Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 93 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: 2.3L vs 2.5L M20

AutorsZiņojums
MESTAIS
12. Jan 2005, 21:53 #41

Kopš: 13. Sep 2004

Ziņojumi: 219

Braucu ar:

ja interese ir vel visadas dalas no e-30, kas man vairs es domaju nebus ipasi vajadzigas, je kas 6797252
Offline
Hesus
12. Jan 2005, 21:55 #42

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8426

Braucu ar: e30 325i; Cosworth Rs; Z3 2.5


2005-01-12 21:43, MESTAIS rakstīja:
tu biski maldies. cena pilnigi normala,starpcitu nezinu ka tas iespejams,bet aivars pa m20 galvu prasa 200ls un vinam perk.


vācijā par 2.5 galvu prasa 300 eironus.

-----------------
Darbs ceļ vīru!
Offline
RT
12. Jan 2005, 21:58 #43

Kopš: 31. Aug 2003

Ziņojumi: 1293

Braucu ar:

Man jau liekas ka normālāk būtu 2.8L motors ar 184 Zs. Ļoti elastīgs priekš E28 bunžas.
Offline
IlmR
12. Jan 2005, 22:03 #44

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 62

Braucu ar: BOBIKU

No tas galvas der tikai aluminija gabals jeb pats koprus ja nav izdilusi sadalenes vieta pārejais vienmēr ir pizdets.Vajag attiecīgu sporta sadaleni jaunus vai labus vārstus jaunas varstu ligzdas titāna saibas utt. Tā ka ja grib lai ir OK vajag 2x galvas cenu.
Offline
Permalat
06. Feb 2005, 13:21 #45

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:

To: Hesus. BMW savos motoros izmanto L-Jetronic un Motronic iešprices sistēmas. K-Jetronic ir ar mehāniskajām sprauslām un mehānisko sūkni, ideja līdzīga kā dīzeļdzinējiem (plunžers spiež degvielas porciju). KE-Jetronic ir modificēts sūknis: tā vadība uzticēta (diezgan primitīvai) elektronikai. K/KE Jetronic izmantoja Mercedes, piemēram. BMW no karburatorim (M10), pārgāja uz L-Jetronic iesmidzināšanu.
Starp citu, L-Jetronic daudz vieglāk ir paša spēkiem ’piedzīt’ motora tūninga gadījumā. Gan vienkārši modificējot ieplūdes/izplūdes kolektorus, gan uzstādot turbīnu. Aizdedzes apsteidzes leņķis maināms manuāli(mehāniski), mainot atsperīšu spriegojumu, var mainīt centrbēdzes regulatora parametrus. Nav skābekļa sensoru, līdz ar to var tikt cauri ar neoptimālu degmaisījumu dažos motora darbības režīmos (visur ideālu dabūt būs grūti, pat nereāli). Motora vadības bloks veidots no analogajiem komponentiem, tā shēma sen vairs nav noslēpums. Ja nav naudiņas nopietniem Motronic programmējamajiem blokiem, ar šo var sākt!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo