Online

Pašreiz BMWPower skatās 90 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: ASC + Bloķis

AutorsZiņojums
Mr-Scorpion
07. Oct 2005, 12:32 #21

Kopš: 03. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4720

Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet


2005-07-03 00:36, -INC- rakstīja:
Bloķis ir vajadzīgs lai uzlabotu velkošo riteņu saķeri. Ja ir ASC, tad bloķis nav vajadzīgs, jo izbuksējošais ritenis tiek piebremzēts no ASC un zūd bloķa jēga.

Protams nomainot bloķi pret ASC burnauta un drifta cienītāji ir aizvainoti līdz sirds dziļumam


nezinu, varbūt BMW ir kāda īpaša koncepcija ASC sakarā, bet bloķis un ASC ir divas separātas lietas, kas arī atrodas divās, dažādās vietās.
ASC darbības pamatā ir elektronisks akseleratora mehānisms ( ierastās gāzes trosītes vietā ) + vēlviens devējs no riteņu griešanās sensora, uz kā pamata darbojas ABS. izslīdot kādam ratam, šis griešanās sensors dod impulsu vadības blokam, kas reducē akselerātora stāvokli ( nomet gāzi ) un vajadzības gadījumā ar bremžu sistēmu pietur izslīdošos ratus.
bloķis- ierobežotas berzes diferenciālis atrodas starp velkošajiem ratiem ( BMW aizmugures piedziņas gadījumā ) vienam no ratiem izslīdot un griežoties ātrāk par otru ( aizmugures ) ratu, ar eļļas spiediena palīdzību ( līdzīgi, kā hidromufta darbojas ) jauda tiek novadīta uz otru - brīvo, kas neizslīd- ratu un vilkme starp ratiem izlīdzinās 50%/50% . tāda tā fiška.

-----------------
www.krasuforums.lv

Offline
Bosnija
07. Oct 2005, 12:37 #22

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 13570

Braucu ar:

Vot tagad neko nesaprotu ASC man šķiet tikai neļauj izslīdēt vai tur kaut ko vel piebremzē nezinu,nezinu......

[ This message was edited by: Bosnija on 2005-10-07 12:38 ]
Offline
Waldis
07. Oct 2005, 12:43 #23

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 1011

Braucu ar: All Grip

kaadi tur 50%! vai esi kaadreiz meegjinaajushi ar 4x4 kam var mehaaniski sablokjeet ratus normaali iegriezt liikumaa?
lsd ir limited slip, un atkariibaa no ’cietiibas pakaapes’ ir sastopami 25:100 (standarta) liidz 40:60 lsd. bija kaut kaads kantoris, kas maaceeja atjaunot/uzstaadiit blokjus, mosh kaads zin vinju koordinaates?
Offline
Mr-Scorpion
07. Oct 2005, 12:44 #24

Kopš: 03. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4720

Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet


2005-10-07 12:37, Bosnija rakstīja:
Vot tagad neko nesaprotu ASC man šķiet tikai neļauj izslīdēt vai tur kaut ko vel piebremzē nezinu,nezinu......



<font size=1>[ This message was edited by: Bosnija on 2005-10-07 12:38 ]</font>

varbūt pārāk gudri izteicos
karoč - fiška tāda, ka ASC ir pati elementārākā pretizbuksēšanas sistēma, kas pietur izslīdošos ratus. normālos ceļa apstākļos mēs to nejūtam.kad ārā ri sniegs, tad no starta ejot, bieži rati izslīd un ASC tos pietur, lai pakaļai nebūtu tieksme skriet ātrāk par priekšu. bet šī sistēma nedarbojas tā, kā darbojas Mercedesam ESP. jo ASC ir tikai velkošajiem ratiem, bet ESP - visiem. un ja līkumā autiņs saslīd, ESP to savāc ( protams fizikas likumu ietvaros ) ASC var tikai palīdzēt savākties.
difūža bloķi mēs izmantojam jau tad, kad esam reāli ierakušies. un tieši šiem nolūkiem ASC ir ar podziņu no salona atslēdzams.
patiesībā difa bloķis ar ASC viens otru papildina. jo bez bloķa , kad sāk buksēt velkošie rati, tad buksējošais rats tiek pieturēts ar ASC, bet jauda tiek novadīta uz otru ratu tieši ar bloķa palīdzību. bez bloķa tas nenotiktu.
mans E34 ir bez ASC bet ar bloķi. un jāsaka, ka ar bloķa palīdzību autiņš arī baigi labi vācās.

-----------------
www.krasuforums.lv

Offline
Mr-Scorpion
07. Oct 2005, 12:51 #25

Kopš: 03. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4720

Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet


2005-10-07 12:43, Waldis rakstīja:
kaadi tur 50%! vai esi kaadreiz meegjinaajushi ar 4x4 kam var mehaaniski sablokjeet ratus normaali iegriezt liikumaa?
lsd ir limited slip, un atkariibaa no ’cietiibas pakaapes’ ir sastopami 25:100 (standarta) liidz 40:60 lsd. bija kaut kaads kantoris, kas maaceeja atjaunot/uzstaadiit blokjus, mosh kaads zin vinju koordinaates?

Waldi. 4x4 un aizmugurnieki tomēr atšķiras. LSD - pareizi pateici - limited slip, bet aizmirsi pievienot - Differential ( d-burts )
man pašam ir 95 kruzaks. un sabloķējot visus, gan starp asu, gan pakaļas difūzi mehāniski, ne velti autiņam iestājas ātruma ierobežotājs, šķiet līdz 15 km/h. par Audi Quatrro nezinu. nav pieredze. un līdz ar to jaudas sadalījums starp asīm pie normāla ( overdrive ) režīma, kādā brauc pa ceļu, ir 40/60. bet starp asīm, ne ratiem. a tiem parketniekiem, kam ir hidromufta pa vidu, laikam tā arī bija, ka 80% uz vienu asi,20% uz otru. bet pie sabloķētiem diferenciāļiem ( vismaz kruzakam) trīs rati griežas pilnīgi sinhroni un viens priekšējais ir "pasīvais "

-----------------
www.krasuforums.lv

Offline
Norkis
07. Oct 2005, 14:09 #26

Kopš: 04. Jan 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1795

Braucu ar: auto


2005-07-03 00:50, -INC- rakstīja:
Vaitad visiem BMW ir ASC atslēgšanas poga

Meršiem toč daudziem nav, un katkādam 320 d arī nebija....


320d ir! vismaz tam kas seetaa staav
Offline
gacha
07. Oct 2005, 14:13 #27

Kopš: 01. Aug 2002

Ziņojumi: 1836

Braucu ar: F11 JG40

Nu gudrinieki davai pastāstiet kā var pārliecināties vai ir LSD reduktors vai nav?
ir spēcīgas aizomas ka manav viņš ir bet gribu zināt 100%, kā lai pārliecinos? varbūt uz reduktora ir jābūt kādam marķējumam???

-----------------
Offline
Mr-Scorpion
07. Oct 2005, 14:31 #28

Kopš: 03. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4720

Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet


2005-10-07 14:13, gacha rakstīja:
Nu gudrinieki davai pastāstiet kā var pārliecināties vai ir LSD reduktors vai nav?
ir spēcīgas aizomas ka manav viņš ir bet gribu zināt 100%, kā lai pārliecinos? varbūt uz reduktora ir jābūt kādam marķējumam???

par marķējumu nezinu, bet Owners Manual bij kautkāds bazars, ka BMW LSD liek standartā jau no ... neatceros kura gada. karoč - ierocies, bet tā, lai samērā easy tiec ārā.un tad manīsi, cik rati spolē. ja abi, tad ir. ja tik viens, tad ... izveņiķe un tā vislabāk var pārbaudīties.

-----------------
www.krasuforums.lv

Offline
Mr-Scorpion
07. Oct 2005, 14:33 #29

Kopš: 03. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4720

Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet


2005-10-07 14:09, Norkis rakstīja:

2005-07-03 00:50, -INC- rakstīja:
Vaitad visiem BMW ir ASC atslēgšanas poga

Meršiem toč daudziem nav, un katkādam 320 d arī nebija....


320d ir! vismaz tam kas seetaa staav

ja ir ASC, tad pogai jābūt obligatiš, citādi pie ierakšanās netiksi ārā + bremzes pārkarsēsi.

-----------------
www.krasuforums.lv

Offline
Norkis
07. Oct 2005, 14:35 #30

Kopš: 04. Jan 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1795

Braucu ar: auto

biju domaajis - poga ir!
Offline
noels
07. Oct 2005, 17:25 #31

Kopš: 21. Aug 2002

Ziņojumi: 1921

Braucu ar:

Ko nozīmē 1:38 un vel kautkādas attiecības, ko spečuki lieto runājot par LSD.
Offline
Rons
07. Oct 2005, 21:17 #32

Kopš: 28. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3275

Braucu ar: 435iX un M6

Karoch no taa ASC jeega vispaar tikai ziemaa ..lai piem braucot pa shoseju pie lielaaka aatruma mainot joslas nesaak baigi nesaat mashiinu ..tieshaam normaali straadaa... dabuut var protams shkeersaam .. bet kad iet Racing mode ..tad taapat jaatsleedz jo pagriezienos nevar saprast ko taa mashiina dara un sekas var buut neprognozeejamas

Protams ASC bremzee tikai pakaljeejos ritenjus ....forshiem dzekiem ir DSC ...attieciigi uz visus ritenjus var piebremzeet

-----------------
www.radari.lv
Offline
Gislaved
07. Oct 2005, 22:11 #33

Kopš: 18. Jul 2002

Ziņojumi: 941

Braucu ar: 318is E30, 320d Touring E91

ASC ir pilniigs suuds un kameer tas nav izsleegts, tikmeer pat pa sausu asvaltu vinsh reizeem neljauj braukt
Offline
Srakans
08. Oct 2005, 00:13 #34

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

nu nu.
Po mojemu ASC+T pilda tās pašas funkcijas ko difer, bet papildus tam neļauj velkošajiem riteņiem izslīdēt. Karoč laba štelle, izmēģinaata uz 330M. Ja neesi BMW testpilots vai montoya un negribas veikt sānsliides un ziimeeties ar kuupošiem riteņiem, tad labāk atstāt ieslēgtu. Vobšem no riepām, asfalta un paša šofera uz vilkmi paņem 100% [ This message was edited by: Srakans on 2005-10-08 00:25 ]
Offline
Srakans
08. Oct 2005, 00:18 #35

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


2005-10-07 14:31, Mr-Scorpion rakstīja:

2005-10-07 14:13, gacha rakstīja:
Nu gudrinieki davai pastāstiet kā var pārliecināties vai ir LSD reduktors vai nav?
ir spēcīgas aizomas ka manav viņš ir bet gribu zināt 100%, kā lai pārliecinos? varbūt uz reduktora ir jābūt kādam marķējumam???


par marķējumu nezinu, bet Owners Manual bij kautkāds bazars, ka BMW LSD liek standartā jau no ... neatceros kura gada. karoč - ierocies, bet tā, lai samērā easy tiec ārā.un tad manīsi, cik rati spolē. ja abi, tad ir. ja tik viens, tad ... izveņiķe un tā vislabāk var pārbaudīties.

Nobrauc uz grāvmalas, lai viens ritenis atrodas uz asfalta, bet otrs uz grants un tad uzber ogles, ja grants ir uzarta un uz asfalta ir švīka tad apsveicu ar LSD

[ This message was edited by: Srakans on 2005-10-08 00:20 ]
Offline
Srakans
08. Oct 2005, 00:27 #36

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Varbuut kļūdos, bet man liekas ka LSD ir tāds prasts verķis, kas riteņus sabloķē 50% pret 50%, bet ASC (bez +T) kautvai 20% pret 80%
Offline
Srakans
08. Oct 2005, 00:40 #37

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Nevajag ASC un ASC+T bāzt vienā maisā
Offline
noels
08. Oct 2005, 10:21 #38

Kopš: 21. Aug 2002

Ziņojumi: 1921

Braucu ar:

ASC neko nebloķē - tas bremzē.


Kāda atšķirība starp ASC un ASC+T?
Offline
noels
08. Oct 2005, 14:08 #39

Kopš: 21. Aug 2002

Ziņojumi: 1921

Braucu ar:

vakar skatījos - nav man nekāda plāksnīte. Kur tai plāksnītei tieši jāatrodas - uz E36?
Offline
Waldis
08. Oct 2005, 14:22 #40

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 1011

Braucu ar: All Grip


2005-10-08 00:27, Srakans rakstīja:
Varbuut kļūdos, bet man liekas ka LSD ir tāds prasts verķis, kas riteņus sabloķē 50% pret 50%, bet ASC (bez +T) kautvai 20% pret 80%

tu kljuudies!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo