Online

Pašreiz BMWPower skatās 105 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Chiping up

AutorsZiņojums
CP17
10. Nov 2020, 10:52 #1721

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


10 Nov 2020, 10:40:55 @Ruudis rakstīja:
Noslāpējot dzirdama pamatīga tinkščoņa no izplūdes

jap arii taa bija, vnk truba dziest
Offline
sys9291
10. Nov 2020, 11:02 #1722

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


10 Nov 2020, 10:40:55 @Ruudis rakstīja:
Manam e61 kārba sāk slēgties citādāk, tur augstākus abarotus, virs 2k tikai met zemākā robā. Proces ilgst 10-15min
Noslāpējot dzirdama pamatīga tinkščoņa no izplūdes

nu ne vienmār pēc kārbas darbības jutīsi, bet tikšķēšana no izplūdes normāla parādība - kā nekā 700 grādi iekš DPF procesa laikā un pat pie izpūtēja gala pirkstus var apdedzināt...
Offline
janeks7
19. Nov 2020, 17:30 #1723

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3381

Braucu ar:

Ka tur beidzās ar AF-iedeva razkladu saistibā ar Karrosa čipoto auto
Offline
uldens1
19. Nov 2020, 17:32 #1724

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15745

Braucu ar:


19 Nov 2020, 17:30:52 @janeks7 rakstīja:
Ka tur beidzās ar AF-iedeva razkladu saistibā ar Karrosa čipoto auto
tak nē,tukspļūtis,uzsit tik sev cenu apdiršot citus
Offline
smilee45
19. Nov 2020, 18:09 #1725

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 938

Braucu ar:

Kamēr daži prāto kā izspiest pēdējo sulu no dzinēja.
Tikmēr VW rīkojas un vēl ieekonomē uz dzinēju kvalitāti.
Līdz šim VW pēdējos man zināmos 10gadus dzinēju blokus rūdīja pie 258c 6h garumā.
Tagad pa jaunam nevajag vairs 258c, pietiek ar 217c
Tā ir tikai viena pozīcija kurā tiek uz kvalitāti ekonomēta.
Runa ir par akruālajiem VW dzinējiem 1.5 , 1.6 un visos tā izpildījumos .(jaudās)
Par 2.0tdi nezinu runāt, bet pieņemu ka tā pat
Ekonomēts tiek uz pilnīgi visu, jo darbinieki grib algas pielikumus, darba spēks maksā nejēgā, taupīts tiek ļoti uz kvalitāti.
Dzinēju bloku materiāls arī vairs nav tas labākais kāds kādreiz bija. Cik mums darbā ir šroti bijuši dēļ tā, ka pat mazi ļoti mazi gaisa burbuļi ir motora blokos palikuši liešanas procesā. Un kas galīgi nav kritiski aiziet tālāk pie patērētājiem
Kādreiz vārbūt bija vērts čipot, kvalitāte tomēr tika augstāk turēta, bet tagad....
Ja ir lieki līdzekļi un plāns pabraukt pāris gadus un pārdot kāpēc ne

[ Šo ziņu laboja smilee45, 19 Nov 2020, 18:10:31 ]

Offline
Kaross
19. Nov 2020, 18:18 #1726

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Pirmkārt tā nav rūdīšana, bet pie tādas temperatūras veic metāla "atlaidināšanu". Pilnīgi cits process, lai mazinātu spriegumus metālā. Temperatūras izmaiņam visticamāk nav nekāda sakara ar kvalitāti, bet ar to, ka pamainījies lējuma sastāvs un attiecīgi nedaudz tehnoloģiskais process.


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
uldens1
19. Nov 2020, 18:19 #1727

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15745

Braucu ar:


19 Nov 2020, 18:09:48 @smilee45 rakstīja:
Kamēr daži prāto kā izspiest pēdējo sulu no dzinēja.
Tikmēr VW rīkojas un vēl ieekonomē uz dzinēju kvalitāti.
Līdz šim VW pēdējos man zināmos 10gadus dzinēju blokus rūdīja pie 258c 6h garumā.
Tagad pa jaunam nevajag vairs 258c, pietiek ar 217c
Tā ir tikai viena pozīcija kurā tiek uz kvalitāti ekonomēta.
Runa ir par akruālajiem VW dzinējiem 1.5 , 1.6 un visos tā izpildījumos .(jaudās)
Par 2.0tdi nezinu runāt, bet pieņemu ka tā pat
Ekonomēts tiek uz pilnīgi visu, jo darbinieki grib algas pielikumus, darba spēks maksā nejēgā, taupīts tiek ļoti uz kvalitāti.
Dzinēju bloku materiāls arī vairs nav tas labākais kāds kādreiz bija. Cik mums darbā ir šroti bijuši dēļ tā, ka pat mazi ļoti mazi gaisa burbuļi ir motora blokos palikuši liešanas procesā. Un kas galīgi nav kritiski aiziet tālāk pie patērētājiem
Kādreiz vārbūt bija vērts čipot, kvalitāte tomēr tika augstāk turēta, bet tagad....
Ja ir lieki līdzekļi un plāns pabraukt pāris gadus un pārdot kāpēc ne
pie tiem miljardiem ko viņi pelna,algas var maksāt ļoti labas,taisot kvalitatīvi un maksājot lelākas algas,būtu daži miljardi mazāk peļņā,bet tāpat miljardos vēl pelnītu
Offline
smilee45
19. Nov 2020, 18:24 #1728

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 938

Braucu ar:


19 Nov 2020, 18:18:25 @Kaross rakstīja:
Pirmkārt tā nav rūdīšana, bet pie tādas temperatūras veic metāla "atlaidināšanu". Pilnīgi cits process, lai mazinātu spriegumus metālā. Temperatūras izmaiņam visticamāk nav nekāda sakara ar kvalitāti, bet ar to, ka pamainījies lējuma sastāvs un attiecīgi nedaudz tehnoloģiskais process.


Tieši pretēji notiek tevis minētajam.
Motori tiek pirms procesa baudīti ar iekārtu, kas mēra bloka cietību un pēc procesa. Jo bieži vien krāsnīs ir problēmas un reizēm dzinēji jāliek krāsnīs 2x...
Un pēc atrašanās krāsnīs cietība palielinas par 8-10%.
Ir intervāls kurā ir jāiekļaujas. Mēdz gadīties, kad neiekļaujas un tad jau tiek dzīti rokā tā veduma dzinēji, kas teiksim ir pāris tūkstoši
Ja ticība māc varu dokomentāciju uzbildēt.
Pirms pēc kā bija pie 258c un kā ir tagad pie 217c
Lējuma sastāvs jau kā minēju sen vairs nav tāds kā bija kādreiz.

[ Šo ziņu laboja smilee45, 19 Nov 2020, 18:25:45 ]

Offline
Kaross
19. Nov 2020, 18:59 #1729

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Nesapratu, kas ir tieši pretēji?
Augstkolā man bija vesels kurss par materiālu termisko apstrādi un es ļoti labi atceros, kas ir rūdīšana. Rūdīšana nenotiek pie 250C. Tā ir atlaidināšana un tajā procesā metāls paliek arī izturīgāks. Noņemot iekšējos spriegumus metāls nepaliek mīkstāks.
Iespējams kļūdas par temperatūru, jo automātiski iedomājos par tēraudu.
Rūdīšana

Jebkurā gadījumā nevar spriest, ka automātiski tas dzinējs ir sliktāks. Ja bloks ir identiska sastāva, tad jā, bet es domāju, ka materiāla sastāvs arī ir pamainīts. Tad ši temperatūras izmaiņa var būt arī pilnīgi normāla.

Būtu interesanti redzēt tos datus. Nobildē ja vari un ja uzreiz kāds neiesūdz tiesā.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 19 Nov 2020, 18:59:57 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
smilee45
19. Nov 2020, 19:31 #1730

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 938

Braucu ar:

Ļoti iespējams, ka kļūdos terminaloģijā, lai nu kā painteresēšos sīkāk un mēģināšu kādu exeļa tabulu uzbildēt
Uz sāna blokam ir ķīmiskais sastāvs, nav gan norādītas protams proporcijas.
Reizēm blokiem vienā no pēdējiem procesiem tiek atklātas kļūdas un ved atpakaļ uz pārkausēšanu, bet par ķīmisko sastāvu negrasos spriest, tiešām nezinu.
Varu tik pieminēt, ka bloki deformējas pēc 400c~~ ir bijis, ka no boxa (60gb) viņus darbinieki fleksē laukā, jo sakusuši kopā ar boxu, pilnībā zaudējuši savu formu. Nenostrādā kāda drošība krāsnī un neviens nepaskatas 6h laikā

[ Šo ziņu laboja smilee45, 19 Nov 2020, 19:32:09 ]

Offline
AF
20. Nov 2020, 00:22 #1731

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


19 Nov 2020, 17:30:52 @janeks7 rakstīja:
Ka tur beidzās ar AF-iedeva razkladu saistibā ar Karrosa čipoto auto
tas ir pienākums? Nē, ja klients vēlēsies pats to izteiks, powerā uzturās , var būt ne tik bieži kā citi dīkdieņi.

[ Šo ziņu laboja AF, 20 Nov 2020, 00:23:43 ]

Offline
Ridlihs
20. Nov 2020, 01:03 #1732

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4666

Braucu ar: gandrīz geļiku

vot būt šovs, ja visi top čipotāji un arī kāds top antičipsers tiktu uzaicināti diskusijā pie Dombura
Offline
Biideklis
20. Nov 2020, 01:54 #1733

Kopš: 14. Jul 2008

Ziņojumi: 165

Braucu ar:


20 Nov 2020, 00:22:11 @AF rakstīja:

19 Nov 2020, 17:30:52 @janeks7 rakstīja:
Ka tur beidzās ar AF-iedeva razkladu saistibā ar Karrosa čipoto auto
tas ir pienākums? Nē, ja klients vēlēsies pats to izteiks, powerā uzturās , var būt ne tik bieži kā citi dīkdieņi.


Nu, uzbraucienu Karosam uztaisīja afs, ne kaut kāds mistisks klients...kurš lielākai teiktā ticamībai apgrozās powerī..reti gan, bet tomēr.
a tagad AF ieslēdza mīksto... viss kā parasti.
pilnīgi pajāt uz visiem šitiem čipseriem, bet var lasīt kā pasakas, kā viņi te ņemās savā starpā, vēl to pajoli kaspiču ievelkot savās peripetijās.
Offline
AF
20. Nov 2020, 07:54 #1734

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Ja fakta konstatēšana, ka pēc viņa klients brauc citur ir uzbrauciens nu tad lūdzu.
Offline
sys9291
20. Nov 2020, 09:39 #1735

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


20 Nov 2020, 01:54:11 @Biideklis rakstīja:

20 Nov 2020, 00:22:11 @AF rakstīja:

19 Nov 2020, 17:30:52 @janeks7 rakstīja:
Ka tur beidzās ar AF-iedeva razkladu saistibā ar Karrosa čipoto auto
tas ir pienākums? Nē, ja klients vēlēsies pats to izteiks, powerā uzturās , var būt ne tik bieži kā citi dīkdieņi.


Nu, uzbraucienu Karosam uztaisīja afs, ne kaut kāds mistisks klients...kurš lielākai teiktā ticamībai apgrozās powerī..reti gan, bet tomēr.
a tagad AF ieslēdza mīksto... viss kā parasti.
pilnīgi pajāt uz visiem šitiem čipseriem, bet var lasīt kā pasakas, kā viņi te ņemās savā starpā, vēl to pajoli kaspiču ievelkot savās peripetijās.


parasti jau visi amata brāļi normāli komunicē un ne jau šajā forumā, kur nu vēl publiski cilā cita darba rezultātu savā interpretācijā...
Offline
kexxx
20. Nov 2020, 09:42 #1736

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11560

Braucu ar:


20 Nov 2020, 09:39:00 @sys9291 rakstīja:

20 Nov 2020, 01:54:11 @Biideklis rakstīja:

20 Nov 2020, 00:22:11 @AF rakstīja:

19 Nov 2020, 17:30:52 @janeks7 rakstīja:
Ka tur beidzās ar AF-iedeva razkladu saistibā ar Karrosa čipoto auto
tas ir pienākums? Nē, ja klients vēlēsies pats to izteiks, powerā uzturās , var būt ne tik bieži kā citi dīkdieņi.


Nu, uzbraucienu Karosam uztaisīja afs, ne kaut kāds mistisks klients...kurš lielākai teiktā ticamībai apgrozās powerī..reti gan, bet tomēr.
a tagad AF ieslēdza mīksto... viss kā parasti.
pilnīgi pajāt uz visiem šitiem čipseriem, bet var lasīt kā pasakas, kā viņi te ņemās savā starpā, vēl to pajoli kaspiču ievelkot savās peripetijās.


parasti jau visi amata brāļi normāli komunicē un ne jau šajā forumā, kur nu vēl publiski cilā cita darba rezultātu savā interpretācijā...


Nu nu...
Offline
Digital
20. Nov 2020, 09:43 #1737

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3719

Braucu ar: Elektrību

Nu tā komunicēšana gan in stipri relatīva

Čiperi vnk publiski viens otram mēģina rīkli pārgrauzt, jo viņu darbā ir vairāk mainīgo dēļ kā otru par muļķi nosaukt!
Offline
sys9291
20. Nov 2020, 10:28 #1738

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


20 Nov 2020, 09:43:54 @Digital rakstīja:
Nu tā komunicēšana gan in stipri relatīva

Čiperi vnk publiski viens otram mēģina rīkli pārgrauzt, jo viņu darbā ir vairāk mainīgo dēļ kā otru par muļķi nosaukt!

Nu nav tā, kā tu saki... Lai gan te retorisks jautājiens - kas tad ir čipšeri? Pagaidām tikai pāris cilvēkus zinu, kav varētu savu auto uzticēt (ja nu ienāk prātā uzčipšot)...un lai cik tas dīvaini nebūtu viņi ne tikai komunicē savā starpā - bet arī izglītojas kopīgi...
Offline
uldens1
20. Nov 2020, 10:40 #1739

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15745

Braucu ar:


20 Nov 2020, 07:54:59 @AF rakstīja:
Ja fakta konstatēšana, ka pēc viņa klients brauc citur ir uzbrauciens nu tad lūdzu.
ja jau iesāki tad vajadzēja argumentēt,nevis tupa iedirst lai smird
Offline
gustavsM
20. Nov 2020, 11:02 #1740

Kopš: 19. Nov 2015

Ziņojumi: 169

Braucu ar:


20 Nov 2020, 07:54:59 @AF rakstīja:
Ja fakta konstatēšana, ka pēc viņa klients brauc citur ir uzbrauciens nu tad lūdzu.

Ir bijis klients, pēc jūsu kantora darbībām... auto bija nelietojami sapists, cilvēks arī uzturas powerā, bet nepatīk kašķi tādēļ no skapja nelīdīs ārā...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo