Online

Pašreiz BMWPower skatās 110 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Chiping up

AutorsZiņojums
beemve
03. Jan 2021, 19:36 #1761

Kopš: 25. Jun 2013

Ziņojumi: 19

Braucu ar:

Ko varat pateikt par mods.lv?

Kādam ir kāda pieredze bijusi?
Offline
janeks7
03. Jan 2021, 22:37 #1762

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3378

Braucu ar:

Vai čipošana var ietekmēt degvielas patēriņu(uz augšu),bet auto lec,brauc bez problēmām,atgazes labas(dīzelis)

[ Šo ziņu laboja janeks7, 03 Jan 2021, 22:38:16 ]

Offline
defekc
03. Jan 2021, 22:40 #1763

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14450

Braucu ar: BMW

jā.
Offline
AF
04. Jan 2021, 08:57 #1764

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


03 Jan 2021, 22:37:59 @janeks7 rakstīja:
Vai čipošana var ietekmēt degvielas patēriņu(uz augšu),bet auto lec,brauc bez problēmām,atgazes labas(dīzelis)
ja braukšanas stils nav mainijies, tad nav jāpieaug patēriņam.
Offline
janeks7
04. Jan 2021, 09:10 #1765

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3378

Braucu ar:


04 Jan 2021, 08:57:08 @AF rakstīja:

03 Jan 2021, 22:37:59 @janeks7 rakstīja:
Vai čipošana var ietekmēt degvielas patēriņu(uz augšu),bet auto lec,brauc bez problēmām,atgazes labas(dīzelis)
ja braukšanas stils nav mainijies, tad nav jāpieaug patēriņam.


Grūti pateikt kā iepriekšējais saimnieks brauca
Auto MB Sprinters w609 2010g evakuators
Tukšā braucot uz 95km/h patēriņš apm 11l uz 100km,ar auto virsū(1.8t) patēriņš pieaug tikai par 1.5l uz 100km
Vairāk mulsina tas ka tukšā liekas paliels patēriņš

[ Šo ziņu laboja janeks7, 04 Jan 2021, 09:11:28 ]

Offline
funkyasshit
05. Apr 2021, 17:35 #1766

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Kaut kas ar DSG ir darāms softiski?

Octavia 2.0TDi 135kW. Nereāli kaitinoši, ka pilsētā kārba liekās 5/6 robā. Kad centies pāatrināties visa mašīna sāk vibrēt, jo pietrūkst jaudas, lai no 1300rpm pāatrinātos, tad pārmetās uz 4 robu un viss normāli. Sāk gribēties pilsētā braukt tikai Sportā.

Citi iepriekšējie auto arī tā strādāja, bet ar 6 cyl un daudz lielāku jaudu + parastu automātu nebija jūtama tā šausmīgā vibrēšana un cīņa ar slodzi.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 05 Apr 2021, 17:36:05 ]

Offline
HiJaCKeR
05. Apr 2021, 17:45 #1767

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4487

Braucu ar: BMW E90 330i


05 Apr 2021, 17:35:20 @funkyasshit rakstīja:
Kaut kas ar DSG ir darāms softiski?

Octavia 2.0TDi 135kW. Nereāli kaitinoši, ka pilsētā kārba liekās 5/6 robā. Kad centies pāatrināties visa mašīna sāk vibrēt, jo pietrūkst jaudas, lai no 1300rpm pāatrinātos, tad pārmetās uz 4 robu un viss normāli. Sāk gribēties pilsētā braukt tikai Sportā.

Citi iepriekšējie auto arī tā strādāja, bet ar 6 cyl un daudz lielāku jaudu + parastu automātu nebija jūtama tā šausmīgā vibrēšana un cīņa ar slodzi.

varbūt kaut kas ir jāremontē nevis jāčipo
Offline
elbruss
05. Apr 2021, 17:51 #1768

Kopš: 12. May 2006

Ziņojumi: 926

Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes

Superbam TDI šitais arī tracina, ka pilsētā braucot DSG slēdz visu laiku augstākā pārnesumā. Normāli būtu, ja turētos ap 1500-1800rpm, bet nav tāda vidusceļa. Ir vai nu standartā ap 1300, vai sport režīmā virs 2200.
Es to nedaudz atrisināju ar paša motora čipošanu. Uzlabojās motora jauda, kas rezultātā spēj nedaudz labāk pacelt arī pie pavisam zemiem apgriezieniem.

Es atceros, ka pirmo mēnesi pēc čipošanas bija pavisam labi. Iespējams, bija nomestas DSG adaptācijas vai arī kārba vēl nebija pieradusi pie jaunas jaudas līmeņa, bet tad slēdzās pie nedaudz lielākiem RPM.

[ Šo ziņu laboja elbruss, 05 Apr 2021, 17:52:34 ]

Offline
Kaross
05. Apr 2021, 17:56 #1769

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4322

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


05 Apr 2021, 17:45:34 @HiJaCKeR rakstīja:

05 Apr 2021, 17:35:20 @funkyasshit rakstīja:
Kaut kas ar DSG ir darāms softiski?

Octavia 2.0TDi 135kW. Nereāli kaitinoši, ka pilsētā kārba liekās 5/6 robā. Kad centies pāatrināties visa mašīna sāk vibrēt, jo pietrūkst jaudas, lai no 1300rpm pāatrinātos, tad pārmetās uz 4 robu un viss normāli. Sāk gribēties pilsētā braukt tikai Sportā.

Citi iepriekšējie auto arī tā strādāja, bet ar 6 cyl un daudz lielāku jaudu + parastu automātu nebija jūtama tā šausmīgā vibrēšana un cīņa ar slodzi.

varbūt kaut kas ir jāremontē nevis jāčipo


Varbūt mazāk jāklabina klaviere ja nav sajēgas par tēmu?

Tā ir normāla parādība šiem auto un kārbām. Tik tizlas viņas ir uztaisītas no rūpnīcas un tieši ar chiptuninga palīdzību to bieži cilvēki risina. Ko darīt garantijas auto ar kaut vai 20 000km nobraukumu? Prasīt, lai maina kārbu?

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
05. Apr 2021, 17:59 #1770

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4322

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


05 Apr 2021, 17:35:20 @funkyasshit rakstīja:
Kaut kas ar DSG ir darāms softiski?

Octavia 2.0TDi 135kW. Nereāli kaitinoši, ka pilsētā kārba liekās 5/6 robā. Kad centies pāatrināties visa mašīna sāk vibrēt, jo pietrūkst jaudas, lai no 1300rpm pāatrinātos, tad pārmetās uz 4 robu un viss normāli. Sāk gribēties pilsētā braukt tikai Sportā.

Citi iepriekšējie auto arī tā strādāja, bet ar 6 cyl un daudz lielāku jaudu + parastu automātu nebija jūtama tā šausmīgā vibrēšana un cīņa ar slodzi.


Es tev biju atbildējis PM. DSG programmējas: maina slēgšanās apgriezienus, laikus u.t.t. To visu var mierīgi uzlabot un tikt vaļā no tās mocīšanās.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
smudo
05. Apr 2021, 18:48 #1771

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3506

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Interesanti, ka A6 ar 140kW un S-tronic ari sledzas zemakaja parnesuma, bet paatrinoties nekas nevibre

Vibresanu noveroju, kad kadreiz iemet 6. Vai 7. Roba ar 1100 vai pat mazak rpm, bet tas reti notiek. Un sport rezima ari netura visu laiku virs 2000rpm. Ja mierigi brauc, tas sledzas jau zem 2000rpm un var ari 1500rpm kruizet. Pieskaroties pedalim gan momentani parmet zemaka roba.
Offline
uldens1
05. Apr 2021, 18:52 #1772

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15726

Braucu ar:


05 Apr 2021, 18:48:46 @smudo rakstīja:
Interesanti, ka A6 ar 140kW un S-tronic ari sledzas zemakaja parnesuma, bet paatrinoties nekas nevibre

Vibresanu noveroju, kad kadreiz iemet 6. Vai 7. Roba ar 1100 vai pat mazak rpm, bet tas reti notiek. Un sport rezima ari netura visu laiku virs 2000rpm. Ja mierigi brauc, tas sledzas jau zem 2000rpm un var ari 1500rpm kruizet. Pieskaroties pedalim gan momentani parmet zemaka roba.
gan jau nevibrē tāpēc ka ir starpā hidromufta
Offline
funkyasshit
05. Apr 2021, 18:54 #1773

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Ar Audi DSG braucis neesmu, bet VW un Škoda šis ir standarts. Nekādus komentārus no dīlera zobeni mainot nesaņēmu, ka ir kas beigts.

Tieši tas pats ir ar ļoti dīvainu troksni pārslēdzoties ar 4 Motion. Ja straujāk pāatrinās kaut kāda dūkoņa/vibrācīja pie robu maiņas. Visizteiktāk no 2 uz 3. Identiski gan man, gan čomam ar CC un 4 motion. Neko beigtu neatrodu arī.
Offline
jurrus
05. Apr 2021, 19:14 #1774

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1493

Braucu ar: Obk, Leaf e+


05 Apr 2021, 18:54:24 @funkyasshit rakstīja:

Tieši tas pats ir ar ļoti dīvainu troksni pārslēdzoties ar 4 Motion. Ja straujāk pāatrinās kaut kāda dūkoņa/vibrācīja pie robu maiņas. Visizteiktāk no 2 uz 3. Identiski gan man, gan čomam ar CC un 4 motion. Neko beigtu neatrodu arī.

Man bija līdzīgi - pēc kāda laika mainīja sajūgus kārbā.
Offline
HiJaCKeR
05. Apr 2021, 19:29 #1775

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4487

Braucu ar: BMW E90 330i


05 Apr 2021, 19:14:03 @jurrus rakstīja:

05 Apr 2021, 18:54:24 @funkyasshit rakstīja:

Tieši tas pats ir ar ļoti dīvainu troksni pārslēdzoties ar 4 Motion. Ja straujāk pāatrinās kaut kāda dūkoņa/vibrācīja pie robu maiņas. Visizteiktāk no 2 uz 3. Identiski gan man, gan čomam ar CC un 4 motion. Neko beigtu neatrodu arī.

Man bija līdzīgi - pēc kāda laika mainīja sajūgus kārbā.

zrja, rekur Kaross māk saremontēt nočipojot
Offline
Locis
05. Apr 2021, 19:33 #1776

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10799

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Motora vibrācija turbo bedrē ar pārāk lielu pārnesumu un dīvaina skaņa pārslēdzoties, es saprotu, ka ir dažādi gadījumi.
Mosk gaisa filtrs jāmaina, ka nav jauda mazos apgriezienos.

[ Šo ziņu laboja Locis, 05 Apr 2021, 19:36:28 ]

Offline
smudo
05. Apr 2021, 19:53 #1777

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3506

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


05 Apr 2021, 19:33:20 @Locis rakstīja:
Motora vibrācija turbo bedrē ar pārāk lielu pārnesumu un dīvaina skaņa pārslēdzoties, es saprotu, ka ir dažādi gadījumi.
Mosk gaisa filtrs jāmaina, ka nav jauda mazos apgriezienos.


Pirms pirku savejo, veicu iepazisanas braucienu ar demo A6 ar 2k km nobraukumu. Mana brauciena laika ari piedzivoju tadu situaciju, kad auto iesledza 6.to atrumu pie 1100rpm. Kad uz to noradiju Moller parevejam, vins parsvieda karbu sport rezima un vibracija pazuda
Offline
Locis
05. Apr 2021, 21:24 #1778

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10799

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Nu te tā problēma, ka tie parnesumi ir rēķināti lielākiem ātrumiem. Teorētiski pie atļautajiem max 90 kmh, pietiek ar 60kw benzīnu, kuram ir 5 ātrumi,pavisam citi pārnesumi, nevis 140kw, 7 un vairāk ātrumi.
Offline
Kaross
05. Apr 2021, 21:25 #1779

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4322

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


05 Apr 2021, 18:52:10 @uldens1 rakstīja:

05 Apr 2021, 18:48:46 @smudo rakstīja:
Interesanti, ka A6 ar 140kW un S-tronic ari sledzas zemakaja parnesuma, bet paatrinoties nekas nevibre

Vibresanu noveroju, kad kadreiz iemet 6. Vai 7. Roba ar 1100 vai pat mazak rpm, bet tas reti notiek. Un sport rezima ari netura visu laiku virs 2000rpm. Ja mierigi brauc, tas sledzas jau zem 2000rpm un var ari 1500rpm kruizet. Pieskaroties pedalim gan momentani parmet zemaka roba.
gan jau nevibrē tāpēc ka ir starpā hidromufta


S-Tronic ir tas pats DSG. Nav tur hidromuftas. Divsajūgu kārba.


05 Apr 2021, 19:53:06 @smudo rakstīja:

05 Apr 2021, 19:33:20 @Locis rakstīja:
Motora vibrācija turbo bedrē ar pārāk lielu pārnesumu un dīvaina skaņa pārslēdzoties, es saprotu, ka ir dažādi gadījumi.
Mosk gaisa filtrs jāmaina, ka nav jauda mazos apgriezienos.


Pirms pirku savejo, veicu iepazisanas braucienu ar demo A6 ar 2k km nobraukumu. Mana brauciena laika ari piedzivoju tadu situaciju, kad auto iesledza 6.to atrumu pie 1100rpm. Kad uz to noradiju Moller parevejam, vins parsvieda karbu sport rezima un vibracija pazuda


Tieši tas par ko rakstīju. Tāda "problēma" ir pilnīgi jauniem, garantijas auto. Tā vienkārši tās kārbas strādā. Vairāk to izjūt mazjaudīgiem dīzeļiem.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
BigBear
25. Apr 2021, 10:33 #1780

Kopš: 09. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1869

Braucu ar: Glanci

Paldies Kaross par nočipošanu! D5 motorīts kā no jauna atdzimis!

[ Šo ziņu laboja BigBear, 05 May 2021, 09:21:41 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo