Online

Pašreiz BMWPower skatās 101 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW tūnings

Tēma: Chiptuning

AutorsZiņojums
Driver
20. Mar 2015, 11:06 #341

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


20 Mar 2015, 11:03:31 Jonix rakstīja:

20 Mar 2015, 10:32:53 marihuans rakstīja:
Jonix,kas bija ar audi a6 ar ielikto motoru no s6?
kāpēc nevarējāt kārbu pieprogrammēt?
Uzskatu, ka nav pareizi kārbas vadībā izdzēst kļūdas par komunikāciju, pēc tādas procedūras kārba tā pat neredz ko ECU pieprasa un otrādāk, tikai vairs nav avārijas režīma, kas savukārt agri vai vēlu novedīs pie kārbas nāves.


A kursh to problemu atrisinaja taa? Ganjau parslegshanas arpilnu gazi bija lidzvertiga sajuga aatmeshanai ar mehanisko kasti, kad izmanto metodi neatlaizot gazes pedali...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Kaross
20. Mar 2015, 17:22 #342

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4332

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


20 Mar 2015, 11:03:31 Jonix rakstīja:

20 Mar 2015, 10:32:53 marihuans rakstīja:
Jonix,kas bija ar audi a6 ar ielikto motoru no s6?
kāpēc nevarējāt kārbu pieprogrammēt?
Uzskatu, ka nav pareizi kārbas vadībā izdzēst kļūdas par komunikāciju, pēc tādas procedūras kārba tā pat neredz ko ECU pieprasa un otrādāk, tikai vairs nav avārijas režīma, kas savukārt agri vai vēlu novedīs pie kārbas nāves.



Ko Tu tur murgo?! Tagad jau Tu zināsi pat ko es esmu tur darījis kārbā. Un, protams, atkal jau es to izdarīju nepareizi.

Atbrauc pie manis klients stāsta, ka Jonix kārbās nelien.
Lasam internetā, ka Jonix programmē kārbas pie čipošanas.
Tad ko Tu dari? Kad batoni klientam jābāž ausīs, tad kārbas programmē pie čipošanas. Kad reāli kaut kas jāizdara, tad rociņas par īsu.

Ķeries jau arī pie pēdējā salmiņa. Tagad es būšu ar taviem paņēmieniem uzpircis klientus, kuri pat nav mani klienti.
JDS esmu saticis 1x pirms 2 gadiem uz 15 minūtēm.
Tik drausmīgi lēts tu esi.


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
iganiga
20. Mar 2015, 17:48 #343

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 91

Braucu ar: sabiedrisko

Veel joprojā aktuāli ir Toyota chiposhana. Ir kādi jaunumi?
Offline
Jonix
20. Mar 2015, 18:42 #344

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


20 Mar 2015, 17:22:18 Kaross rakstīja:

20 Mar 2015, 11:03:31 Jonix rakstīja:

20 Mar 2015, 10:32:53 marihuans rakstīja:
Jonix,kas bija ar audi a6 ar ielikto motoru no s6?
kāpēc nevarējāt kārbu pieprogrammēt?
Uzskatu, ka nav pareizi kārbas vadībā izdzēst kļūdas par komunikāciju, pēc tādas procedūras kārba tā pat neredz ko ECU pieprasa un otrādāk, tikai vairs nav avārijas režīma, kas savukārt agri vai vēlu novedīs pie kārbas nāves.



Ko Tu tur murgo?! Tagad jau Tu zināsi pat ko es esmu tur darījis kārbā. Un, protams, atkal jau es to izdarīju nepareizi.

Atbrauc pie manis klients stāsta, ka Jonix kārbās nelien.
Lasam internetā, ka Jonix programmē kārbas pie čipošanas.
Tad ko Tu dari? Kad batoni klientam jābāž ausīs, tad kārbas programmē pie čipošanas. Kad reāli kaut kas jāizdara, tad rociņas par īsu.

Ķeries jau arī pie pēdējā salmiņa. Tagad es būšu ar taviem paņēmieniem uzpircis klientus, kuri pat nav mani klienti.
JDS esmu saticis 1x pirms 2 gadiem uz 15 minūtēm.
Tik drausmīgi lēts tu esi.

Čalīt, tev viss ok? Izskatās, ka nervi čupā

Es uzskatu, ka atslēgt komunikācijas kļūdas un drošības režīmus kārbas un dzinēja vadībā nav korekts risinājums.
Tas ir vienīgais, ko tobrīd klienta auto varēju izdarīt, bet nepiedāvāju, jo tā būtu kaitnieciska rīcība pret klientu un viņa īpašumu.

Kur te es kaut ko rakstu par tevi vai ko citu? Kur kāds ir rakstījis, ka klients ir bijis pie tevis un tieši drošības režīmi būtu noņemti?

Bet, ņemot vērā to, kā esi sacepies. Cilvēks būs bijis meklēt risinājumu pie tevis un, kā izskatās, problēmas atrisināšanas metode arī būs skaidra

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
funkyasshit
20. Mar 2015, 19:28 #345

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Izskatās, ka starp Kaross un Jonix valda baigais naids. Atgādina Wu un tā otra poly čaļa situāciju. Tas jau laikam ir normāli, ja tas tirgus ir tik šaurs un konkurentus var saskaitīt uz rokas pirkstiem.
Offline
Laoshi
20. Mar 2015, 19:38 #346

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


20 Mar 2015, 10:54:16 kiddLV rakstīja:
bļac - nahuj to čipošanu, izskatās, ka TTškai sajūgs būs jāmaina, kaut nesen mainīts


Sajūgam jātur līdz 300zs jebkurā gadījumā.
Offline
PASSATizhi
20. Mar 2015, 19:39 #347

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

nē, tā ir latviešu būtība, notirst vienam otru
Offline
Agrish
26. Mar 2015, 23:01 #348

Kopš: 12. Aug 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 397

Braucu ar: E91

http://www.ebay.com/itm/Performance-Chip-Tuning...h=item2c874c7737

Šitais atkal kārtējais s.ds, vai kautkas savādāks ?
Offline
Jonix
26. Mar 2015, 23:41 #349

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72

UN kā tev šķiet?
Klasiskais sūkņa/ sprauslu killeris normāla čipa cenā

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
Jonix
27. Mar 2015, 00:02 #350

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


26 Mar 2015, 23:51:20 Agrish rakstīja:

26 Mar 2015, 23:41:26 Jonix rakstīja:
UN kā tev šķiet?
Klasiskais sūkņa/ sprauslu killeris normāla čipa cenā


Iespējams, bet to tu teiktu arī par Shnitzer kurš arī taisa chipu caur OBDII?
Nevis iespējams, bet tā ir! Konkrētā kaste, tā pat kā 90% citas ir glītā mikroshēmojumā noslēpts rezstors, ar kura palīdzību tiek palielināts degvielas spiediens, ļoti palielināts ar visām no tā izrietošajām sekām

Pie normāla čipa, kur tiek pārprogrammēts dzinēja vadības bloks, degvielas spiedienu ir nepieciešams izmainīt minimāli.

Shnitzer ir cits stāsts, nejauc smagsvarus ebay biznesiņā

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
Sloww
05. Apr 2015, 21:46 #351

Kopš: 05. Apr 2015

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Hello friends!
Ieprieksh atvainojos par savu latvieshu valodu un translitu.
Es esmu Aleksandrs kursh chipo shadus F10 M5.
Varu teikt, ka neviens Latvijaa nevar taisiit shadus proshivkas. Es arii tos perku.
Shobrid jau ir uztaisita divas F10 M5. Efekts satriecoshs: pluss 120Hp un 160nm. Auto saimnieki ir vairs neka priecigi.
Galvenais shaja lietaa ir atbildiba par uzticetu tieshi tev automashinu.
Ar dizelja F serijam nav nekadu problemu. Tadus es chipoju pats. Un shobrid ir nochipots vairak ka 10 no F25 2.0d lidz F13 4.0d. Nevienai nebija nekadu problemu.
Lidz ar to arii gribu teikt ka redzeju prashivkas ko taisa Joniks un Kaross un tie ir ljoti labi un uzticami.
Dargi draugi! Priecigas Lieldienas! Shis zinjomumj ir uzrakstit vienigi lai padilities ar pieredzi nevis jebkadu meslu uzsakshanai.

[ Šo ziņu laboja Sloww, 05 Apr 2015, 21:52:52 ]

Offline
520i
12. May 2015, 15:23 #352

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2678

Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS

cik no a6 c4 2.5tdi (116zs) var dabūt maksimāli ārā tikai ar čipu? Kāds ir pats maksimums neskatoties, ka var kaut kas salūzt?
Offline
Jonix
12. May 2015, 15:34 #353

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72

Ar standarta smidzinātājiem, ja sūknis ir OK stāvoklī un virzuļi nesāk plaisāt, ap 35ZS un 65Nm
Ja ieliksi sprauslas no 140ZS versijas (vai labāk jaunus smidzinātājus), Ilgtermiņam rezultāts būs aptuveni 170ZS.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
Kaross
12. May 2015, 16:38 #354

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4332

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


12 May 2015, 15:23:00 520i rakstīja:
cik no a6 c4 2.5tdi (116zs) var dabūt maksimāli ārā tikai ar čipu? Kāds ir pats maksimums neskatoties, ka var kaut kas salūzt?


Dzinējs un elektronika ir identiska kā 140zs dzinējam.
Divas vienīgās atšķirības ir vadības bloka programma un sprauslas.

Attiecīgi samainot sprauslas tev jau ir praktiski 140zs dzinējs. Un tālāk jau čipojam kā 140zs dzinēju. Uzliekot jaunāku vadības bloku iespējas jau paverās daudz, daudz plašāka. Kā manam drifta audi.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 12 May 2015, 16:40:06 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
wanksta
13. May 2015, 21:41 #355

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7251

Braucu ar: muti

Kurš var man to ford mondeo 2.0tdci delphi saprogrammēt?
kaross un jonix atsakās
Offline
funkyasshit
13. May 2015, 21:45 #356

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


13 May 2015, 21:41:10 wanksta rakstīja:
Kurš var man to ford mondeo 2.0tdci delphi saprogrammēt?
kaross un jonix atsakās


Ķipa nemanāmā anti-reklāma. Čaļi čipo F-sērijas behas un ko vēl nē, bet netiek galā ar Mondeo.
Kas tur ir ar tām Toyota? Tā ir, ka tos dīzeļus nevar sačipot vai tā ir diršana?
Offline
Laoshi
13. May 2015, 21:49 #357

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


13 May 2015, 21:45:33 funkyasshit rakstīja:

13 May 2015, 21:41:10 wanksta rakstīja:
Kurš var man to ford mondeo 2.0tdci delphi saprogrammēt?
kaross un jonix atsakās


Ķipa nemanāmā anti-reklāma. Čaļi čipo F-sērijas behas un ko vēl nē, bet netiek galā ar Mondeo.
Kas tur ir ar tām Toyota? Tā ir, ka tos dīzeļus nevar sačipot vai tā ir diršana?


Toijām tiem denso blokiem netiekot klāt.
Offline
wanksta
13. May 2015, 21:51 #358

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7251

Braucu ar: muti

nevienam nekadas reklamas vai nereklaamas, vienkarši gribu saprogrammeties
Offline
wanksta
13. May 2015, 21:51 #359

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7251

Braucu ar: muti


13 May 2015, 21:49:05 Laoshi rakstīja:
Toijām tiem denso blokiem netiekot klāt.


Kaut kad interesejos par LC120 čipu un INC piedāvāja pa aptuveni 600eur.
Offline
funkyasshit
13. May 2015, 21:53 #360

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


13 May 2015, 21:51:17 wanksta rakstīja:
nevienam nekadas reklamas vai nereklaamas, vienkarši gribu saprogrammeties


Protams, tas bija joks no manas puses, iespējams, ļauns joks.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 13 May 2015, 21:53:41 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo