Online

Pašreiz BMWPower skatās 80 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: E39 520

AutorsZiņojums
BMW_Mracer
29. Jan 2006, 20:52 #21

Kopš: 07. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2088

Braucu ar: mercedes benz amg c350

nem 535 edis degvielu tikpat kaa 2.0 varbut kadus 1-2 vairak,za to atvilksi normali

-----------------
yessssssssssss
Offline
depo
29. Jan 2006, 21:02 #22

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


2006-01-29 20:52, BMW_Mracer rakstīja:
nem 535 edis degvielu tikpat kaa 2.0 varbut kadus 1-2 vairak,za to atvilksi normali


nu ko var dirst ka 2.0 un 3.5 rij gandriiz vienaadi! un ja veel atvelk...nechakareejat cilveekam smadzenes [ This message was edited by: depo on 2006-01-29 21:07 ]
Offline
depo
29. Jan 2006, 21:08 #23

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


2006-01-29 21:06, riddler rakstīja:
taa ir taa ir rij abi vienaadi



ja tu peerc 3.5 tu taisies braukt ar vinju kaa pensionaars? logjiski ka nee.un par kaadu mazo pateerinju te var iet runa taadaa gadiijumaa...
Offline
Lauva
29. Jan 2006, 23:42 #24

Kopš: 19. Apr 2005

Ziņojumi: 686

Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.

Kur jūs raujat tik lielus patēriņus? Es pats kādreiz braucu ar draudzenes 5. BMW 97. gada. Nezinu, bija 2.8 litru motorītis. Es vienreiz pamēģināju, cik ekonomiski ar to var braukt uz štrāses. Kompis rādīja, ka, braucot uz 80-85 kmh, auto patērē 6.1(!)l/100 km. Pilsētā, ļoti prātīgi braucot, sanāk ap 8-9 litriem. Protmas, ar automātu ir grūtāk tā braukt, jo nevar izspiest sajūgu un mierīgi ripināt auto; nākas braukt un ļoti lēni samazināt gāzi pirms luksofora, krusta u.tml. Draudzene brauca dinamiskāk nekā es, un viņai sanāca ap 8 uz štrāses un 11 pilsētā.
Offline
Maxis
29. Jan 2006, 23:48 #25

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10080

Braucu ar: F30 ‘19

nu jaa, es arii varu ar 5. uz 70 braukt un priecāties ka tērē kādus 8liturs, bet nu tad kādā jēga?
Offline
kristapz
30. Jan 2006, 00:04 #26

Kopš: 23. Sep 2002

Ziņojumi: 3658

Braucu ar: .

nu un ko Tu ar to visu gribeji pateikt? ka jaabrauc leeni ripinoties nepartraukti? pats tachu teici, ja brauc draudzene - tad normals paterinsh.


2006-01-29 23:42, Lauva rakstīja:
Kur jūs raujat tik lielus patēriņus? Es pats kādreiz braucu ar draudzenes 5. BMW 97. gada. Nezinu, bija 2.8 litru motorītis. Es vienreiz pamēģināju, cik ekonomiski ar to var braukt uz štrāses. Kompis rādīja, ka, braucot uz 80-85 kmh, auto patērē 6.1(!)l/100 km. Pilsētā, ļoti prātīgi braucot, sanāk ap 8-9 litriem. Protmas, ar automātu ir grūtāk tā braukt, jo nevar izspiest sajūgu un mierīgi ripināt auto; nākas braukt un ļoti lēni samazināt gāzi pirms luksofora, krusta u.tml. Draudzene brauca dinamiskāk nekā es, un viņai sanāca ap 8 uz štrāses un 11 pilsētā.

[ This message was edited by: kristapz on 2006-01-30 00:05 ]
Offline
depo
30. Jan 2006, 00:16 #27

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


2006-01-30 00:04, kristapz rakstīja:
nu un ko Tu ar to visu gribeji pateikt? ka jaabrauc leeni ripinoties nepartraukti? pats tachu teici, ja brauc draudzene - tad normals paterinsh.


2006-01-29 23:42, Lauva rakstīja:
Kur jūs raujat tik lielus patēriņus? Es pats kādreiz braucu ar draudzenes 5. BMW 97. gada. Nezinu, bija 2.8 litru motorītis. Es vienreiz pamēģināju, cik ekonomiski ar to var braukt uz štrāses. Kompis rādīja, ka, braucot uz 80-85 kmh, auto patērē 6.1(!)l/100 km. Pilsētā, ļoti prātīgi braucot, sanāk ap 8-9 litriem. Protmas, ar automātu ir grūtāk tā braukt, jo nevar izspiest sajūgu un mierīgi ripināt auto; nākas braukt un ļoti lēni samazināt gāzi pirms luksofora, krusta u.tml. Draudzene brauca dinamiskāk nekā es, un viņai sanāca ap 8 uz štrāses un 11 pilsētā.


nee nu tad mosh labaak nopeerc Getz ar 1.1 ?? Reaali nesaprptu shitos klaunus kas peerk 2.8 un "ripinaas".

[ This message was edited by: Darkman on 2006-01-30 11:45 ]
Offline
Lauva
30. Jan 2006, 01:04 #28

Kopš: 19. Apr 2005

Ziņojumi: 686

Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.


nu tad mosh labaak nopeerc Getz ar 1.1 ?? Reaali nesaprptu shitos klaunus kas peerk 2.8 un "ripinaas".


Tāpēc jau es arī braucu ar dīzeļastru - naudiņa jāekonomē. Bet, protams, gribās braukt ar kaut ko labāku. Vienu brīdi nopietni pats domāju par BMW e38 vai e39, bet mainījās apstākļi. Tā nu paliku pie Astras. Ko es gribēju sacīt - ne tik ļoti dzinēja tilpums ietekmē degvielas patēriņu, cik braukšanas stils![
Offline
Black
30. Jan 2006, 11:38 #29

Kopš: 27. Mar 2003

Ziņojumi: 1786

Braucu ar: 1

brakshanas stils ietekmee protams, bet tilpums paliek tilpums jo lielaaks jo labaaks
Offline
Artis_D
30. Jan 2006, 11:45 #30

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13413

Braucu ar: BMW

fantazijas par vienado paterinju 520 vs 540 turpinas
Offline
Black
30. Jan 2006, 12:06 #31

Kopš: 27. Mar 2003

Ziņojumi: 1786

Braucu ar: 1

Offline
SEMIGALL
30. Jan 2006, 13:02 #32

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID

Pa pilsetas trafiku un pashu pilsetu no sakuma javienojas
540 Automats Riga,korki,puskorki 17Ltr un ja brauc ar 50km/h
Ventspili es ar varu 13-14 ltr ieklauties apstajoties viena krusta mijoties ar Kuldigas ielu un ta ripinat no Parventas uz Galinciemu
Offline
edijzz
30. Jan 2006, 18:13 #33

Kopš: 22. Jan 2004

Ziņojumi: 772

Braucu ar:

tas laikam te ir loooti raxturigi-pajautat kko par bmw un panesas tema par degvielas paterinju...usual 520 vs 540...
Offline
Puuchuks
30. Jan 2006, 19:37 #34

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


2006-01-29 23:42, Lauva rakstīja:
Kur jūs raujat tik lielus patēriņus? Es pats kādreiz braucu ar draudzenes 5. BMW 97. gada. Nezinu, bija 2.8 litru motorītis. Es vienreiz pamēģināju, cik ekonomiski ar to var braukt uz štrāses. Kompis rādīja, ka, braucot uz 80-85 kmh, auto patērē 6.1(!)l/100 km.

momentaanais pateerinjsh un brauciena videejais pateerinjsh ir 2 dazhaadas lietas. vareeji veel kalna galaa nospiest reset, iznjemt no aatruma un noripot lejaa, vispaar 0 buutu pateerinjsh

Pilsētā, ļoti prātīgi braucot, sanāk ap 8-9 litriem. Protmas, ar automātu ir grūtāk tā braukt, jo nevar izspiest sajūgu un mierīgi ripināt auto;

automaatam it kaa N nevareetu iemest, ne cilveek, tu vispaar auto ar automaatkaarbu dziivee redzeejis esi
Offline
Artis
30. Jan 2006, 20:03 #35

Kopš: 16. May 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 32262

Braucu ar: Renault

manam e34iA var mest pa rezimiem (saprata robezas, R nemeginu ) un bez piepules un ta jau 3o gadu un itka nekadas probzas nav izjustas
Offline
Artis
30. Jan 2006, 20:04 #36

Kopš: 16. May 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 32262

Braucu ar: Renault

sorry Jaani, tev taisniba.... ne ta sapratu
Offline
Lauva
31. Jan 2006, 11:55 #37

Kopš: 19. Apr 2005

Ziņojumi: 686

Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.


2006-01-30 19:37, JanisPuu rakstīja:
momentaanais pateerinjsh un brauciena videejais pateerinjsh ir 2 dazhaadas lietas. vareeji veel kalna galaa nospiest reset, iznjemt no aatruma un noripot lejaa, vispaar 0 buutu pateerinjsh

automaatam it kaa N nevareetu iemest, ne cilveek, tu vispaar auto ar automaatkaarbu dziivee redzeejis esi


Ja auto brauc pa šoseju ar konstantu ātrumu, tad loģiski, ka vidējais patēriņš aptuveni sakrīt ar momentāno. Pilsētā viss ir citādi - čukinot korķī uz 10 km/h, degvielas patēriņš ir virs 15 litriem uz 100 km, bet, braucot uz 50 km/h, tas ir vienalga ir zem 10 litriem.
Jā, es tiešām sākumā gribēju automātu ielikt N pozīcijā, kad ripināju auto, bet draudzene sacīja, ka nedrīkst. Es esmu pieradis pie manuālās kārbas, taču jāatzīst, ka automāts ir daudz, daudz ērtāks, kaut arī nedaudz neekonomiskāks.
Offline
Lauva
31. Jan 2006, 11:59 #38

Kopš: 19. Apr 2005

Ziņojumi: 686

Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.

Un vēl, runājot par automātiem, es ievēroju tādu lietu, ka jo stiprāku gāzi dod, jo automāts pārslēdzas pie augstākiem apgriezieniem. Ja prātīgi brauc, tad uz augšu tas pārslēdzas ap 2500 rpm; ja spiež akseleratoru stiprāk, tad pat virs 3000 rpm, kas, protams, (nevajadzīgi) palielina degvielas patēriņu.
Offline
zzips
31. Jan 2006, 12:06 #39

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28218

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

Palasot shos Statoil EKO celja nosaciijumus iedomajos - Es videeji nobraukaaju menesi no 85-100 LvL cik sev shita pratu cakarejos es ietaupishu ja tagad paterinsh ir no 11-13l 1l uz 100 km vai 2l i togo 10-20 lvl menesi

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
Puuchuks
31. Jan 2006, 12:09 #40

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


2006-01-31 11:55, Lauva rakstīja:
Ja auto brauc pa šoseju ar konstantu ātrumu, tad loģiski, ka vidējais patēriņš aptuveni sakrīt ar momentāno. Pilsētā viss ir citādi - čukinot korķī uz 10 km/h, degvielas patēriņš ir virs 15 litriem uz 100 km, bet, braucot uz 50 km/h, tas ir vienalga ir zem 10 litriem.
Jā, es tiešām sākumā gribēju automātu ielikt N pozīcijā, kad ripināju auto, bet draudzene sacīja, ka nedrīkst. Es esmu pieradis pie manuālās kārbas, taču jāatzīst, ka automāts ir daudz, daudz ērtāks, kaut arī nedaudz neekonomiskāks.

"brauc pa šoseju ar konstantu ātrumu" - uzliec kaadreiz kruiizkontroli un apskaties, cik patiesiibaa konstants ir tavs aatrums pagriezienos utt. nerunaajot ar braukshanu kalnaa, no kalna, apdziishanu.

braucot N driikst likt, atpakalj D arii, tikai jaunaakiem auto pie ielikshanas D ir bremze jaanospiezh
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo