Online

Pašreiz BMWPower skatās 139 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW tūnings

Tēma: Chiptuning

AutorsZiņojums
Jonix
13. Aug 2015, 22:02 #381

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


24 Jul 2015, 11:35:11 iganiga rakstīja:
Ir kādi jaunumi Toyotu chiposhanaa?
Viss notiek, pie tam reāli pārprogrammējot vadības blokus.


Šobrīd pirmie LV uzņemam apgriezienus Toyotu pārprogrammēšanā.
> Chiptuning
> DPF off
> EGR off
> Lambdas off
> ECU klonēšanas
> un dažādi citi risinājumi

Mums ir Master piekļuve Toyota un Lexus vadības bloku programmām, kas ļauj sasniegt labākos rezultātus un regulēt katru niansi.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
Kaross
13. Aug 2015, 22:41 #382

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Pirmie ir Startline.lv Un jau kādu laiciņu.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
DOPING
13. Aug 2015, 23:01 #383

Kopš: 09. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5400

Braucu ar: BMW

Paldies KAROSS par 2.0d atdzīvināšanu, pats nesaprotu kāpēc ātrāk nečipoju, palika pavisam cits auto!!!

[ Šo ziņu laboja DOPING, 08 Oct 2015, 21:40:16 ]



-----------------
Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
Offline
Jonix
13. Aug 2015, 23:28 #384

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


13 Aug 2015, 22:41:15 Kaross rakstīja:
Pirmie ir Startline.lv Un jau kādu laiciņu.
Nu kā jau bez tevis.

Startline Master ir LT, savukārt LV ir tikai slave, nesen vēl pārrunājām šo jautājumu.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
pekinens
13. Aug 2015, 23:44 #385

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87

kā tur ir ar e90, e87 čipošanu, neģērbjas sajūgs laukā? runa ir par 120d manuālis...

[ Šo ziņu laboja pekinens, 13 Aug 2015, 23:45:26 ]

Offline
Jonix
13. Aug 2015, 23:47 #386

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


13 Aug 2015, 23:44:54 pekinens rakstīja:
kā tur ir ar e90, e87 čipošanu, neģērbjas sajūgs laukā? runa ir par 120d manuālis...
Ja pareizi novada griezi, arī kardāns/ reduktors vairs nevibrē.
Bet ja gribi max rezultātu, bez remontiem neiztikt.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
pekinens
13. Aug 2015, 23:52 #387

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87


13 Aug 2015, 23:47:56 Jonix rakstīja:

13 Aug 2015, 23:44:54 pekinens rakstīja:
kā tur ir ar e90, e87 čipošanu, neģērbjas sajūgs laukā? runa ir par 120d manuālis...
Ja pareizi novada griezi, arī kardāns/ reduktors vairs nevibrē.
Bet ja gribi max rezultātu, bez remontiem neiztikt.


jautājums tikai vai ir vērts pusmilijonu noskrējušai mašinai tur kaut jo darīt..
Offline
Jonix
13. Aug 2015, 23:56 #388

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72

Viss ir atkarīgs no tehniskā stāvokļa.

Esmu atteicis čipošanu automašīnām ar 30k km noskrējienu dēļ tehniskiem defektiem, kurus atklāju pārbaudēs pirms čipošanas, savukārt šodien nočipoju sešgadīgu MB tiešām labā stāvoklī ar īstiem 380k km panelī.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
karlsonss
13. Aug 2015, 23:58 #389

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Pareizi novada griezi - kaa to saprast?
Offline
pekinens
14. Aug 2015, 00:00 #390

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87

automātam gan jau var saregulēt, manuālim droši vien vienkārši jānovada
Offline
Jonix
14. Aug 2015, 00:06 #391

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


13 Aug 2015, 23:58:23 karlsonss rakstīja:
Pareizi novada griezi - kaa to saprast?

Griezi var ierobežot pēc dažādiem faktoriem, viens no visprecīzāk īstenojamajiem veidiem ir pēc aktuālā pārnesuma un noteiktiem rpm.

Piemēram, gandrīz visiem bmw 2.0D pie nedaudz agresīva čipa sākot ar 3..4 ātrumu var parādīties vibrācijas no aizmugures, šajā momentā griezi var nedaudz ierobežot un automašīna tev pateiks paldies!

Protams, šādas nianses nav iespējamas "fiksajiem" čipiem, kur rezultātam tiek aptuveni apčakarētas kalibrācijas.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
AF
14. Aug 2015, 00:25 #392

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


13 Aug 2015, 23:28:03 Jonix rakstīja:

13 Aug 2015, 22:41:15 Kaross rakstīja:
Pirmie ir Startline.lv Un jau kādu laiciņu.
Nu kā jau bez tevis.

Startline Master ir LT, savukārt LV ir tikai slave, nesen vēl pārrunājām šo jautājumu.
. Nu un? Startlien Latvijā jau pāris gadus kā rosās
Offline
Jonix
14. Aug 2015, 00:37 #393

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


14 Aug 2015, 00:25:41 AF rakstīja:

13 Aug 2015, 23:28:03 Jonix rakstīja:

13 Aug 2015, 22:41:15 Kaross rakstīja:
Pirmie ir Startline.lv Un jau kādu laiciņu.
Nu kā jau bez tevis.

Startline Master ir LT, savukārt LV ir tikai slave, nesen vēl pārrunājām šo jautājumu.
. Nu un? Startlien Latvijā jau pāris gadus kā rosās
Master nozīmē pilnu piekļuvi datiem, Slave ir kodēti dati, kurus izmaina kāds cits.

Slave nozīmē, ka automašīnu realitātē programmē kāds cits, bet tas, kurš ieraksta datus ir tikai pārpircējs.
Kāda atšķirība? Pārpircējs nevar pieregulēt un ņemt vērā nianses, kuras ir redzamas un jūtamas tikai ar auto izbraucot, Master gadījumā tas viss un vēl vairāk ir iespējams.

Lielākā daļa LV čipotāji ir "Slave" un ne tikai nevar, bet arī nemāk paši saregulēt auto, jo risinājumus iepērk, tai skaitā arī no mums @Remap.lv

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
AF
14. Aug 2015, 08:13 #394

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

tas gan, bet piem Startline ir pašiem uz vietas kāds nekāds bet jaudas stends
Offline
Jonix
14. Aug 2015, 08:54 #395

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72

Tas ir vienīgais bonuss.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
Kaross
25. Aug 2015, 21:54 #396

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Kāmēr citi runā, mēs jau daram.

Tātad pirmā Toyota jau nočipota.
Toyota Auris 2.2Dcat 177HP.
Tāds pats dzinējs kā Avensis un is220D Lexus.

Pašlaik pieejams viss tas pats, kas citiem Eiropas auto.
DPF atslēgšana,
EGR atslēgšana,
Chiptunings.

Izskatās, ka šīs nedēļas laikā būs vēl pāris pacienti.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 25 Aug 2015, 21:54:38 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
marihuans
25. Aug 2015, 22:26 #397

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23185

Braucu ar: 3 x 666

Tad jau LC120 toyotu arī vari?
sūtīšu ciemos.

-----------------

T: 203-65-203
Offline
Kaross
25. Aug 2015, 22:41 #398

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Jap. Šie būs nākamie.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Gunto
26. Aug 2015, 11:12 #399

Kopš: 16. Apr 2015

Ziņojumi: 437

Braucu ar:

Nu tad beidzot! Cik gadiem bija jāpaiet, lai LC 120 varētu uzlabot.
Offline
Kaross
26. Aug 2015, 12:49 #400

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


26 Aug 2015, 12:30:48 bokens rakstīja:
Iespējams mans jautājums būs izcili stulbs, tāpēc atvainojos jau iepriekš Vai ir jēga čipot sagāzēta ato DME ? Bosh ...413, Ja brauc uz gāzi tad visu nosaka gāzes kompis, ja uz bendžu tad DME. Ja čipo, tad tām DME adaptācija nav nekāda ietekme uz gāzes kompja programmu? Mazliet gribās pāris zirgaspēkus klāt....


Par zirgspēkiem aizmirsti. Tam vecajam auto neko klāt nedabūsi.
Tu nezini kā strādā gāzes kompis. Ja brauc uz gāzi, tad visu joprojām nosaka DME. NEvis gāzes kompis.
Gāzes kompis ir piggyback - papildus iekārta, kas vadās no DME parametriem un izejās kaut ko piekoriģē. Attiecīgi gāzes sprauslas. Tas arī viss.
Azidedzi ut.t. kustina tikai DME. DME adaptācijas nosaka visu.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo