Online
Pašreiz BMWPower skatās 94 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Toyota - japānas autobūves flagmanis
Autors | Ziņojums |
gt99 | | Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7154
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
| Pierādījums, ka Toyota ir labāka. Skaties BMW M3 ir slāpes, bet Toyota Supra ir Sprite. BMW - slāpes, Toyota - Sprite, slāpes Sprite. BADĀCCCCC. Tagad saprati? Slāpes nekad neuzvar. Toyota labāka diskusiju var slēgt
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! | Offline | | |
PERFS | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 13611
Braucu ar: 21/43
| 2005-10-28 11:18, edzulis rakstīja: A ko tu gribēji, kad kāds nodirš E36 dizainu un slavē 200sx jebanās formas
Nee, lai runaajot par divu konkureejoshu auto "pagarinaashanas koeficientu" () kaa argumentu nemeegjina pielietot otra auto "jebanaas formas", jo tas tomeer ir ljoti individuaali, un nedz 200sx dizaina piekriteejs paarliecinaas Tevi, ka tas ir esteetiski baudaamaaks, nedz Tu vinju par E36. 200sx tomeer nav gluzhi Fiat Multipla, kur tas buutu arguments Tev tieshaam tik ljoti nepatiik 200sx? Aizmugureejaa piedzinja, pieklaajiigi raadiitaaji, tieshs E36 konkurents... cits piegaajiens tikai shai lietai. Tas, ka Tev piedur bavaarijas skatiijums uz sho tirgus laucinju, jau nenoziimee, ka visi paareejie ir dzemdiibu namaa atsitushies pret galda stuuri Kaa jau Tu arii zini, es ljoti labi saprotu, ka E36 M3 ir lielisks auto, tikai mazaak meetaajos ar kategoriskiem apgalvojumiem, jo tas viss beidzas ar vienu - rupjiibaam un " " katraa postaa, ko nu galiigi nevar nosaukt par konstruktiivu diskusiju . | Offline | | |
upis | | Kopš: 11. Jul 2002
Ziņojumi: 6696
Braucu ar: M2A2
| Sori par | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Perf, ar 200sx viss ir ok, it īpaši ar piedziņu | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| Uupizz, tas auto neietilpst sheit apskatiitajaa cenu kategorijaa pat shrotaina paskata fastback mustangs tur maksaa >10k, a shelby gt 350 vai 500 vashe ir kosmoss... ebay ir redzeeti >120k$ pat... | Offline | | |
gt99 | | Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7154
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
| Tā kā daži izteica pretenzijas par šāda satura galeriju veidošanu, tad nu skataties šeit Redziet kā ir! Ar šo Corolla viss ir slikti. Tiešām ļoti ļoti slikti. Sākumā tā bija šāda Tad saimnieks saslima ar pagaidām nezināmu garīgu slimību. Iesākumā viņš savai sievasmātei izveidoja speciālu sēdekli aizmugurē. Laikam ļoti nemīleja viņu. Tad to auto nokrāsoja baltu KAPĒC p.s. nabaga sievasmāte, kā tur aizmugurē viņai sēdēsies. Labāk uzreiz būtu nošāvis, lai nemocās Laikam šrotā Toyota dzinēji bija pa dārgu (veirāk nav ko cerēt uz sievas senču mantojumu). Tā kā nācās izlīdzēties ar to, kas gadījās pa rokai Gan jau kāds 1,4i no Honda Jazz
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! | Offline | | |
gt99 | | Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7154
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
| FRONT Suspension: T3 coilovers (tokico HTS) 8kg spring Tein Pillow Ball Camber Plate T3 Negative Camber Roll center Adjusters Ueo Style Pillow Ball Tension Rod Ueo style Lower control arm REAR Suspenion: T3 Coilovers (tokico HTS) 6kg spring Cusco Upper Formula Links Cusco Lower Formula Links Cusco Lateral Rod Brakes: FRONT : T3 300mm Big brake kit Willwood calipers and pads, Precision brake co. Rotors Stainless lines Rear: Brembo Cross Drilled Rotor Cryo Treaded by Porterfiled Enterprises Stainless Lines Porterfiled R-4 Full Race Compound Pads Steering: True Manuel rack True Manuel column Power knuckles Drivetrain: Transmission: 2002 6-speed Honda S2000 Custom Propeller Shaft Cusco RS 2 Way LSD Motor/Power: 2002 Honda AP1 (S2000) AEM Engine Management system HKS Exhaust Custom Intake By Evolution Motor sports Custom Large Volume Aluminum Radiator , Two 10" pusher fans w/Thermostat starter Instrumentation: 2002 Honda S2000 Digital Gauge Cluster Greddy 60mm oil temp Greddy 60mm water temp Body: J-Blood Wide Front Fenders J-Blood FRP Doors J-Blood FRP rear Over Fenders J-Blood FRP hatch J-Blood C/F Drop Vent Hood J-Blood Rear Wing Toyota sprinter Tails Toyota Kouki Bumpers Toyota Zenki Front Lip Fuel System: ATL 8gal Racing Cell ATL "Black Box" Surge Tank Walbro fuel pump Custom Install By Full Function Chassis / Reinforcement: Full Function 8 point cage Stitched Welded Seams Additional Spot Welds on Door Frame and Rear Quarter Window Frames Wheels/ Tires: 15" Work equip 01 yokohama es100 Interior: Sparco sprint seat T3 75mm hub extender Nardi 350mm steering wheel
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! | Offline | | |
Hesus | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 8426
Braucu ar: e30 325i; Cosworth Rs; Z3 2.5
| GT99: Pastāsti kamdēļ tik bieži Hachiroku ir ar vācu Tramont diskiem.
----------------- Darbs ceļ vīru! | Offline | | |
|
k_cee | | Kopš: 07. Oct 2003
Ziņojumi: 4867
Braucu ar: smaidu ((:
| 2005-10-28 14:21, edzulis rakstīja: Perf, ar 200sx viss ir ok, it īpaši ar piedziņu
tb ar nepiedzinu | Offline | | |
k_cee | | Kopš: 07. Oct 2003
Ziņojumi: 4867
Braucu ar: smaidu ((:
| uz so nav jaatbild tas fleimam tik | Offline | | |
gt99 | | Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7154
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
| 2005-12-05 14:36, Hesus rakstīja: GT99: Pastāsti kamdēļ tik bieži Hachiroku ir ar vācu Tramont diskiem.
Tramont it kā ir franču diski. Nedomāju, ka baigi bieži tie ir sastopami, pats tikai tagad meklējot Tev ko atbildēt pirmo reizi redzu. Bet vispār priekš Corollu diskiem laikam labais stils skaitās oldskool (diski, kas bija pieejami 80to gadu viducī). Piemēram, tepat augšā baltajam. Reti kad redzētas bildes ar corollām ar mūsdienīgiem diskiem.
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! | Offline | | |
gt99 | | Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7154
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
| 2005-12-05 14:27, gt99 rakstīja: Drivetrain: Transmission: 2002 6-speed Honda S2000 Motor/Power: 2002 Honda AP1 (S2000) AEM Engine Management system HKS Exhaust
Baumo, ka ASV Tu paņem vienu Corolla + 10 000$ aizbrauc uz tūninga kantori. Rezultātā iegūsti raķeti!!! Lēti.
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| kas ietilpst tajos 10k? | Offline | | |
Ruff | | Kopš: 23. Jul 2002
Ziņojumi: 14966
Braucu ar: Vogele Super 1800-3
| spoileri pa 1000 un najebalovka pa 9000
----------------- I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen | Offline | | |
gt99 | | Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7154
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
| 2005-12-05 15:19, JZ rakstīja: kas ietilpst tajos 10k?
"HYO, Evolution Motorsports charges $10,000 for the swap, including Motor, AEM Standalone ECU, Custom driveshaft, Radiator etc....You drop it off with a 4AG and pick it up with an F20C installed and running. As far as a supercharger goes? it should fit just fine. There is lots of room in the engine bay.
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! | Offline | | |
gt99 | | Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7154
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
| 2005-12-05 15:20, Ruff_ryder rakstīja: spoileri pa 1000 un najebalovka pa 9000
ruff_ryder 2005-10-19 13:17:47 gt99, sarkasms nevietā, kā vienmēr Saldā atriebība?
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! | Offline | | |
|
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| a? | Offline | | |
gt99 | | Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7154
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
| 2005-12-05 17:29, JZ rakstīja: a?
aga. Bet domāju, ka cena ir adekvāta (10 000$), jo nav nemaz tik vienkārši nomainīt to dzinēju + AEM savus ~1000$ maksā. Pat tunelis, kur kārba atrodas, jāpārtaisa.
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| kaa man te viens cilveeks teica - buus aitas - buus cirpeeji | Offline | | |
Ruff | | Kopš: 23. Jul 2002
Ziņojumi: 14966
Braucu ar: Vogele Super 1800-3
| 2005-12-05 16:22, gt99 rakstīja: Saldā atriebība?
nemaz ne man vnk shkjiet, ka pa 10k var vairak izdarit
----------------- I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex
|