Online

Pašreiz BMWPower skatas 83 viesi un 52 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » BMW tūnings

Tēma: Chiptuning

AutorsZiņojums
AF
18. Nov 2019, 20:47 #981

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3889

Braucu ar: stūri rokās!


16 Nov 2019, 17:41:04 @Kaross rakstīja:
Distehnika;
Slokas 52 - Kaspars;
Mazā Rencēnu iela 10 - Slaviks;
Noteikti vēl kādi labi ir. Man ar šiem ir bijusi darīšana un visi ir labi meistari.
Ko es varu neieteikt - RPdiesel. Slāvu kantoris un uzmetēji.
Te varu pieminēt arī pie kā nebraukt: SNE serviss jeb dizeluserviss.lv - pidaru kantoris lielā līmenī.
Offline
depo
18. Nov 2019, 21:11 #982

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 18174

Braucu ar: Zirgu

15 sūdzības
Offline
michals1
18. Nov 2019, 21:16 #983

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 336

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.


18 Nov 2019, 21:11:53 @depo rakstīja:
15 sūdzības

Kādam poweristam pieder?
Offline
smilee45
18. Nov 2019, 22:19 #984

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 436

Braucu ar:

MK noteikumi par tehnisko apskati, kas spēkā ar 01.03.2018.

Minēts -

8.2.2.2. Dūmainība

Transportlīdzekļiem, kuri pirmo reizi reģistrēti pirms 1980. gada 1. janvāra, dīzeļmotoru atgāzu kontroli neveic.

A. Prasības

A1. Dīzeļmotora atgāzu absorbcijas koeficienta k vērtība nedrīkst pārsniegt izgatavotāja noteikto. Ja transportlīdzeklim nav nosakāma izgatavotāja noteiktā koeficienta k vērtība un tas pirmo reizi reģistrēts, sākot ar 2017. gada 1. janvāri, koeficienta k vērtība nedrīkst pārsniegt 0,7.

Ja transportlīdzeklis pirmo reizi reģistrēts laikposmā no 2008. gada 1. jūlija līdz 2016. gada 31. decembrim, koeficienta k vērtība nedrīkst pārsniegt 1,5.

Ja transportlīdzeklis pirmo reizi reģistrēts līdz 2008. gada 30.jūnijam, koeficienta k vērtība nedrīkst pārsniegt 3,0 motoriem ar turbopūti un 2,5 motoriem bez turbopūtes.

Ja transportlīdzekļa atgāzu izplūdes sistēma aprīkota ar papildu cieto daļiņu filtru, dīzeļmotora atgāzu absorbcijas koeficienta k vērtība nedrīkst pārsniegt 0,7;

Ja izgatavotāja noteiktā atgāzu absorbcijas koeficienta k robežvērtība konkrētajam transportlīdzeklim ir lielāka par šajā apakšpunktā doto robežvērtību, konkrētajā gadījumā koeficienta k vērtība nedrīkst pārsniegt izgatavotāja noteikto.

"EuroVI/6" dīzeļmotoru atgāzu mērījumus brīvā paātrinājuma režīmā atļauts neveikt, ja OBD, kam pieslēdzas, izmantojot transportlīdzekļa elektronisko saskarni, neuzrāda kļūmi izplūdes emisiju kontroles sistēmas darbībā.


Kāds var pakomentēt šo?
0.7 dūmainība pieskaitas visiem, kuri no rūpnīcas ar DPF aprīkoti, neatkarīgi no gada? Jo vnk 06 2.0d ir ar dpf no rūpnīcas kurš ir izņemts. Dūmainība bija 0.9 un viss ok, skate logā.
Tad saprotu, ka 06gadam līdz 3.0?
Offline
nin2
19. Nov 2019, 00:12 #985

Kopš: 08. Nov 2018

Ziņojumi: 14

Braucu ar:

Pēc idejas vajadzēja izčakarēt
Offline
Kaross
19. Nov 2019, 10:00 #986

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2634

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

2006.gadam koeficients ir līdz 3.0. Neatkarīgi ir DPF vai nav.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips