Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 177 viesi un 25 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Chiping up

AutorsZiņojums
kjemals
01. Mar 2017, 15:00 #1261

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 298

Braucu ar: prieku

Cilvēks grib savu e39 530D (135kw) ņiprāku padarīt. Ja kāds ko var un vēlas piedāvāt, var atsūtīt piedāvājumu un kontaktus uz PM. Paldies!
Offline
sakums
01. Mar 2017, 16:28 #1262

Kopš: 19. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 960

Braucu ar: milfeņu džipu

Piedāvājiet PM,
Gribu nedaudz uzjautrināt braukšanu Golf Mk5, 1.9 tdi, laikam PD motors 77kW. Ar DSG.
Bet negribu standarta iespiedējus, jo nokauta kārba maksās vairāk kā kvalitatīva čipošana.

Gaidīšu čipsētāja piedāvājumus.
Offline
Guncha88
03. Mar 2017, 04:47 #1263

Kopš: 02. Sep 2015

Ziņojumi: 25

Braucu ar:

Sveiki , ko var reali musdienas izdarit ar 2.5 tds ,97 gada . mosk ja kads ko var piedavat var uzrakstit man pm .plus ebay skatijos atradu cs2 digital cips vins vienk pielikas plug and play plus 35 hp un 70nm , kads ir megibajis ?
Offline
AF
17. Mar 2017, 13:10 #1264

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Atstāšu šo te
E70 3.5d 210kw

Pēc uzlabojumiem. Ir kur piestrādāt, bet nu nobraukums 300+
Offline
smudo
17. Mar 2017, 13:42 #1265

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3529

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


17 Mar 2017, 13:10:36 @AF rakstīja:
Atstāšu šo te
E70 3.5d 210kw

Pēc uzlabojumiem. Ir kur piestrādāt, bet nu nobraukums 300+


Kadi ir uzlabojumi? Lai pie 4000 rpm dabutu tadu jaudu, pie tiem pasiem apgrzieniem vajag ap 750Nm. Ar kadu koeficienti tika parversti WHP uz HP?
Offline
AF
17. Mar 2017, 13:46 #1266

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Bosch rolis stends, koeficentus prasi vińam

Uzlabojumi- piks chiptunings, nekas cits.
Ja gribas vairāk, tur jau ir regulēšanas process kurš attiecīgi maksā vairāk.
Tālāk jau jājaucās dzelžos.
Izplūdze, spiediena regulators cits, udens/metanola iesmize u.t.t
Uz doto brīdi pilnīgs stock -DPF off

[ Šo ziņu laboja AF, 17 Mar 2017, 13:48:46 ]

Offline
smarts
17. Mar 2017, 15:51 #1267

Kopš: 14. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 253

Braucu ar: 0,6turbo un kūtiņu

Kādas ir iespējas uzčipot e91 318d (100kw)? Cik tas maksā?
DPF nav ņemts ārā un to arī negribu darīt.

Offline
GintsK
17. Mar 2017, 15:56 #1268

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:


17 Mar 2017, 13:42:48 @smudo rakstīja:

17 Mar 2017, 13:10:36 @AF rakstīja:
Atstāšu šo te
E70 3.5d 210kw

Pēc uzlabojumiem. Ir kur piestrādāt, bet nu nobraukums 300+


Kadi ir uzlabojumi? Lai pie 4000 rpm dabutu tadu jaudu, pie tiem pasiem apgrzieniem vajag ap 750Nm. Ar kadu koeficienti tika parversti WHP uz HP?

Nav tur 300+kW. Līkne apakšā ir zudumi, ko stends pierēķina klāt apakšējai, nesakropļotajai jaudas līknei. Šajā gadījumā, kad atmesta gāze, motors ir bremzējis stendu stipri sakropļojot aprēķināto jaudu. Nenogrieztā līkne ir jauda uz ruļļa - ir samērījušies 210kW.
Offline
laimislaimimigais
19. Mar 2017, 21:01 #1269

Kopš: 06. Nov 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 53

Braucu ar:


17 Mar 2017, 13:42:48 @smudo rakstīja:

17 Mar 2017, 13:10:36 @AF rakstīja:
Atstāšu šo te
E70 3.5d 210kw

Pēc uzlabojumiem. Ir kur piestrādāt, bet nu nobraukums 300+


Kadi ir uzlabojumi? Lai pie 4000 rpm dabutu tadu jaudu, pie tiem pasiem apgrzieniem vajag ap 750Nm. Ar kadu koeficienti tika parversti WHP uz HP?


Interesē cik mg, boosts un cik lamda.
Offline
l88
07. Apr 2017, 11:57 #1270

Kopš: 23. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 138

Braucu ar: trolejbusu

Jautājums - Hyundai H1 busam 2.5 CRDI 125kw ir iespējams kaut ko bišku piečipot klāt?
Offline
Jonix
07. Apr 2017, 13:42 #1271

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


07 Apr 2017, 11:57:39 @l88 rakstīja:
Jautājums - Hyundai H1 busam 2.5 CRDI 125kw ir iespējams kaut ko bišku piečipot klāt?
Jā, ap 30..35ZS un līdz 70Nm samērā mierīgi.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
borum
07. Apr 2017, 15:35 #1272

Kopš: 03. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 115

Braucu ar: 328i&530d

Kas īsti ir "regulēšana"? Teiksim 530d. To veic bez čipošanas vai tas nāk pa virsu čipošanai? Ja taisa bez čipošanas, ir vērts to darīt?
Offline
borum
10. Apr 2017, 13:29 #1273

Kopš: 03. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 115

Braucu ar: 328i&530d


07 Apr 2017, 15:35:23 @borum rakstīja:
Kas īsti ir "regulēšana"? Teiksim 530d. To veic bez čipošanas vai tas nāk pa virsu čipošanai? Ja taisa bez čipošanas, ir vērts to darīt?


Joprojām aktuāls jautājums.
Offline
josi
10. Apr 2017, 13:43 #1274

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3035

Braucu ar: Ne-BMW

"regulēšana", "čipošana" - tie ir tikai uzraksti uz sētas. Prasi konkrētajam darbu veicējam, kādas modifikācijas tiks veiktas un ko tas iespaidos.
Offline
Kaross
10. Apr 2017, 15:22 #1275

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4332

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


10 Apr 2017, 13:29:04 @borum rakstīja:

07 Apr 2017, 15:35:23 @borum rakstīja:
Kas īsti ir "regulēšana"? Teiksim 530d. To veic bez čipošanas vai tas nāk pa virsu čipošanai? Ja taisa bez čipošanas, ir vērts to darīt?


Joprojām aktuāls jautājums.


Regulēšana, chiptuning, remap, čipošana u.t.t. visi tie ir sinonīmi vairāk vai mazāk.

Labāk pasaki ko tu gribi iegūt?


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
borum
10. Apr 2017, 15:29 #1276

Kopš: 03. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 115

Braucu ar: 328i&530d


10 Apr 2017, 15:22:50 @Kaross rakstīja:

10 Apr 2017, 13:29:04 @borum rakstīja:

07 Apr 2017, 15:35:23 @borum rakstīja:
Kas īsti ir "regulēšana"? Teiksim 530d. To veic bez čipošanas vai tas nāk pa virsu čipošanai? Ja taisa bez čipošanas, ir vērts to darīt?


Joprojām aktuāls jautājums.


Regulēšana, chiptuning, remap, čipošana u.t.t. visi tie ir sinonīmi vairāk vai mazāk.

Labāk pasaki ko tu gribi iegūt?



Ok, mulsināja šim līdzīgie teksti "150e par čipu, bet ja gribi vairāk, tad regulēšana 200". Vai kaut kā tā.
Pagaidām tikai taustos un krāju naudu, bet vajadzēs kaut ko darīt (e39 530d).
Offline
eddylee
10. Apr 2017, 17:39 #1277

Kopš: 08. Jan 2011

No: Madona

Ziņojumi: 324

Braucu ar: Pačota punktiem.

MB 2.7 cdi ar 170 zs cik var dabut cipojot un cik tas pasakums izmaksaas? Paldies!
Offline
krisjanis
10. Apr 2017, 18:22 #1278

Kopš: 17. Oct 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11

Braucu ar: BMW 330ci M Estoril blue, EVO IX

Kā UldisR (viņš veica mērījumus) pateica šis mērījums bija sagatavošanās mērījums, pirms īstā mērījuma! Tika nofotogrāfēts ekrāns tajā brīdī!
Īstie mērījumi, kur bija pareiza rites pretesība Jums tika iedoti līdzi! Kā arī tos variet droši nopublicēt!

Jau GintsK pareizi pieminēja, ka atmetoties jaudas stends zumumos ir pierēķinājis klāt papildus rites pretestību, kura rezultātā uzrādija 307kW

Reālie dati bija ap 270kW! Ko arī var redzēt pēc līknes uz riteņiem un attiecīgi rites pretestības līknes!




17 Mar 2017, 15:56:26 @GintsK rakstīja:

17 Mar 2017, 13:42:48 @smudo rakstīja:

17 Mar 2017, 13:10:36 @AF rakstīja:
Atstāšu šo te
E70 3.5d 210kw

Pēc uzlabojumiem. Ir kur piestrādāt, bet nu nobraukums 300+


Kadi ir uzlabojumi? Lai pie 4000 rpm dabutu tadu jaudu, pie tiem pasiem apgrzieniem vajag ap 750Nm. Ar kadu koeficienti tika parversti WHP uz HP?

Nav tur 300+kW. Līkne apakšā ir zudumi, ko stends pierēķina klāt apakšējai, nesakropļotajai jaudas līknei. Šajā gadījumā, kad atmesta gāze, motors ir bremzējis stendu stipri sakropļojot aprēķināto jaudu. Nenogrieztā līkne ir jauda uz ruļļa - ir samērījušies 210kW.

Offline
AF
10. Apr 2017, 19:09 #1279

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

O , tu laikam esi tas kurš darbojas uz stenda, publisks jautājums, kāpēc uz stenda šis pats x5 parādīja dažādus ciparus uz stock softa?
Pietam kuri spēcīgi atškīrās
196kw pirmo reizi un 201kw otro reizi ( ok 201kw izklausās ticam vecam dīzelim)

Intrigas pēc neatklāju visu story, Gints vienīgais kurš ieraudzīja kas tur nav labi, jo softs kas tika veidots priekš auto tik tiešām nav šiem cipariem atbilstošs bet gan parasts chips

Bet visvairāk jautājumus raisa tas, kā tad īsti Jūs mērat automātus? Tik tiešām tupa turot kāju līdz ckickdown pogai?

Jo katrs rādijums bija smieklīgi atškirīgs. Tad jautājums kur taisnība? Jo konkrēti esošais softs uz citiem lidzīgajiem auto nepārsniedz 360zs atzīmi, pietam to veidojot uz łoti svaigiem automobīłiem , uz Jūsu stenda parāda vairāk un ar stipri vecāku un nobrauktāku motoru, neticu ka tas ir iespējams, bet var būt mēs kłūdamies.
Tamdēł, ja nav slinkums izstāsti lūdzu, kā notiek automobīłu jaudas mērīšana konkrēti ja ir automāt kārba.

Links uz visām līknēm

[ Šo ziņu laboja AF, 10 Apr 2017, 19:24:28 ]

Offline
krisjanis
10. Apr 2017, 20:10 #1280

Kopš: 17. Oct 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11

Braucu ar: BMW 330ci M Estoril blue, EVO IX

Forumos parasti nesēžu, bet uzrakstīšu padalīšos ar info:
Jā, ikdienā strādāju uz stenda! 196 un 201kW ir 2,5% atšķirība, kur tā var rasties? veicot braucienu uz stenda tos var veikt 4, 5, 6 pārnesumā (tāpēc sākumā veic vairākus braucienus ar dažādiem pārnesumiem), no tā var atšķirties maksimālā slodze, kura ir uz motora (mazāka slodze, mazāka jauda, turbo spiediens zemāks utt), vēl mazliet atšķirīgas temperatūras, kā arī pēc katra brauciena iztīrās izplūde turbīna utt - tomēr ieskrējiens ir pāri 200km/h.

Par automātu mērīšanu - jā "tupa" līdz kickdown - jo kickdown atbild tikai par to, lai kārbu pārslēgtu zemākos pārnesumos, lai motoram būtu lielāka jauda pie apdzīšanas (lielāki rpm)
Nospiežot līdz kickdown, jau pedāļa pozīcija ir 100%. (savādāk nevar nomērīt, jo kārba tiek pārslēgta - dažreiz, dažreiz 2 pārnesumus.)
Jāskatās diagnostikas iekārtā TPS - cik % ir ar kickdown un cik bez! Ja grib būt 100% akurāti, bet lielai daļai auto tie ir jau 100% līdz kickdown.

Nezinu par Jūsu konkrēto auto, bet 3.0sd ar 210kW motru ir spējīgs attīstīt 350zs ar stage1 čipu (standarta auto). Ja vēl DPF ir izņemts 360zs ir ļoti labs un reāls rezultāts!

Tā kā mūsu jaudas stends nomēra sākumā jaudu uz riteņiem un arī zudumus transmisijā, svarīgi, lai nebūtu "kūkums līknē" brīdī, kad ieliek neitrālajā pārnesumā. Jo zinot zudumus (bildē zem "0" līnijas) iegūst jaudu uz motora!

Vēl nepieciešami stabili apgriezieni motoram, tas - precīza griezes momenta iegūšanai uz motora!

Tas tā īsumā!



10 Apr 2017, 19:09:58 @AF rakstīja:
O , tu laikam esi tas kurš darbojas uz stenda, publisks jautājums, kāpēc uz stenda šis pats x5 parādīja dažādus ciparus uz stock softa?
Pietam kuri spēcīgi atškīrās
196kw pirmo reizi un 201kw otro reizi ( ok 201kw izklausās ticam vecam dīzelim)

Intrigas pēc neatklāju visu story, Gints vienīgais kurš ieraudzīja kas tur nav labi, jo softs kas tika veidots priekš auto tik tiešām nav šiem cipariem atbilstošs bet gan parasts chips

Bet visvairāk jautājumus raisa tas, kā tad īsti Jūs mērat automātus? Tik tiešām tupa turot kāju līdz ckickdown pogai?

Jo katrs rādijums bija smieklīgi atškirīgs. Tad jautājums kur taisnība? Jo konkrēti esošais softs uz citiem lidzīgajiem auto nepārsniedz 360zs atzīmi, pietam to veidojot uz łoti svaigiem automobīłiem , uz Jūsu stenda parāda vairāk un ar stipri vecāku un nobrauktāku motoru, neticu ka tas ir iespējams, bet var būt mēs kłūdamies.
Tamdēł, ja nav slinkums izstāsti lūdzu, kā notiek automobīłu jaudas mērīšana konkrēti ja ir automāt kārba.

Links uz visām līknēm
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo