Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 100 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: 2.3L vs 2.5L M20

AutorsZiņojums
NixN
12. Jan 2005, 19:19 #1

Kopš: 26. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1983

Braucu ar: S6 2.2T

Vot shtelle taada ka nav man miera un gribaas savaa e28 M20 2L motora vietaa ielikt kautko niknaaku. Tiesa arii vadus graiziit, zagjet, boreet virsbuuvi un visadi citadi chakareties ar negribaas. Karoche vieniigaa realaa izeja ir ielikt jaudiigaku M20 motoru... Tik vot nevaru izshkjirties vai ir jeega izlikt diezgan praavu summu par M20B25 vai arii par krietni mazaaku naudu nopirkt bloku no M20B23 un partaisiit savu 2L motoru par 2.3L

Varbuut kads var reali padalities ar iespaidiem kada ir dziivee starpiiba starp peimeram e30 323i un 325i, ja pienjem ka nekas nav viileets tajos motoros.

-----------------
We Are All Made of Stars
Offline
Hesus
12. Jan 2005, 19:23 #2

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8426

Braucu ar: e30 325i; Cosworth Rs; Z3 2.5

Kāda degvielas sistēma tiks izmantota?

-----------------
Darbs ceļ vīru!
Offline
NixN
12. Jan 2005, 19:27 #3

Kopš: 26. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1983

Braucu ar: S6 2.2T

Jebkuraa gadijumaa motronic! Arii tagad man uz 2.0 staav motronic’s un ja es njemu 2.3L tad es vienkarshi visu parmetu no 2.0 un 2.3 un vsjo. Ar 2.5 taa gan vairs neveiksies...

-----------------
We Are All Made of Stars
Offline
Hesus
12. Jan 2005, 19:30 #4

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8426

Braucu ar: e30 325i; Cosworth Rs; Z3 2.5

domāju ka vaig 2.5.e28 virsbūve ir smag, vaig griezes momentu, griezes momentu var panākt ar tilpumu.

-----------------
Darbs ceļ vīru!
Offline
klimpis
12. Jan 2005, 19:31 #5

Kopš: 07. Jan 2004

Ziņojumi: 810

Braucu ar: bmw GB

2.3 rivoks ir labaks nekā 2,5 , bet ja tu gribi likt savam tad labāk butu 2,5 ,jo kuzavs tavam smagāks var nepavilkt
Offline
ww
12. Jan 2005, 19:34 #6

Kopš: 29. Apr 2003

Ziņojumi: 1057

Braucu ar:


2005-01-12 19:31, klimpis rakstīja:
2.3 rivoks ir labaks nekā 2,5 , bet ja tu gribi likt savam tad labāk butu 2,5 ,jo kuzavs tavam smagāks var nepavilkt

2.3 rivoks ir labaks nekā 2,5
Nu HVZ
Offline
GirtzB
12. Jan 2005, 19:36 #7

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21925

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

2.5M20
2.3M20 ir reti kaprīzs pie tam ar jetronic barojas

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
NixN
12. Jan 2005, 19:41 #8

Kopš: 26. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1983

Braucu ar: S6 2.2T


2005-01-12 19:36, GirtzB rakstīja:
2.5M20
2.3M20 ir reti kaprīzs pie tam ar jetronic barojas


ar ko tad tas 2.3 var buut kaprizaaks par 2.0 un ar L-jetronic vinjam vairs sakara nebuus nekaada, jo tiks pieinstaleets motroniks no mana 2.0!

-----------------
We Are All Made of Stars
Offline
Hesus
12. Jan 2005, 19:42 #9

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8426

Braucu ar: e30 325i; Cosworth Rs; Z3 2.5

2.3 paātrinājums ir lielāks tamdēļ ka e30 ir viegls, e28 sver vismaz 200kg vairāk.

mums tagad saruna ir par 2.3 motronic vai 2.5 motronic, kā es sapratu.


vispār šķiet ka pieņemāks būtu M30B30...[ This message was edited by: Hesus on 2005-01-12 19:44 ]

-----------------
Darbs ceļ vīru!
Offline
GirtzB
12. Jan 2005, 19:42 #10

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21925

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Ar to viņš slavens.
pie tam 2.5 ir lielāks griezes moments un līdz ar to labāka vilkme. Ja gribi kaut ko pilnīgi extreem saveidot tad taisi uz 2.7bloka monstru.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Puce
12. Jan 2005, 19:44 #11

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Polaris:
Man kā reiz priekš tevis ir 2,3L motors. Griežas kā zvērs un kā jau tu minēji tavā gadījumā tas ir plug and play. 3-4h un motors nomainīts! Ja tu domā tikai bloku pirkt, tad uz reiz rēķini kādus 20Ls klāt par galvas bīvi + 15Ls par eļļu un filtru un tad vēl kaut kādi tur sīkumi, bet manā ir svaigi ielieta pussintētika (nobraucu kādus 5km)un nomainīts, protams, eļļas filtrs! kārtības labad būtu jānomaina priekšējais galvas saļņiks un uz priekšu!
Cena 100Ls. Kāmēr vēl stāv iekš e21 var izprovēt, kā tas izskatīsies ar visu Motronic.
Būtībā sāku to motoru tirgot steidzīgi.

manas koordinātes pac zini.



-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Phasma
12. Jan 2005, 19:46 #12

Kopš: 11. May 2003

No: Jelgava

Ziņojumi: 1897

Braucu ar:

2.7 stroker RULZZ!!! Bet leeti no 2.0 par 2.3 var paartaisiit, nomainot klokeni un virzuljus, klanji vienaadi!

-----------------
Excitement of building....
Offline
NixN
12. Jan 2005, 19:48 #13

Kopš: 26. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1983

Braucu ar: S6 2.2T

nu e30 ir protams vieglaaks, tiesa e28 reduktoram ir krietni lielaaka attieciiba (4.27) nekaa taa pasha tilpuma e30 ...



-----------------
We Are All Made of Stars
Offline
Hesus
12. Jan 2005, 19:50 #14

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8426

Braucu ar: e30 325i; Cosworth Rs; Z3 2.5


2005-01-12 19:44, Puce rakstīja:
Polaris:
Man kā reiz priekš tevis ir 2,3L motors. Griežas kā zvērs un kā jau tu minēji tavā gadījumā tas ir plug and play. 3-4h un motors nomainīts! Ja tu domā tikai bloku pirkt, tad uz reiz rēķini kādus 20Ls klāt par galvas bīvi + 15Ls par eļļu un filtru un tad vēl kaut kādi tur sīkumi, bet manā ir svaigi ielieta pussintētika (nobraucu kādus 5km)un nomainīts, protams, eļļas filtrs! kārtības labad būtu jānomaina priekšējais galvas saļņiks un uz priekšu!
Cena 100Ls. Kāmēr vēl stāv iekš e21 var izprovēt, kā tas izskatīsies ar visu Motronic.
Būtībā sāku to motoru tirgot steidzīgi.

manas koordinātes pac zini.




ir trīs dažādi 2.3 motori:
1) e21 143 Zs K-Jetronic
2) e30 `83-`84 139Zs K-Jetronic
3) e30 `84-`85 150Zs KE-Jetronic

šķiet ka atšķirība nav tikai degvielas padeves sistēmās, bet varbūt kļūdos.

-----------------
Darbs ceļ vīru!
Offline
GirtzB
12. Jan 2005, 19:54 #15

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21925

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

ir atšķirība arī pašos dzinējos.
tur biš sīkumi atšķiras

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
NixN
12. Jan 2005, 19:55 #16

Kopš: 26. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1983

Braucu ar: S6 2.2T

me tik ir lasijis to ka M20B23 ar K-Jetroniku ir vislielaakaa kompresija un tas ir gut!

-----------------
We Are All Made of Stars
Offline
GirtzB
12. Jan 2005, 19:56 #17

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21925

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

tie pirmie ar K-Jet atšķiras ar izplūdi man šķiet tas pēdējais ar KE bij biš precīzāk salikts un uzlabotā šprice.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Phasma
12. Jan 2005, 19:58 #18

Kopš: 11. May 2003

No: Jelgava

Ziņojumi: 1897

Braucu ar:

Kompresija atskjiras E21 2.3 un E30 2.3, jo virzulja tips cits!

-----------------
Excitement of building....
Offline
JZ
12. Jan 2005, 19:59 #19

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


2005-01-12 19:30, Hesus rakstīja:
domāju ka vaig 2.5.e28 virsbūve ir smag, vaig griezes momentu, griezes momentu var panākt ar tilpumu.


griezi panaak ar lielaaku klokjenes gaajienu nevis tilpumu! lielaaks gaajiens veel nenoziimee lielaaku tilpumu

un motroniks m20 motoriem no dzimshanas naaca tik 2,0 un 2,5l versijaam, izmantot to 2,3 vadiishanai diez vai buus labi, 2,0 un 2,5 ir vienaada sadalene, bet 2,3 ir atshkjiriiga, taakaa nevar zinaat, kaads buus rezultaats (visdriizaakais, ka nekas labs)

mans ieteikums, ja patieshaam grib vairaak jaudas, tad jaameklee m20b25, pietam tas b25 jaanjem ar iepluudes kolektoru, droseljvaarstu, sprauslaam, gaisa meeriitaaju(neesu paarliecinaats, var buut ir taads pat kaa 2,0), un veel vaig degvielas spiediena regulatoru papeetiit, b25 versijaa tam jaabuut 3,0atm (saliidzinoshi 2,0 motoram ir 2,5atm)
Offline
JZ
12. Jan 2005, 20:03 #20

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

kompresija un spiediens cilindraa veel neko iipashu nenoziimee, ljoti iesaku izlasiit audistyle forumaa pie motoriem LEBESTER skaidrojumu par atmosfeeriskajiem motoriem, in short - cilindru pildiijumaa ir viss nosleepums un tas ir atkariigs no DAUDZ dazhaadaam lietaam...

P.S. no kuriem laikiem 2,3 un motroniks ir bijis? vai arii tas ir samopals?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo