braucēju diemžēl nav tik taupīgi un ekonomiski domājuši.


Ja runa ir ,kad parsledzies pie Max 1700apgr.min uz nakamo parnesumu un tt.Tad ta ekonomija ar ir tada diskutejama.Jo redz piem. 1.7TD no 1000 apgr/min pacel uz 1700apgr katra parnesuma prasa noteiktu laiku t un tas laiks var but garaks par laika spridi piemeram celot no 1500-2200apgr/min.Tam savukart ir atkal varetu but drusku lielaka degvielas paterins,bet ta ka laika periods ir bijis isaks un summa ja nem varetu but lidzigs degvielas paterins gan celot no 1000-1700 apgr/min gan 1500-2200apgr/min
Bet ta ir teorija ar stulbam formulam

bet katram dzinejam izejot no ta jaudas ZS ,griezes momenta NM ir noteikts apgriezienu diapazons ,kura tas ir vissekonomiskakais.
Vienkarshak sakot ne vienmer parsledzoties pie pashiem minimalakajiem apgriezieniem bus lielaka degvielas ekonomija
Bet pie optimalakajiem ta bus
Offline
SEMIGALL
31. Jan 2006, 13:43 #48

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID

Ceru ka iebrauci tani penteri isak nesanaca
Offline
Artis_D
31. Jan 2006, 13:46 #49

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13413

Braucu ar: BMW

ir tads raidijums rāda pa discovery, viva - BRAINIAC, ko vada dzeks no TOP GEAR. Tur bija speciali variants par taupigu bruakshanu. izmegjinaja ari variantu ieskrienies lidz 90, tad ripinies, atkal ieskrienies utt. Rezultāts bija diezgan slikts. Galvenais vienmeriga kustiba.

Bet vispar jau lauva texti kur tu tadu draudzeni dabuji ar bmw

[ This message was edited by: outlaw on 2006-01-31 13:47 ]
Offline
Cumpars
31. Jan 2006, 13:53 #50

Kopš: 25. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6970

Braucu ar: KK-555


2006-01-31 13:46, outlaw rakstīja:
Bet vispar jau lauva texti kur tu tadu draudzeni dabuji ar bmw



Man ar tieši tāds jautājums radās Diezgan dīvains džeks, teksti ir vienkārši reāli

Man patika: "gribēju likt neitrālajā un ripināties bet draudzene neļāva" vai kaukātā
Offline
Puuchuks
31. Jan 2006, 14:13 #51

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


2006-01-31 13:53, Cumpars rakstīja:
bet draudzene neļāva"

... atnjeema atsleegas, iedeva pa ausiim un izmeta no auto
Offline
josi
31. Jan 2006, 14:36 #52

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Ne-BMW


2006-01-31 13:41, SEMIGALL rakstīja:
bet katram dzinejam izejot no ta jaudas ZS ,griezes momenta NM ir noteikts apgriezienu diapazons ,kura tas ir vissekonomiskakais.
Vienkarshak sakot ne vienmer parsledzoties pie pashiem minimalakajiem apgriezieniem bus lielaka degvielas ekonomija
Bet pie optimalakajiem ta bus

Tā tas ir - atceros, kad modē vēl bija ekobraucieni Rīga-Maskava, tad pirmā vietas ieguvējs ar savu žiguli tā arī brauca - ar trešo robu vilka līdz 80kmh un tad ripinājās līdz 40kmh, un tas sanāca ekonomiskāk nekā 40-80kmh ar ceturto robu.
Offline
Artis
31. Jan 2006, 16:15 #53

Kopš: 16. May 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 32262

Braucu ar: Renault

un kads tam visam sakars ar E39 520
Offline
Puuchuks
31. Jan 2006, 16:47 #54

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW

un kaapeec tu meklee kaut kaadu saistiibu
Offline
zzips
31. Jan 2006, 16:48 #55

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28218

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

parasts

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
Artis
31. Jan 2006, 16:52 #56

Kopš: 16. May 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 32262

Braucu ar: Renault

samera sasokejos, kad parunaju ar vienu jauna passat ipasnieku, ka vina 1.6iA ed gandriz to pasu ko mans 2.5iA pilsetas cikla
Offline
Filips
31. Jan 2006, 17:01 #57

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4542

Braucu ar: E 61.

Man Getz 1,4 ēd tik pat cik 530D
P.s.-Getz ar faceliftu

-----------------
VISA VEIDA ŽALŪZIJAS!!!!!
markīzes, slēģi, rulo, kasešu rullo, vertikālās, romiešu utt..
TAGAD ARĪ PACEĻAMIE GARĀŽU VĀRTI!!!!!
mob: 26602255
[email protected]
Offline
heinomen
31. Jan 2006, 19:44 #58

Kopš: 07. Nov 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5631

Braucu ar: 15


2006-01-31 12:20, Lauva rakstīja:

2006-01-31 12:12, kristapz rakstīja:
Lauva, izmet to visu no galvas, tas Tevi nobeigs
taada sajuuta, ka Tu braucot kalkulatoru no rokas neizlaid. Nu un ko dariit, ja Tavs auto ir izterejis celjaa uz Tukumu vairak degvielas nekaa esi plaanojis? Kaap aaraa un saac raudaat?


He, he, prikolam vienreiz pamēģināju, cik vispār ekonomiski iespējams braukt. Neļāvu kāpt vairāk par 1700 rpm – uzreiz slēdzos uz augšu. Kas ātrums bija 90 km/h, izspiedu sajūgu un ripināju līdz kādiem 40 km/h, tad atkal strauji (bet pie zemiem apgriezieniem) uzrāvu līdz 90 un atkal ripināju, kamēr auto gandrīz stāvēja utt. Man izdevās patēriņu nospiest zemāk par 5 litriem uz 100 km. Tiesa, šādu ekonomiju nav ieteicams darīt ikdienā, jo vairums braucēju diemžēl nav tik taupīgi un ekonomiski domājuši.


šitas nav gadienē pie prikoliem jāliek
Offline
ninja636
31. Jan 2006, 19:51 #59

Kopš: 24. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 109

Braucu ar: e60e30

kam ir lielaakas remonta izmaksas e39 vai e46???
Offline
heinomen
31. Jan 2006, 22:13 #60

Kopš: 07. Nov 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5631

Braucu ar: 15

ko tu gribi remontēt?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo