Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 89 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW tūnings

Tēma: Chiptuning

AutorsZiņojums
RSAWorkshop
11. Nov 2019, 19:06 #941

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6064

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


11 Nov 2019, 18:19:02 @cufiks rakstīja:
Virzuļi kūst no beigtām sprauslām, ne no čipsošanas!
un čipojot un atslēdzot EGR nesāk pārkarst sprauslu smidzinātāji un nesāk ķīlēt piemēram atvērtā stāvoklī karstam motoram?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Kaross
11. Nov 2019, 19:07 #942

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


11 Nov 2019, 18:55:25 @zutis_slidens rakstīja:
virzuļi kūst, kad degviela trūkst, lai kāds tam būtu iemesls


Benzīnam - jā, bet ne jau dīzelim! Dīzelim kūst virzuļi no nepareizi iesmidzinātas degvielas un tieši pretēji - no tā ka degvielas ir par DAUDZ, kas izpaužas kā melns dūmu mākonis.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
RSAWorkshop
11. Nov 2019, 19:08 #943

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6064

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


11 Nov 2019, 18:55:25 @zutis_slidens rakstīja:
virzuļi kūst, kad degviela trūkst, lai kāds tam būtu iemesls
un ne tad kad sprauslas lej ne?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Kaross
11. Nov 2019, 19:11 #944

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


11 Nov 2019, 19:06:05 @RSAWorkshop rakstīja:

11 Nov 2019, 18:19:02 @cufiks rakstīja:
Virzuļi kūst no beigtām sprauslām, ne no čipsošanas!
un čipojot un atslēdzot EGR nesāk pārkarst sprauslu smidzinātāji un nesāk ķīlēt piemēram atvērtā stāvoklī karstam motoram?


Vienam motoram no 5000 tā notiek, bet ne jau no EGR. No sprauslu remontētājiem esmu dažādus iemeslus dzirdējis, bet ne reizi EGR.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
uldens1
11. Nov 2019, 19:39 #945

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:


11 Nov 2019, 18:55:25 @zutis_slidens rakstīja:
virzuļi kūst, kad degviela trūkst, lai kāds tam būtu iemesls
dīzelim no ''liesa'' nekas nepārkarst
Offline
AF
11. Nov 2019, 21:37 #946

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Dīzelis pēc definīcijas ir liess, ja dīzelim AFR kaut tuvu būs teicamam, melnais aizmugurē liks Grētai nosirmot. Dīzelim virzuļi kūst tikai dēļ lejošām sprauslām vai tekošu eļļu cilindrā.
Offline
RSAWorkshop
11. Nov 2019, 22:17 #947

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6064

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


11 Nov 2019, 19:11:21 @Kaross rakstīja:

11 Nov 2019, 19:06:05 @RSAWorkshop rakstīja:

11 Nov 2019, 18:19:02 @cufiks rakstīja:
Virzuļi kūst no beigtām sprauslām, ne no čipsošanas!
un čipojot un atslēdzot EGR nesāk pārkarst sprauslu smidzinātāji un nesāk ķīlēt piemēram atvērtā stāvoklī karstam motoram?


Vienam motoram no 5000 tā notiek, bet ne jau no EGR. No sprauslu remontētājiem esmu dažādus iemeslus dzirdējis, bet ne reizi EGR.
Nezinu, nekomentēšu
Zinu, ka esmu vairākas reizes saskāries ar pārkarsušiem smidzinātājiem, visas reizes auto ir bijis ''čipots'' un ar atslēgtu EGR, bet kas tieši un precīzi pie vainas hvz. Hipotēze ir dēļ tā, ka temperatūra augstāka, priekš precīzas diagnozes informācija ir par maz

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
kaadzis
11. Nov 2019, 22:55 #948

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da

no manas pieredzes 99% ar izkusušiem virzuļiem ir bijuši ar orģinālu programmatūru un dpf iekšā, lielākā daļa stiepjot pa bāni.... pie notiekošas reģenerācijas.
pārkarsēti smidzinātāju gali parasti ir tiem kas brauc ar lauksaimniecības degvielu un viens gadījums ir bijis dēļ tā ka kāds copy paste "tjūnētājs" bija palielinājis tupa sprauslu atvēršanās laikus galā par 20+% ja visu sataisa korekti nekādu problēmu nav un tos kas saka ka motors netaisa adaptācijas, vai nesakrīt pieprasītās reālās vērtības tad tas viss ir grētas pasakas...
protams nerunāsim par izņēmumiem(kas pārsvarā ir veci e46 un e39) kur atbrauc klients, kas ir paņēmis viņu mogo un ir jau beigts viss, kas var būt un vēl saka lai sagriež uz MAX
Offline
RSAWorkshop
11. Nov 2019, 23:37 #949

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6064

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


11 Nov 2019, 22:55:02 @kaadzis rakstīja:
no manas pieredzes 99% ar izkusušiem virzuļiem ir bijuši ar orģinālu programmatūru un dpf iekšā, lielākā daļa stiepjot pa bāni.... pie notiekošas reģenerācijas.
pārkarsēti smidzinātāju gali parasti ir tiem kas brauc ar lauksaimniecības degvielu un viens gadījums ir bijis dēļ tā ka kāds copy paste "tjūnētājs" bija palielinājis tupa sprauslu atvēršanās laikus galā par 20+% ja visu sataisa korekti nekādu problēmu nav un tos kas saka ka motors netaisa adaptācijas, vai nesakrīt pieprasītās reālās vērtības tad tas viss ir grētas pasakas...
protams nerunāsim par izņēmumiem(kas pārsvarā ir veci e46 un e39) kur atbrauc klients, kas ir paņēmis viņu mogo un ir jau beigts viss, kas var būt un vēl saka lai sagriež uz MAX
Ja saki, ka netaisa adaptācijas un nemaina atvēršanās skaitu un ilgumu, tiešām esi pirms un pēc slēdzis klāt oscillogrāfu un testējis visdažādākajos režīmos un salīdzinājis datus? Teiksim katrā taktī sprausla smidzina 1;3 vai 7 reizes, kā arī kā atkarībā no slodzes mainās iesmidzināšanas cikli un atvēruma laiki. Šodiena pacientam piemēram pie slodzes skaņa ir kā vecam VW LT, skan kā pēdējā miskaste

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
kaadzis
11. Nov 2019, 23:59 #950

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da


11 Nov 2019, 23:37:57 @RSAWorkshop rakstīja:

11 Nov 2019, 22:55:02 @kaadzis rakstīja:
no manas pieredzes 99% ar izkusušiem virzuļiem ir bijuši ar orģinālu programmatūru un dpf iekšā, lielākā daļa stiepjot pa bāni.... pie notiekošas reģenerācijas.
pārkarsēti smidzinātāju gali parasti ir tiem kas brauc ar lauksaimniecības degvielu un viens gadījums ir bijis dēļ tā ka kāds copy paste "tjūnētājs" bija palielinājis tupa sprauslu atvēršanās laikus galā par 20+% ja visu sataisa korekti nekādu problēmu nav un tos kas saka ka motors netaisa adaptācijas, vai nesakrīt pieprasītās reālās vērtības tad tas viss ir grētas pasakas...
protams nerunāsim par izņēmumiem(kas pārsvarā ir veci e46 un e39) kur atbrauc klients, kas ir paņēmis viņu mogo un ir jau beigts viss, kas var būt un vēl saka lai sagriež uz MAX
Ja saki, ka netaisa adaptācijas un nemaina atvēršanās skaitu un ilgumu, tiešām esi pirms un pēc slēdzis klāt oscillogrāfu un testējis visdažādākajos režīmos un salīdzinājis datus? Teiksim katrā taktī sprausla smidzina 1;3 vai 7 reizes, kā arī kā atkarībā no slodzes mainās iesmidzināšanas cikli un atvēruma laiki. Šodiena pacientam piemēram pie slodzes skaņa ir kā vecam VW LT, skan kā pēdējā miskaste

Nav jāliek oscilogrāfs lai redzētu vai notiek preinjection un post injection iesmidzināšanas.pietiek ar normālu diagnostiku kura parāda gan iesmidzināto degvielas daudzumu gan arī atvēršanās laiku katrā ciklā.
Ja tas nenotiek tad programmatūra nav pareizi uztaisīta. Nevajag tagad mest vienā katlā tos kas to dara 2 mēnešus, nokačājot bezmaksas krakotos softus vai Ebay failus ar tiem kas to dara ilgstoši un ar zināmu pieredzi. Ja jau tā,tad sanāk ka pēc Alpina vai ABT.... Iejaukšanās programmatūrā auto arī vairs netaisa adaptācijas un tur viss ir slikti....
Esmu pētījis vairākus Alpina softus,nekas jauns tur nav izdomāts.
Offline
RSAWorkshop
12. Nov 2019, 00:13 #951

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6064

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


11 Nov 2019, 23:59:08 @kaadzis rakstīja:

11 Nov 2019, 23:37:57 @RSAWorkshop rakstīja:

11 Nov 2019, 22:55:02 @kaadzis rakstīja:
no manas pieredzes 99% ar izkusušiem virzuļiem ir bijuši ar orģinālu programmatūru un dpf iekšā, lielākā daļa stiepjot pa bāni.... pie notiekošas reģenerācijas.
pārkarsēti smidzinātāju gali parasti ir tiem kas brauc ar lauksaimniecības degvielu un viens gadījums ir bijis dēļ tā ka kāds copy paste "tjūnētājs" bija palielinājis tupa sprauslu atvēršanās laikus galā par 20+% ja visu sataisa korekti nekādu problēmu nav un tos kas saka ka motors netaisa adaptācijas, vai nesakrīt pieprasītās reālās vērtības tad tas viss ir grētas pasakas...
protams nerunāsim par izņēmumiem(kas pārsvarā ir veci e46 un e39) kur atbrauc klients, kas ir paņēmis viņu mogo un ir jau beigts viss, kas var būt un vēl saka lai sagriež uz MAX
Ja saki, ka netaisa adaptācijas un nemaina atvēršanās skaitu un ilgumu, tiešām esi pirms un pēc slēdzis klāt oscillogrāfu un testējis visdažādākajos režīmos un salīdzinājis datus? Teiksim katrā taktī sprausla smidzina 1;3 vai 7 reizes, kā arī kā atkarībā no slodzes mainās iesmidzināšanas cikli un atvēruma laiki. Šodiena pacientam piemēram pie slodzes skaņa ir kā vecam VW LT, skan kā pēdējā miskaste

Nav jāliek oscilogrāfs lai redzētu vai notiek preinjection un post injection iesmidzināšanas.pietiek ar normālu diagnostiku kura parāda gan iesmidzināto degvielas daudzumu gan arī atvēršanās laiku katrā ciklā.
Ja tas nenotiek tad programmatūra nav pareizi uztaisīta. Nevajag tagad mest vienā katlā tos kas to dara 2 mēnešus, nokačājot bezmaksas krakotos softus vai Ebay failus ar tiem kas to dara ilgstoši un ar zināmu pieredzi. Ja jau tā,tad sanāk ka pēc Alpina vai ABT.... Iejaukšanās programmatūrā auto arī vairs netaisa adaptācijas un tur viss ir slikti....
Esmu pētījis vairākus Alpina softus,nekas jauns tur nav izdomāts.
Jā, arī Apina taisa lažas, kaut vai ar Vanos, kurš netiek vairs izmantots

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
kaadzis
12. Nov 2019, 00:19 #952

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da

Tad jau arī BMW taisa lažas,ja oriģināliem auto kūst virzuļi... Nonākam pie secinājuma -nobodys perfect. Tā kā vīlējam savus dīzeļus,kā saka bez Kvēpa nav spēka
Offline
RECARO
16. Nov 2019, 14:41 #953

Kopš: 16. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 389

Braucu ar: BMW

e60 3.0d(tomats) Jau vaczemee iznemtas iepl.kol. klapes noglusits egr uzlikts downpipe. dzinejs uzvedas bez problemam paterins uz borta kompi 8.2 pilsetaa.
Vieniigai pie silta dzineeja tuksgaita nedaudz zilie un smird pec nesadegusas degvielas .
cik saprotu un servisaa saka kada sprausla pieklibo.

ir iespeja atrast kura?

vai pastav iespeja ka nekorekti saregulets?

Un vai profilaksei ir kadi risinajumi?

Kas ar to 2t ellas pieliesanu degvielai?
Paldies ieprieksh

[ Šo ziņu laboja RECARO, 16 Nov 2019, 14:45:22 ]

Offline
Kaross
16. Nov 2019, 17:12 #954

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


Jā, ir iespējams noteikt kura sprausla. Izņemot un iedodot pārbaudīt uz stenda. 7-8E gab. parasti.
Nē, nepastāv iespēja, ka nekorekti saregulēts. Neviens tukšgaitā neko neregulē un vēl jo vairāk panākt, ka smird pēc nesadegušas degvielas, nav iespējams.
Profilaksei ir risinājums saremontēt beigtās sprauslas.
2T eļļa nesaremontēs čurājošas sprauslas.
Šo visu vajadzēja jautāt E60 topikā, jo nav nekādas saistības ar chiptuningu.
Lūdzu.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
depo
16. Nov 2019, 17:23 #955

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


16 Nov 2019, 17:12:48 @Kaross rakstīja:

Jā, ir iespējams noteikt kura sprausla. Izņemot un iedodot pārbaudīt uz stenda. 7-8E gab. parasti.


Iesaki kādu kantori Rīgā.
Offline
Kaross
16. Nov 2019, 17:41 #956

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Distehnika;
Slokas 52 - Kaspars;
Mazā Rencēnu iela 10 - Slaviks;
Noteikti vēl kādi labi ir. Man ar šiem ir bijusi darīšana un visi ir labi meistari.
Ko es varu neieteikt - RPdiesel. Slāvu kantoris un uzmetēji.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Menn
16. Nov 2019, 18:50 #957

Kopš: 09. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 48

Braucu ar: E91/KTM 640sm

E53 3,0D 135kw. Gribas ņiprāku un egr off. Cik naudas jārēķinās un pie kura censoņa labāk dzīt?
Offline
RZZ
16. Nov 2019, 21:16 #958

Kopš: 30. Apr 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 1410

Braucu ar: Plostu

Kāda pieredze ar garantinas auto čipošanu? Apkopēs to redz? Idejas, ieteikumi? Pie kā drošāk šo pasākumu veikt?

Pieredze iepriekš dažāda, ar garantijas auto 1x

[ Šo ziņu laboja RZZ, 16 Nov 2019, 21:17:55 ]

Offline
depo
16. Nov 2019, 21:22 #959

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

Starpcitu, Volvo pats piedāvā remapot savus auto, saglabājot garantiju.

Volvo
Offline
smudo
16. Nov 2019, 21:29 #960

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Esmu veicis chiptuning gandrīz jaunam VAG. Moller teica, ka zaudēju automātiski garantiju uz vadības bloku, jo tajā notiek iejaukšanās- pārējo skatītos pēc būtības, vai chipošana varēja radīt konkrēto defektu. Vedot uz apkopēm pie dīlera vienmēr teicu, ka čipots, lai updeitojot softu netiktu pa virsu pārrakstīts OEM softs. Ar auto nobraucu līdz garantijas beigām (4 gadi) un pārdevu - vajadzība pēc jebkāriem garantijas remontiem nevienā brīdī neradās, tādēļ kas būtu, ja kaut kas notiktu, nevaru komentēt. Ir kolēģi, kas čipojuši garantijas noslēguma fāzē F30 un ar konkrēto auto 6 gados laikā nobrauca pāris par 200k km un arī bez jebkādām problēmām.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo