Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 84 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: ASC + Bloķis

AutorsZiņojums
edzulis
02. Jul 2005, 20:22 #1

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Kāds var paskaidrot, kādēļ ar pretbuksēšanu aprīkotie auto ir bez bloķiem Varbūt, ka ir aprīkoti, bet ja ir BMW ar ASC bez bloķa (32 vai viņam var uzlikt reduktoru ar bloķi un saglabāt to ASC?
Offline
stanley
02. Jul 2005, 20:26 #2

Kopš: 08. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4350

Braucu ar:

var uzlikt saglabot ASC
Offline
edzulis
02. Jul 2005, 20:26 #3

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Kā tur tas viss notiekas un uz kāda principa darbojas. Var kāds pastāstīt? Kādēļ ir mīts, ka autiņiem ar asc nav bloķa?
Offline
Rihardse31
02. Jul 2005, 21:51 #4

Kopš: 23. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1507

Braucu ar: BMW

Mulkibas man ir E34 540 ir gan ASC gan blokis.

-----------------
Offline
edzulis
02. Jul 2005, 21:58 #5

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Tad vienkārši autiņam, kam ir ASC un nav bloķa, nomaini reduktoru uz tādu, kam ir bloķis un viss? Vai arī tur kāda elektronika pieslēgta? Lūdzu nesmieties, vienkārši interesē...
Offline
Rihardse31
02. Jul 2005, 23:54 #6

Kopš: 23. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1507

Braucu ar: BMW


2005-07-02 21:58, edzulis rakstīja:
Tad vienkārši autiņam, kam ir ASC un nav bloķa, nomaini reduktoru uz tādu, kam ir bloķis un viss? Vai arī tur kāda elektronika pieslēgta? Lūdzu nesmieties, vienkārši interesē...
Nav tur nekadas elektronikas.

-----------------
Offline
edzulis
02. Jul 2005, 23:58 #7

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Īsāk sakot, ASC ar bloķi nav nekāda sakara, ja?
Offline
-INC-
03. Jul 2005, 00:36 #8

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD

Bloķis ir vajadzīgs lai uzlabotu velkošo riteņu saķeri. Ja ir ASC, tad bloķis nav vajadzīgs, jo izbuksējošais ritenis tiek piebremzēts no ASC un zūd bloķa jēga.

Protams nomainot bloķi pret ASC burnauta un drifta cienītāji ir aizvainoti līdz sirds dziļumam
Offline
edzulis
03. Jul 2005, 00:47 #9

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Nu skaidrs tak ar to bloķi, jo patreiz ir E36 ar bloķi, bet bez ASC. Es tik domāju, ja paņem BMW ar ASC un bez bloķa, vai var uzlikt to bloķi, jo tāds ASC 99% gadījumu būs izslēgts, bet ikdienu bez bloķa sniegtā kaifa nevaru iztēloties. Kaut vai ikdienišķo šķērsām iziešanu pāri dubultajai no benzīntanka
Offline
-INC-
03. Jul 2005, 00:50 #10

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD

Vaitad visiem BMW ir ASC atslēgšanas poga

Meršiem toč daudziem nav, un katkādam 320 d arī nebija....
Offline
Blackadder
03. Jul 2005, 15:48 #11

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d

Nezinu, kā ir ar BMW, bet manam ķieģelim (tobiš Volvo S70), cik zinu, tā stabilitātes sistēma (TRACS saucās) nav saistīta ar diferenciāli, bet gan ar ABS... tobiš, signāls, kā noprotu, tiek ņemts no ABS datčikiem. Diez vai BMW izmanto kaut kādu radikāli atšķirīgu principu - galu galā, kur tad vēl var "nolasīt" nepieciešamos riteņa ātruma griezšanās parametrus.

Vēl jautājums ir par to, uz cik asīm tas ASC strādā. Ja tikai uz dzenošo asi, tad līdz ar bloķa uzstādīšanu pēc ASC faktiski gandrīz vai zūd vajadzība. Nezinu, kā ir ar BMW, bet attiecībā uz S70-tajiem laikam līdz 1998. vai 1999.gadam ASC tika uzstādīts tikai uz vienas ass, pēc tam - uz abām.


2005-07-03 00:47, edzulis rakstīja:
Nu skaidrs tak ar to bloķi, jo patreiz ir E36 ar bloķi, bet bez ASC. Es tik domāju, ja paņem BMW ar ASC un bez bloķa, vai var uzlikt to bloķi, jo tāds ASC 99% gadījumu būs izslēgts, bet ikdienu bez bloķa sniegtā kaifa nevaru iztēloties. Kaut vai ikdienišķo šķērsām iziešanu pāri dubultajai no benzīntanka
Offline
Instigater
03. Jul 2005, 18:14 #12

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Man atkal interesee, kaa taa ASC+T fishka ir uztaisiita X-eniekiem, nu tur e48 un tamliidziigiem.
Offline
SteelRat
03. Jul 2005, 19:05 #13

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163489

Braucu ar: E95

kas ir E48

-----------------
Offline
noels
07. Oct 2005, 10:05 #14

Kopš: 21. Aug 2002

Ziņojumi: 1921

Braucu ar:

Kur var dabūt bloķi priekš E36 328 Coupe?
Offline
Vadik
07. Oct 2005, 10:19 #15

Kopš: 25. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5279

Braucu ar: nine eleven turbo

literaturi v internete polno. polaaite po russkim saitam, tam vse estj
Offline
Bosnija
07. Oct 2005, 10:23 #16

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 13570

Braucu ar:

Kā jau rakstīja, ASC darbojas no ABS datčikiem tas arī viss, es savam varu atslēgt pats. Ja ir doma likt bloķi tad tā lieta darbosies tik un tā...spilgts piemērs Spidolas krasot. Edijs
Offline
foobar
07. Oct 2005, 10:26 #17

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6010

Braucu ar: M57TU2D30

Man lietotaajs "permalat" kaadu laiku atpakalj teica, ka ASC blokjim un otraadi netraucee...
Teoreetiski jau protams starpiiba ir, jo ja ir blokjis tad izsliideeshanas gadiijumaa abi ritenji griezhas vienaadi un ASC ar ABS sensoru paliidziibu "neredz" to, ka auto izsliid un neko nedara... hvz...
Kaa buus praktiski to redzeeshu tad, kad uzsnigs sniegs
Offline
noels
07. Oct 2005, 10:45 #18

Kopš: 21. Aug 2002

Ziņojumi: 1921

Braucu ar:

Vēlreiz: Kur var dabūt bloķi priekš E36 328 Coupe?
Offline
Bosnija
07. Oct 2005, 11:14 #19

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 13570

Braucu ar:

Velreiz, grūti dabūt
Offline
Waldis
07. Oct 2005, 11:34 #20

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 1011

Braucu ar: All Grip

"There is a big question as to whether the LSD rear end would play well with the ASC+T system. Most owners agreed that under normal (non racing) conditions that the two systems would work together. They also agreed that if racing or doing the sometimes needed high speed power slide turn, turn the ASC+T off."

http://www.bmwe34.net/E34main/Maintenance/Trans...Differential.htm
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo