Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 94 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Japāņu sporta auto

Tēma: Toyota - japānas autobūves flagmanis

AutorsZiņojums
gt99
28. Oct 2005, 13:58 #121

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7154

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR

Pierādījums, ka Toyota ir labāka.

Skaties BMW M3 ir slāpes, bet Toyota Supra ir Sprite. BMW - slāpes, Toyota - Sprite, slāpes Sprite. BADĀCCCCC. Tagad saprati? Slāpes nekad neuzvar. Toyota labāka diskusiju var slēgt

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
PERFS
28. Oct 2005, 14:13 #122

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13611

Braucu ar: 21/43


2005-10-28 11:18, edzulis rakstīja:
A ko tu gribēji, kad kāds nodirš E36 dizainu un slavē 200sx jebanās formas


Nee, lai runaajot par divu konkureejoshu auto "pagarinaashanas koeficientu" () kaa argumentu nemeegjina pielietot otra auto "jebanaas formas", jo tas tomeer ir ljoti individuaali, un nedz 200sx dizaina piekriteejs paarliecinaas Tevi, ka tas ir esteetiski baudaamaaks, nedz Tu vinju par E36. 200sx tomeer nav gluzhi Fiat Multipla, kur tas buutu arguments

Tev tieshaam tik ljoti nepatiik 200sx? Aizmugureejaa piedzinja, pieklaajiigi raadiitaaji, tieshs E36 konkurents... cits piegaajiens tikai shai lietai. Tas, ka Tev piedur bavaarijas skatiijums uz sho tirgus laucinju, jau nenoziimee, ka visi paareejie ir dzemdiibu namaa atsitushies pret galda stuuri

Kaa jau Tu arii zini, es ljoti labi saprotu, ka E36 M3 ir lielisks auto, tikai mazaak meetaajos ar kategoriskiem apgalvojumiem, jo tas viss beidzas ar vienu - rupjiibaam un " " katraa postaa, ko nu galiigi nevar nosaukt par konstruktiivu diskusiju .
Offline
upis
28. Oct 2005, 14:19 #123

Kopš: 11. Jul 2002

Ziņojumi: 6696

Braucu ar: M2A2



Sori par

Offline
edzulis
28. Oct 2005, 14:21 #124

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Perf, ar 200sx viss ir ok, it īpaši ar piedziņu
Offline
JZ
28. Oct 2005, 14:57 #125

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

Uupizz, tas auto neietilpst sheit apskatiitajaa cenu kategorijaa

pat shrotaina paskata fastback mustangs tur maksaa >10k, a shelby gt 350 vai 500 vashe ir kosmoss... ebay ir redzeeti >120k$ pat...
Offline
gt99
05. Dec 2005, 14:24 #126

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7154

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR

Tā kā daži izteica pretenzijas par šāda satura galeriju veidošanu, tad nu skataties šeit



Redziet kā ir! Ar šo Corolla viss ir slikti. Tiešām ļoti ļoti slikti.
Sākumā tā bija šāda

Tad saimnieks saslima ar pagaidām nezināmu garīgu slimību.

Iesākumā viņš savai sievasmātei izveidoja speciālu sēdekli aizmugurē. Laikam ļoti nemīleja viņu.

Tad to auto nokrāsoja baltu KAPĒC
p.s. nabaga sievasmāte, kā tur aizmugurē viņai sēdēsies. Labāk uzreiz būtu nošāvis, lai nemocās

Laikam šrotā Toyota dzinēji bija pa dārgu (veirāk nav ko cerēt uz sievas senču mantojumu). Tā kā nācās izlīdzēties ar to, kas gadījās pa rokai Gan jau kāds 1,4i no Honda Jazz



-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
gt99
05. Dec 2005, 14:27 #127

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7154

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR

FRONT Suspension:
T3 coilovers (tokico HTS)
8kg spring
Tein Pillow Ball Camber Plate
T3 Negative Camber Roll center Adjusters
Ueo Style Pillow Ball Tension Rod
Ueo style Lower control arm

REAR Suspenion:
T3 Coilovers (tokico HTS)
6kg spring
Cusco Upper Formula Links
Cusco Lower Formula Links
Cusco Lateral Rod

Brakes:
FRONT :
T3 300mm Big brake kit
Willwood calipers and pads, Precision brake co. Rotors Stainless lines

Rear:
Brembo Cross Drilled Rotor Cryo Treaded by Porterfiled Enterprises Stainless Lines Porterfiled R-4 Full Race Compound Pads

Steering:
True Manuel rack
True Manuel column
Power knuckles

Drivetrain:
Transmission: 2002 6-speed Honda S2000
Custom Propeller Shaft
Cusco RS 2 Way LSD

Motor/Power:
2002 Honda AP1 (S2000)
AEM Engine Management system
HKS Exhaust
Custom Intake By Evolution Motor sports
Custom Large Volume Aluminum Radiator , Two 10" pusher fans w/Thermostat starter

Instrumentation:
2002 Honda S2000 Digital Gauge Cluster
Greddy 60mm oil temp
Greddy 60mm water temp

Body:
J-Blood Wide Front Fenders
J-Blood FRP Doors
J-Blood FRP rear Over Fenders
J-Blood FRP hatch
J-Blood C/F Drop Vent Hood
J-Blood Rear Wing
Toyota sprinter Tails
Toyota Kouki Bumpers
Toyota Zenki Front Lip

Fuel System:
ATL 8gal Racing Cell
ATL "Black Box" Surge Tank
Walbro fuel pump
Custom Install By Full Function

Chassis / Reinforcement:
Full Function 8 point cage
Stitched Welded Seams
Additional Spot Welds on Door Frame and Rear Quarter Window Frames

Wheels/ Tires:
15" Work equip 01
yokohama es100

Interior:
Sparco sprint seat
T3 75mm hub extender
Nardi 350mm steering wheel





-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
Hesus
05. Dec 2005, 14:36 #128

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8426

Braucu ar: e30 325i; Cosworth Rs; Z3 2.5

GT99:
Pastāsti kamdēļ tik bieži Hachiroku ir ar vācu Tramont diskiem.

-----------------
Darbs ceļ vīru!
Offline
k_cee
05. Dec 2005, 14:49 #129

Kopš: 07. Oct 2003

Ziņojumi: 4867

Braucu ar: smaidu ((:


2005-10-28 14:21, edzulis rakstīja:
Perf, ar 200sx viss ir ok, it īpaši ar piedziņu

tb ar nepiedzinu
Offline
k_cee
05. Dec 2005, 14:49 #130

Kopš: 07. Oct 2003

Ziņojumi: 4867

Braucu ar: smaidu ((:

uz so nav jaatbild tas fleimam tik
Offline
gt99
05. Dec 2005, 14:53 #131

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7154

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR


2005-12-05 14:36, Hesus rakstīja:
GT99:
Pastāsti kamdēļ tik bieži Hachiroku ir ar vācu Tramont diskiem.

Tramont it kā ir franču diski. Nedomāju, ka baigi bieži tie ir sastopami, pats tikai tagad meklējot Tev ko atbildēt pirmo reizi redzu. Bet vispār priekš Corollu diskiem laikam labais stils skaitās oldskool (diski, kas bija pieejami 80to gadu viducī). Piemēram, tepat augšā baltajam. Reti kad redzētas bildes ar corollām ar mūsdienīgiem diskiem.

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
gt99
05. Dec 2005, 15:00 #132

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7154

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR


2005-12-05 14:27, gt99 rakstīja:
Drivetrain:
Transmission: 2002 6-speed Honda S2000

Motor/Power:
2002 Honda AP1 (S2000)
AEM Engine Management system
HKS Exhaust


Baumo, ka ASV Tu paņem vienu Corolla + 10 000$ aizbrauc uz tūninga kantori. Rezultātā iegūsti raķeti!!! Lēti.

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
JZ
05. Dec 2005, 15:19 #133

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

kas ietilpst tajos 10k?
Offline
Ruff
05. Dec 2005, 15:20 #134

Kopš: 23. Jul 2002

Ziņojumi: 14966

Braucu ar: Vogele Super 1800-3

spoileri pa 1000 un najebalovka pa 9000

-----------------
I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen
Offline
gt99
05. Dec 2005, 15:56 #135

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7154

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR


2005-12-05 15:19, JZ rakstīja:
kas ietilpst tajos 10k?


"HYO, Evolution Motorsports charges $10,000 for the swap, including Motor, AEM Standalone ECU, Custom driveshaft, Radiator etc....You drop it off with a 4AG and pick it up with an F20C installed and running. As far as a supercharger goes? it should fit just fine. There is lots of room in the engine bay.


-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
gt99
05. Dec 2005, 16:22 #136

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7154

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR


2005-12-05 15:20, Ruff_ryder rakstīja:
spoileri pa 1000 un najebalovka pa 9000


ruff_ryder 2005-10-19 13:17:47

gt99, sarkasms nevietā, kā vienmēr


Saldā atriebība?

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
JZ
05. Dec 2005, 17:29 #137

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

a?
Offline
gt99
06. Dec 2005, 11:00 #138

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7154

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR


2005-12-05 17:29, JZ rakstīja:
a?


aga. Bet domāju, ka cena ir adekvāta (10 000$), jo nav nemaz tik vienkārši nomainīt to dzinēju + AEM savus ~1000$ maksā. Pat tunelis, kur kārba atrodas, jāpārtaisa.

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
JZ
06. Dec 2005, 11:03 #139

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

kaa man te viens cilveeks teica - buus aitas - buus cirpeeji
Offline
Ruff
06. Dec 2005, 11:06 #140

Kopš: 23. Jul 2002

Ziņojumi: 14966

Braucu ar: Vogele Super 1800-3


2005-12-05 16:22, gt99 rakstīja:

Saldā atriebība?


nemaz ne man vnk shkjiet, ka pa 10k var vairak izdarit

-----------------
I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex